Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Φρενάρισμα Kle500

  1. #1

    Φρενάρισμα Kle500

    Χαιρετώ την παρέα και μπαίνω απ ευθείας στο θέμα:
    Έχω εδώ και οκτώ χρόνια μια KLE500.Σκυλί σε γενικές γραμμές και απροβλημάτιστη.
    Όμως τον τελευταίο χρόνο παρατήρησα οτι κάτι άλλαξε στον τρόπο που φρενάρει.Συγκεκριμένα πατώντας μπροστινό φρένο νοιώθω σα να βυθίζεται η δεξιά πλευρά της μηχανής, περισσότερο από την αριστερή, κινδυνεύοντας, να ανατραπώ. Αυτό μάλιστα συμβαίνει έντονα σε χαμηλής ταχύτητες και σε διαφορετικού τύπου οδοστρώματα.
    Πρόσφατα, έκανα γενικό service,άλλαξα λάστιχα,ελέγχθηκε το σύστημα ανάρτησης, άλλαξα τακάκια μπρος-πίσω, αλλά δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει.
    Έχετε κάποια ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει?

  2. #2
    καλησπερα και απο εμενα, πιστευω οτι θα χρειαστει ενας δευτερος - πιο λεπτομερης - ελεγχος οσο αναφορα το μπροστινο συστημα. ορισμενες φορες πραγματα που δεν ειναι χαλασμενα αλλα δουλεμενα πολυ επιρεαζουν την οδικη συμπεριφορα του μοτο σου.
    και να ξερεις οτι το service ή αντικατασταση ορισμενων φθαρμενων μερων της μοτο βελτιωνουν την αποδοση της ομως δεν την επαναφερουν στην αρχικη της κατασταση οπως οταν την πρωτοπηρες ...το κοστος συντηρισης ειναι αρκετο και μονο φτιαχνοντας τα απολυτος απαραιτητα.....

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Μάλλον φταίει ο έλεγχος ανάρτησης που σου κάνανε

    Κάτι που λέει ότι το ένα καλάμι του μπροστινού δεν δουλεύει σωστά

    Μπορεί και τα δυο καλάμια να μην δουλεύουν σωστά βέβαια ποτέ δεν ξέρεις

    Πάντως δείχνει να συμπεριφέρονται διαφορετικά το ένα από το άλλο


    Σαν να μην έχουν βάλει τον ένα αποστάτη του ελατηρίου μου μοιάζει

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
    Σαν να μην έχουν βάλει τον ένα αποστάτη του ελατηρίου μου μοιάζει
    Για πες ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Κληρονομικό χάρισμα Το avatar του/της dukeandthecity
    Εγγραφή
    27/09/2004
    Μηνύματα
    1.085
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για πες ....
    σε θέλω για ένα "τεχνικό" θέμα ...... oriental

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Τι να πω

    Απλός μου θύμισε μια μέρα που βρισκόμουν σε συνεργείο φίλου για καφέ και ήρθε ένα παλικάρι με το ίδιο πρόβλημα σε Bandit από ότι θυμάμαι.

    Όταν ανοίχτηκαν τα καλάμια διαπιστώσαμε ότι απλός κάποιος τα είχε ξανά ανοίξει και όταν τα έδεσε ξέχασε να βάλει το (σωλήνα αποστάτη) με αποτέλεσμα το ελατήριο του ενός καλαμιού να μην συμπιέζετε καθόλου.

  7. #7
    Πάντως, εμένα το καλάμι δεν μου το είχαν ανοίξει ποτέ στο παρελθόν.
    Το μόνο που έγινε στο πρόσφατο service ήταν η αλλαγή λαδιών στα αμορτισέρ.
    Ωστόσο το πρόβλημα υπήρχε και πριν το service.
    Υπάρχει άραγε περίπτωση να έχει στραβώσει ο μπροστινός δίσκος?(Αν και οπτικά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο...)

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kleovoylos
    Πάντως, εμένα το καλάμι δεν μου το είχαν ανοίξει ποτέ στο παρελθόν.
    Το μόνο που έγινε στο πρόσφατο service ήταν η αλλαγή λαδιών στα αμορτισέρ.
    Ωστόσο το πρόβλημα υπήρχε και πριν το service.
    Υπάρχει άραγε περίπτωση να έχει στραβώσει ο μπροστινός δίσκος?(Αν και οπτικά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο...)
    Έχω την εντύπωση ότι το KLE έχει ένα αμορτισέρ

    Αν υποθέσω ότι το επισκεύασαν και του άλλαξαν λάδια

    Δεν μπορώ να καταλάβω τον πληθυντικό

    Αν άλλαξαν και μπροστά λάδια πως το έκαναν χωρίς να λύσουν μπουκάλες

    Μυστήρια πράγματα

    Καλύτερα να περιμένουμε κανένα γέροντα να μας φωτίσει

    Αλλά μάλλον άλλο θα θέλει να μας κάνει

  9. #9
    Από ορολογία είμαι άσχετος.
    Καλάμι, μπουκάλες, πηρούνια, αμορτισέρ, μου ακούγονται πανομοιότυπα
    Αυτό πάντως που θυμάμαι (επειδή γυρόφερνα τον μάστορα) είναι ότι έβαλε λάδι στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης.
    Και με φόβο να εκτεθώ, υποθέτω στις μπουκάλες
    (αυτό εννοούσα με τον πληθυντικό)
    Ζητώ την ανοχή σας και την κατανόησή σας αν λέω χαζομάρες αλλά το μόνω που πραγματικά μπορώ να περιγράψω χωρίς λάθος, είναι το σύμπτωμα που αντιλαμβάνομαι κατά την οδήγηση.

    Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον που δείχνετε

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dukeandthecity
    σε θέλω για ένα "τεχνικό" θέμα ...... oriental
    Εγκώ σιάξει ντικιά σου γκούνα αργκότερα ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toulis
    Καλύτερα να περιμένουμε κανένα γέροντα να μας φωτίσει
    Αλλά μάλλον άλλο θα θέλει να μας κάνει
    Το θέμα δεν είναι τι θέλει να σας κάνει αλλά τι μπορεί ...!!!


    Υ.Γ.
    Έχει αρκετούς "μάστορες" που αλλάζουν λάδια ΧΩΡΙΣ καν να βγάλουν τις μπουκάλες από το μηχανάκι ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    ...ρουλεμάν λαιμού....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  13. #13
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ...ρουλεμάν λαιμού....
    Πολύ πιθανό!

    Βάλε το μηχανάκι στο κεντρικό σταντ. Βάλε έναν φίλο σου να πατάει το πίσω μέρος ώστε ο μπροστινός τροχός να μην ακουμπάει στο έδαφος. Αν δεν έχεις κεντρικό σταντ βρες έναν τρόπο να στηρίξεις το μηχανάκι έτσι ώστε ο μπροστινός τροχός να μην πατάει στο έδαφος. Άδραξε τα καλάμια του μπροστινού με τα στιβαρά σου μπράτσα και δώσ' τους ένα γερό κούνημα δεξιά αριστερά και μπρος-πίσω. Αν αισθανθείς έστω και τον παραμικρό τζόγο, μάλλον έχεις θέμα με τα ρουλεμάν λαιμού. Ενώ η ρόδα είναι στον αέρα, στρίψε το μπροστινό αργά και προσεκτικά απ, το ένα στοπ στο άλλο (τέρμα δεξιά μέχρι τέρμα αριστερά). Αν αισθανθείς κάποιο "κόμπιασμα" μάλλον έχεις θέμα με τα ρουλεμάν λαιμού. Με την ρόδα στον αέρα πάντα, βάλε το μπροστινό στο κέντρο. Στρίψτο λίγο (πολύ λίγο) αριστερά και άφησέ το: Πρέπει να "πέσει" μόνο του τέρμα αριστερά. Κάνε το ίδιο και δεξιά. Αν δεν, μάλλον έχεις θέμα με τα ρουλεμάν λαιμού.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOMASKTM
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    922
    ρίξε μια ματιά και στις ακτίνες μήπως εχουν χαλαρώσει

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Το θέμα δεν είναι τι θέλει να σας κάνει αλλά τι μπορεί ...!!!



    Έχει και τα καλά του το internet


    Υ.Γ.
    Έχει αρκετούς "μάστορες" που αλλάζουν λάδια ΧΩΡΙΣ καν να βγάλουν τις μπουκάλες από το μηχανάκι ...
    Άβυσσος η λογική του κάθε “μάστορα”

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. να ρωτήσω για το φρενάρισμα?
    από nimbus στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2009, 15:03
  2. ΣΩΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΑΝΑΓΚΗΣ?
    από stavrobeis στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 20:57
  3. Βάσεις για πλαϊνές Βαλίτσες για Kle500 '04
    από DT_Bear στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2005, 12:46
  4. Peagaso Vs Kle500 Vs Klr650????
    από lagel στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF