Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Light βελτίωση σε honda astrea

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    25

    Light βελτίωση σε honda astrea

    Πριν μερικές μέρες έγινα κάτοχος ενός Astrea grand.Το όποιο είναι όλο μαμά και θέλω και να κάνω το αστράκι να πηγαίνει καλύτερα άλλα χωρίς να θυσιάσω την οικονομία . φοραω φιλτροχωανη και sebring γνησία το καρμπυρατέρ είναι μαμά άμα μπει 18 θα καεί απλός παραπάνω βενζίνα ή θα κάνει δουλειά θα θέλει αλλαγή και ο λαιμός ?κανένας εκκεντροφόρος που θα δώσει σε όλο το φάσμα των στροφών και ειδικά στις ανηφόρες ? μου ψιλοτσιμπαει λάδια όποτε αν παίξει χρήμα θα το φτιάξω ή 49,5 ή 51 μπορεί και 53 θα ταιριάζουν το καρμπιρατέρ και ο εκκεντροφόρος σε αυτά τα χιλιοστά ? ευχαριστώ

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    καρμπυρατερ βαλε 20αρι kehin,εως 53 με ασφαλεια γινεται,και με εναν εκκεντροφορο θα σαι μια χαρα,παραπανω θα καιει λιγο-λογικο ειναι,αλλα δε θα κανεις φιλο το βενζινα απ τα 3,5λ στα 100χλμ ανεβαινει στα 4,5 περιπου,θα χεις 100χλμ παντου και θα τραβαει πολυ καλυτερα,παντως βαλε και εκκεντροφορο για να δεις διαφορα.Υπ οψιν οτι η καλυτερη εξατμιση γι αυτα τα χιλιοστα ειναι η μαμισια η γνησια ΟΤΙ και αν σου πουν.αυτα απο ανθρωπο που πουλαει sebring,protecht,motosport και οτι αλλο απο βελτιωση θες.(οχι εγω)λογικα ενας faito εκκεντροφορος θα δουλεψει καλα,οι περισσοτεροι παντως αποδιδουν σε ψηλες στροφες.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    25
    θελω να βαλω 18 ωστε να μην αλλαξω λαιμο
    μπορω να αλλαξω ζιγκλερ σε 16 και να το κανω 18 ?

  4. #4
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Η καλυτερη και πιο διαδεδομενη λυση ειναι απο Innova,ενα Keihin 18ρι και εισαι αψογος με το καταλληλο ρυθμισμα + οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις το φιλτροκουτι με καποια πατεντα.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2013
    Μηνύματα
    54
    Φιλαρακι καλησπερα!Η γνωμη η δικη μου ειναι να το κανεις 52 χιλ..Κρατωντας δηλ τον κυλινδρο τον μαμα που ειναι τζαμι,σου προτεινω 52χιλ,μονο και μονο για να εχει ψωμι ο κυλινδρος..Με ενα φλατ η και ημιπομπε πιστονι..Απο εκκεντροφορους εχω δουλεψει τον faito turbo,fuego f100 και τον f200..Ο faito και ο f200 ειναι για διαφορα μετα τις μεσαιες στροφες..Ο f100 ειναι χαμηλα και μεσαια ειναι καλος...Ειναι με τι νοοτροπια θες να φτιαξεις το παπι σου..Συμπιεση σωστη=αποδοση=ημιπομπε..Φλατ,πιο νορμαλ καταστασεις...F100 για μπαμ η f200 για τελικες...??Με καταλαβες..??Ενα καρμπυρατερ απο innova,ειναι η καλυτερη λυση οπως ανεφερει και ο φιλος yiannis172 πιο πανω...Δεν θα χρειαστει να αλλαξεις λαιμο..Αν θυμαμαι καλα,καθεται το innova καρμπυρατερ στου astrea τον λαιμο..Οτι χρειαστεις μας λες!

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    25
    σε καποιο μαγαζι ρωτισα ποια η διαφορα του fuego f100 και f200 και μου ειπαν οτι δεν εχει διαφορα εκτος οτι ο ενας δεν εχει ρουλεμαν.Για τωρα θα του βαλω ενα καρμπυρατερ και ενα εκκεντροφορο θα χρειαστει γραναζομα ?
    Ποιες οι διαφορες αναμεσα στο keihin pb pc και pe ?

  7. #7
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Επίσης για light βελτίωση δοκίμασε αυτό το συμπλήρωμα:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	8716200607902.jpg 
Προβολές:	323 
Μέγεθος:	67,5 KB 
ID:	288893

    Υ.Γ. εάν βρείς και γάλατα επί Τσέρνομπιλ εποχής, θα είναι και εμπλουτισμένα με ραδιενέργεια για πολλά τσάφ!
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  8. #8
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Toumpas Προβολή μηνύματος
    Επίσης για light βελτίωση δοκίμασε αυτό το συμπλήρωμα:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	8716200607902.jpg 
Προβολές:	323 
Μέγεθος:	67,5 KB 
ID:	288893

    Υ.Γ. εάν βρείς και γάλατα επί Τσέρνομπιλ εποχής, θα είναι και εμπλουτισμένα με ραδιενέργεια για πολλά τσάφ!
    Μπορεί να βρεί και νέας εσοδειάς, Φουκουσίμα και πάσης Ιαπωνίας. Έχει καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση. Τσσσσσσσ


    Πάντως πρέπει πρώτα να καταλήξεις πως θέλεις να το φτιάξεις πριν αρχίσεις το σκάλισμα. Τελικές ή ροπές.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος

    Πάντως πρέπει πρώτα να καταλήξεις πως θέλεις να το φτιάξεις πριν αρχίσεις το σκάλισμα. Τελικές ή ροπές.
    Να τραβαει καλητερα δεν με ενδειαφερει η τελικη να παει ποιο ανετα σε ανηφορες και στα δικαβαλα
    Για αρχη θα αλλαξω σιγουρα το καρμπιρατερ που εχει προβλημα και αν αξιζει τον εκκεντροφορο και γραναζια αν χρειαζονται
    ξερει κανεις για τις διαφορες στα keihin σε pb pc και pe ?

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    δηλαδη για να μην αλλαξει λαιμο,να βγαλει το 17,και να βαλει 18?ο λαιμος ειναι προβλημα σε astrea?τι του γραφετε...παρε ανθρωπε ενα λαιμο μαζι με το καρμπυρατερ ,!!!μιλας για εκκεντροφορο,και -εστω-λιγα χιλιοστα παραπανω,οχι δε κανει το 18 δουλεια,σα να τρως πιτσα με πιρουνι....

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2013
    Μηνύματα
    54
    Αν εχει προβλημα το ηδη υπαρχον καρμπυρατερ,τοτε γιατι να βαλει το ιδιο μιας και μελλοντικα μπορει να ανεβει χιλιοστα..??Βαζει με μιας του innova και ξενιαζει.. Βαζει και εναν εκκεντροφορο αναλογως του τι θελει,τελικες η χαμηλομεσαιες και ανεβαζει δυο δοντια το πισω γραναζι η μικραινει το μπροστινο κατα ενα και ειναι μια χαρα!!Και μελλοντικα το κανει οσο θελει!!(μεχρι 52 για μενα παντα..και 53 αν θες,αλλα εισαι ορια στο χιτωνιο..)

  12. #12
    Μέλος
    Εγγραφή
    04/08/2012
    Μηνύματα
    84
    απλως λεω οτι αφου θα το αλλαξει,γιατι να βαλει 18 και οχι μεγαλυτερο?το 20αρι που φοραω δεν εχει αξιοσημειωτη διαφορα στη καταναλωση,εχει ομως στην αποδοση χωρις να ''μπετωνει'' χαμηλα,αν ανεβασει χιλιοστα το 18 δεν επαρκει,εδω φοραγαμε στα 72αρια 24αρι,θα βαλει στο 51-52-53 18αρι?

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    02/03/2013
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jj okocha Προβολή μηνύματος
    απλως λεω οτι αφου θα το αλλαξει,γιατι να βαλει 18 και οχι μεγαλυτερο?το 20αρι που φοραω δεν εχει αξιοσημειωτη διαφορα στη καταναλωση,εχει ομως στην αποδοση χωρις να ''μπετωνει'' χαμηλα,αν ανεβασει χιλιοστα το 18 δεν επαρκει,εδω φοραγαμε στα 72αρια 24αρι,θα βαλει στο 51-52-53 18αρι?
    Χρονια πολλα κ Χριστος Ανεστη παιδια!!Σιγουρα εχεις δικιο...Εγω στα 53αρια παντα εβαζα το λιγοτερο 22αρι απο f1 αλλιως 24 η και 26 ζιγκλερωμενο φυσικα...Βεβαια αν το καλοσκεφτουμε,με το 18αρι οσο να ναι σε δικαβαλα θα ζοριζεται...Ενω με το 24αρι θα ειναι πιο ανετο στα 53 π.χ..Οτι θελει ο φιλος tommi106...

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Σπυρος Προβολή μηνύματος
    Χρονια πολλα κ Χριστος Ανεστη παιδια!!Σιγουρα εχεις δικιο...Εγω στα 53αρια παντα εβαζα το λιγοτερο 22αρι απο f1 αλλιως 24 η και 26 ζιγκλερωμενο φυσικα...Βεβαια αν το καλοσκεφτουμε,με το 18αρι οσο να ναι σε δικαβαλα θα ζοριζεται...Ενω με το 24αρι θα ειναι πιο ανετο στα 53 π.χ..Οτι θελει ο φιλος tommi106...
    Αληθως ανεστη και χρονια πολλα
    προς το παρον δεν θα του ανεβασω χιλιοστα και οταν το κανω θα αλλαξω και κυλινδρο δεν ειναι ο γνησιος για να τον ρεκτιφιαρο
    για τωρα θα του βαλω ενα καρμπρυρατερ που εχει προβλημα και αν αξιζει εκκεντροφορο και γραναζομα μαλλον 13-37
    υγ το f1z φοραει 20αρι

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    25
    παιδια υπαρχει κανενα keihin η micuni γνησιο σε καλη κατασταση 18 η 20 η 22 ?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ας κάνω ένα δωράκι για την εξυπηρέτηση (service σε Honda Astrea Grand)
    από George_Sp στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2012, 20:58
  2. honda astrea μετατροπή
    από napster στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 11:23
  3. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25
  4. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Gilera Smt 50cc
    από tatakis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2005, 00:22
  5. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ Vtr Firestorm
    από FIRE-ZX-GSXR στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 00:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF