Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: καρμπ problem

  1. #1

    Angry καρμπ problem

    Γεια σαςςς

    Παλι εδω με αλλο ενα προβλημα...

    Εβγαλα,καθαρισα τα καρμπς στο TDR250

    Το μηχανακι μεσαια και ψηλα ξυριζει αλλα χαμηλα μπουκωνει απο αερα...
    Για να παρει μπροστα ειδικα κρυο παιρνει μονο με choke...

    Σημερα εμαθα οτι τα καρμπς στο TDR250 ΔΕΝ εχουν βιδα ρυθμισης αερα

    Τι κανουμε???

    Τι μπορει να φταιει?

    Σε ενα manual για συντηρηση Μikuni που βρηκα λεει οτι το main jet πρεπει να το εχεις σφιξει με το χερι και οχι να το εχεις σφιξει τερμα...
    Λιγο κουφο δεν ειναι αυτο?
    Εγω παντως το εσφιξα καλα

    Βοηθηστε ρε παιδια....
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Αφού δεν έχει δεν κάνεις τίποτα,εκτός αν παίξεις με το ζιγκλέρ του ρελαντί, ή με το ζιγκλερ του αέρα του ρελαντί (αν έχει, σιγά μην έχει).
    Το λίγο σφίξιμο ισχύει γιά όλα τα μπρούτζινα πραγματάκια που υπάρχουν στο καρμπ.(δηλαδή δεν τα λιώνουμε και δεν λιώνουμε και της περιοχές που πατάνε κατ επέκταση).
    Και πώς το έμαθες δηλαδή μετά το καθάρισμα, την ώρα που το καθάριζες δεν το κατάλαβες?:rotflmao:

  3. #3
    Βασικα ναι μετα το εμαθα

    Οπως τα βρηκα σφιγμενα ετσι τα ξαναεσφιξα

    Το μηχανακι δουλευει καλα απλα χαμηλα μπουκωνει απο αερα...

    Υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο το πολυ σφιξιμο του main jet?

    H μηπως ειναι απλα ασυχρονιστα καρμπς???

    Ψηλα και μεσαια ειμαι απο καλα για να μην πω φοβερα...

    Χαμηλα (μεχρι τις 2000) ειμαι αστα να πανε σε σημειο να ξεκιναω με αρκετο γκαζι για να φυγω....

    Ρελαντι αν ζεσταθει κραταει για λιγο τουλαχιστον....
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  4. #4
    Ααααα ξεχασα

    Η μονη βιδα που εχουν τα καρμπς (μια το καθε ενα) ειναι αυτη του ρελαντι και απλα σηκωνουν τα slides....

    Τα καρμπς ειναι τα Mikuni TM28SS
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Τα main δεν παίζουν χαμηλά , μέχρι τις 2000 μόνο το κύκλωμα του ρελαντί και λίγο ίσως η βελόνα.

  6. #6
    Αχμμμμ να κανω αλλη μια χαζη ερωτηση?

    Οταν τα ανοιξα παρατηρησα οτι η μια βελονα ηταν στραβη και την ειχαν ξαναισιωσει με πενσα μαλλον...με αποτελεσμα να κανει ενα εσακι και να μην ειναι ισια....

    Οταν τα ξαναεδεσα και επειδη δεν ειχα βελονα και ηθελα το μηχανακι εβαλα παλι την ιδια...

    Τα slides ανεβοκατεβαινουν ομοια χωρις να κολλαει αυτο με την προβληματικη βελονα...

    Μηπως λεω μηπως αυτη ειναι η λυση στο προβλημα μου???

    Μιας και ειπες για βελονες
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    παίζει και αυτό παίζει και να είναι φαγωμένες απο την πολύ χρήση, αλλά αυτά μάλλον είναι λεπτομέρειες και δεν οδηγούνε σε προβληματάρες δεν κρατάω ρελαντί.

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703


    Ρε KeLeYTi, τι ακριβώς εννοείς "μπουκώνει από αέρα" ??

    Εφόσον το καρμπυρατέρ σου έχει τις ρυθμίσεις που λες, όπως είπε και ο Στέφανος, μπορείς να ασχοληθείς μόνο με το ζιγκλέρ του ρελαντί !!!

    Αποφάσισε αν το μίγμα σου είναι "πλούσιο" ή "φτωχό" (για το ρελαντί μιλάμε πάντα...) και άλλαξε αναλόγως το ζιγκλέρ...!!!

    Παίζει να είναι και η βελόνα (το ίσιο της τμήμα παίζει ρόλο μέχρι και το 1/4 του γκαζιού), αλλά, όπως πάλι είπε ο Στέφανος , θα είχες προβληματάκια στην "απόκριση του γκαζιού" και όχι "γονάτισμα" του μοτέρ...!!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Ρε KeLeYTi, τι ακριβώς εννοείς "μπουκώνει από αέρα" ??

    Εφόσον το καρμπυρατέρ σου έχει τις ρυθμίσεις που λες, όπως είπε και ο Στέφανος, μπορείς να ασχοληθείς μόνο με το ζιγκλέρ του ρελαντί !!!

    Αποφάσισε αν το μίγμα σου είναι "πλούσιο" ή "φτωχό" (για το ρελαντί μιλάμε πάντα...) και άλλαξε αναλόγως το ζιγκλέρ...!!!

    Παίζει να είναι και η βελόνα (το ίσιο της τμήμα παίζει ρόλο μέχρι και το 1/4 του γκαζιού), αλλά, όπως πάλι είπε ο Στέφανος , θα είχες προβληματάκια στην "απόκριση του γκαζιού" και όχι "γονάτισμα" του μοτέρ...!!!

    Λοιποον οταν εννοω μπουκωνει απο αερα

    Οταν κανεις να ξεκινησεις με το γκαζι στο 1/4 κανει να σβησει για να μην πω οτι σβηνει

    Αν κανεις αλλαγη και το μηχανακι ειναι κρεμασμενο και ανοιξεις το γκαζι τοτε παει μπουκωμενο μεχρι ενα σημειο και μετα τρως μια κλωτσια και ανοιγει σαν να ξεμπουκωσε αποτομα... (δεν ειναι το ypvs)


    Αν μετα με νεκρα κανεις αποτομα την γκαζιερα (για μια ξερογκαζια ας πουμε) κανει να σβησει για να μην πω παλι οτι σβηνει...

    Σε καθε περιπτωση ακους το φιλτροκουτι "κουφιο" και τον χαρακτηριστικο ηχο...

    Να σημειωσω οτι ολες οι ενωσεις ειναι οκ και εχω καινουριο μαμα φιλτρο αερα....
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165
    αν τα καρμπυρατερ ηταν πολυ καιρο σε αχρηστια μπορει να εχουν πιασει οι τρυπες των ζιγκλερ βρωμα τοσο μικρου παχους που να φαινεται καθαρο το ζιγκλερ αλλα να ειναι κατα τι μικροτερο πχ απο32,5 σε 30.αυτο κανει το μοτερ και δουλευει καλα ψηλα επειδη εχει φτωχοτερο μειγμα.αλλα αν συνεχισεις ετοιμασου για κολημα πηγαινε λοιπον και καθαρισε καλα τα ζιγλερ η παρε 2 καινουρια για το ρελαντι.για καθαρισμα ειπαρχουν ειδικες ριμες αλλα θελουν προσοχη
    wrench

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.067
    Τίς βελόνες τις έχεις βάλει καλά? στη σωστή θέση?μπάς και είναι χαμηλότερα?
    Οι βελονοθήκες είναι εντάξει? ανοιχτές οι τρυπήτσες τους?
    Μπας και έβαλες χέρι στα φλοτεράκια και μεταβλήθηκε η στάθμη της βενζίνης?Εχει μάλλον κάτι αυτάκια κοντά στον πείρο του φλοτέρ που σηκώνουν και κατεβάζουν τις βελόνες του φλοτέρ.
    Γιατί μόλις ανοίγεις γκάζι αρχίζουν να παίζουν και οι βελόνες.

  12. #12
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
    Λοιποον οταν εννοω μπουκωνει απο αερα

    Οταν κανεις να ξεκινησεις με το γκαζι στο 1/4 κανει να σβησει για να μην πω οτι σβηνει

    Αν κανεις αλλαγη και το μηχανακι ειναι κρεμασμενο και ανοιξεις το γκαζι τοτε παει μπουκωμενο μεχρι ενα σημειο και μετα τρως μια κλωτσια και ανοιγει σαν να ξεμπουκωσε αποτομα... (δεν ειναι το ypvs)


    Αν μετα με νεκρα κανεις αποτομα την γκαζιερα (για μια ξερογκαζια ας πουμε) κανει να σβησει για να μην πω παλι οτι σβηνει...

    Σε καθε περιπτωση ακους το φιλτροκουτι "κουφιο" και τον χαρακτηριστικο ηχο...

    Να σημειωσω οτι ολες οι ενωσεις ειναι οκ και εχω καινουριο μαμα φιλτρο αερα....


    Γιατι αποκλείεις το ypvs;
    Αν έχει "κολλήσει" ανοιχτο;



    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από maintenance
    Γιατι αποκλείεις το ypvs;
    Αν έχει "κολλήσει" ανοιχτο;



    Hταν το πρωτο πραγμα που τσεκαρα...

    Στο τεστ που κανει μολις γυρισεις το κλειδι δουλευει κανονικα

    Με ανοιχτο το καπακι το βλεπω που γυρναει

    Τα σημαδια ειναι μαλλον οκ (οπως λεει το μανουαλ τεσπα)

    Απλα δεν μπορω να το δω οταν η μηχανη δουλευει γιατι εκει που ειναι οι εξατμισεις πρεπει να εχω βγαλει την μια για να το δω...

    Θα το ξανατσεκαρω .....
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

Παρόμοια θέματα

  1. ...συνεχιζεται καρμπ problem
    από KeLeYTiS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2005, 20:57
  2. Problems with Upgrade - Please Help!
    από tai στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 06/12/2004, 04:53
  3. Problem!!!!!!
    από xotiko στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2004, 01:42
  4. Kymco B&w 50cc Ftiagmeno....& Problem
    από alexander_g16 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2004, 03:12
  5. Pros petridist kai oxi mono, CBF review_sinagermos problem...
    από Traveller στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 05/08/2004, 22:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF