το συστημα εξαγωγης καυσαεριων ειναι μελετημενο κατα τετοιον τροπο ωστε να δημιουργει μια ''αναστροφη πιεση'' (Ελληνικα: backpreassure) στους αυλους εξαγωγης.
ετσι ''συντονιζονται'' οι κυλινδροι που βρισκονται υπο διαδικασια ''αδειασματος'' ή αποπλυσης με αποτελεσμα να εχουμε εναν καθαροτερο κυλινδρο κατα την φαση πληρωσης του...
Τωρα αν εσυ αντικαταστησεις το εξατμισακι σου με κατι που θα δημιουργει μια αντιστοιχη --και ΟΧΙ περιπου αντιστοιχη-- ''πισωπιεση'' ειτε εχει 2μ μηκος ειτε εχει 60εκ μηκος το ιδιο και το αυτο ειναι.
επειδη θα ρωτησεις: κ πως το ξερω εγω τι πιεση μου φτιαχν η ταδε εξατμΗσΕΙ..?
η απαντηση ειναι οτι ΔΕΝ το ξερεις.
Μια δοκιμη ομως συνηθως πειθει...
Ας μην μπουμε προς το παρον στις ενδεχομενες βλαβες/καταστροφες που μπορει να διμιουργησει ενα ΑΣΧΕΤΟ συστημα εξαγωγης....
Και κατι αλλο: ΠΑΨΤΕ ΡΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΣΑΣ.
(τα αλογα που σας λειπουν και παλι ΔΕΝ μπορειτε να τα κερδισετε με αυτον τον τροπο...ασε που στις περισσοτερες χανετε ισχυ.)