Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Πρώτη μοτοσικλέτα, 250cc

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2008
    Μηνύματα
    25

    Πρώτη μοτοσικλέτα, 250cc

    Χαιρετώ το forum, καλώς σας βρίσκω
    Επειδή στην Αθήνα το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ασύμφορο λόγω κατανάλωσης θέλω να πάρω μια μηχανή μικρού κυβισμού με χαμηλή κατανάλωση βενζίνης για μετακινήσεις μέχρι 30χλμ εντός του νομού.
    Μετά από σύντομο ψάξιμο κατευθύνομαι για κατηγορία 250cc καθώς είναι η χρυσή τομή για την περίπτωσή μου ανάμεσα σε κόστη κατανάλωσης/συντήρησης και δύναμη
    Τα χρήματα που διαθέτω δεν είναι πάνω από 3.000 ευρώ οπότε αναγκαστικά πάω σε κάτι μεταχειρισμένο.

    Από ότι έχω δει αυτό που παίζει περισσότερο είναι το Honda CBF 250 που όμως έχει προβλήματα με τη νεκρά και το πιο καινούριο Yamaha YBR 250 το οποίο μου αρέσει περισσότερο αλλά είναι πολύ καινούριο και δεν ξέρω αν θα βρω καλό μεταχειρισμένο! Ωραίο και το Ninja 250 αλλά ολοκαίνουριο και μετάχειρο δεν θα υπάρχει πουθενά...

    Επίσης όποιος γνωρίζει να μου πει για κόστος-συχνότητα service, πόσο καίνε (95άρα παίρνουν αυτά; ), πόσο κοστίζει η ασφάλεια (γίνεται και κλοπής ή είναι πανάκριβη; ) και τα τέλη κυκλοφορίας.
    Από αξιοπιστία τα συγκεκριμένα τι λένε; Να το φοβάμαι το μετάχειρο; Θα χρειαστεί να κάνω αλλαγές αφού το πάρω για να είμαι σίγουρος πως όλα είναι οκ; Βιβλίο service υπάρχει για να ξέρω πως όλα έγιναν σωστά;
    Προσπαθώ όπως καταλαβαίνετε να κρίνω αν με συμφέρει οικονομικά η αγορά της μηχανής αν και είμαι πεπεισμένος ότι αξίζει.

    Δίπλωμα δεν έχω ακόμα και η αγορά θα γίνει σε 3 περίπου μήνες.

    Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες και τις συμβουλές σας καθώς είμαι αρχάριος.
    Ευχαριστώ και συγγνώμη που σας έπρηξα στις ερωτήσεις

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Μην δώσεις 3.000? για κάτι που κάνει 4.000? καινούργιο! Εάν δεν πας στο καινούργιο με την σιγουριά της εγγύησης-κατάστασης, πάρε μεταχειρισμένο με 2.000-2.500?.

    "Service" (έλεγχος-ρύθμιση βαλβίδων) όλα πάνω-κάτω θέλουν στις τυποποιημένες 24.000χλμ, οπότε και μπορείς να υπολογίσεις το κόστος. Λάδια αλλάζεις αναλόγως την χρήση και τι ζητάς από το μηχάνακι (πχ θα το πουλήσεις στον επόμενο Κακομοίρογλου) από 2.500-3.000χλμ έως 6.000. Η ασφάλεια κοστίζει 100-120?/έτος, στα τέλη έχεις απαλλαγή, και εννοείται πως δεν κάνεις ασφάλεια κλοπής στα 2.000? που κοστίζει το πράμα.

    Και για να μην ξεχνιόμαστε, βγάλε πρώτα δίπλωμα (500?) και μετά αγόρασε μηχανάκι.

  3. #3
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.. ninja 250.. ασύγκριτο με τα άλλα δύο.. δικύλινδρο, υδρόψυκτο, μονή πίσω ανάρτηση (αν θυμάμαι καλά τα άλλα δύο έχουν δύο μικρότερα αμορτισέρ, τουλάχιστον το ybr125 που έχω έτσι είναι), πιο σπορ θέση οδήγησης, καλύτερη προστασία από τον αέρα, και το honda έχει πανάκριβα ανταλλακτικά..

  4. #4
    Αθόρυβο μέλος Το avatar του/της ledz
    Εγγραφή
    13/08/2005
    Μηνύματα
    335
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    τα πολλά λόγια είναι φτώχεια.. ninja 250.. ασύγκριτο με τα άλλα δύο.. δικύλινδρο, υδρόψυκτο, μονή πίσω ανάρτηση (αν θυμάμαι καλά τα άλλα δύο έχουν δύο μικρότερα αμορτισέρ, τουλάχιστον το ybr125 που έχω έτσι είναι), πιο σπορ θέση οδήγησης, καλύτερη προστασία από τον αέρα, και το honda έχει πανάκριβα ανταλλακτικά..


    αν και ΕΙΝΑΙ ασυγκριτο το νιντζα, ΚΑΙ το CBF ΚΑΙ το YBR εχουν μονο μοχλικο. Οχι οτι μιλαμε για συστηματα επιδοσεων αλλα κουβεντα να γινεται...

  5. #5
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ledz


    αν και ΕΙΝΑΙ ασυγκριτο το νιντζα, ΚΑΙ το CBF ΚΑΙ το YBR εχουν μονο μοχλικο. Οχι οτι μιλαμε για συστηματα επιδοσεων αλλα κουβεντα να γινεται...
    το σκέφτηκα μετά, για αυτό ήμουν επιφυλακτικός.. η ουσία είναι ότι αν μπορείς στα ίδια χρήματα να πάρεις άλλα ~15 άλογα και ένα δικύλινδρο μοτέρ το παίρνεις.. που θα πάει..σε κάνα χρόνο και κάτι θα το χτυπήσω και εγώ.. Αν το cbf ήταν πιο φτηνό θα το σκεφτόμουν αλλά νομίζω ότι είναι υπερτιμημένο.. και μόνο λόγω του ninja θα έπρεπε να είχαν κάνει μία γενναία προσφορά.. στην τελική γιατί να μην πάρεις από την imported bikes με 800 ευρώ παραπάνω το cb250 παραεισαγωγή.. άσε που δυστηχώς, να ναι καλά ο σαρακάκης τα ανταλλακτικά του cbf (και όχι μόνο ) είναι πανάκριβα..

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2008
    Μηνύματα
    25
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και τη βοήθεια.
    Λόγω κάποιων εκνευριστικών προβλημάτων που μαθαίνω πως έχει το cbf250, λέω να πάω προς YBR250 αν βέβαια βρω κανένα γιατί είναι μόνο ενός χρόνου μοντέλο και έχουν πωληθεί ελάχιστα.
    Το Kawasaki απορρίπτεται τελικά γιατί υπάρχει μόνο καινούριο και δεν θέλω να περάσω τα 2.5-3 χιλιάρικα...

  7. #7
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και τη βοήθεια.
    Λόγω κάποιων εκνευριστικών προβλημάτων που μαθαίνω πως έχει το cbf250, λέω να πάω προς YBR250 αν βέβαια βρω κανένα γιατί είναι μόνο ενός χρόνου μοντέλο και έχουν πωληθεί ελάχιστα.
    Το Kawasaki απορρίπτεται τελικά γιατί υπάρχει μόνο καινούριο και δεν θέλω να περάσω τα 2.5-3 χιλιάρικα...
    δύσκολα θα βρεις..εδώ τουλάχιστον δεν πετυχαίνω καινούρια όχι μεταχειρισμένα..

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2008
    Μηνύματα
    25
    Γεια σας και πάλι παιδιά.
    Κοίταξα λίγο το CBF 250 σε ένα-δυο μαγαζιά αλλά ρε γμτ δείχνει πολύ μικρό και δεν μου γεμίζει το μάτι (ΥΒR 250 δεν υπάρχει ούτε για δείγμα μεταχειρισμένο). Νιώθω ψιλοτεράστιος πάνω του (είμαι 1.90 και 90 κιλά), σαν να οδηγάω παιδικό μηχανάκι. Λοξοκοίταξα λοιπόν λίγο και πήρε το μάτι μου το Yamaha XT600 το οποίο μεταχειρισμένο 4 ετών το βρίσκω περί τις 3.000 ευρώ με λίγο παζάρεμα. Τι λέει σαν μηχανή για πρωτάρη, είναι εύκολο; Έχει χάσει αρκετή αξία μου είπαν γιατί βγήκε το νέο XT660 και έτσι το παλιό έπεσε αρκετά σαν μεταχειρισμένο. Είναι αξιόπιστο ή θα μου βγάλει κερατιάτικα; Γιατί το CBF μπορώ να το βρω και μεταχειρισμένο με εγγύηση ακόμα ενώ το XT θα έχει κλείσει 4ετία το λιγότερο.

  9. #9
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
    Γεια σας και πάλι παιδιά.
    Κοίταξα λίγο το CBF 250 σε ένα-δυο μαγαζιά αλλά ρε γμτ δείχνει πολύ μικρό και δεν μου γεμίζει το μάτι (ΥΒR 250 δεν υπάρχει ούτε για δείγμα μεταχειρισμένο). Νιώθω ψιλοτεράστιος πάνω του (είμαι 1.90 και 90 κιλά), σαν να οδηγάω παιδικό μηχανάκι. Λοξοκοίταξα λοιπόν λίγο και πήρε το μάτι μου το Yamaha XT600 το οποίο μεταχειρισμένο 4 ετών το βρίσκω περί τις 3.000 ευρώ με λίγο παζάρεμα. Τι λέει σαν μηχανή για πρωτάρη, είναι εύκολο; Έχει χάσει αρκετή αξία μου είπαν γιατί βγήκε το νέο XT660 και έτσι το παλιό έπεσε αρκετά σαν μεταχειρισμένο. Είναι αξιόπιστο ή θα μου βγάλει κερατιάτικα; Γιατί το CBF μπορώ να το βρω και μεταχειρισμένο με εγγύηση ακόμα ενώ το XT θα έχει κλείσει 4ετία το λιγότερο.
    αξιόπιστο, ήρεμο, θα σε πάει παντού εφόσον εννοείς το χωμάτινο, δεν έχει δύναμη που θα σε τρομάξει..και ένα πολύ σημαντικό στοιχείο ότι έχει πάμφθηνα ανταλλακτικά σε σχέση με κάτι Σαρακάκηδες..

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2008
    Μηνύματα
    25
    Ωραία, προσανατολίστικα λοιπόν για την αγορά ενός XT.
    Βλέπω όμως πως οι τιμές είναι πολύ υψηλές :o Είναι δυνατόν για μηχανή που σήμερα αν έβγαινε θα έκανε 5.000 ευρώ να ζητάνε 3.500 για μοντέλα 5 και 6 χρόνων; Ήμαρτον!
    Από την άλλη βλέπω πως με 3.500 ευρώ μπορώ να βρω XT660 του 2003-4 αλλά θα είναι με περισσότερα χλμ. Τι έχετε προτείνετε ;
    Επίσης να προτιμήσω να το αγοράσω από έμπορο που να το έχει ελέγξει ο ίδιος ή να ψάξω μόνος μου για ιδιώτη και να το πάω σε κάποιο συνεργείο να το δουν;

  11. #11
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
    Ωραία, προσανατολίστικα λοιπόν για την αγορά ενός XT.
    Βλέπω όμως πως οι τιμές είναι πολύ υψηλές :o Είναι δυνατόν για μηχανή που σήμερα αν έβγαινε θα έκανε 5.000 ευρώ να ζητάνε 3.500 για μοντέλα 5 και 6 χρόνων; Ήμαρτον!
    Από την άλλη βλέπω πως με 3.500 ευρώ μπορώ να βρω XT660 του 2003-4 αλλά θα είναι με περισσότερα χλμ. Τι έχετε προτείνετε ;
    Επίσης να προτιμήσω να το αγοράσω από έμπορο που να το έχει ελέγξει ο ίδιος ή να ψάξω μόνος μου για ιδιώτη και να το πάω σε κάποιο συνεργείο να το δουν;
    Και το άλλο μάλλον τα ίδια χλμ θα έχει απλώς έχουν πειράξει τον χλμετρητή..ψάξε για 660, και εγώ θα έλεγα ιδιώτη + μηχανικό δικό σου..

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2008
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Και το άλλο μάλλον τα ίδια χλμ θα έχει απλώς έχουν πειράξει τον χλμετρητή..ψάξε για 660, και εγώ θα έλεγα ιδιώτη + μηχανικό δικό σου..
    Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια.
    Μάλλον θα πάω για 600 γιατί η διαφορά τιμής ~1000 ευρώ με το 660 είναι τα λειτουργικά έξοδα της μηχανής για 2 χρόνια, κάτι που είναι σημαντικό για εμένα σε αυτή τη φάση. Επιπλέον το 660 έχει αυξημένο κόστος σέρβις γιατί είναι πιο πολύπλοκη μηχανή από όσο μου είπαν σε συνεργείο.
    Μετά από επίσκεψη σε εμπόρους κατάλαβα ότι σκοπό έχουν μάλλον να με... γδάρουν γιατί για μηχανές 5 ετίας με 30.000χλμ μου ζητάνε 3.5 χιλιάρικα, ποσό υπερβολικό αν σκεφτείς ότι από ιδιώτη έχουν 2.5-3 χιλιάδες. Βέβαια ο έμπορος εξασφαλίζει ότι είναι ελεγμένο και ό,τι "μη αναμενόμενο" πρόβλημα κι αν έχεις, μπορείς να του τα χώσεις αφού δίνει 6 μήνες εγγύηση. Θα είναι δύσκολη η επιλογή συγκεκριμένη μηχανής, ελπίζω να σταθώ τυχερός

  13. #13
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    με το καλο να παρεις οτι σου κανει στην καρδια κ στην τσεπη..
    ερωτηση..
    στα ~3,000 που λες να δωσεις περιλαμβανονται τα λεφτα για εξοπλισμο; η θα τα βαλεις απο πανω?

    κ οταν μιλαμε για εξοπλισμο μη μου πεις για κρανακια απο τα lidl κ τετοιες ομορφιες..



  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2008
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalesin
    με το καλο να παρεις οτι σου κανει στην καρδια κ στην τσεπη..
    ερωτηση..
    στα ~3,000 που λες να δωσεις περιλαμβανονται τα λεφτα για εξοπλισμο; η θα τα βαλεις απο πανω?

    κ οταν μιλαμε για εξοπλισμο μη μου πεις για κρανακια απο τα lidl κ τετοιες ομορφιες..


    Σε ευχαριστώ πολύ. Θα δώσω αρχικά μια 200άρα επιπλέον για κράνος. Τα υπόλοιπα στην πορεία, αφού δω τι άλλο θα μου είναι απαραίτητο.

  15. #15
    Καραμελος Το avatar του/της kalesin
    Εγγραφή
    30/09/2005
    Μηνύματα
    1.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nismo
    Σε ευχαριστώ πολύ. Θα δώσω αρχικά μια 200άρα επιπλέον για κράνος. Τα υπόλοιπα στην πορεία, αφού δω τι άλλο θα μου είναι απαραίτητο.
    μια χαρα...
    τωρα σε οτι εχει να κανει με τα απαραιτητα.. ειναι αρκετα απλο
    μπουφαν
    γαντακια
    μποτακια

    ξερω οτι ειναι εξοδο κ οτι μερικες φορες ειναι αβολα, αλλα πιστεψε με μια φορα μονο να τα χρειαστεις [κ χτυπαω οσα ξυλα θες εδω] θα εχουν βγαλει τα λεφτα τους.

    για αρχη κανεις ενα κλικ εδω κ χορταινεις διαβασμα.

    κ κατι αλλο... μην πιθανολογεις, να εισαι σιγουρος οτι θα πεσεις. Ειδικα στην αρχη μεχρι να μαθεις τα χουγια κ τον ογκο της. Κ μολις τα μαθεις, θα ξαναπεσεις. Γιατι νομιζες οτι εμαθες πιο πολλα απο οσα εχεις στην αληθεια μαθει.

    Οποτε το μονο που θα σε κανει να γελας [κ να βριζεις] αντι να βογγας ειναι ο εξοπλισμος


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΡΩΤΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
    από XR_125L στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2007, 17:57
  2. ΖΗΤΕΙΤΑΙ..ΝΧ.250cc..DOMINATOR
    από jimbar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2004, 12:17
  3. Πρώτη επαφή με πίστα.......?
    από polste στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 84
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2004, 15:32
  4. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2004, 13:30
  5. Η Πρώτη Λασπομαχία
    από Julius στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 17:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF