Οσο πιο κοντά είναι ο δείκτης ταχύτητας του λάστιχου στην μέγιστη επιτεύξιμη ταχύτητα της μηχανής σου τόσο πιο γρήγορα θα μπει σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας (αρα καλύτερο κράτημα).
Το "χαμηλό προφίλ" δεν ισχύει κατ' αυτούσιο έννοια στους 2 τροχούς. Ενα λάστιχο με χαμηλό προφίλ θα παρουσιάζει λιγότερο το φαινόμενο του "λαστιχαρίσματος" σε μια ζάντα μικρότερου πάχους απο το ενδεδειγμένο και ταυτόχρονα θα διατηρεί τη γεωμετρία αναλοίωτη, δηλαδή:
Αν η πίσω ζάντα είναι για διαστάσεις λάστιχου 2.75 και του βάλεις ενα 3.00 αλλα χαμηλού προφίλ, θα έχεις καλύτερο κράτημα και την ίδια γεωμετρία αφου το λάστιχο θα είναι ναι μεν πιο πλατύ αλλα θα είναι και πιο κοντό.
Πίσω: Michelin Pilot Sporty (tubless) 3.00
Μπροστά: Michelin Pilot Sporty (tube tire) 2.50
Πλεονεκτήματα: Εξαιρετικό κράτημα και ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα Michelin Gazelle.
Μειονεκτήματα: Αργεί πολύ να ζεσταθεί, αποκλειστικά ασφάλτινη χρήση, πολύ ακριβά (89ευρώ).
Υ.Γ: Επιφυλάτομαι για τα ΜΕ22! Αν τα βρω θα τα φορέσω να δω τι λένε.
![]()
![]()
![]()