Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: Μήκος εξάτμισης.

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133

    Μήκος εξάτμισης.

    Πως θα επιδράσει στην απόδοση του κινητήρα ένα πιθανό "κόντυμα" της εξάτμισης?

    Π.χ. αν από κει που η εξέτμιση βγαίνει κάτω από τη σέλα εμείς τη βγάλουμε χαμηλά,
    εμπρός από τον πίσω τροχό.


  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.066
    Αν δεν το κάνεις δεν θα μάθεις ποτέ.
    Αν και αυτό δεν είναι κόντημα είναι κουτσούρεμα.

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    Πως θα επιδράσει στην απόδοση του κινητήρα ένα πιθανό "κόντυμα" της εξάτμισης?
    Από τραγικά (θα σέρνεται το μηχανάκι) έως πολύ τραγικά (θα κάψεις βαλβίδες εξαγωγής) !!!

    (για την εξηγηση των παραπάνω, πρώτα διαβάζεις παλιά threads ή ανοίγεις τίποτε βιβλία σχετικά με την λειτουργία των Μ.Ε.Κ. και μετά το συζητάμε...).
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Από τραγικά (θα σέρνεται το μηχανάκι) έως πολύ τραγικά (θα κάψεις βαλβίδες εξαγωγής) !!!

    (για την εξηγηση των παραπάνω, πρώτα διαβάζεις παλιά threads ή ανοίγεις τίποτε βιβλία σχετικά με την λειτουργία των Μ.Ε.Κ. και μετά το συζητάμε...).
    Ωραία...πες ότι έχεις ένα κινητήρα.
    Για να αποδόσει σωστά θα πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο μήκος η εξάτμισή του,σωστά?

    Πες ότι μια εταιρεία βάζει αυτό τον κινητήρα σε δυο μοντέλα που μοιράζονται πολλά στοιχεία.

    Π.χ. Triumph 675 Daytona και 675 Street Triple.

    Στην ουσία το δεύτερο είναι η γυμνή έκδοση του πρώτου.

    Κ όμως οι εξατμίσεις τους είναι διαφορετικές!

    Κ οι εταιρείες άφτερμαρκετ εξατμίσεων συχνά βγάζουν εξατμίσεις πιο κοντές από τις εργοστασιακές!

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    tiger εργοστασιακο


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tiger_2007_yellow.jpg 
Προβολές:	666 
Μέγεθος:	36,7 KB 
ID:	119105

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    tiger remus


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	tiger-1050_remus.jpg 
Προβολές:	666 
Μέγεθος:	61,8 KB 
ID:	119107

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    675 daytona arrow


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	arrow triumph daytona 675 slip-on.jpg 
Προβολές:	658 
Μέγεθος:	35,7 KB 
ID:	119108

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    675 street triple arrow


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	triple arrow.jpg 
Προβολές:	649 
Μέγεθος:	45,7 KB 
ID:	119109

  9. #9
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Θα βάλεις πολλές ακόμη φωτό ...???

    Αν δεν είσαι και πολύ καλός στην Ρευστομηχανική (ειδικά στο τμήμα της Κινηματικής Αερίων) μην πάρεις το πριόνι και αρχίσεις να κόβεις ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133




    Αφού η arrow βγάζει "κοντή" εξάτμιση για το 675 street triple,
    γιατί δεν βγάζει και για το 675 daytona?

    Αφού έχουν τον ίδιο κινητήρα!

    Κ άμα βάλω την εξάτμιση που δίνει η arrow για το strret triple
    στο daytona μου ποιά η επίδραση στην απόδοση?


    μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...

  11. #11
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας




    Αφού η arrow βγάζει "κοντή" εξάτμιση για το 675 street triple,
    γιατί δεν βγάζει και για το 675 daytona?

    Αφού έχουν τον ίδιο κινητήρα!

    Κ άμα βάλω την εξάτμιση που δίνει η arrow για το strret triple
    στο daytona μου ποιά η επίδραση στην απόδοση?


    μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...

    Mην το δοκιμασεις καλυτερα...

    Αν οι κεφαλες ειναι διαφορετικες,οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες που νομιζω πως σε αυτα τα δυο μοντελα ειναι διαφορετικα,καλυτερα να μην πειραματιστεις...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
    Mην το δοκιμασεις καλυτερα...

    Αν οι κεφαλες ειναι διαφορετικες,οι εκκεντροφοροι και οι βαλβιδες που νομιζω πως σε αυτα τα δυο μοντελα ειναι διαφορετικα,καλυτερα να μην πειραματιστεις...
    Βασικά περισσότερο να μου λυθεί μια απορία ρωτάω.

    Στη σκέψη σου έχεις ένα δίκιο αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο απλό.

    Σκέψου π.χ. ότι Ducati 749 & 999 μοιράζονται τις ίδιες εξατμίσεις!

    Το ίδιο ισχύει κ για τα gsx-r 600 & 750!

    Διαφορετικοι κινητήρες, διαφορετικές ιπποδυνάμεις κι όμως έχουν ολόιδιες εξατμίσεις!
    Τουλ. τα τελικά είναι ίδια...

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας

    μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...
    ... κι εγώ νόμιζα ότι μιλούσες για μπικίνι....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας




    Αφού η arrow βγάζει "κοντή" εξάτμιση για το 675 street triple,
    γιατί δεν βγάζει και για το 675 daytona?

    Αφού έχουν τον ίδιο κινητήρα!

    Κ άμα βάλω την εξάτμιση που δίνει η arrow για το strret triple
    στο daytona μου ποιά η επίδραση στην απόδοση?


    μιλάω για ολόσωμα συστήματα εξατμίσεων...

    Λογικα αν βαλεις κοντη εξατμιση θα κερδισεις ψηλα και θα χασεις χαμηλα...Ειναι οπως οι αυλοι εισαγωγης,αλλα αυτα ειναι στην θεωρια και οταν μιλαμε για το ιδιο ακριβως μοτερ.

    Αν αλλαξεις ομως την εξατμιση με μια αλλη,παιζουν πολλα ρολο οπως ο συνολικος ογκος της εξατμισης,το μηκος του τελικου και το σχημα του και πολλα αλλα.

  15. #15
    Η βασική αρχή είναι πως η μακρυά εξάτμιση δίνει ροπή, τώρα για τα υπόλοιπα καταλληλότερος να σε κατατοπίσει είναι ο oldman.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προστατευτικο εξατμισης
    από crs-k στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2008, 18:17
  2. Σκασίματα εξάτμισης..
    από AmIinside? στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2005, 09:26
  3. Τελικό εξάτμισης ....
    από m1ke στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 23:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF