Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Duke 2

  1. #1

    Duke 2

    Γεια σας παιδιά, θα ήθελα να με βοηθήσετε σε κάποιες απορίες που έχω για το Duke 2. Είμαι σε αναζήτηση και έχω βρει 1-2 καλές περιπτώσεις...

    Μπορείται να μου πείτε πια είναι η διαφορά τους μαύρου μοτέρ και της κεφαλής σε σχέση με τα γκρι; Μου φένεται θέμα χρονολογίας αλλά δεν είμαι σίγουρος.

    Επίσης, έχω ακούσει, όπως όλοι δηλαδή, για τα προβλήματα των duke. Στα πόσα χιλ πιστεύεται ότι πρέπει να αλλάζουμε το λάδι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες προβλήματος; Και γενικά τι να προσέχουμε στην χρήση του; Μου έχουν πει να μην δουλεύει ρελαντί. Για ποιο λόγο;

    Ένα από αυτά που βρήκα καθόταν για δύο χρόνια. Πιστεύεται ότι είναι πολύ αρνητικό σε σχέση με ένα που κυκλοφορούσε;

    Και ένα τελευταίο. Έχω βρει και μαμά (μόνο acrapovic από μπροστά) και ανοιγμένο (πιστόνι, μπιέλα, στρόφαλο, εκκεντροφόρο, καρμυρατέρ) στην ίδια τιμή, αλλά το μαμά με τα μισά και λίγο λιγότερα χιλ. Τι προτείνετε; Βέβαια το ανοιγμένο έχει γύρω στις 3.500 χιλ από την ανακατασκευή.

    Θα με βοηθήσετε πάρα πολύ!
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  2. #2
    Ρε παδιά δώστε καμιά συμβουλή!

    Δώστε μου links αν έχουν ξανασυζητηθεί...

  3. #3
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  4. #4
    Κληρονομικό χάρισμα Το avatar του/της dukeandthecity
    Εγγραφή
    27/09/2004
    Μηνύματα
    1.085

  5. #5
    Παιδιά ευχαριστώ πολύ! Έμαθα κάποια πράγματα! Αλλά μπερδέυτικα περισσότερο!

    Δεν ξέρω τι να κάνω. Δηλαδή αν δεν έχει αλαγμένη κεφαλή δεν λέει; Πόσο κάνει μια high flow; Επίσης, από πια χρονολογία βγαίνει το γκρι μοτέρ;

    Πολύ μπέρδεμα ρε γμτ. Αλλά δεν συγκρίνεται με το xt που είναι η άλλη εναλακτική μου.
    Αν είναι ας μείνω με το φτιαγμένο μου NX! ]


    edit: Βλέπω πολλά μοντέλα του 04 και 05 με μαύρο μοτέρ. Είναι μούφα και είναι πριν από το 03;

  6. #6
    Μην μπλεκεσαι...
    Απο το 2003 και μετα το μοτερ εγινε γκρι και απεκτησε την High Flow κεφαλη...
    Βεβαια εμενα με την παραπανω κεφαλη στα 8.000 χιλιομετρα και με ευλαβικο
    ζεσταμα με κερασε ενα ωραιοτατο ραγισμα το οποιο επισκευστηκε μεσα στην εγγυηση.
    Αν σου αρεσουν τοσο πολυ τα ΚΤΜ να παρεις γιατι θα σου μεινει η καψουρα...
    Οπως εχει ειπωθει απειρες φορες τα ΚΤΜ ειναι ιδιαιτερα μηχανακια για αυτο εχουν
    αυξημενες απαιτησεις. Αν κανεις τα σερβις που πρεπει, οταν πρεπει ολα θα πανε καλα.
    Εγω θα απευφεγα τα ανοιγμενα μοτερ για οποιονδηποτε λογο και θα πηγαινα σε κατι
    μαμισιο ωστε να το φτιαξω οπως το θελω.



    Το NX ηταν το πρωτο που μηχανακι με ταχυτητες, τι μου θυμισες...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  7. #7
    Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε mamba!
    Το θέμα είναι ότι το ανοιχτό δηλώνει 04 και έχει μαύρο μοτέρ... Έχει και περίπου 28.000 χιλιόμετρα. Αλλά γύρω στις 3.000 από την ανακατασκευή.
    Βασικά μου αρέσει πάρα πολύ ο δούκας ρε συ! Γουστάρω!

    Η επισκευή σου πόσο θα κόστιζε αν δεν ήταν στην εγγύηση; Το έκανες την χρήση που βλέπω εδώ μέσα, δηλαδή ψηλές στροφές κλπ;

    Πάντως τώρα που μαθαίνω κάποια πράγματα θα το ψάξω καλύτερα!

  8. #8
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2009
    Μηνύματα
    23
    Επειδη ψαχνομαι καιρο και σιγα σιγα βαζω μερικα λεφτα στην ακρη ελπιζοντας σενα duke 2 αποτι καταλαβα
    1)κοιταμε μοντελα με hight flow κεφαλη
    2)προτιμαμε εργοστασιακα μοντελα (οχι εξατμισεις,fcr,πιστονια κτλ)
    3)προτιμαμε μοντελα απο επαρχεια γιατι εχουν λιγοτερες πιθανοτητες να εχουν βρασει στη κινηση
    4)ζηταμε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ βιβλιο σερβισ(βεβαια στην επαρχεια τι γινεται με τα συνεργεια??εξουσιοδοτημενα ktm εχει μονο αθηνα και θεσσαλονικη)
    5)αποτι διαβαζω καλυτερα νατοχει κανενας πιο γκαζιαρεις που το ανοιγει στο δρομο παρα θειος που το πηγαινει με 50
    ξεχναω τιποτα?
    και στη περιπτωση που δν ειμαι αθηνα να το παω πριν το παρω σε εξουσιοδοτημενο αν κοιταξω γυρω γυρω τον κινητηρα για λαδια,το βαλω μπροστα να δω αν παιρνει με τη μιζα(που αποτι διαβαζω χαλαει),και δν ακουσω να κοπανανε διαφορα στο μοτερ οταν δουλευει,δν ειμαι στοιχειωδως καλυμενος?
    θελω να πω καποιος μηχανικος θα καταλαβει πολλα περισσοτερα (με μια πρωτη ματια που θα ριξει? )

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Aν δεν ξαναειχες ποτε ΚΤΜ οταν το βαλεις μπροστα θα σου φανει σαν να βαρανε ολα μεσα στο μοτερ...

    Αν εχει περιεργως γλυκο ηχο θα εμπαινα σε υποψιες για τιποτα φωκελαια/μελια κλπ στο μοτερ για να μην ακουγονται τα διαλυμμενα ρουλεμαν...

    Γενικα,καλυτερα πηγαινε το σε ενα γνωστο εξουσιοδοτημενο να το δει και εσυ απλα κοψε φατσα τον πωλητη.Για εμενα αυτη ειναι η πιο ασφαλη μεθοδος.



  10. #10
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2009
    Μηνύματα
    23
    Δεν ειχα ποτε ktm ουτε ειχα υποψιν αυτο που λες.!νομιζα οτι θα ηταν πιο ευκολο thanx οπως και ναχει!!
    παντως να ρωτησω κατι,
    αποτι διαβαζω τα πιο χοντρα προβληματα που βγαζουν τα lc4 ειναι η κεφαλη που ραγιζει και η μιζα.Στον καλυτερο μηχανικο να το πας(μιλαω για ενα τσεκαρισμα πριν το παρεις) μπορει να προβλεψει αν θα χαλασει η κεφαλη η το κομπλερ?θελω να πω ξαφνικα καποια στιγμη ραγιζει κεφαλη η πατας να βαλεις μπροστα και δν παιρνει.-δν κανω τον εξυπνο απλα θελω τη γνωμη σας-

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixanoulis
    Δεν ειχα ποτε ktm ουτε ειχα υποψιν αυτο που λες.!νομιζα οτι θα ηταν πιο ευκολο thanx οπως και ναχει!!
    παντως να ρωτησω κατι,
    αποτι διαβαζω τα πιο χοντρα προβληματα που βγαζουν τα lc4 ειναι η κεφαλη που ραγιζει και η μιζα.Στον καλυτερο μηχανικο να το πας(μιλαω για ενα τσεκαρισμα πριν το παρεις) μπορει να προβλεψει αν θα χαλασει η κεφαλη η το κομπλερ?θελω να πω ξαφνικα καποια στιγμη ραγιζει κεφαλη η πατας να βαλεις μπροστα και δν παιρνει.-δν κανω τον εξυπνο απλα θελω τη γνωμη σας-
    Η κεφαλη ειναι λαχειο. Μπορει να σου κληρωσει οποτεδηποτε.Απλα εσυ προσπαθεις να μειωσεις τις πιθανοτητες περνοντας ενα οσο το δυνατον πιο καθαρο(μηχανικα) μηχανακι.

    Το κομπλερ δεν χαλαει ξαφνικα.Αρχιζει κανοντας περιεργους θορυβους. Κ σιγα σιγα παραδιδει πνευμα.
    Βεβαια υπαρχουν καποια "μυστικα" για να μην το ταλαιπωρεις και να κρατησει οσο το δυνατον περισσοτερο.

  12. #12
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    29/10/2009
    Μηνύματα
    23
    οκ!ευχαριστω camen για τις συμβουλες σου.
    κατι τελευταιο που μου εχει κανει εντυπωση
    αφου γινεται ΤΟΣΗ φασαρια για αυτες τις καφαλες και στις μιζες στα lc4,δν υπαρχει κατι after market που να το βαζεις (ακομα και προληπτικα) και να ξενοιζεις?γιατι αποτι βλεπω κατα ταλλα οποιος οδηγησε ktm δν ξαναοδηγησε αλλη μοτο...
    λες να τη παθω και γω ετσι?

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixanoulis
    οκ!ευχαριστω camen για τις συμβουλες σου.
    κατι τελευταιο που μου εχει κανει εντυπωση
    αφου γινεται ΤΟΣΗ φασαρια για αυτες τις καφαλες και στις μιζες στα lc4,δν υπαρχει κατι after market που να το βαζεις (ακομα και προληπτικα) και να ξενοιζεις?γιατι αποτι βλεπω κατα ταλλα οποιος οδηγησε ktm δν ξαναοδηγησε αλλη μοτο...
    λες να τη παθω και γω ετσι?
    Οχι δεν υπαρχει αλλα μην πανικοβαλεσε...Με σωστη χρηση και συντηρηση οι πιθανοτητες ειναι ελαχιστες...

    Τωρα για το αν θα κολλησεις θα σου πω τι λενε: "Μια φορα ΚΤΜ μια ζωη ΚΤΜ".
    Ακομη και καποιο αλλο να παρεις ενδιαμεσα καποια στιγμη σε ΚΤΜ θα γυρισεις...

Παρόμοια θέματα

  1. To Duke toy bibikou
    από darkCount στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2004, 13:44
  2. XT 600 smr VS Duke II
    από eXTirience στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:05
  3. Ktm Duke 2
    από kosei στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2004, 21:25
  4. (οχι και τοσο) καινουριο Duke
    από dez στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2004, 13:37
  5. Για Τον Σπυρο (duke IΙ)
    από XTMPAM στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2003, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF