Πως θα επιδράσει στην απόδοση του κινητήρα ένα πιθανό "κόντυμα" της εξάτμισης?
Π.χ. αν από κει που η εξέτμιση βγαίνει κάτω από τη σέλα εμείς τη βγάλουμε χαμηλά,
εμπρός από τον πίσω τροχό.
![]()
Πως θα επιδράσει στην απόδοση του κινητήρα ένα πιθανό "κόντυμα" της εξάτμισης?
Π.χ. αν από κει που η εξέτμιση βγαίνει κάτω από τη σέλα εμείς τη βγάλουμε χαμηλά,
εμπρός από τον πίσω τροχό.
![]()
Αν δεν το κάνεις δεν θα μάθεις ποτέ.![]()
Αν και αυτό δεν είναι κόντημα είναι κουτσούρεμα.
Από τραγικά (θα σέρνεται το μηχανάκι) έως πολύ τραγικά (θα κάψεις βαλβίδες εξαγωγής) !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Πως θα επιδράσει στην απόδοση του κινητήρα ένα πιθανό "κόντυμα" της εξάτμισης?![]()
(για την εξηγηση των παραπάνω, πρώτα διαβάζεις παλιά threads ή ανοίγεις τίποτε βιβλία σχετικά με την λειτουργία των Μ.Ε.Κ. και μετά το συζητάμε...).![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ωραία...πες ότι έχεις ένα κινητήρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Από τραγικά (θα σέρνεται το μηχανάκι) έως πολύ τραγικά (θα κάψεις βαλβίδες εξαγωγής) !!!![]()
(για την εξηγηση των παραπάνω, πρώτα διαβάζεις παλιά threads ή ανοίγεις τίποτε βιβλία σχετικά με την λειτουργία των Μ.Ε.Κ. και μετά το συζητάμε...).![]()
Για να αποδόσει σωστά θα πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο μήκος η εξάτμισή του,σωστά?
Πες ότι μια εταιρεία βάζει αυτό τον κινητήρα σε δυο μοντέλα που μοιράζονται πολλά στοιχεία.
Π.χ. Triumph 675 Daytona και 675 Street Triple.
Στην ουσία το δεύτερο είναι η γυμνή έκδοση του πρώτου.
Κ όμως οι εξατμίσεις τους είναι διαφορετικές!
Κ οι εταιρείες άφτερμαρκετ εξατμίσεων συχνά βγάζουν εξατμίσεις πιο κοντές από τις εργοστασιακές!
Θα βάλεις πολλές ακόμη φωτό ...???![]()
Αν δεν είσαι και πολύ καλός στην Ρευστομηχανική (ειδικά στο τμήμα της Κινηματικής Αερίων) μην πάρεις το πριόνι και αρχίσεις να κόβεις ...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
![]()
Αφού η arrow βγάζει "κοντή" εξάτμιση για το 675 street triple,
γιατί δεν βγάζει και για το 675 daytona?
Αφού έχουν τον ίδιο κινητήρα!
Κ άμα βάλω την εξάτμιση που δίνει η arrow για το strret triple
στο daytona μου ποιά η επίδραση στην απόδοση?
μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
![]()
Αφού η arrow βγάζει "κοντή" εξάτμιση για το 675 street triple,
γιατί δεν βγάζει και για το 675 daytona?
Αφού έχουν τον ίδιο κινητήρα!
Κ άμα βάλω την εξάτμιση που δίνει η arrow για το strret triple
στο daytona μου ποιά η επίδραση στην απόδοση?
μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...
Mην το δοκιμασεις καλυτερα...
Αν οι κεφαλες ειναι διαφορετικες,οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες που νομιζω πως σε αυτα τα δυο μοντελα ειναι διαφορετικα,καλυτερα να μην πειραματιστεις...
Βασικά περισσότερο να μου λυθεί μια απορία ρωτάω.Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
Mην το δοκιμασεις καλυτερα...
Αν οι κεφαλες ειναι διαφορετικες,οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες που νομιζω πως σε αυτα τα δυο μοντελα ειναι διαφορετικα,καλυτερα να μην πειραματιστεις...
Στη σκέψη σου έχεις ένα δίκιο αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο απλό.
Σκέψου π.χ. ότι Ducati 749 & 999 μοιράζονται τις ίδιες εξατμίσεις!
Το ίδιο ισχύει κ για τα gsx-r 600 & 750!
Διαφορετικοι κινητήρες, διαφορετικές ιπποδυνάμεις κι όμως έχουν ολόιδιες εξατμίσεις!
Τουλ. τα τελικά είναι ίδια...
... κι εγώ νόμιζα ότι μιλούσες για μπικίνι....Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
![]()
Αφού η arrow βγάζει "κοντή" εξάτμιση για το 675 street triple,
γιατί δεν βγάζει και για το 675 daytona?
Αφού έχουν τον ίδιο κινητήρα!
Κ άμα βάλω την εξάτμιση που δίνει η arrow για το strret triple
στο daytona μου ποιά η επίδραση στην απόδοση?
μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...
Λογικα αν βαλεις κοντη εξατμιση θα κερδισεις ψηλα και θα χασεις χαμηλα...Ειναι οπως οι αυλοι εισαγωγης,αλλα αυτα ειναι στην θεωρια και οταν μιλαμε για το ιδιο ακριβως μοτερ.
Αν αλλαξεις ομως την εξατμιση με μια αλλη,παιζουν πολλα ρολο οπως ο συνολικος ογκος της εξατμισης,το μηκος του τελικου και το σχημα του και πολλα αλλα.
Η βασική αρχή είναι πως η μακρυά εξάτμιση δίνει ροπή, τώρα για τα υπόλοιπα καταλληλότερος να σε κατατοπίσει είναι ο oldman.