Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Τα Διόδια του Παραλογισμού

  1. #1
    της γειτονιας σας Το avatar του/της BELZEBOYLIS
    Εγγραφή
    09/11/2005
    Μηνύματα
    882

    Τα Διόδια του Παραλογισμού

    Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση για κατασκευή διοδίων στην εθνική οδό Κατερίνης-Θεσσαλονίκης, στη περιοχή του Αιγινίου, καθώς οι διερχόμενοι οδηγοί προς Θεσσαλονίκη καλούνται να πληρώσουν δύο φορές διόδια σε απόσταση μόλις 10 χλμ.Το tvxs.gr μίλησε με τον επικεφαλής της επιτροπής αγώνα Αντώνη Νταγλιούδη.

    Το 2007 υπογράφτηκε σύμβαση του Δημοσίου με την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε», μια εταιρεία που προέκυψε από σύμπραξη τεχνικών εταιρειών με εκπρόσωπο τον κ. Μπόμπολα, με την οποία παραχωρήθηκε για 30 χρόνια ο αυτοκινητόδρομος Ράχες-Κλειδί συνολικού μήκους 230 χλμ, για την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου με σήραγγες από τα Τέμπη (Ευαγγελισμός) μέχρι τη Σκοτίνα.

    «Η σύμβαση προβλέπει ότι η εταιρεία θα εκμεταλλεύεται τα τέσσερα διόδια που υπάρχουν, αλλά και δύο ακόμα που θα κατασκευαστούν» τονίζει ο επικεφαλής της επιτροπής αγώνα Αντώνης Νταγλιούδης.

    Το πρώτο από τα δύο διόδια που αποφάσισε να προσθέσει η εταιρεία, είναι αυτό στο ύψος του Αιγινίου. Όμως σε απόσταση 10 χλμ βορειότερα από το Αιγίνιο και πάνω στον ίδιο αυτοκινητόδρομο, στην εθνική οδό Κατερίνης-Θεσσαλονίκης, βρίσκονται τα διόδια των Μαλγάρων. «Είναι παράλογο» λέει ο κ.Νταγλιούδης.

    Τα διόδια των Μαλγάρων, δεν ανήκουν στην δικαιοδοσία της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε», αλλά αυτό σίγουρα δεν απασχολεί τους κατοίκους της περιοχής που όπως υποστηρίζουν η κατασκευή των διοδίων στο Αιγίνιο θα τους δημιουργήσει ποικίλα προβλήματα.

    Μετά την «κατάρρευση» του τομέα της μεταποίησης, η οικονομία της Πιερίας στηρίζεται σε δύο βασικούς τομείς, τις μεταφορές και τον τουρισμό κυρίως από την Θεσσαλονίκη. «Με την κατασκευή των διοδίων που συνεπάγεται την αύξηση του κόστους υπολογίζουμε ότι θα υπάρξει μείωση της τάξεως του 30-40% πράγμα που σημαίνει απώλεια θέσεων εργασίας. Το κόστος θα επηρεάσει και τον τομέα των μεταφορών» υποστηρίζει ο κ. Νταγλιούδης.

    Επιπλέον τα διόδια αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα στην εξάπλωση του οικιστικού ιστού της Θεσσαλονίκης προς την Πιερία. «Η Θεσσαλονίκη, όπως και η Αθήνα ασφυκτιούν και η Πιερία αποτελεί ιδανικό μέρος για την ανάπτυξη του πολεοδομικού συγκροτήματος. Η κατασκευή διοδίων έχει αρχίσει και φρενάρει αυτή την ανάπτυξη».

    Βασικός στόχος του Ρυθμιστικού Σχεδίου είναι να διευρυνθούν τα όρια της Θεσσαλονίκης και η Πιερία αποτελεί μέρος αυτής της διεύρυνσης. «Είναι παραλογισμός να έχεις μέσα στο ίδιο οικιστικό συγκρότημα δύο διόδια. Αιγάλεω- Αθήνα για παράδειγμα να έχεις δύο διόδια», λέει ο κ. Νταγλιούδης.

    Ένα ακόμα πρόβλημα που προκύπτει είναι ότι οι διερχόμενοι οδηγοί στη προσπάθεια τους να αποφύγουν το «διπλό κόστος» θα παρακάμπτουν τα διόδια και θα ακολουθούν την εναλλακτική διαδρομή μέσα από το Αιγίνιο και την παλιά Εθνική Οδό, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο έντονο κυκλοφοριακό σε περιοχές που δεν έχουν ανάλογες προδιαγραφές.

    Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν στείλει επανειλημμένα επιστολές στην πολιτική ηγεσία με αίτημα την τροποποίηση της σύμβασης ώστε να αποφευχθεί η κατασκευή των διοδίων, προτείνοντας να δοθεί το δικαίωμα στην εταιρεία να εκμεταλλευτεί τα διόδια των Μαλγάρων, όμως η απάντηση ήταν ότι η σύμβαση δεν μπορεί να αλλάξει.

    Από την άλλη, όπως επισημαίνει ο κ. Νταγλιούδης, οι εκπρόσωποι της εταιρείας ισχυρίζονται πως αν το επιθυμεί η πολιτική ηγεσία η σύμβαση μπορεί να αλλάξει. Και ο εμπαιγμός δεν έχει τέλος.

    Οι κινητοποιήσεις των κατοίκων είχαν σαν αποτέλεσμα τα έργα να παγώσουν για ένα εξάμηνο, όμως μετά την προκήρυξη των εκλογών, άρχισαν και πάλι. Η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι όλοι έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους στις εκλογές θέλουν να δημιουργήσουν τετελεσμένα γεγονότα, λέει ο κ. Νταγλιούδης.

    «Ζητάμε από τα δύο μεγάλα κόμματα που ψήφισαν αυτή τη σύμβαση να δεσμευτούν για την τροποποίηση της. Αν συνεχιστούν οι εργασίες θα πηγαίνουμε κάθε μέρα και θα μπλοκάρουμε τις διαδικασίες» προειδοποιεί και προσθέτει «σήμερα (Τρίτη 15/09/09) στις 16.00 υπάρχει συγκέντρωση στην αερογέφυρα Αιγινίου και θα πραγματοποιηθεί παρέμβαση στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Κατερίνης. Θα μοιράσουμε ενημερωτικά φυλλάδια και θα δημιουργήσουμε κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ζητάμε συγγνώμη από τους οδηγούς αλλά πρέπει να αναδείξουμε το θέμα. Πρέπει να πιέσουμε».


    www.tvxs.gr

  2. #2
    Να θυμηθώ να αλλάξω τίτλο Το avatar του/της Pardalotzatziki
    Εγγραφή
    30/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Πραγματικα.....αισχος....
    Τα λογια δεν πιανουν τοπο....μας κοροϊδευουν καταμουτρα....
    Αποχη απο τις εκλογες?
    Αποκλεισμος της εθνικης?
    Καθυστερηση των εργων με κινητοποιησεις?

    Τελικα ποιο απο ολα ενοχλει τα παχυδερμα που λεγονται πολιτικοι?
    Και ποιο θα φερει αποτελεσμα?

    Ελλαδα...such an unfuckinbelievable place

  3. #3
    Οτι να ναι Το avatar του/της glanza2
    Εγγραφή
    04/05/2007
    Μηνύματα
    78
    17 Νοεμβρη
    anashimatismos metashimatismos autin tin prothesi tin berdeuo kai eho kaki prothesi

  4. #4
    Αυτο γινεται οταν η ελλαδα ξεπουλιεται κομματι κομματι στον εθνικο μας εργολαβο.
    Ουτε για φτυσιμο πλεον.
    Start doing what's necessary, then what's possible and suddenly doing the impossible. Just start.

  5. #5
    Τα νεα διοδια στην ευθεια της Λειβαδιας πριν το 90 τα ειδατε;

    καθε 25 χλμ διοδιο με 90% αυξηση και θα πληρωνεις και στην επιστροφη....

    Σκατα στα μουτρα και στα εργα τους....

  6. #6
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Ειναι στα πλαισια του σκιστους σεμνα και ταπεινα....... ολες αυτες οι μεταρυθμισεις ειναι για το καλο μας και μονο ............... αισχος κυριοι

  7. #7
    στις 20 ιουλιου κατεβηκα αθηνα με κοστος διοδιων 12,5?

    μετα 2 μηνες σχεδον στις 5 σεπτεμβριου που ξανακατεβηκα πληρωσα 16,5

    το μονο "παραδοξο" ειναι οτι οι δρομοι δεν ειχαν καμια απολυτος βελτιωση,
    σε παρα πολλα σημεια η εθνικη γινοταν μια λωριδα λογω "εργων"
    σε καποια σημεια που υπηρχε καινουργια ασφαλτος ηταν τοσο ανωμαλη που ηταν σα να υπηρχαν σαμαρακια στο δρομο!!!

    δε ξερω εαν υπαρχουν ποιοτικα στανταρτς για τους δρομους, αλλα η κεντρικη αρτηρια της χωρας ειναι μια σκετη κακοτεχνια

    :a31: :a31: :a31:
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    σε παρα πολλα σημεια η εθνικη γινοταν μια λωριδα λογω "εργων"

    Από το 1986 που θυμάμαι εγώ ισχύει αυτό.
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  9. #9
    Δυστυχως

    το θεμα ειναι γνωστο εδω και καιρο.

    Αναρωτιεμαι ποτε επιτελους θα "ξυπνησουμε" σε αυτη τη χωρα.

    Προσωπικα ειχα ελπιδα, πλεον, οχι!


    Σαν νομοταγης πολιτης αυτης της χωρας η επιλογη μου ειναι μια η' δυο εαν θελεται!


    Η ψηφος μου και η διαμαρτυρια μου.


    Για σκεψου, ΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ?
    Χριστοφορος HONDA CBR600F4I
    Motor cycles are safe .... Riders are Dangerous

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2010, 22:12
  2. Ιστορίες από τα παλιά του afrotwin
    από afrotwin στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 86
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2004, 13:19
  3. Προς τα "αφεντικά" του moto.gr
    από bikersonly στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2004, 08:26
  4. Τα ξυδια του superfour!!
    από Wizard13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2004, 14:56
  5. Report Από το Yard με soundtrack μουσική από τα χεράκια του S4
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2003, 10:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF