Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: επισκευή tdm850

  1. #1

    επισκευή tdm850

    καλησπέρα ,
    γνωστός μου πουλάει τδμ850 του 99 με λίγα χλμ σε καλή κατάσταση, καινούρια αμορτισέρ και λάστιχα, 800 ? λόγω κολλημένου μοτέρ.αναφέρει χαρακτηριστικά ότι δεν έχει πάρει ο στρόφαλος αλλά θα χρειαστεί κυλινδρο-πιστόνι. περίπου τί τάξη μεγέθους κόστος έχει ένα τέτοιο ρεκτιφιέ ή γενικό ρεκτιφιέ και αν αξίζει το κόπο από θέμα αξιοπιστίας .Τιμές λάρισα περίπου στο 1000? για το σέρβις (με εγγύηση) και 800 η αγορά ,καλά δεν είναι αν υποθέσουμε ότι τα υπόλοιπα είναι οκ?
    Η΄να το αφήσω και να πάρω ένα πήγασο 650 με 2500? που δεν ξέρω όμως τι γίνεται στα εσώψυχά του?τουλάχιστον τώρα θα μπορώ να δείρω το μάστορα!!

  2. #2
    ανεφερε του κι εσυ "χαρακτηριστικα" οτι μοτερ που εχει κολλησει ,εαν δεν ανοιχτει και μετρηθει, δεν υπαρχει καμια βεβαιοτητα αναφορικα με την αρτια κατασταση του στροφαλου κι οχι μονον...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #3
    το μοτέρ είναι ήδη ανοιγμένο και έχω ήδη κανονίσει με μηχανικό να το δούμε επί τόπου και να εκτιμήσει κόστος.
    σε μια τέτοια περίπτωση αξίζει το κόπο να το επισκευάσω ή θα είμαι συνέχεια στο μάστορα?
    ένα πλήρες ρεκτιφιέ δεν είναι προτιμότερο από ενα μεταχειρισμένο μοτέρ που δεν έχεις λύσει και δεν ξέρεις τι γίνεται?

  4. #4
    ακόμα και στην περίπτωση του στροφάλου, πλήρες ρεκτιφιέ στα 1000-1200 ? με εργατικά +800 αγορά μου εξασφαλίζει κάπως περισσότερη αξιοπιστία από το να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι που δεν ξέρω τί έχει μέσα του?

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    εγω θα αλλαζα ολο το μοτερ με ενα μεταχ/νο καπου 1000 ευρω θα κανει. Απο τον νομο εχεις και εγγυηση 6 μηνων θεωρητικα...

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από george11largat
    ακόμα και στην περίπτωση του στροφάλου, πλήρες ρεκτιφιέ στα 1000-1200 ? με εργατικά +800 αγορά μου εξασφαλίζει κάπως περισσότερη αξιοπιστία από το να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι που δεν ξέρω τί έχει μέσα του?
    ειναι λιγο μπρος γκρεμος και πισω ρεμα αυτες οι φασεις...μπορει "με το ματι" να δειχνει οκ αλλα να χρειαστει ενα σκασμο πραγματα αλλαγμα ,απο στροφαλο,μεχρι γραναζια,καρτερ κι ενα σωρο αλλα...σε αυτη την περιπτωση δεν συμφερει με τιποτα...απ την αλλη,μπορει με ενα ρεκτιφιε και δυο πιστονια να ξεμπερδεψεις...

    θα συμφωνησω με τον fzr...καλυτερα μεταχειρισμενο μοτερ με γραπτη εγγυηση...εκτος αν ο μηχανικος ειναι κολλητος σου...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Παρόμοια θέματα

  1. Πωλειται KLX για επισκευη ή ανταλλακτικά..
    από n1k3man στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 00:44
  2. Αλλαγη Η Επισκευη Αμορτισερ
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2005, 23:48
  3. ''Επισκευή''
    από dvamv στο forum BMW
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2005, 12:12
  4. TDM850...peirazei pou kaiei ladi?
    από kachius στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2005, 18:03
  5. Επισκευή πλαστικών κλπ
    από Julius στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2004, 08:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF