Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Οπότε ανάμεσα σε 400 & 450 τι προτειμίσω? Υπόψην δεν είχα ποτέ άλλο μηχανάκι enduro.
Να τα κάνεις βόλτα και τα 2 και να αποφασίσεις εσυ πιο σε βολεύει καλύτερα .
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Οπότε ανάμεσα σε 400 & 450 τι προτειμίσω? Υπόψην δεν είχα ποτέ άλλο μηχανάκι enduro.
Να τα κάνεις βόλτα και τα 2 και να αποφασίσεις εσυ πιο σε βολεύει καλύτερα .
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Σωστό αλλά εδώ Ηράκλειο δύσκολα τα πράγματα. Anyway...Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Να τα κάνεις βόλτα και τα 2 και να αποφασίσεις εσυ πιο σε βολεύει καλύτερα .
![]()
Ας πει ο καθένας την άποψη του & βλέπουμε![]()
p.s & για να μην ονειρεύομαι & φτιάχνομαι άδικα. Στα χρήματα που λέω (4000) θα βρω αξιόλογα μηχανάκια 400 έτσι?![]()
Yamaha 426 01, αλλά δεν θα στο συνιστόυσα,λόγω έλλειψης μίζας και εφόσον θεωρείς τον εαυτό σου αρχάριο!!Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Επίσης μήπως έβγαινε κάπιο 425?![]()
![]()
Πολύ δυνατό μηχανάκι αλλά και πολύ σπασαρχίδικη μανιβέλα!!
θα σου μιλησω απο προσωπικη αποψη και πιστευω οτι θα σε βοηθησω .περσι τετοιο καιρο πριν παρω το γκασ γκασ ειχα ζαλισει τον αντωνη .ειχα μικρη εμπειρια και δεν ηξερα τι να επιλεξω .τελικα μετα απο πολυτιμες συμβουλες του σοφου κατεληξα με ενα διχρονο 250 το οποιο εχει πολυ δυστροπο χαρακτηρα οπως επιβαλεται για τα διχρονα .στην πρωτη μου βολτα ηταν ο fantacid ο αντωνης crs- k kai αλλοι .ρωτησε τους πως ημουν .σαν χεσ.νος οτι ανηφορικο ειχε κλιση μεγαλυτερη απο ισιαδι με εκανε να τους ρωταω αν υπαρχει εναλλακτικη .μετα απο ενα χρονο και πολλες ωραιες και ζορικες διαδρομες .απειρες τουμπες ακολουθω σε ολες τις βολτες .παγκοσμιος δεν ειμαι αλλα ευχαριστιεμαι το μηχανακι μου .γι αυτο και διαφωνω με οσους λενε για διαφορες κυβικων και αν μπορεις να οδηγησεις το ενα η το αλλο .και ειμαι και 30 χρονων δεν ειμαι πιτσιρικας να βραζει το αιμα μου .αυτα φιλεΑρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Οπότε ανάμεσα σε 400 & 450 τι προτειμίσω? Υπόψην δεν είχα ποτέ άλλο μηχανάκι enduro.
Επίσης μήπως έβγαινε κάπιο 425?![]()
Νομίζω ότι το καλύτερο για μένα τελικά ίσως είναι το 400, αλλά ελπίζω με τη βοήθεια σας να βγάλω άκρη.
![]()
![]()
![]()
![]()
DOMINATOR 250 ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΤΕ ΜΕ ΧR 250 Η ΤΤ-R 250
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Ας πει ο καθένας την άποψη του & βλέπουμε![]()
![]()
![]()
τα χρήματα που λέω (4000) θα βρω αξιόλογα μηχανάκια 400 έτσι?![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
εγώ με το husaberg 400 έχω κάνει 10 βόλτες και εξοικειώνομαι πολύ γρήγορα μαζί του. Εχει πολύ γκάζι αλλά είναι προβλέψιμο, δε θα σουζάρει στα καλά καθούμενα εκεί που πας απλά να επιταχύνεις ήπια. Νομίζω με το 450 δε θα μπορούσα να αρχίσω.
Να πω και γω τη γνώμη μου.
Πάρε το 400 ρι.
Είναι ροπάτο, έχει αρκετή δύναμη αλλά είναι φιλικό, είναι γερό (αυτό εξαρτάται από τη συντήρηση που έχει γίνει στο μηχανάκι που θα πάρεις).
Έχει καλές αναρτήσεις + θέση οδήγησης + φρένα.
Το 400 είναι πιο ήπια χρονισμένο από το 450. Έχει μικρότερο στρόφαλο και φαντάζομαι (επειδή δεν έχω οδηγήσει 450) θα εχει πιο ελαφριά αίσθηση.
Έίσαι έτοιμος όμως να του κάνεις τη συντήρηση που πρέπει;
Έχεις ενημερωθεί για αυτή;
Όσο ήρεμο και να είναι, δεν παύει να είναι ENDURO μηχανάκι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nantin
γι αυτο και διαφωνω με οσους λενε για διαφορες κυβικων και αν μπορεις να οδηγησεις το ενα η το αλλο .
Αν αναφέρεσαι σε μένα θα σου πώ τα εξής.
Δεν είπα οτι δεν θα μπορεί να οδηγήσει κάτι. Είπα για το τί σου ταιριάζει περισσότερο.
Και ναι τα κυβικά έχουν μεταξύ τους διαφορές.
Δεν είπα οτι αυτός που οδηγάει το 530 είναι καλύτερος ή εμπειρότερος απο κάποιον που οδηγάει 125.
Ισα ίσα τα παραδείγματα που ανέφερα ήταν χαρακτηριστικότατα.
Αλλα δεν μπορείς να πείς οτι το 450 οδηγείται σαν το 125.
Αλλο πράγμα το ένα άλλο πράγμα το άλλο.
Άλλη τεχνική το ένα άλλη τεχνική το άλλο.
Το θέμα ξαναλέω είναι, εσένα προσωπικά πιο μηχανάκι σου ταιριάζει.
Γι αυτό και ο Μιχάλης να προσπαθήσει να οδηγήσει όσα περισσότερα μπορεί ώστε να έχει άποψη.
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
δεν αναφερομαι σε εσενα και πιστευω οτι σου απαντησα πριν σε οσα τυχον μας εφερναν σε διαφωνιες .απλα του αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια και το γεγονος οτι καποιοι μου ελεγαν το ενα η το αλλο .δεν μιλαω γενικα .μιλαω συγκεκριμενα και πιο συγκεκριμενα σαν αρχαριος ενοιωθα πιο ευκολοδηγητο το 426 του νασου παρα το δικο μου και ολα αυτα μεχρι να με ενημερωσει ο αντωνης για την πιεση γιατι το δικο μου ειχε ερθει με 2 μπαρ .μετα δεν κατεβαινα απο το δικο μου .υπαρχει και σχετικη φοτο σε αλλη συζητηση που ο αντωνης ελεγχει την πιεση στη μοτο μου ειναι ακριβως πριν ενα χρονο .μαριε δεν βρισκω καποιο λογο διαφωνιας μεταξυ μας οποτε μην πιανεσαι στις λεξειςΑρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Αν αναφέρεσαι σε μένα θα σου πώ τα εξής.
Δεν είπα οτι δεν θα μπορεί να οδηγήσει κάτι. Είπα για το τί σου ταιριάζει περισσότερο.
Και ναι τα κυβικά έχουν μεταξύ τους διαφορές.
Δεν είπα οτι αυτός που οδηγάει το 530 είναι καλύτερος ή εμπειρότερος απο κάποιον που οδηγάει 125.
Ισα ίσα τα παραδείγματα που ανέφερα ήταν χαρακτηριστικότατα.
Αλλα δεν μπορείς να πείς οτι το 450 οδηγείται σαν το 125.
Αλλο πράγμα το ένα άλλο πράγμα το άλλο.
Άλλη τεχνική το ένα άλλη τεχνική το άλλο.
Το θέμα ξαναλέω είναι, εσένα προσωπικά πιο μηχανάκι σου ταιριάζει.
Γι αυτό και ο Μιχάλης να προσπαθήσει να οδηγήσει όσα περισσότερα μπορεί ώστε να έχει άποψη.
![]()
![]()
![]()
![]()
DOMINATOR 250 ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΤΕ ΜΕ ΧR 250 Η ΤΤ-R 250
nantin δεν είχα δεί καθόλου την προηγούμενη απάντησή σου :hypnotize :hypnotizeΑρχικά δημιουργήθηκε από nantin
δεν αναφερομαι σε εσενα και πιστευω οτι σου απαντησα πριν σε οσα τυχον μας εφερναν σε διαφωνιες .απλα του αναφερω την προσωπικη μου εμπειρια και το γεγονος οτι καποιοι μου ελεγαν το ενα η το αλλο .δεν μιλαω γενικα .μιλαω συγκεκριμενα και πιο συγκεκριμενα σαν αρχαριος ενοιωθα πιο ευκολοδηγητο το 426 του νασου παρα το δικο μου και ολα αυτα μεχρι να με ενημερωσει ο αντωνης για την πιεση γιατι το δικο μου ειχε ερθει με 2 μπαρ .μετα δεν κατεβαινα απο το δικο μου .υπαρχει και σχετικη φοτο σε αλλη συζητηση που ο αντωνης ελεγχει την πιεση στη μοτο μου ειναι ακριβως πριν ενα χρονο .μαριε δεν βρισκω καποιο λογο διαφωνιας μεταξυ μας οποτε μην πιανεσαι στις λεξεις![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Ειμαι ευτυχης κατοχος EXC 400 και νομιζω οτι το ευτυχης τα λεει ολα.Πριν το παρω ειχα και εγω προβληματισμο του στυλ 400 η 450.Λοιπον το μηχανακι το εχω καταευχαριστηθει.Εχει πολυ γκαζι αλλα οχι τοσο ωστε να σε σκοτωνει σε καθε βολτα... παντως σιγουρα δεν θα σου λειψει...Το 450 δεν το εχω οδηγησει αλλα φιλος εχει το525 και ερχεται παντα στις στασεις καταιδρωμενος και κομμενος ειδικα αν ειναι δυσκολο το τερραιν.Αποψη μου ειναι οτι το πολυ γκαζι ειναι αχρηστο εκτος και αν εισαι αναβατης παγκοσμιου.Μην μασας λοιπον και μην εχεις προβληματισμους για το 400.Το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι η ευλαβεια στην συντηρηση...Προσεχουμε για να εχουμε........Καλα χωματα.........
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
p.s & για να μην ονειρεύομαι & φτιάχνομαι άδικα. Στα χρήματα που λέω (4000) θα βρω αξιόλογα μηχανάκια 400 έτσι?![]()
Για KTM δυσκολο το βλεπω μην ξεχνας οτι καινουργιο εκανε περιπου 8500.Μηπως να κοιταξεις σε αυτα τα λεφτα για DRZ400.
ΓΑΤΟΕΝΤΟΥΡΑΔΕΣ ΤΟ θέμα ειναι ,οχι το τι οδηγάς ,αλλά αν μπορείς να το πάς !,οχι το ποιήμα αλλά το ΜΗΧΑΝΗΜΑ !!!!Ο Χ.Πουλόπουλος ,αναβάτης εντούρο,οπως κ πολλοί αλλοι,κ το πατίνι με ρουλεμάν θα το σουζάρουν κ θα το τελικιάσουν....Εμείς οι ερασιτέχνες θέλουμε το βολικό ,ελαφρύ ,ροπάτο κ σεξουαλικό μηχάνημα για να βολτάρουμε κ να διασκεδάσουμε !ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.... ΤΟ 450 ΕΝΑΙ ΤΟΟΟΟ MUCHHHH ΓΙΑ τον μ΄λεσο οδηγό ,στα κλειστά κ δύσκολα τρελαίνεται ... ΤΟ 250 καλό αλλά στα δυσκολα κ ανηφορικά θέλει ηψηλές στροφές κ γκάζι .....Η καλύτερη επιλογή 200 2Τ ειναι οτι καλύτερο ,ειδικά κ για μικρόσωμους αναβάτες. Οι γορίλες ερασιτέχνεςθα προτιμήσουν 400 4Τ γιατί ειναι το ιδανικό κορίτσι για ολα τα γούστα.....ΤΕΛΛΛΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ , Φιλιά κ καλές βόλτες Αρης 58 φέτος....
Αρχικά δημιουργήθηκε από ARISPEED1
ΓΑΤΟΕΝΤΟΥΡΑΔΕΣ ΤΟ θέμα ειναι ,οχι το τι οδηγάς ,αλλά αν μπορείς να το πάς !,οχι το ποιήμα αλλά το ΜΗΧΑΝΗΜΑ !!!!Ο Χ.Πουλόπουλος ,αναβάτης εντούρο,οπως κ πολλοί αλλοι,κ το πατίνι με ρουλεμάν θα το σουζάρουν κ θα το τελικιάσουν....Εμείς οι ερασιτέχνες θέλουμε το βολικό ,ελαφρύ ,ροπάτο κ σεξουαλικό μηχάνημα για να βολτάρουμε κ να διασκεδάσουμε !ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.... ΤΟ 450 ΕΝΑΙ ΤΟΟΟΟ MUCHHHH ΓΙΑ τον μ΄λεσο οδηγό ,στα κλειστά κ δύσκολα τρελαίνεται ... ΤΟ 250 καλό αλλά στα δυσκολα κ ανηφορικά θέλει ηψηλές στροφές κ γκάζι .....Η καλύτερη επιλογή 200 2Τ ειναι οτι καλύτερο ,ειδικά κ για μικρόσωμους αναβάτες. Οι γορίλες ερασιτέχνεςθα προτιμήσουν 400 4Τ γιατί ειναι το ιδανικό κορίτσι για ολα τα γούστα.....ΤΕΛΛΛΛΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ , Φιλιά κ καλές βόλτες Αρης 58 φέτος....
Γεια σου συναδελφε![]()
![]()
![]()
Η άποψή μου είναι ότι μας έχεις σπάσει τα νεύραΑρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
...
Ας πει ο καθένας την άποψη του & βλέπουμε![]()
...![]()
Πάρε ένα ρημάδι να τελειώνουμε (κατά προτίμηση με "φιλικότερη" συμπεριφορά) και πιές του το αίμα !!!![]()
![]()
![]()