Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 81 από 81

Θέμα: Gsxr 600

  1. #76
    ρε παλιο.....παιδα, δε φτανει που με βαλατε στη πριζα με την συζητηση που ανοιξατε, πηρα και το powerbikes σημερα και εχει αναλυση του Κ5....μιλαμε για απιστευτο μηχανημα!!!!!!!!!!εχω ανοιξει την ντουλαπα και τιναζω ολα τα παντελονια μπας και βγει κανα ευρω!!!!
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  2. #77
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ancogsxr
    Φιλε stako,

    Το 600 που εχεις ειναι φωτοβολιδα...!!!!

    Εχω το 93 WN 750 και το δικο σου σε δυναμη ειναι 100+ αλογα (δεν λεω ακριβες νουμερο γιατι τα περιοδικα τα περνουν και λενε παπαριες),

    58 κιλα πιο ελαφρυτερο απο το δικο μου, εχεις ram-air που μετα τα 160+ ανεβαζεις σαν διαολος και φρενα στο να φρεναρουν τα 58 λιγοτερα κιλα + αναρτησεις που ουτε Superbike τοτε δεν ειχαν.

    Δες οτι το δικο σου τρεχει στο Π.Πρωταθλημα Supersort με λιγες διαφορες. Ενταξει θα πεις 20000 ευρω full kit ναι εκει ειναι για να κανει χρονους και οι αναρτησεις να δουλευουν απο την αρχη ως το τελος χωρις να βρασουν.

    Το 1000 ειναι τα GP 500 του 92 - 96 σε θεμα δυναμης.

    Τα 750 ειναι μια κατηγορια πλεον dead. Αλλα και τα μονα που μπορουν να ανεβασουν αλογα λογο του παραπανω κυβισμου τους,

    δες ZX6R 636 της Kawasaki , βαζει αυτα τα 36 κυβικα για να δωσει τις ροπες αλλα και τα αλλα 5-6 αλογα σε δυναμη που εχει απο ολλα τα 600.

    Οποτε να ξαναδουμε τα 750 ειναι απιθανο, λογο μαρκετινκ.

    Ολοι βλεπουν SBK και SuperSport.

    To 1000αρι απλος θελει πολυ εργασια πανω στο 600 οπως λεει και ο CBR1000RR.

    Απλα αν ειναι να δωσεις στο δικο σου 2000 ευρω για Akrapovic Power Commander + φιλτρο καλητερα να επερνες το 750.

    Και σε θεμα αξιοποιστιας κανενα Suzuki δεν εχει σπασει οτι και να του κανεις, οπωτε μην ακουω αν θα βρεις ανταλακτικα κινητηρα, απο θεμα φαιρινκ 600-750-1000 ολα τα ιδια φορανε.


    Τι να πω, μου έφτιαξες τη διάθεση με όλα αυτά!

    Έχεις δίκιο για ότι λες, πραγματικά δεν το βλέπω να αξίζει να δώσω 2000 ? για λίγα αλογάκια παραπάνω. Κάποια στιγμή θα βάλω μια bolt-on πάνω έτσι για να με φτιάχνει λίγο παραπάνω ο ήχος και αυτό ήταν. Προέχουν άλλα πιο σημαντικά:

    1. Πλαστικά από http://www.cruciata.com/scheda_eng.a...1&fromSearch=1 (Εδώ θέλει οικονομία καθώς μιλάμε για 600 ?)
    2. Ένα πίσω hugger για προστασία του αμορτισέρ από λάσπες-πετραδάκια κτλ (το ψάχνω να βρω το καλύτερο)
    3. Μια "βάση" για την εξάτμιση για να φύγουν τα μασπιέ συνεπιβάτη (το έχω ήδη παραγγείλει)
    4. "Καλύματα" για να μπουν στις τρύπες που θα αφήσουν μπροστά φλάς και καθρέπτες
    5. Ένα καλό κιτάκι που επιτρέπει στο πίσω φως να λειτουργήσει και σαν φλας (αγχώνομαι πολύ ρε γμτ χωρίς πίσω φλάς...)

    Και μετά θα είμαι έτοιμος για την καλύτερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κανείς: Είσοδος σε πίστα συχνά και συστηματικά για βελτίωση του οδηγού........


  3. #78
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Τα φαιρινκ που λες ειναι best.

    Αν θες δες και εδω για undertail.

    http://www.crescent-suzuki.com/acces...ory=Undertrays


  4. #79
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Κοίτα σύμπτωση! Το πρωί είχα μπει στο site της Crescent και χάζευα....... Και τι δεν έχει εκεί μέσα..... Από υγρά φρένων μέχρι και το φοβερό ψαλίδι της Yoshimura (μόνο 3900 ???....!).....

    Αλλά για undertail δεν το βλέπω να παίρνω aftermarket, μια χαρά έχω βολευτεί με το μαμίσιο! Το Σάββατο κάτσαμε με ένα φίλο και βγάλαμε το λασπωτήρα και βάλαμε την πινακίδα κατευθείαν στο undertail. Μια χαρά έκατσε, ανοίξαμε λίγο περισσότερο τις τρύπες τις πινακίδας και οι βίδες έκατσαν ακριβώς πάνω στις τρύπες που χρησιμοποιούσε ο λασπωτήρας! Θα ποστάρω φωτό μόλις βρω ευκαιρία!

    Βέβαια τώρα δεν έχω φλας πίσω αλλά θα παίξει πατεντίτσα με το πίσω φως.....

    Μη σου πω ότι τώρα το μηχανάκι πήρε +15 άλογα............χεχεχεχεχεχε..............

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  5. #80
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Η Crescent ειναι η Yoshimura Ευρωπης αν θες να την πουμε ετσει.

    Παρεχει ανταλακτικα και βελτιωνει την Rizla Suzuki που τρεχει στο

    Βρετανικο Πρωταθλημα.

    http://www.rizla-suzuki.co.uk/

    Το ψαληδι που λες ειναι για GSXR 750 + 1000.

    Ειναι SBK προδιαγραφων και επιτρεπει να αλαζεις το μεταξονιο στην μοτο :hypnotize .


  6. #81
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ancogsxr
    Η Crescent ειναι η Yoshimura Ευρωπης αν θες να την πουμε ετσει.

    Παρεχει ανταλακτικα και βελτιωνει την Rizla Suzuki που τρεχει στο

    Βρετανικο Πρωταθλημα.

    http://www.rizla-suzuki.co.uk/

    Το ψαληδι που λες ειναι για GSXR 750 + 1000.

    Ειναι SBK προδιαγραφων και επιτρεπει να αλαζεις το μεταξονιο στην μοτο :hypnotize .

    Αχα, ώστε έτσι........

    Πάντως το κιτάκι για το πίσω φως το βρήκα τώρα και θυμήθηκα ότι παραείναι ακριβό: 261 euro........

    http://www.vfxkits.com/c216260p16499080.2.html
    http://www.vfxkits.com/c216260.2.html

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456

Παρόμοια θέματα

  1. Νατα μας...Γυμνο Gsxr 600
    από gcrook στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 00:49
  2. Gsxr 600/750 '06 Πρώτες φήμες
    από StarSailor στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2005, 20:48
  3. απορίες για gsxr 600
    από bartlal στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2005, 10:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF