Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 51

Θέμα: Λάδια για το 950 adv.

  1. #1

    Λάδια για το 950 adv.

    Έχει βάλει κανένας ή έχει ακούσει τίποτα για τα Silckolene Full Synthetic 4T που έχουν χρώμα κατακόκκινο για το μοτόρι μας; Για τα Shell δεν ακούγονται καλά λόγια ίσως γιατί και η εταιρεία τώρα μπήκε σε λάδια moto. Για αυτά που αναφέρω πάντως ακούω καλά λόγια από ιδιοκτήτες τετρακύλινδρων supersport.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Trickster
    Εγγραφή
    15/07/2006
    Μηνύματα
    658
    Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε τα service του στην hellinmoto τότε το μηχανάκι σου έχει
    shell μέσα. Το αν είναι καλά η όχι μάλλον θα καταλήξουμε σε συζήτηση αλλαλούμ.
    Τα συγκεκριμένα που λες δεν τα ξέρω αλλά θα έβαζα αν έκανα αλλαγή τα motorex που συστήνει η ktm.
    Εγώ φροντίζω απλά να τα αλλάζω σε μικρότερα διαστήματα και ενδιάμεσα σε service.
    FAMOUS LAST WORDS:
    "Helmet? I don need no steenking helmet!"



  3. #3

    Re: Λάδια για το 950 adv.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από figo-migo
    Για τα Shell δεν ακούγονται καλά λόγια ίσως γιατί και η εταιρεία τώρα μπήκε σε λάδια moto.
    Το δικό μου έχει Shell από το 2004 άρα το τώρα το εννοείς με την ευρύτρη έννοια του όρου να υποθέσω; Η άποψή μου είναι ότι όλα αυτά τα προιόντα των γνωστών εταιρειών είναι περίπου εφάμιλλα, εφόσον δεν έχουν πρόσθετα απαγορευμένα για μοτοσυκλέτες...

  4. #4
    Φυσικά και τηρούν όλα τις προϋποθέσεις και πόσο μάλλον η shell που είναι και προμηθεύτρια πρώτης ύλης (διϋλιστήρια) άλλων εταιρειών λαδιών. Αυτό που δεν μπορούν να "τηρήσουν" όλες είναι οι ιδιοτροπίες της κάθε μηχανής και του κάθε αναβάτη ενώ θεωρητικά όλα είναι "τέλεια" λάδια. Και όταν λέω ιδιοτροπίες δεν εννοώ μόνο ψυχολογικά πιο λάδι σε καλύπτει αλλά και υποκειμενικά ο τρόπος που ο καθένας ταλαιπωρεί το κιβώτιό του, τι ήχους βγάζει αυτό πόσο πιο άγρια ή γλυκά δουλεύουν όλα, αν το πίνει το λαδάκι ή το κυκλοφορεί για κάποια αξιοπρεπή χιλ. και άλλα τέτοια "ινδιάνικα". Αυτά επιτρέπουν άλλωστε και την κυκλοφορία διαφόρων λαδιών και συζητήσεις σαν και αυτή που κάνουμε. Εγώ πάντως έβαλα τα DENICOL ημισυνθετικά 15-50 και βλέπουμε....

  5. #5
    SUPERMARIONATIONjoe90
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    871
    εγ'ω χτες άλλαξα λαδια

    εβαζα τα ΜΟΤΟΥΛΙΑ


    και για πρώτη φορά εβαλα ΜΟΤΟΡΕΧ racing τα ακριβά

    σα να μαλάκωσε λιγο το βουτυρο...

  6. #6
    Πολύ καλά αλλά....ακριβά. 25 ευρά το λίτρο αν δεν κάνω λάθος;; δηλ πας 100 χαλαρά με το φίλτρο για κάθε 5000 χλμ. Εγώ δεν δίνω πάντως πάνω απο 60 όλα μαζί. Και πιστεύω πως το μηχανάκι θέλει καλύτερα πιο συχνά αλλαγές στα λάδια του (καλά ημισυνθετικά 15-50) παρά πολύ ακριβά και πιο πολλά χλμ. Ακόμη πολλά φούλ συνθετικά ενώ είναι καλά λάδια (και ακριβά)δεν κάνουν για το μηχανάκι το οποίο τα "πίνει" για πλάκα. ...και απορείς τι γίνανε τα λάδια

  7. #7
    SUPERMARIONATIONjoe90
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    871
    οτι κι βαζεις προσεχε να ειναι full συνθετικό

    ουτε καν ντεμι....σεμι ...ημι ....

  8. #8
    Δεν το έχω λήξει ακόμη αλλά έχω την εντύπωση πως τα full synthetic δεν κάνουν για το κινητήρα αυτό. Ταιριάζουν πιο πολύ σε 16v τετράχρονους παρά σε V2 που λόγω σχεδιασμού θα κάψουν και λαδάκι. Στο δικό μου πάντως και χειρότερα δουλεύει στο σασμάν και γρήγορα τα"πίνει" τα συνθετικά. Με τα motorex δεν ξέρω δεν τα έχω βάλει. Νομίζω επίσης ότι και τα shell που προτείνει η ktm δεν είναι τα full synthetic. Δεν ξέρω τι λέτε και οι άλλοι εκεί έξω;;

  9. #9

    Όταν είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη...

    δοκίμασα και τα full synthetic της Shell και μου φάνηκαν σαν πιό ψιλά από τα ημι που βάζω συνήθως, οπότε επέστρεψα στα ημί. Αυτά που έχω ακούσει από διάφορους τεχνίτες είναι ότι τα συνθετικά τα καίει πιό γρήγορα ο κινητήρας μας. Κάποτε άκουσα οτι αν μείνουν πολύ χωρίς να δουλέψουν, δημιουργούν οξέα που θα βλάψουν τον κινητήρα... τί να πώ, δεν ξέρω οπότε συνεχίζω να βάζω ημί της Shell Advance. Και οι Αμερικάνοι δεν φαίνεται να έχουν καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα. Κάποιοι προτιμούν τα φθηνά που βάζουν στις κουρευτικές μηχανές του γκαζόν, κάποιοι τα Motorex.

  10. #10
    Πάντως τα full synt. και μάλιστα τύπου RACING είναι εντελώς εξειδικευμένης χρήσης λάδια, ανύπαρκτης χρησιμότητας στην καθημερινη χρήση.
    Μπορούν να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά, καθώς δεν περιέχουν αντιοξειδωτικά, και καθαριστικά πρόσθετα, και έχουν εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής. (http://www.kawasaki-bikers.gr/module...topic&p=268462) όπως λέει... και έχει μάλλον δίκιο.
    Αυτό που με προβληματίζει είναι στα ημισυνθετικά πόσο να τα κρατάμε πριν τα αλλάξουμε 5000 ή 3000χλμ;

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2004
    Μηνύματα
    310
    Μπορει καποιος να μου λησει μια απορια?

    Σε 950 sm πως ελεγχουμε τα λαδια?

    κρυο το μηχανακι?
    ορθιο?
    προφανως πρεπει να ειναι αναμεσα στις δυο γραμμες...

    Βοηθεις γιατι αυριο παιζει βολτα.

  12. #12

    Σαν γενικός κανόνας στα μηχανάκια...

    Ο κινητήρας πρέπει να έχει ζεσταθεί καλά ώστε τα λάδια να ανέβουν από το κάτω κάρτερ στο δοχείο αποθήκευσης, όπου και μετριούνται με το δείκτη ή το ματάκι. Η μήχανή πρέπει να είναι σε όρθια θέση και σε οριζόντιο έδαφος, ώστε η μέτρηση να είναι αξιόπιστη. Όταν είναι στις τέσσερεις μπάρες θερμοκρασία κινητήρα, και αφού σβήσει ο κινητήρας και περάσει κανένα πεντάλεπτο, μπορεί να ληφθεί μέτρηση.
    Σημαντικό είναι να τηρείται πάντα η ίδιες συνθήκες μέτρησης, ώστε τα αποτελέσματα να είναι συγκρίσιμα.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2004
    Μηνύματα
    310

    Re: Σαν γενικός κανόνας στα μηχανάκια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Ο κινητήρας πρέπει να έχει ζεσταθεί καλά ώστε τα λάδια να ανέβουν από το κάτω κάρτερ στο δοχείο αποθήκευσης, όπου και μετριούνται με το δείκτη ή το ματάκι. Η μήχανή πρέπει να είναι σε όρθια θέση και σε οριζόντιο έδαφος, ώστε η μέτρηση να είναι αξιόπιστη. Όταν είναι στις τέσσερεις μπάρες θερμοκρασία κινητήρα, και αφού σβήσει ο κινητήρας και περάσει κανένα πεντάλεπτο, μπορεί να ληφθεί μέτρηση.
    Σημαντικό είναι να τηρείται πάντα η ίδιες συνθήκες μέτρησης, ώστε τα αποτελέσματα να είναι συγκρίσιμα.
    Ευχαριστω gefr.
    Με κρυο μοτερ (π.χ. το πρωι) που πρεπει να ειναι η σταθμη στο δεικτη?

  14. #14
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596

    Re: Re: Σαν γενικός κανόνας στα μηχανάκια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από S16
    Ευχαριστω gefr.
    Με κρυο μοτερ (π.χ. το πρωι) που πρεπει να ειναι η σταθμη στο δεικτη?

    Όπως σωστά περιέγραψε ο gefr, τα λάδια μετριούνται με ζεστό μοτέρ - το πρωί το πιο πιθανό είναι να μην δείχνει τίποτα ο δείκτης.
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/12/2004
    Μηνύματα
    310
    Διαβαζοντας το manual της μηχανης διαβασα οτι θελει μονο full συνθετικα λαδια.

    Τι προτεινεται εσεις απο λαδια με λογικο κοστος?

    Επισης η KTM για το βιβλιο εγγυησης λεει αλλαγη καθε 7500 Km. Αν εγω θελω να τα αλλαζω καθε 5000 Km τι πρεπει να κανω με το θεμα εγγυησης-σφραγγιδας?

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Pirelli Λαστιχα για το 950-990
    από sas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2007, 16:14
  2. ΑΛΥΣΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ 950
    από DARK749 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2007, 18:26
  3. Λάδια για το v-strom 650;
    από Geo 25 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2007, 17:13
  4. Πίσω τακάκια για το 950
    από sas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 15:00
  5. Fazer: λάδια για το μπροστινό πιρούνι
    από maintenance στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 17:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF