Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: αισθητηρας οξυγονου-ρυθμισμα καρμπ.

  1. #1
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812

    αισθητηρας οξυγονου-ρυθμισμα καρμπ.

    να ρωτησω κατι...φωτιστε με.μπορουμε να ρυθμισουμε ενα μοτερ με καπμπυρατερ χρησιμοποιωντας αισθητηρα λ?αντι για χρωμα μπουζιου κτλ.
    αν ναι τι παιζει με τον αισθητηρα?παραγει καποια βολτ αναλογα με το μειγμα(κατι για 0.2v-0.8v οπου 0.4 ειναι περιπου το τελειο).σωστα?
    αυτα με πολυμετρο μετριουνται?αντι για τα ακριβα οργανα τις dyno,ngk κτλ... ευχαριστω εκ των προτερων

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    τις περισσοτερες φορες, στις ρυθμισεις που γινονται ειναι απαραιτητο αυτο....
    μανομετρο Vacuum meter...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	carbsync1.jpg 
Προβολές:	692 
Μέγεθος:	71,8 KB 
ID:	154787
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    τις περισσοτερες φορες, στις ρυθμισεις που γινονται ειναι απαραιτητο αυτο....
    μανομετρο Vacuum meter...
    Αυτά είναι υποπιεσόμετρα που χρησιμοποιούνται για τον συγχρονισμό των καρμπυρατέρ (οταν είναι πολλά), ώστε να ανοίγουν οι πεταλούδες ή τα σλάιντ ταυτόχρονα.
    Ο giannisblest μιλάει για τη ρύθμιση της αναλογίας του μείγματος...

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/11/2008
    Μηνύματα
    210

    ......

    kafsanaliths paides
    NS50-F,TDR 80,TDR 250,NSR 250,TDR 250,ZX 400,RM 250,CBR 600F,KTM DUKEii,DUCATI MONSTER 600,YAMAHA YZFR6,TTR 600 kai synexizoume

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    τις περισσοτερες φορες, στις ρυθμισεις που γινονται ειναι απαραιτητο αυτο....
    μανομετρο Vacuum meter...
    Αυτό το όργανο είναι πολλαπλό υποπιεσόμετρο και ΔΕΝ μπορείς να ρυθμίσεις το μείγμα με αυτό!
    Με το όργανο αυτό ρυθμίζεις τις πεταλούδες των καρμπιρατέρ ή του σώματος ψεκασμού ώστε να
    είναι ίδια η υποπίεση σε όλους τους κυλίνδρους!

    Για την αναλογία του μείγματος (φτωχό-πλούσιο) θέλει λ sensor και καλά είναι να είναι wide band,
    και το όργανο που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα βολτόμετρο ''γρήγορο'' συνήθως!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879

    Re: ......

    Αρχικά δημιουργήθηκε από trelamenoss
    kafsanaliths paides
    Αναλυτή καυσαερίων ναι αλλά στο δρόμο τι γίνεται?
    Αν προσαρμόσεις ένα αισθητήρα λ μαζί με το όργανο βλέπεις τι γίνεται με φορτίο και αυτό είναι ότι
    καλύτερο!

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: αισθητηρας οξυγονου-ρυθμισμα καρμπ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    να ρωτησω κατι...φωτιστε με.μπορουμε να ρυθμισουμε ενα μοτερ με καπμπυρατερ χρησιμοποιωντας αισθητηρα λ?αντι για χρωμα μπουζιου κτλ.
    αν ναι τι παιζει με τον αισθητηρα?παραγει καποια βολτ αναλογα με το μειγμα(κατι για 0.2v-0.8v οπου 0.4 ειναι περιπου το τελειο).σωστα?
    αυτα με πολυμετρο μετριουνται?αντι για τα ακριβα οργανα τις dyno,ngk κτλ... ευχαριστω εκ των προτερων

    Ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να κανεις. Μακρια απο τα (περισσοτερα) δυναμομετρα. Υπαρχουν ολοκληρωμενες λυσεις, τουτ'εστιν μοναδες που αποτελουνται απο wideband lamda, controler και οργανο οπου βλεπεις το AFR. Θα πρεπει να κολλισεις ενα παξιμαδι στην εξατμιση σου οπου βιδωνεις τον λαμδα και στοχευεις στην ρυθμιση σου AFR=13 παντου για αρχη. Καλη φημη και προσιτη τιμη εχουν τα innovate που χωρις datalogger κοστιζουν γυρω στα 250 ευρω. Σε προηγουμενο θρεντ ειχα προτεινει την αγορα ενος απο κοινου, μια και ειναι κατι που λογικα το χρειαζεσαι μεχρι να ρυθμισεις την μηχανη, αλλα κανεις δεν ενδιαφερθηκε.

    Αυτια.

  8. #8
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    εγω αυτο θελω να κανω.να μετραω με φορτιο αντισταση αερα και να ρυθμιζω ανα εποχες οταν αλλαζει η πυκνοτητα του αερα.ασ μην εχει data log(θα βαλω μια καμερα να τραβαει βιντεο το οργανο )τωρα τα χρηματα τα βγαζει αν θες να ρυθμιζεις συχνα.
    Υ.Γ sakisvolos οταν λες βολτομετρο εννοεις το κιτρινο οργανο(πολυμετρο το ξερω εγω:smilea: )αυτο ειναι?αν οχι κανει αυτο?λεω τωρα...αν το συνδεσω πανω στον λ δεν θα παρω ενδειξη?ευχαριστω πολυ σε ολους για τις απαντησεις.μακαρι να βγει κατι ετσι σιγουρα θα βοηθηθουν κι αλλοι...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	voltmeter-battery-pack1-005-320x332.jpg 
Προβολές:	613 
Μέγεθος:	16,9 KB 
ID:	154841

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.069
    Και μετά ρε παιδειά που θα βρεθούν βελόνες σλάιντ ,ζιγκλέρ ας πούμε βρίσκουμε στο περίπου, και να μην πούμε οτι το καρμπυρατέρ σαν μηχανική διάταξη έχει και μειονεκτήματα απο την φύση του, όπως και παραμέτρους μη ρυθμίσιμες.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest

    Υ.Γ sakisvolos οταν λες βολτομετρο εννοεις το κιτρινο οργανο(πολυμετρο το ξερω εγω:smilea: )αυτο ειναι?αν οχι κανει αυτο?λεω τωρα...αν το συνδεσω πανω στον λ δεν θα παρω ενδειξη?
    Ένα βολτόμετρο χρειάζεται αλλά το συγκεκριμένο εκτός του ότι είναι μεγάλο
    δεν αντιδράει γρήγορα στις αλλαγές της τάσης οπότε δεν είναι κι ότι καλύτερο!

    Αναλογικό και με ''γρήγορη'' βελόνα χρειάζεται!

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Και μετά ρε παιδειά που θα βρεθούν βελόνες σλάιντ ,ζιγκλέρ ας πούμε βρίσκουμε στο περίπου, και να μην πούμε οτι το καρμπυρατέρ σαν μηχανική διάταξη έχει και μειονεκτήματα απο την φύση του, όπως και παραμέτρους μη ρυθμίσιμες.
    Και το injection εχει ελλατωματα και μαλιστα πολλα. Αλλα, αυτη ειναι μια μεθοδος που δουλευει καλα. Απλα με σκετο βολτομετρο πρεπει να εισαι πολυ προσεχτικος στη βαθμονομιση. Απο την αλλη αν για τι μηχανη σου υπαρχει dynojet το βαζεις και τελειωνεις.

    Επισης, αν το καρμπυρατερ ειναι τυπου CV εχει πολυ καλη αποκριση σε διαφορες υψομετρου και πυκνοτητας αερα.

  12. #12
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    cv ειναι!οντως ειναι καλυτερο.τι εννοεις βαθμονομιση?εγω ξερω οτι αν δειχνει 0.45v τοτε ειμαι μεσα!αλλα δεν ξερω τι παιζει με τους αισθητηρες που λενε κατι για 1.00,η0.97,η 1,04....εχουν μεγεθ?

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    auto callibration. An den to kaneis kathe toso oi endeixeis mporei kai na min einai akribeis.

  14. #14
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    ε??τι πρεπει να καλυμπραρω?
    τον αισθητηρα λαμδα?
    για το καλο ολης της μοτοκοινωτητας θα προσπαθησω να το φερω εις περας!τα οργανακια δεν λεω καλα αλλα λιγο ακριβουτσικα(για μενα).αν τα καταφερω και δουλεψει θα ανεβασω και οδηγο(do it your self ) ετσι ισως να μπορουν και αλλοι να ρυθμιζουν φτηνα τα μοτερ τους σε πραγματικες συνθηκες.

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ναι, η διαδικασια λεγεται free air calibration. Νομιζω οτι τα wideband sensors απαιτουν κυκλωμα θερμανσης, με ακριβη τιμη ρευματος, δεν συνδεεις απλα ενα βολτομετρο. Μπορει και να κανω λαθος, αν και δεν το νομιζω.

    Για DIY κυκλωματα κοιτα αυτα

    http://www.markvanderkwaak.com/dbbp/tech-tips/mm.html
    http://www.aces.edu/~parmega/efi/temp/wb/guide.html

    και κυριως αυτο
    http://www.scirocco.org/tech/misc/afgauge/af.html


Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΡΜΠ.
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2006, 23:38
  2. Zzr 1200 ρυθμισμα καρμπυρατερς
    από tifoefs στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2005, 23:29
  3. καρμπ problem
    από KeLeYTiS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 10:24
  4. ...συνεχιζεται καρμπ problem
    από KeLeYTiS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 20:57
  5. Ρυθμισμα καλμπιρατερ σε tdm 850
    από petros047 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 22:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF