Καλησπέρα σας.Έχω την εξής απορία και θα ήθελα την γνώμη σας :
1. Έστω οτι θέλουμε να βάλουμε μπρος τη μοτοσυκλέτα μας ( που η μπαταρία της είναι άδεια ) με την βοήθεια της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Συνδέουμε λοιπόν τα χοντρά καλώδια των 200-300 Α. Εφαρμόζοντας τον τύπο της φυσικής V=IxR , όπου V=περίπου13.5 volt, αντίσταση R πάρα πολύ μικρή , τότε η ένταση I του ρεύματος που θα περάσει από την μπαταρία του αυτοκινήτου προς την μπαταρία της μοτοσυκλέτας θα είναι πάάάρα πολύ μεγάλη ( σίγουρα πάνω από τα 4 Amper που είναι και η ανώτερη επιτρεπτή ένταση για την φόρτιση της μοτοσυκλετιστικής μας μπαταρίας). Αυτό μάλλον μπορεί να είναι και καταστροφικό για την μπαταρία μας - τι λέτε ?
2. Θέτω το θέμα κάπως διαφορετικά : Εαν κάνω την σύνδεση παρεμβάλοντας στα καλώδια μια αντίσταση περίπου 13 Ω , τότε με τον παραπάνω τύπο το ρεύμα που θα περνάει θα είναι γύρω στο 1 Amper που είναι και το σωστό ρεύμα της αργής φόρτισης της μπαταρίας μας. Για μεγαλύτερη σιγουριά βάζω και μια ασφάλεια 1.5 Amper σε σειρα με την αντίσταση. Ισχύει κάτι τέτοιο ? Είναι ρεαλιστικό ? Φτιάξαμε έναν πάμφθηνο φορτιστή ?
3. Εάν αυτό το '' κατασκεύασμα '' της παραγράφου 2 μπορεί να λειτουργήσει ως φορτιστής , πότε θα σταματήσει ? Μήπως όταν εξισώσει τα volt των δύο μπαταριών ? Μήπως όταν '' ανατινάξει '' την μπαταρία μας ? Υπάρχει κίνδυνος ?
ΥΓ Γνωρίζω οτι με 50-60 Euro's αγοράζω έναν από τους καλύτερους και ''εξυπνότερους'' φορτιστές μπαταρίας , άρα το παραπάνω ερώτημα είναι σαν να μην έγινε ποτέ !! Μέ ενδιαφέρουν όμως οι απαντήσεις σας , έτσι , για την γνώση......:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ευχαριστώ πολύ - Κώστας