Keith Code
Ένα 15λεπτο με τα κύρια στοιχεία που αναλύονται στα βιβλία του Keith Code.
Άν έχετε κάποιες παρατηρήσεις (εκτός από μερικούς βλάκες που δείχνει) και έχετε και όρεξη, ρίξτε'τες να γίνει καμιά συζήτηση.
Keith Code
Ένα 15λεπτο με τα κύρια στοιχεία που αναλύονται στα βιβλία του Keith Code.
Άν έχετε κάποιες παρατηρήσεις (εκτός από μερικούς βλάκες που δείχνει) και έχετε και όρεξη, ρίξτε'τες να γίνει καμιά συζήτηση.
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
γενικα τα λεει πολυ αναλυτικα και καλα...ειδικα αυτο με την αντιληψη!!!!
Πολύ καλό!
Στο 8:00 λεπτό λέει ότι χρησιμοποιώντας μόνο το μπροστινό φρένο,μπορείς να την
γλυτώσεις πρίν βγείς εκτός πίστας.
Εννοεί οτι μπορείς απλά να κόψεις ταχύτητα και να στρίψεις,ή να μπείς στην στροφή με
λίγο μπροστινό φρένο;Και άν γίνεται να μπείς με μπροστινό φρένο κατα πόσο εφαρμόζεις
το γυροσκοπικό;Γίνεται αυτό φρενάροντας;![]()
ήτανε ωραία σούζα...αλλά ξύπνησα
Καταλαβαίνω οτι άν έρθεις με πολλά δώσε φρένα (ή απλά κράτα τα μέσα στη στροφή)Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos 900
να μπείς στην στροφή με λίγο μπροστινό φρένο;Και άν γίνεται να μπείς με μπροστινό φρένο κατα πόσο εφαρμόζεις το γυροσκοπικό;Γίνεται αυτό φρενάροντας;![]()
Τώρα άν θυμάσαι στα μαθήματα μας έλεγαν "κάνω γυροσκοπικό και μόλις πάρω κλίση ανοίγω γκάζι" Δηλαδή ουσιαστικά μπαίναμε λίγο φρεναριστοί. Οπότε και λίγο φρένο παραπάνω δε νομίζω οτι κάνει κακό αλλά όχι σε ακραίες κλίσης (δλδ εγώ μπορώ να τσαρουχώνω το φρένο)
(Έτσι ή αλλιώς μας είπαν οτι και να γλιστρήσει το μπροστινό, κατά τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ του γυροσκοπικού, δε τρέχει τίποτα.. αρκεί να δώσω το γκάζι τελειώνοντας)
Το θέμα όμως είναι πως άν φρενάρεις (δε το σηκώσεις, αλλά πλαγιασμένος) και βγάλεις τη στροφή σημαίνει οτι 100% μπορούσες να πλαγιάσεις απλά περισσότερο, δλδ αφού σού έφτασε η πρόσφυση για φρενάρισμα θα σου έφτανε ακόμα περισσότερο (άν έχεις ανοιγόμενο γκάζι) για να πάρεις την κλίση που χρειάζεσαι.
Βέβαια άλλο θέμα το να την σηκώσεις και να φρενάρεις δυνατά..
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Εγώ νομίζω οτι μας είχανε πεί να τελειώνουμε με τα φρένα και μετά να''βουτάμε''.
Δηλαδή και λίγο φρένο στην είσοδο δέν πειράζει έτσι;satel
![]()
ήτανε ωραία σούζα...αλλά ξύπνησα
μαλλον πρεπει να το ξαναπερασεις το σχολειο....Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Καταλαβαίνω οτι άν έρθεις με πολλά δώσε φρένα (ή απλά κράτα τα μέσα στη στροφή)
Τώρα άν θυμάσαι στα μαθήματα μας έλεγαν "κάνω γυροσκοπικό και μόλις πάρω κλίση ανοίγω γκάζι" Δηλαδή ουσιαστικά μπαίναμε λίγο φρεναριστοί. Οπότε και λίγο φρένο παραπάνω δε νομίζω οτι κάνει κακό αλλά όχι σε ακραίες κλίσης (δλδ εγώ μπορώ να τσαρουχώνω το φρένο)
(Έτσι ή αλλιώς μας είπαν οτι και να γλιστρήσει το μπροστινό, κατά τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ του γυροσκοπικού, δε τρέχει τίποτα.. αρκεί να δώσω το γκάζι τελειώνοντας)
Το θέμα όμως είναι πως άν φρενάρεις (δε το σηκώσεις, αλλά πλαγιασμένος) και βγάλεις τη στροφή σημαίνει οτι 100% μπορούσες να πλαγιάσεις απλά περισσότερο, δλδ αφού σού έφτασε η πρόσφυση για φρενάρισμα θα σου έφτανε ακόμα περισσότερο (άν έχεις ανοιγόμενο γκάζι) για να πάρεις την κλίση που χρειάζεσαι.
Βέβαια άλλο θέμα το να την σηκώσεις και να φρενάρεις δυνατά..![]()
![]()
![]()
το μπροστινο ποτε δεν προκειται να φυγει κατα τη διαρκεια του γυροσκοπικου.....
η πριν θα ειναι η μετα....
οχι οτι τα πιο πανω ειναι σωστα, αλλα λεμε......
Γιατί ρε..Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μαλλον πρεπει να το ξαναπερασεις το σχολειο....![]()
![]()
![]()
το μπροστινο ποτε δεν προκειται να φυγει κατα τη διαρκεια του γυροσκοπικου.....
η πριν θα ειναι η μετα....
οχι οτι τα πιο πανω ειναι σωστα, αλλα λεμε......![]()
Σου λέω τί μας είπανε.. μπορεί να μας το είπαν για να μας καθησυχάσουν..
Για δές ΕΔΩ
Και στα άλλα σε τί διαφωνείς?
Θεωρείς οτι άν έχεις αρκετή πρόσφυση για να φρενάρεις πάνω στη στροφή, δε θα έχεις αρκετή για να πλαγιάσεις?
EDIT: Δεν εννοώ οτι θα φύγει απο το γυροσκοπικό.. αλλά απο την κλίση που μπορεί να πάρεις κατα τη διάρκεια του.. Τότε λοιπόν μπορεί να γλιστρήσεις αλλά δε θα πέσεις όταν ανοίξεις το γκάζι (αρκεί βέβαια η κλίση να μην είναι τόσο μεγάλη ώστε να μη σου φτάνει η προσφυση για το μπροστά ακόμα και όταν το ανοίξεις)
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Αυτό μας είχαν πεί!!! Τελειώναμε με τα φρένα και ήμασταν με φρένο κινητήρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos 900
Εγώ νομίζω οτι μας είχανε πεί να τελειώνουμε με τα φρένα και μετά να''βουτάμε''.
Δηλαδή και λίγο φρένο στην είσοδο δέν πειράζει έτσι;satel
![]()
Τώρα άν πειράζει λίγο φρένο στην είσοδο..![]()
Σίγουρα άν είσαι προσεχτικός δε θα υπάρχει πρόβλημα (στους αγώνες φρενάρουν στη μισή στροφή) Αλλά καλύτερα ας το αφήσουμε αυτό για άααααλλα επίπεδα οδήγησης..
Όντως satel![]()
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Πολυ καλο βιντεο. Ξεχωριζω μερικα που μου εκαναν εντυπωση, το πιρουνι να λυγιζει οταν μπλοκαρε ο τροχος εμπρος.
1. Αν καταλαβα καλα απο το βιντεο που ειδα προτεινει μεταξυ των αλλων η οδηγηση να γινεται πανω στη γραμμη που ηδη εχει γομμα λαστιχων απο τις αλλες μηχανες με σκοπο το προοδευτικο γλιστρημα.
2. Τη καταστρωση σχεδιου για το τι γραμμες θα ακολουθησει κανείς.
3. Τη συγκεντρωση της σκεψης στην οδηγηση και οχι στο μπορει να πεσω γιατι απασχολει τη σκεψη.
4.Επισης η αναλυση των στροφων σε θετικης κλισης η αρνητικης κλισης ,ή σε αυτες που προοδευτικα κλεινουν και σε αυτες που προοδευτικα ανοιγουν το τοξο τους.
5. Την ντανλοπ σαν εταιρεια με καλα λαστιχα,που την εχουμε ξεχασει λιγο με την Πιρελλι ,Μισελεν και Μπριτζεστον να κυριαρχουν.
6.Την προσεγγιση της αναρτησης με τον τροχο να βρισκεται στον αερα .
Κατα τα αλλα δεν μπορει να διαφωνησει κανεις με αυτα που λεει το βιντεο γιατι περισσοτερο θεματα βαζει παρα δινει ετοιμες λυσεις. Οπως πχ εκει στην θεση του σωματος που λεει οτι και η μια θεση σωματος αλλα και η αλλη ισως εχουν καποιες διαφορες.
2. Πολύ σημαντικό!!!! Πηγαίνοντας Αιγίνιο, είχα μπροστά μου φιλαράκι με παπί. Χωρίς να ανοίγω γκάζι στις ευθείς, πηγαίνοντας με μια ταχύτητα τον είδα να με αφήνει πίσω!! Με τις λάθος γραμμές που είχα απλά δε μπορούσα να πάω γρηγορότερα.. "δεν άφηνα τον εαυτό μου".Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Πολυ καλο βιντεο. Ξεχωριζω μερικα που μου εκαναν εντυπωση, το πιρουνι να λυγιζει οταν μπλοκαρε ο τροχος εμπρος.
1. Αν καταλαβα καλα απο το βιντεο που ειδα προτεινει μεταξυ των αλλων η οδηγηση να γινεται πανω στη γραμμη που ηδη εχει γομμα λαστιχων απο τις αλλες μηχανες με σκοπο το προοδευτικο γλιστρημα.
2. Τη καταστρωση σχεδιου για το τι γραμμες θα ακολουθησει κανείς.
3. Τη συγκεντρωση της σκεψης στην οδηγηση και οχι στο μπορει να πεσω γιατι απασχολει τη σκεψη.
4.Επισης η αναλυση των στροφων σε θετικης κλισης η αρνητικης κλισης ,ή σε αυτες που προοδευτικα κλεινουν και σε αυτες που προοδευτικα ανοιγουν το τοξο τους.
5. Την ντανλοπ σαν εταιρεια με καλα λαστιχα,που την εχουμε ξεχασει λιγο με την Πιρελλι ,Μισελεν και Μπριτζεστον να κυριαρχουν.
6.Την προσεγγιση της αναρτησης με τον τροχο να βρισκεται στον αερα .
3. Ώς συνέπεια αυτού, φαντάζομαι θα έχεις παρατηρήσει να μπαίνεις σε στροφές λίγο σφιγμένος, να το καταλαβαίνεις και μόλις χαλαρώσεις να νιώθεις ότι το μηχανάκι απλά.. πάει. Είναι κάτι που πρέπει δυστυχώς να διορθώσω.
Όντως, αλλά ουσιαστικά το βίντεο είναι διαφημιστικό για το DVD. O satel ίσως μπορέσει να μας διαφωτίσει. Στο βιβλίο που έχω διαβάσει (Άν κάποιος ψάξει τα βρίσκει σε torrents όλα τα βιβλία του) τα αναλύει καλύτερα και ακόμα καλύτερα στο "Twist of the wrist 2".Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Κατα τα αλλα δεν μπορει να διαφωνησει κανεις με αυτα που λεει το βιντεο γιατι περισσοτερο θεματα βαζει παρα δινει ετοιμες λυσεις. Οπως πχ εκει στην θεση του σωματος που λεει οτι και η μια θεση σωματος αλλα και η αλλη ισως εχουν καποιες διαφορες.
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Δεν τα θυμασαι καλα!!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Καταλαβαίνω οτι άν έρθεις με πολλά δώσε φρένα (ή απλά κράτα τα μέσα στη στροφή)
Τώρα άν θυμάσαι στα μαθήματα μας έλεγαν "κάνω γυροσκοπικό και μόλις πάρω κλίση ανοίγω γκάζι" Δηλαδή ουσιαστικά μπαίναμε λίγο φρεναριστοί. Οπότε και λίγο φρένο παραπάνω δε νομίζω οτι κάνει κακό αλλά όχι σε ακραίες κλίσης (δλδ εγώ μπορώ να τσαρουχώνω το φρένο)
(Έτσι ή αλλιώς μας είπαν οτι και να γλιστρήσει το μπροστινό, κατά τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ του γυροσκοπικού, δε τρέχει τίποτα.. αρκεί να δώσω το γκάζι τελειώνοντας)
Το θέμα όμως είναι πως άν φρενάρεις (δε το σηκώσεις, αλλά πλαγιασμένος) και βγάλεις τη στροφή σημαίνει οτι 100% μπορούσες να πλαγιάσεις απλά περισσότερο, δλδ αφού σού έφτασε η πρόσφυση για φρενάρισμα θα σου έφτανε ακόμα περισσότερο (άν έχεις ανοιγόμενο γκάζι) για να πάρεις την κλίση που χρειάζεσαι.
Βέβαια άλλο θέμα το να την σηκώσεις και να φρενάρεις δυνατά..![]()
![]()
mako μήπως μπορείς να πείς που κάνω λάθος; Γιατί για να το λές και εσύ και ο gixxerpap κάποια μ@λ@κιΑ λέω...Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
Δεν τα θυμασαι καλα!!!!!![]()
![]()
![]()
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Λοιπόν αναγκάστηκα και μπήκα με pstn (χρόνια το αποφεύγω) για να δω τις απαντήσεις.
Απ'όσα έχω διαβάσει και από τα λιγότερα που έχω καταλάβει (δεν έχω τελειώσει το βιβλίο ούτε το dvd), το έχω ξεμπερδέψει με τα φρένα πριν την είσοδο στη στροφή έχει σχέση μόνο με τη συμπίεση του μπροστινού. Δηλαδή το φρενάρω - κατεβάζω - αφήνω φρένα - στρίβω θα πρέπει γίνει με μια χαλαρή και ομαλή κίνηση η οποία θα επιτρέψει στο μπροστινό όταν εσύ αφήνεις τα φρένα αυτό να συμπιέζεται από το γυροσκοπικό. Πάνω στην κλίση δε θα πατάς καθόλου φρένο.
Στο σχολείο όλοι μας αφήναμε αρκετό χρόνο να περάσει ανάμεσα από το αφήνω φρένα και στρίβω. Μάλλον έτσι χάνεις χρόνο, δεν ξέρω αν και τι κερδίζεις σε επίπεδο καθημερινής ασφάλειας αλλά μέχρι να πετύχεις το σωστό θα περάσει καιρός.
Και πάλι αυτά είναι μόνο αυτά που εγώ νομίζω ότι κατάλαβα σωστά. Θα υπάρχει και κάποιος πιο έμπειρος να φωτίσει το θέμα.