Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Που είναι τα μεσαία οεο?

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.020

    Που είναι τα μεσαία οεο?

    Στην κάψα του καλοκαιριού με έπιασε να κοιτάω και να θέλω να αγοράσω και άλλο μηχανάκι και έκανα μια διαπίστωση που ίσως έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά θέλω την αποψη σας.
    Τα θέλω φυσικά του καθενός είναι διαφορετικά όπως διαφορετικές είναι και οι ικανότητες.
    Σε αυτή τη βάση κοιτάω και θέλω ένα μεσαίο γυμνό σπορ μηχανακι
    και διαπιστώνω πως υπάρχει ένα χάσμα στην αγορά. Και εξηγώ,απο τα μεσαία mt09, street triple 765,monster 950,duke 990, f900rπου όλα παίζουν στα 110-120αλογα(το 765 έχει 130 αλλά πάσχει από ροπη)
    Το επόμενο σκαλί σε ανεβάζει στα 170-210!
    Η μόνη μεσαία επιλογή για τα θέλω μου είναι το suzuki gsxs 1000 αλλά γενικά δεν μου αρέσουν τα ιαπωνικά και το συγκεκριμένο είναι πολύ πίσω τεχνολογικά.
    Μιλάω πάντα για καινούργια μηχανάκια.
    Το μόνο σαν ενδιάμεσο μοτέρ που βλέπω είναι το 800αρι της mv με τα 140 άλογα αλλά με όλα τα κακά της mv.
    Υπάρχει και το streetfighter v2 αλλά η τιμή του φτάνει τα μεγάλα και το ψιλό ακυρώνει.
    Αν πχ η triumph έβγαζε ένα ενδιάμεσο από το 765 και το 1200 στα 900 κυβικα με 145 άλογα δεν θα σάρωνε την αγορά?
    Ναι ξέρω το 765 είναι εξαιρετικό και στριφτερο όπως είναι αλλά για μένα και για άλλους πέφτει λίγο που από 190 και μετά πέφτει σε τοίχο.
    Εχει προβληματιστει κάποιος άλλος με αυτό η είμαι ο μόνος παράξενος??
    Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 10/06/2024 στις 19:59.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Κάπου έχεις χάσει την έννοια του μεσαίο.

    ΟΛΑ όσα γράφεις είναι μεγάλες μηχανές.

    Μεσαίο είναι ξέρω γω το CB500F.

    Μικρά είναι τα 125 ας πούμε.

    900 κυβικά υποθετικό τρικύλινδρο, μεσαίο; LoL
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.020
    Όταν τα μεγάλα είναι 200+ άλογα πρέπει να υπάρχει και μια αντιστοιχία στα μεσαία.
    Μιλαω για ιπποδυνάμεις περισσότερο και όχι για κυβικά τόσο.
    Δλδ το 900αρι γιαμαχα αποδίδει κάτω από 120 άλογα ενώ το 1000αρι τους, μόνο 100 κυβικά Περισσότερα, 170 άλογα.η απόσταση είναι μεγάλη.

    Υγ. Το cb500f που οδηγείται και με δίπλωμα α2(δηλαδή νέος και άπειρος αναβάτης) ειναι μικρό μηχανάκι. Αλλάξανε οι εποχές.
    Υγ2. Μην μένεις στο μεσαίο μεγάλο αλλά στο χάσμα που υπάρχει.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της rainmike
    Εγγραφή
    31/05/2015
    Μηνύματα
    1.272
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Όταν τα μεγάλα είναι 200+ άλογα πρέπει να υπάρχει και μια αντιστοιχία στα μεσαία.
    Μιλαω για ιπποδυνάμεις περισσότερο και όχι για κυβικά τόσο.
    Δλδ το 900αρι γιαμαχα αποδίδει κάτω από 120 άλογα ενώ το 1000αρι τους, μόνο 100 κυβικά Περισσότερα, 170 άλογα.η απόσταση είναι μεγάλη.

    Υγ. Το cb500f που οδηγείται και με δίπλωμα α2(δηλαδή νέος και άπειρος αναβάτης) ειναι μικρό μηχανάκι. Αλλάξανε οι εποχές.
    Υγ2. Μην μένεις στο μεσαίο μεγάλο αλλά στο χάσμα που υπάρχει.
    Δηλαδη το gsx 1400 στα 100 άλογα δεν ειναι καν μεσαίο

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Με τη λογικη σου, αφου υπαρχει και το Η2R με τα 300 αλογα, τοτε και τα 170 ειναι μεσαια και τα 120 ειναι μικρα
    Δεν εχει λογικη αυτο που λες και οχι κατι στα 150 αλογα δε θα σαρωνε στις πωλησεις.
    Οι επιλογες ειναι αρκετες, αν δε βρισκεις κατι να σου αρεσει, αλλο θεμα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Οπως το βλεπω εγω οι μηχανες που αναφερεις (ΜΤ09, 765, κτλ) ειναι στο οριο της δυναμης που μπορει να διαχειριστει-εκμεταλλευτει κανεις στο δρομο. Απο εκει και πανω παμε καθαρα σε μοτερ με δυναμη για την καυλα, οποτε ξεκιναει το κυνηγι για τα εντυπωσιακα νουμερα. Δε νομιζω πως υπαρχει ανθρωπος που δεν τον καλυπτουν πρακτικα τα 120 αλογα, αρα δε βλεπω και την αξια μιας μηχανης με 140-150. Αφου θες δυναμη πανω απο τη ρεαλιστικα εκμεταλλευσιμη (για τους Χ δικους σου λογους, δεν μπαινω στη συζητηση), παιρνεις το κτηνος με τα 180 και το πας στο αντιστοιχο προγραμμα που βγαζει τα λιγοτερα αλογα που θες και αφηνεις παντα το TC στο on. Ετσι κι αλλιως ακομα και αυτα τα κτηνη πλεον δεν καινε. Μαλλον για να μην υπαρχει και προσφορα απο τις εταιρειες καποιος λογος θα υπαρχει.

    Δεν κολλαω στον ορο "μεσαια", καταλαβαινω τι εννοεις.

  7. #7
    Tuono 1100 θες.-
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	t3qkhrohrh321.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	34,6 KB 
ID:	453696

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    866
    Νομίζω έχει ήδη tuono.

  10. #10
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.452
    Αν πάρεις μεγάλο και στρίβεις λιγότερο το γκάζι, δεν γίνεται μεσαίο;

    Συμφωνώ με την άποψη του ptc. Η κατηγορία των ονειρικών μοτοσυκλετών χρειάζεται τα όρια της υπερβολής για να πουλήσει.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  11. #11
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.318
    Μεσαιο, γυμνο με 150 αλογα και να γαζωνει μεχρι τα 240-250 δεν υπαρχει.
    Γυμνο με/ανω των 140-150 αλογων ειναι στην ουσια τα SBK χωρις φαιρινγκ.
    Μια χαρα ειναι η κατηγορια 765, ΜΤ9 κλπ κλπ...και κατι παραπανω απο μεσαια.

    Εσυ μαλλον δεν θες μεσαιο γυμνο...αλλιως παρε ενα CB750.
    Ride(s) the wind of change...

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.571
    Παρε ενα με 170αλογα και βαλτο στο mode 2. Problem solved.
    Πιο σοβαρα, το duke990 δεν ειναι σε καμια περιπτωση μεσαιο. Ουτε καν με την δικη σου ερμηνεία του μεσαίου. Ειναι πολυ δυνατό και νομιζω ειναι αυτο που ψάχνεις.

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2022
    Μηνύματα
    219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Στην κάψα του καλοκαιριού με έπιασε να κοιτάω και να θέλω να αγοράσω και άλλο μηχανάκι και έκανα μια διαπίστωση που ίσως έχετε παρατηρήσει και άλλοι αλλά θέλω την αποψη σας.
    Τα θέλω φυσικά του καθενός είναι διαφορετικά όπως διαφορετικές είναι και οι ικανότητες.
    Σε αυτή τη βάση κοιτάω και θέλω ένα μεσαίο γυμνό σπορ μηχανακι
    και διαπιστώνω πως υπάρχει ένα χάσμα στην αγορά. Και εξηγώ,απο τα μεσαία mt09, street triple 765,monster 950,duke 990, f900rπου όλα παίζουν στα 110-120αλογα(το 765 έχει 130 αλλά πάσχει από ροπη)
    Το επόμενο σκαλί σε ανεβάζει στα 170-210!
    Η μόνη μεσαία επιλογή για τα θέλω μου είναι το suzuki gsxs 1000 αλλά γενικά δεν μου αρέσουν τα ιαπωνικά και το συγκεκριμένο είναι πολύ πίσω τεχνολογικά.
    Μιλάω πάντα για καινούργια μηχανάκια.
    Το μόνο σαν ενδιάμεσο μοτέρ που βλέπω είναι το 800αρι της mv με τα 140 άλογα αλλά με όλα τα κακά της mv.
    Υπάρχει και το streetfighter v2 αλλά η τιμή του φτάνει τα μεγάλα και το ψιλό ακυρώνει.
    Αν πχ η triumph έβγαζε ένα ενδιάμεσο από το 765 και το 1200 στα 900 κυβικα με 145 άλογα δεν θα σάρωνε την αγορά?
    Ναι ξέρω το 765 είναι εξαιρετικό και στριφτερο όπως είναι αλλά για μένα και για άλλους πέφτει λίγο που από 190 και μετά πέφτει σε τοίχο.
    Εχει προβληματιστει κάποιος άλλος με αυτό η είμαι ο μόνος παράξενος??

    Αφού το λες και μόνος σου
    https://www.mvagusta.com/gr/en/product/brutale/rr
    Δεν υπάρχει άλλο.
    Τώρα ο λόγος είναι απλός, τα 1000 πρακτικά δεν έχουν διαφορά βάρους, τα ηλεκτρονικά τα κάνουν πλέον εξίσου εύκολα στην οδήγηση (μη σου πω ευκολότερα λόγω ροπής) και σε σχέση με ένα μοτέρ 700-800cc των 140hp η τιμή δεν διαφέρει και πολύ.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Taz Προβολή μηνύματος
    Αφού το λες και μόνος σου
    https://www.mvagusta.com/gr/en/product/brutale/rr
    Δεν υπάρχει άλλο.
    Τώρα ο λόγος είναι απλός, τα 1000 πρακτικά δεν έχουν διαφορά βάρους, τα ηλεκτρονικά τα κάνουν πλέον εξίσου εύκολα στην οδήγηση (μη σου πω ευκολότερα λόγω ροπής) και σε σχέση με ένα μοτέρ 700-800cc των 140hp η τιμή δεν διαφέρει και πολύ.
    Δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα.
    Τα ηλεκτρονικά είναι απλώς βοηθήματα.
    Τα 1000αρια είναι τέρατα, είτε με είτε χωρις ηλεκτρονικά ΒΟΗΘΉΜΑΤΑ.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2022
    Μηνύματα
    219
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα.
    Τα ηλεκτρονικά είναι απλώς βοηθήματα.
    Τα 1000αρια είναι τέρατα, είτε με είτε χωρις ηλεκτρονικά ΒΟΗΘΉΜΑΤΑ.
    Ίσως να μην έγινα κατανοητός. Τα 1000άρια όντως είναι τέρατα και οι επιδόσεις τους υπερβολικές για δημόσιους δρόμους. Αλλά δεν αναφέρομαι στην οδήγηση στο όριο.
    Ένα σύγχρονο 1000cc μπορεί να το οδηγήσει οποιοσδήποτε έχει καβαλήσει μεγάλη μηχανή. Όχι να το πάει τάπα. Απλά να το οδηγήσει.
    Κάτι τέτοιο δεν ίσχυε όταν οδήγησα για 1η φορά ένα FZR1000 πριν +30 χρόνια, οι χειρισμοί του γκαζιού έπρεπε να γίνονται με απόλυτο σεβασμό καθώς η απουσία traction control σε συνδυασμό με τα ελαστικά/αναρτήσεις της εποχής το έκαναν επικίνδυνο για κάποιον αμαθή ακόμα και για μία βόλτα στο περίπτερο.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Που είναι τα κλειδιά? οεο!!!
    από ermiss στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2009, 08:29
  2. Που είναι τα ανέκδοτα ΟΕΟ ;
    από makis206 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 20:20
  3. Που ειναι το παιδακι οεο?
    από evvou στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2005, 15:26
  4. Που είναι οι καλημέρες οεο???
    από latris mixanis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2005, 23:27
  5. Πού είναι τα γκάζια;
    από DragonTZR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2005, 16:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF