Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Εγκατάσταση ρευματοδότη 12V σε V-Strom

  1. #1

    Εγκατάσταση ρευματοδότη 12V σε V-Strom

    Την Παρασκευή έκανα το service των 6.000 km και με την ευκαιρία ζήτησα από τον μάστορα να μου εγκαταστήσει 2 ρευματοδότες 12V στην μηχανή.

    Τους ρευματοδότες τους είχα αγοράσει εγώ, τον ένα από την TOURATECH με ασφάλεια και ένα απλό στεγανό από ναυτιλιακά είδη.

    Αυτόν τις TOURATECH ως πιο εμφανίσιμος επέλεξα να τον βάλω στο τιμόνι για χρήση με το GPS ενώ τον δεύτερο κάτω από την σέλα για χρήση με την ενδοεπικοινωνία.

    Αρχικά ζήτησα να πάρουμε ρεύμα από τον διακόπτη αλλά μου είπε ότι δεν είναι εύκολο οπότε έκανε την εγκατάσταση απ’ευθείας πάνω στους πόλους της μπαταρίας. Από τον ρευματοδότη του τιμονιού πέρασε ένα καλώδιο (+) κάτω από το ρεζερβουάρ και το σύνδεσε μέσω ασφάλειας με τον ένα πόλο της μπαταρίας ενώ το δεύτερο καλώδιο (-) το πέρασε σε μια βίδα στον λαιμό του πλαισίου (βλ. φωτογραφία)

    http://img181.imageshack.us/img181/4598/image158sr2.jpg

    Διαβάζοντας σήμερα αυτό εδώ http://motorcycleinfo.calsci.com/VStrom.html

    το μάτι μου έπεσε στην εξής παράγραφο :

    The VStrom electric system is designed with all grounds returned via wires to the battery ground. The frame should never be used as a ground return path on these bikes. Due to the fact that the frame is a mix of aluminum and steel, running current through these parts will result in an electrolytic reaction which will eat away at the frame. All added electrical accessories should have their ground current running through wires to the battery. Thanks to R.Cairns of Oz for pointing out this important fact.

    Κυριολεκτικά με ζώσαν τα φίδια αν κατάλαβα καλά ο κύριος R.Cairns of Oz ισχυρίζεται ότι αν συνδέσουμε την γείωση στο πλαίσιο τότε λόγο των υλικών κατασκευής του(αλουμίνιο + χάλυβας) και εξαιτίας του διερχόμενου ρεύματος θα προκληθεί ηλεκτρολυτική διάβρωση στο σημείο με αποτέλεσμα την καταστροφή του πλαισίου ?

    Όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό με το θέμα παρακαλώ να με διαφωτίσει γιατί κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705

    Re: Εγκατάσταση ρευματοδότη 12V σε V-Strom

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Snakeye
    αν κατάλαβα καλά ο κύριος R.Cairns of Oz ισχυρίζεται ότι αν συνδέσουμε την γείωση στο πλαίσιο τότε λόγο των υλικών κατασκευής του(αλουμίνιο + χάλυβας) και εξαιτίας του διερχόμενου ρεύματος θα προκληθεί ηλεκτρολυτική διάβρωση στο σημείο με αποτέλεσμα την καταστροφή του πλαισίου ?
    Πολύ καλά κατάλαβες ...!!!


    (μόνο που θα πρέπει αυτό να γίνεται ΣΥΝΕΧΩΣ σε έντονα υγρό περιβάλλον και για καμιά 100αριά χρόνια...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.071
    Δεν είναι ανάγκη να περνάει ρεύμα.
    Και η απλή επαφή αρκεί.
    Αλλά αναρωτιέμαι εφόσον το VStrom electric system is designed with all grounds returned via wires to the battery ground, και εσύ έχεις γειώσει στο πλαίσιο πώς δουλεύει η μπρίζα σου?

  4. #4
    Μου φαίνεται ότι ο τύπος δεν μας τα λέει καλά.

    Η πρίζα δουλεύει κανονικότατα και επιπλέον σε όλα τα ηλεκτρικά διαγράμματα που κοίταξα φαίνεται ότι η μπαταρία (-) γειώνεται στο σασι !!!!!!!!!!

  5. #5
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Για να είσαι σίγουρος και να δίωξεις τα φίδια (!!) νομίζο οτι τον πίσω αντάπτορα μπορείς και μόνος σου να τον βάλεις πάνω στην μπαταρία. Για τον μπροστά μπορείς να πάρεις ρεύμα πίσω απο το ψυγείο που υπάρχει έτοιμος αντάπτορας για τα grips και επιστρέφει και την γείωση κανονικότατα. Εγώ έτσι έχω κάνει, άσε που η δική μου ενδοεπικοινωνία της Autocom έτσι έλεγε να συνδεθεί.

    Ο θετικός πόλος με ένα φισάκι που δίνει ρεύμα στα πίσω φώτα και είναι στην πίσω δεξιά μεριά του ντεπίζιτου και το αρνητικό πάνω στον αρνητικό της μπαταρίας και ΟΧΙ μέσω πλαισίου....


    Για το που είναι το φισάκι στο ψυγείο δες και εδώ

    Ελπίζω να βοήθησα...:smilea:

  6. #6
    Ο πίσω αντάπτορας συνδέεται κανονικά με την μπαταρία για τον μπροστά θα το φτιάξω τις προσεχείς ημέρες.

    Επειδή και εγώ έχω ενδοεπικοινωνία Autocom λέω να προσαρμόσω ένα αρσενικό αντάπτορα 12V για να το συνδέσω πίσω. Επειδή έχω ABS στην μηχανή όπως λέει και το manual καλό είναι να μην πάρω ρεύμα απο τα πίσω φώτα.

Παρόμοια θέματα

  1. Προβληματισμός με GPS σε V-Strom
    από nakkip στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2014, 12:36
  2. Μπαταρία σε V-Strom 650...?
    από lkol στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/12/2012, 12:23
  3. ΤΡΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΕ V-strom 650 κ7.
    από snatch στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2008, 12:13
  4. Έλλειψη σε V-Strom 650μαύρο ματ
    από chria στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2007, 13:14
  5. Αλλαγή λαδιών σε V-strom 1000
    από Respect στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2006, 12:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF