Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: ΚΟΥΝΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ

  1. #1

    ΚΟΥΝΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ

    Εχω ακουσει απο αρκετους κατοχους το ιδιο προβλημα το γνωστο.. Γυρω στα 160km/h και μετα, το μπροστινο κουναει τρελα και κανει το strom να μοιαζει με βαρκα.Η εξηγηση που δινουν ολοι ειναι η μπαγαζιερα.. Θελω να πω οτι οταν ημουνα δικαβαλος 2 φορες,
    το μηχανακι συμπεριφεροταν απιστευτα καλα και στα 200km/h με μπαγαζιερα εννοειται!! Τι να συμβαινει και οταν ειμαι μονος το μηχανακι συμπεριφερεται ετσι μετα τα 160?? Με λιγα λογια, να συμβιβαστουμε ολοι οι κατοχοι οτι μονοκαβαλοι και με μπαγαζιερα δεν θα το πηγαινουμε πανω απο 160?? Αν σφιγγαμε λιγο την μπροστινη αναρτηση θα ειχε καλυτερο αποτελεσμα??

  2. #2
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Η μπαγκαζιερα καπου γραφει ανωτατο οριο ταχυτητας τα 130 χλμ /ωρα .
    Λυσσα κακια με τα στρομ και τις τελικες...

  3. #3
    Θα επεσες σε κανεναν πλευρικο ανεμο, και μασησες.
    Την ζελατινα σε πια θεση την εχεις; Ειναι μαμα η ζελατινα;

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    εμένα μου έχει κουνήσει μονοκάβαλο με την κάππα 46λίτρα στα 190χλμ, ανέβαζα λίγο ακόμη στο τέρμα 200 και δεν κουνούσε και κόβοντας στα 190 κουνούσε πάλι...πρώτη φορά άνοιξα το συγκεκριμένο μηχανάκι τόσο και τελευταία, δεν είναι θέμα ψαρώματος είναι θέμα ασφάλειας...και μέχρι τα 180 μια χαρά είμαι...τώρα αν μου το έκανε στα 160 θα με χαλούσε πολύ παραπάνω αλλά στα 160 αφήνω και το τιμόνι αμα λάχει...τρενο.
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  5. #5
    ωραιες κουβεντες ....





    αλλά στα 160 αφήνω και το τιμόνι αμα λάχει..
    το μηχανακι συμπεριφεροταν απιστευτα καλα και στα 200km/h με μπαγαζιερα εννοειται!!

  6. #6
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Θα επεσες σε κανεναν πλευρικο ανεμο, και μασησες.
    Την ζελατινα σε πια θεση την εχεις; Ειναι μαμα η ζελατινα;
    [/QUOTE

    Φοραω τη ζελατινα της MRA με το φρυδακι σηκωμενο..

  7. #7
    Παντως να ξερετε πως το vstrom, μετα τα 200 υπαρχει. Μεχρι τα 200 εχει μικροκουνηματα. Μετα μπαινει σε αλλη διασταση και συγκρινετε μονο με το πειραμα στο cern.
    To καλο ομως με το vstrom, ειναι οτι ειναι πιο αξιοπιστο απο τον επιταχυντη της Γενευης.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #8
    Η αλήθεια να λέγεται! :o
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


Παρόμοια θέματα

  1. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49
  2. Κουνημα στο τιμονι....
    από advblack στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2006, 12:37
  3. Ρύθμιση μπροστινού Sag???
    από r6tommyd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2006, 12:41
  4. Ερώτηση για "κούνημα" τιμονιού σε Ζ750...
    από modeerf στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 09:43
  5. Κούνημα στα πολλά
    από zeli στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 29/12/2005, 11:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF