Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: Keith Code DVD teaser.

  1. #16
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από satel
    Λοιπόν αναγκάστηκα και μπήκα με pstn (χρόνια το αποφεύγω) για να δω τις απαντήσεις.
    .
    .
    .
    Δηλαδή το φρενάρω - κατεβάζω - αφήνω φρένα - στρίβω θα πρέπει γίνει με μια χαλαρή και ομαλή κίνηση η οποία θα επιτρέψει στο μπροστινό όταν εσύ αφήνεις τα φρένα αυτό να συμπιέζεται από το γυροσκοπικό. Πάνω στην κλίση δε θα πατάς καθόλου φρένο.
    .
    .
    .
    Και πάλι αυτά είναι μόνο αυτά που εγώ νομίζω ότι κατάλαβα σωστά. Θα υπάρχει και κάποιος πιο έμπειρος να φωτίσει το θέμα.
    Σε καταλαβαίνω... Με dial up μπαίνω και εγώ τώρα...

    Για αυτό που λες, θυμάμαι είχε φωτογραφίες όπου έδειχνε το μπροστινό κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και του πλαγιάσματος και δεν κουνιόταν καθόλου!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mako
    Εγγραφή
    16/10/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    mako μήπως μπορείς να πείς που κάνω λάθος; Γιατί για να το λές και εσύ και ο gixxerpap κάποια μ@λ@κιΑ λέω...
    Διαβασε dodos και satel.

  3. #18
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
    Διαβασε dodos και satel.
    Όντως στο σχολείο αυτά μας είπαν.. τα άλλα ήταν δικά μου..
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  4. #19
    Κάτι που παρατήρησα.
    Στις στροφές βρίσκαν γόνατο αλλα η μηχανή δεν πλάγιαζε και τόσο,σε αντίθεση
    με τα σημερινά δεδομένα που οι δυνατότητες κλίσης μιας ss μηχανής είναι αρκετά μεγάλες.
    Αυτό αλλάζει καθόλου τα δεδομένα σε ό,τι αφορά το φρενάρισμα πριν τις στροφές?
    www.myspace.com/deathmetalito

  5. #20
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Άν κατάλαβα καλά τι λές..

    Όχι, τα φρένα, ιδανικά, πρίν τη στροφή και μόλις πάρεις κλίση ανοιγόμενο γκάζι. Σίγουρα τώρα η τεχνολογική εξέλιξη σε ελαστικά, αναρτήσεις κ.λ.π. επιτρέπουν περισσότερους λάθος χειρισμούς αλλά αυτό δε σημαίνει οτι δε πρέπει να κάνουμε το σωστό.

    Και δε μιλάμε για επίπεδο αγώνων που μπαίνουν φρενάροντας μέχρι τη μέση της στροφής και μετά ανοίγουν.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mako
    Εγγραφή
    16/10/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από extremist
    Κάτι που παρατήρησα.
    Στις στροφές βρίσκαν γόνατο αλλα η μηχανή δεν πλάγιαζε και τόσο,σε αντίθεση
    με τα σημερινά δεδομένα που οι δυνατότητες κλίσης μιας ss μηχανής είναι αρκετά μεγάλες.
    Αυτό αλλάζει καθόλου τα δεδομένα σε ό,τι αφορά το φρενάρισμα πριν τις στροφές?
    Το φρεναρισμα και η κλιση ειναι δυο διαφορετικα πραγματα. Το οτι η μηχανη δεν ειναι τοσο πολυ πλαγιασμενη (ασχετα με τα δεδομενα που αναφερεις) εχει να κανει με την προσφυση που ειναι και το βασικο που μας ενδιαφερει. Οσο μικροτερη κλιση τοσο μεγαλυτερη προσφυση!!!! Βεβαια αυτο εχει να κανει με τον αναβατη. Γιατι ενω στα σχολεια π.χ αυτο που διδασκεται ειναι να βγαινει το σωμα απο τον κορμο και πανω αρκετα εξω, θα δεις αναβατες (που δεν εχουν κανει σχολειο συνηθως) που σχεδον ακουμπανε τον κ@λο τους κατω!!!! Το δε γονατο ακουμπαει σχεδον καθετα. Με αυτο τον τροπο η μηχανη εχει μεγαλυτερη κλιση και παιζει στα ορια της προσφυσης!!!

  7. #22
    Μάλιστα!Δεν παίζει ρόλο δηλαδή το τι κλίση θα έχει η μηχανή αλλα το σώμα και
    έτσι η μηχανή ακολουθεί το σώμα.Δύσκολα πράγματα θέλει πολύ ελέυθερο χρόνο και
    υπομονή για να τα καταφέρεις.
    www.myspace.com/deathmetalito

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mako
    Εγγραφή
    16/10/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από extremist
    Μάλιστα!Δεν παίζει ρόλο δηλαδή το τι κλίση θα έχει η μηχανή αλλα το σώμα και
    έτσι η μηχανή ακολουθεί το σώμα.Δύσκολα πράγματα θέλει πολύ ελέυθερο χρόνο και
    υπομονή για να τα καταφέρεις.
    Δεν ειναι αυτο ακριβως που εννοουσα!!!! Ναι θελει να το δουλεψεις αρκετα, αλλα επειδη κανενας δεν μπορει να μαθει την αλφαβητο ξεκινωντας απο το Κ π.χ θα πρεπει καποιος να σε βοηθησει και το καλυτερο θα ηταν η συμμετοχη σε μαθηματα (τα γνωστα πλεον) οδηγησης, για να λυνονται και οι αποριες σου!!!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Keith Code!
    από tilo_wolff στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2007, 21:30
  2. Keith Code και ελληνικοι δρόμοι
    από Alex_Under στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 08:37
  3. Keith Code 2003: The Epic Interview
    από free rider στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2005, 12:58
  4. Χρόνια Πολλά στην code!!!!
    από Alkis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 38
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2004, 21:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF