Είναι γνωστό ότι το τσοκ το ανοίγουμε το πρωί που έχει δροσιά για ένα λεπτό εν κινήσει και μετά το κλίνουμε και δίνουμε γκάζι αν πάει να σβήσει. Τώρα το ρελαντί μου είναι στις 1400 στρ/λ με ζεστό κινητήρα και με κλεισθώ το τσοκ . Αν ανοίξω το τσοκ για 1 mm οι στροφές πέφτουν στις 1000 με 1100 στρ/λ ( το επιθυμητό δηλαδή ρελαντί ) , αν το ανοίξω για 2 mm το τσοκ ο κινητήρας σβήνει . Προσπάθησα να << παίξω >> λίγο με εσωτερικό τσοκ κάτω απ το ρεζερβουάρ και αποτέλεσμα δεν είδα . Έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο υπάρχει λύση ?
Για AFRICA TWIN 94’