Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: Αλλαγή ελαστικών παπιού

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480

    Αλλαγή ελαστικών παπιού

    Τελικά ισχύει ο άτυπος κανόνας των 10.000 χλμ ή το χρονικό διάστημα ενός χρόνου (ανεξαρτήτως χλμ); Προφανώς παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης, η κατάσταση των δρόμων κλπ που δημιουργούν φθορά. Αν θεωρήσουμε ότι αυτοί οι παράγοντες είναι σταθεροί, παίζουν μεγαλύτερο ρόλο τα διανυθέντα χλμ ή ή παλαιότητα των ελαστικών;

    Εγώ είχα βάλει πριν 1 χρόνο Metzeler στο παπί και γενικά είμαι ικανοποιημένος, μάλλον θα ξαναβάλω τα ίδια. Πολύ καλύτερα από τα μαμήσια Dunlop του Innova, ιδιαίτερα σε γλυστρρό δρόμο. Από τότε έχω κάνει περίπου 5.000 χλμ αλλά εδώ και 1-2 μήνες παρατηρώ κάποια πτώση στην απόδοση τους, ιδιαίτερα στιες άκρες του (υπό κλίση). Να τα αλλάξω ή είναι νωρίς ακόμα; Δεν τσιγκουνεύομαι το κόστος για νέα λάστιχα εφόσον είναι απαραίτητο, παρόλο που υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να ξεφορτωθώ το παπί σε μερικούς μήνες (για κάτι καλύτερο προφανώς).

  2. #2
    δεν υπαρχει κανονας στην αλλαγη των ελαστικων.

    εφοσον εχεις δει μειωση της αποδοσης τους πρεπει να αρχισεις να σκεφτεσαι (οπως κ κανεις) την αντικατασταση τους, μη περιμενεις ομως να "τελιωσουν" κ να σε "προδωσουν" σε καποια στροφη ωστε να πειστεις για την ακαταλληλοτητα τους.
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της pavlaras1
    Εγγραφή
    17/07/2004
    Μηνύματα
    493

    Michelin Pilot Sport SC

    Εγω εχω δυο χρονια τα ιδια ελαστικα Michelin Pilot Sport SC και εχω συνολικα 15.000 χιλιομετρα αλλα δεν βλεπω καμια αλλοιωση.

    Ουτε οπτικα αλλα ουτε οδηγικα.

    Δεν ξερω ακομη ποτε θα τα αλλαξω ισως για του χρονου το βλεπω αν ολα πανε καλα

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Σήμερα έκανα ένα τεστ:

    Σε στάση με σβηστό μοτέρ και με πατημένη τη μανέτα του φρένου, προσπάθησα να... σπρώξω προς τα μπρος. Με αρκετή δύναμη δυστυχώς γλιστούσε λίγο... ενώ παλιά βίδωνε κάτω. Μάλλον θέλουν άλλαγμα τα λαστιχάκια σύντομα

  5. #5
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    ενα πραμα θα πω....

    metzeler 22......

    βαλε και πες μου!!!!

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
    Σήμερα έκανα ένα τεστ:

    Σε στάση με σβηστό μοτέρ και με πατημένη τη μανέτα του φρένου, προσπάθησα να... σπρώξω προς τα μπρος. Με αρκετή δύναμη δυστυχώς γλιστούσε λίγο... ενώ παλιά βίδωνε κάτω. Μάλλον θέλουν άλλαγμα τα λαστιχάκια σύντομα
    τι αλλο περιμενεις για να τα αλλαξεις?

    λες οτι καταλαβαινεις τη μειωση του κρατηματος με τον εναν κ αλλο τροπο, θες να θας καμια καλη σουπα για να τα αλλαξεις?
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    τι αλλο περιμενεις για να τα αλλαξεις?

    λες οτι καταλαβαινεις τη μειωση του κρατηματος με τον εναν κ αλλο τροπο, θες να θας καμια καλη σουπα για να τα αλλαξεις?
    Μου φαίνεται απλά λίγο περίεργο να έχουν φθαρεί τόσο πολύ σε λιγότερο από 5.000 χλμ. Αλλά τελικά το αποτέλεσμα μετράει όχι η θεωρία.

  8. #8
    daytona 675 : SS master Το avatar του/της jbear
    Εγγραφή
    17/11/2005
    Μηνύματα
    445
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    ενα πραμα θα πω....

    metzeler 22......

    βαλε και πες μου!!!!

    Aυτα εχω κι εγω!
    Αψογα!
    Θελω ενα Ducati 1098 S ΤΩΡΑAAAA!!! :a07:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία" - Σωκρατης

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της pavlaras1
    Εγγραφή
    17/07/2004
    Μηνύματα
    493
    Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
    Μου φαίνεται απλά λίγο περίεργο να έχουν φθαρεί τόσο πολύ σε λιγότερο από 5.000 χλμ. Αλλά τελικά το αποτέλεσμα μετράει όχι η θεωρία.
    Πολυ σωστα ειπες και μονος σου.

    Μπορει ενα λαστιχο αναλογα απο την μεταχειριση που του κανεις και σε τι καιρικες συνθηκες βρισκεται να φθαρει πολυ ποιο γρηγορα απο καποιο αλλο που το προσεχεις και δεν το αφηνει να βρισκεται σε ακρεες ή κακες συνθηκες οπως στον ηλιο, σε ξηρο μερος, στο κρυο.

    Δηλαδη τα 5.000 - 15.000χλμ ειναι καθαρα υποκειμενικο.

    Αν καποιος τα περνει και τα κανει Burn Out συνεχεια λογικο ειναι να τα αλλαξει και στα 1.000χλμ.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Εγώ ούτε το έσκιζα ούτε έκανα πολλά χλμ. Γι' αυτο μου κάνει εντύπωση η φθορά. Είχα βάλει κι εγώ Metzeler, δεν έχω προσέξει πιο μοντέλο. Αυτά με τα καμπυλωτά αυλάκια για να μη γλιστράει στο βρεγμένο. Μου είπαν στο συνεργείο ότι Pirelli και Metzeler είναι τα καλύτερα και ακριβότερα για παπιά.

  11. #11
    Εχω ενα Astrea και πριν βαλω κατι πατατες με ?35 (συμπεριλαμβανονται και οι σαμπρελες) ειχα τα bridgestone exedra....δε νομιζω να υπαρχει καλυτερο λαστιχο για παπι! Εστριβε απιστευτα και φρεναρε ακομα πιο απιστευτα! Μαλακοτατα...και απο φθορα...2,5 χρονια τα ειχα και το πελμα ειχε ακομα ψωμι για τουλαχιστον 2000-3000 χλμ.... αλλα ειχαν γινει σα τσοκαρα σκληρα!
    Το μονο τους κακο...ειναι...ή μαλλον ηταν...(δε βγαινουν πια) οτι ηταν τα πιο ακριβα λαστιχα για παπι με αρκετη διαφορα.
    Εχω μια απορια και που κολλαει στη κουβεντουλα μας. Παντα εβαζα (Michelin Gazelle, bridgestone exedra...κ.α.) 2,50 μποστα και 2,75 πισω. Το μηχανακι ειχε πολυ καλα κρατηματα-φρεναρισματα.
    Τωρα που του αλλαξα λαστιχα και εβαλα κατι μουφες (mitas αν θυμαμαι λεγονται)...εβαλα 2,25-2,50 (εργοστασιακες διαστασεις).
    Διαφορα σε ταχυτητες δεν ειδα και μου φαινεται οτι ουτε φρεναρει ουτε στριβει οσο πριν (με μεγαλη διαφορα). Στην αρχη ελεγα...μαπα τα λαστιχα που εβαλα...αλλα τοσο πολυ.Ειναι μαλακα αλλα σαν υλικο δεν ειναι οτι πιο ποιοτικο! Απ'την αλλη λεω η διασταση φταιει. Στριβω...και ως συνηθισμενος απο τη μηχανη...το λαστιχο πρεπει να τελιωνε και η προσφυση...απλα χανοταν
    Εχω ξαπλωσει:a44: 2 φορες μεσα σε 7 μηνες μεσα σε στροφη που πιστευα οτι την ειχα!
    Τι λετε εσεις...μηπως στα 27 μου πρεπει να οριμασω και να αφησω τις μ#$@#%ες με το παπι?:a019:

  12. #12
    Ξεκολα ρε.... Το avatar του/της hondaRR
    Εγγραφή
    19/01/2007
    Μηνύματα
    161
    :wacko: mprosta 2 kai piso 2.25 einai trela kaliteri apodosi ta eixa bali se honda dream 57 xiliosta pigene teza to mprostino MAGIC piso GAZELE
    honda c-100
    suzuki bandit 400v
    yamaha fz6 fazer
    suzuki gsxr 1000k8
    yamaha fz1 fazer

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2006
    Μηνύματα
    480
    Τελικά κατόπιν... βιοψίας ανακάλυψα ότι έχω έχω Metzeler ME-22

    http://www.metzelermoto.com/en_86/ti...roductid=16789

    Μόνη ένσταση σε αυτά που λέει είναι το very high mileage... Επαναλαμβάνω δεν έχουν αχρηστευτεί αλλά είναι αισθητή η πτώση στην απόδοση. Λένε πάνω ότι είναι κατασκευασμένα στη Βραζιλία 28η βδομάδα του 05.

    Η αντικατάσταση είναι πλέον αποφασισμένη, το δίλλημα είναι πλέον αν πρέπει να ξαναβάλω τα ίδια ή κάτι καλύτερο (αν υπάρχει).

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της slacker
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    222
    Επειδή το σκέφτομαι κι εγώ για λάστιχα στο Innova, μπορεί να μου πεί κάποιος τιμές για τα Metzeler 22 που λέτε οι περισσότεροι, για να κάνω μια σύγκριση με εδώ (Θεσσαλονίκη); Επίσης αν ξέρει κάποιος κανέναν καλό & με λογικές τιμές λαστιχά εδώ πάνω, θα με βοηθούσε ιδιαίτερα.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Εγώ έβαλα τα Μ-22 στο παπί τον Νοέμβρη με 70? στον λαστιχά της γειτονιάς (Αθήνα)

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2006, 21:27
  2. Αλλαγή ελαστικών
    από Georg_ στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2006, 18:08
  3. Αλλαγή ελαστικών σε cbf600s
    από startengine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2005, 13:32
  4. προβλημα (?) απο αλλαγη ελαστικων
    από el_hymador στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2005, 13:25
  5. Αλλαγη ελαστικών
    από naknath στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 13:57

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF