Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Ηλεκτρικά

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077

    Ηλεκτρικά

    Λοιπόν λέω το καλοκαίρι να συμμαζέψω το ρημάδι μου που κάθεται τζάμπα στο υπόγειο.
    Πάντα τα προβλήματα του ήταν ηλεκτρικής φύσης σαν ρευματισμούς ας πούμε, και οι μπαταρίες αυτόματοι ήταν στην ημερησία διάταξη.
    Το 90 όμως υπήρχε ακόμα υποστήριξη.
    Σκεύτομαι λοιπόν κάτι τέτοιο.
    http://www.powerdynamo.biz/eng/syste.../45061main.htm

    Ξεφορτώνομαι με την μιά το δυναμό τον αυτόματο και τις πλατίνες και τα 6V.
    Είναι παρατραβηγμένο να έχει δοκιμάσει κανένας κάτι τέτοιο φαντάζομαι η κάτι ανάλογο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
    Περιμένω άπόψεις λοιπόν.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Ηλεκτρικά

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Λοιπόν λέω το καλοκαίρι να συμμαζέψω το ρημάδι μου που κάθεται τζάμπα στο υπόγειο.
    Πάντα τα προβλήματα του ήταν ηλεκτρικής φύσης σαν ρευματισμούς ας πούμε, και οι μπαταρίες αυτόματοι ήταν στην ημερησία διάταξη.
    Το 90 όμως υπήρχε ακόμα υποστήριξη.
    Σκεύτομαι λοιπόν κάτι τέτοιο.
    http://www.powerdynamo.biz/eng/syste.../45061main.htm

    Ξεφορτώνομαι με την μιά το δυναμό τον αυτόματο και τις πλατίνες και τα 6V.
    Είναι παρατραβηγμένο να έχει δοκιμάσει κανένας κάτι τέτοιο φαντάζομαι η κάτι ανάλογο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
    Περιμένω άπόψεις λοιπόν.
    Στέφανε εχω δεί διαφημίσεις τέτοιων συστημάτων σε περιοδικά για παλιές μοτοσυκλέτες, αλλά δεν εχω καμμία προσωπική πείρα επ αυτών.

    Πάντως νομίζω οτι ακόμα και σήμερα μπορείς οτι χρειάζεσαι και για το παλιό σύστημα.
    Στο R26 που εχει απ ολα τα καλά, εχω πρόβλημα και φορτίζω την μπαταρία, αλλά κατα τα άλλα όλα δουλευουν τέλεια.
    Εννοώ οτι αν αλλάξεις πλατίνες, πυκνωτες, ρυθμίσεις τον (μηχανικό?) αυτόματο, λογικά θα πρέπει να είναι αρκετά αξιόπιστο.
    Οσο ηταν απο την αρχή δηλαδή...
    Νομίζω οτι τα ανταλλακτικά βρίσκονται εύκολα και σήμερα.
    Νομίζω οτι το κόστος ειναι ο καθοριστικός παράγοντας και δεν βλέπω πόσο κάνει το σύστημα στο λινκ.
    Αν ειναι λογικό κόστος και σκοπεύεις να χρησιμοποιείς την μηχανή συχνά, τότε μόνο αξίζει νομίζω.



    Επίσης μια κι εχεις έφεση στα Τσέχικα, υπάρχουν 2 μοτέρ απο αγωνιστικα Jawa Speedway 500, ενα 4βαλβιδο κι ενα 2βάλβιδο, με παρα πολύ γκάζι, πάνω απο 50 ίππους, λίπανση Total Loss κλπ.
    Τα εχει ενας φίλος, τα πήρε σε μια στιγμή αδυναμίας και δεν ξέρει τι να τα κάνει, εχεις καμμια ιδέα?
    Να σημειωσω οτι δεν εχουν συμπλέκτη.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Σίγουρα μπορώ να το αφήσω κι έτσι αλλά είναι μια στιγμή αδυναμίας που σίγουρα θα στοιχίσει πολύ λιγότερο απο 2 μοτέρ speedway
    Ο αυτόματος είναι κλασικά μηχανικός pal ανάλογος βγαίνει και απο κινέζους όπως και οι πλατίνες ,σίγουρα θα βρώ.
    Απλά και το μαμά και το haynes τον προσπερνάνε τον αυτόματο με ελαφρά πηδηματάκια.
    Παραθέτουν μερικές μετρήσεις και μετά σου λένε τράβα σε ειδικευμένο τεχνικό ενώ επί της ουσίας δεν είναι και καμιά εξεζητημένη κατασκευή.
    Και οχι οτι θα το κυκλοφορήσω ίσα ίσα να περάσω λίγη ώρα στο υπόγειο το καλοκαίρι να συμμαζέψω τα εργαλεία απο ένα γύρω, σε δουλειά να βρισκόμαστε.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    ΟΚ κατάλαβα

    Πάντως αν κολλήσεις στον αυτόματο και την ρύθμισή του θα τη βρούμε την άκρη.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Πατέρα, δεν ξέρω ακριβώς το πρόβλημά σου αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην επισκευάζεται - βελτιώνεται το μανιατό σου !!

    (λογικά πρέπει να είναι του στυλ "3 τυλίγματα για ρεύμα κινητήρα - φόρτιση μπαταρίας - φώτα κ.λ.π." - οπότε δεν πρέπει να παρουσιάζει καμιά δυσκολία.)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Πατέρα, δεν ξέρω ακριβώς το πρόβλημά σου αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην επισκευάζεται - βελτιώνεται το μανιατό σου !!

    (λογικά πρέπει να είναι του στυλ "3 τυλίγματα για ρεύμα κινητήρα - φόρτιση μπαταρίας - φώτα κ.λ.π." - οπότε δεν πρέπει να παρουσιάζει καμιά δυσκολία.)
    Μα δεν εχει μανιατό, είναι σύγχρονο το εργαλείο.

    Αν είχε μανιατό το μόνο που θα μπορούσε να πάθει ειναι να απομαγνητιστεί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. Ηλεκτρικά CBF250 Help
    από GyPsy στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2006, 11:59
  2. Stock για ηλεκτρικά είδη.
    από EarthDog στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2006, 07:25
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2006, 15:49
  4. ηλεκτρικα και μαυρη μαγεια
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2006, 12:27
  5. Ηλεκτρικά διαγράμματα Africa 93+
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2005, 14:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF