Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 81

Θέμα: Gsxr 600

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/01/2005
    Μηνύματα
    1

    Gsxr 600

    Kalispera se olous!
    Tha'thela na rwtisw tin gnwmi sas gia to GSXR 600 se sxesi me ta alla SS mixanakia tis katigorias tou...
    Isxuoun ola auta pou diabazoume sta periodika????
    An gnwrizete kapoia pramata tha itan polu simantiki i boitheia sas!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	05.jpg 
Προβολές:	534 
Μέγεθος:	65,8 KB 
ID:	7755

  2. #2
    GSX-WHO???


    OWNEEEEEEEED :


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	zx636c_05_40463_800.jpg 
Προβολές:	502 
Μέγεθος:	77,3 KB 
ID:	7758
    OMG!

  3. #3
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    ειδα διαγραμμα ροπης/hp Και ηταν 10 αλογα κατω απο τον αρχηγο (κοιτα πανω)

  4. #4
    Το 636 παίρνει μανιτάρια ή με γελούν τα μάτια μου;

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    perimene na pareis to 636 05.kai sto parapano xroma pou einai apistefto!

  6. #6
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Ως συνηθως σε αυτη την κατηγορια οι διαφορες ειναι πολυ μικρες γι αυτο σκεψου εμφανιση, τιμη & υποστηριξη.

    Στα γκαζια, πλαισια, φρενα ειναι σχετικα ιδια με μικρες διαφορες υπερ του Kawasaki '05.

  7. #7
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Το 2006 το Κawa που θα γινει 750 .... απο τον υπερκιβισμο

    Θα εχει 25 αλογα διαφορα απο τα 600αρια :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  8. #8
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Επειδή το έχω το 600 (Κ4), είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερο το Kawa, το καλύτερο εξάλλου είναι και σχετικό αλλά κάτσε να δούμε και κανά διάγραμμα ίππων/ροπής στο τροχό (γιατί εκεί ποντάρει ουσιαστικά η Kawa) και βλέπουμε. (idi το διάγραμμα δεν φαίνεται, το έκανες attach? Έχεις link να το δούμε? Απο που είναι?)

    Πέρσι ήταν στάνταρ η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία, φέτος θα δούμε... Στην θέση σου θα έκανα υπομονή 1-2 μήνες για να δω κανά full hands-on test και όχι μόνο οδήγηση σε παρουσίαση των εταιρειών.

    Στα θετικά του Suzuki:

    1. Είχε ήδη από πέρσι ότι οι άλλοι βάλανε φέτος, δηλαδή ακτινικά-ανάποδο (Honda-Yamaha, η Kawa είχε)
    2. Περίπου τα ίδια άλογα ψηλά αλλά καλύτερη καμπύλη χαμηλά (Φέτος το εφτιαξε και η Honda αυτό)
    3. Είναι πολύ φιλικό (εντάξει, στα μέτρα ενός supersport) χωρίς να χάνει καθόλου σε "τσαμπουκά" (μετά τις 9000 γίνεται ΚΟΛΑΣΗ!)
    4. Προσωπικά δεν με έχει τρομάξει δυσάρεστα ποτέ, και με έχει σώσει στην Εθνική όταν λάλακας σε κουτί πάτησε τέρμα φρένα και την γλίτωσα χάρη στις φρενάρες του με δυο δάχτυλα στη μανέτα και ψιλό-endo από τα 170...... Υπόψιν ότι είμαι άπειρος στην κατηγορία και πραγματικά δεν ξέρω αν με άλλη μηχανή θα γινόταν το ίδιο........το λογικό είναι ότι θα τσακιζόμουν, δεν περίμενα τόσο άψογη αντίδραση...... (Και η χρυσή συμβουλή, πάντα τουλάχιστον ένα δάκτυλο στη μανέτα, από τότε εγώ σε κίνηση πάω μονίμως με δύο!)
    5. Μη ξεχνάς την πολύ στενή συνεργασία με την Yoshimura, πολύ σημαντικό κατά τη γνώμη μου.
    6. Τέλος κάτι εντελώς υποκειμενικό, εχει την εξάτμιση στα ΠΛΑΓΙΑ....! (Κερδίζει και σε βάρος έτσι, οι λύσεις κάτω από την ουρά είναι πάντα βαρύτερες) Το προτιμάω με τα χίλια έτσι, δεν μου αρέσει κάτω από την ουρά, θέλω να φαίνεται το (aftermarket) carbon ρε γμτ........! Και μου αρέσει και το γενικότερο design του. Αλλά είπαμε, υποκειμενικά αυτά.....

    Στα αρνητικά ότι είναι ήδη 1 έτους σαν μοντέλο και του χρόνου (μάλλον) βγαίνει καινούργιο...... Α και δεν ξέρω για τα άλλα της κατηγορίας αλλά ξέχνα τον συνεπιβάτη! Πολύ άβολο, μόνο κάποιος (ή προτιμότερα κάποια) πολύ πορωμένη θα έρθει μαζί σε μεγάλη διαδρομή......! Εγώ έχω σχεδόν μόνιμα τον κοκοβιό πάνω αντι της σέλας............άσε που έχοντας το μονόσελο έχεις και δικαιολογία για να μην παίρνεις κανέναν πίσω και σου χαλάει τη βόλτα....!

    Κατά τα άλλα ότι και να διαλέξεις δύσκολα θα πέσεις (πολύ) έξω, όλα τα μηχανάκια καλά είναι, μικρές οι διαφορές, ο gmakris νομίζω έχει δίκιο.... Ότι σου χτυπήσει στο μάτι και το ερωτευθείς πάρτο το! Είναι σημαντικό να το βλέπεις αραγμένο στο σταντ και να σου τρέχουν τα σάλια.....

  9. #9

  10. #10
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Καλα το δυναμογραφημα δεν ειναι αληθινο , και μην πειτε οτι ειμαι Suzukakias αλλα και τα R1 του 2004 λεγανε 156+ στον τροχο και ειναι μετα βιας 151.

    Οποτε αν δεν δω Greek test δεν πιστευω τιποτα.

  11. #11
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Δε ξέρω άλλα έχω αρχίσει και ξενερώνω όσον αφορά τις μετρήσεις....... Άλλα λέει ο ένας άλλα ο άλλος........ Έχω δει διάγραμμα για 2005 R6 και CBR και ήταν πιο φουσκωμένη η καμπύλη........ Και σύμφωνα με τα ελληνικά περιοδικά το 2004 GSXR έβγαζε τουλάχιστον 105 άλογα.......

    Εντάξει, καταλαβαίνω ότι δυναμόμετρο με δυναμόμετρο έχει διαφορά αλλά είναι απαράδεκτη αυτή η κατάσταση........ Δεν έχουν κάποια στάνταρ ρε παιδί μου αυτά τα μηχανήματα? Ο καθένας βγάζει ότι θέλει??? Για φανταστείτε να ήταν τόσο χάλια τα πράματα πχ και με τις οθόνες υπολογιστών.......σε κάποιες θα βλέπαμε τα γράμματα θολά! Και δεν είναι μόνο το οτι έχει διαφορές και μηχανή με μηχανή, έχω δει και την ίδια μηχανή σε διαφορετικά δυναμόμετρα να βγάζουν άλλα αποτελέσματα......και μιλάμε για 10 άλογα διαφορά!

    Φυσικά δεν μιλάω σαν ειδικός, απλά μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτή η αναξιοπιστία................

  12. #12
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    θα σου κατι σε οτι αφορα το marketing ( τα παιρνουν !!!!)

  13. #13
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ancogsxr
    θα σου κατι σε οτι αφορα το marketing ( τα παιρνουν !!!!)
    Έτσι πρέπει να είναι, κι αν δεν τα παίρνουν άμεσα, τα παίρνουν έμμεσα από τις διαφημίσεις......... Σιγά μην πάει ο τάδε κατασκευαστής να διαφημιστεί σε ένα περιοδικό που του έχει θάψει ή έστω αγνοήσει το super duper νέο μοντέλο..........

    Για αυτό φίλε μου πάρε ότι σε καυλ@νει πιο πολύ!!!

  14. #14
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Ρε μαγκες δηλαδη πιστεύατε οτι υπηρχε περίπτωση να ειναι το GSXR πιο δυνατο απο ZX??

    Η παγια πολιτικη της Kawasaki ειναι ΠΑΝΤΑ να εχει το πιο δυνατό μοντελο στη καθε κατηγορια

    Αν δεν της βγαίνει (οπως παλιοτερα στα 600.. ) κανει κανα υπερκυβισμο... (636, Ζ750 κτλ κτλ) Η δε το βγαζει καθολου το μαμημενο...

    Ενας απο τους λογους που γουστάρω τρελα τα kawa ειναι τα κολλήματα που τρωνε εκει στο Akashi!!!!!

    KAWA POWER ρεεεεεεεεεεε

  15. #15
    I'm a Stallion baby!!!
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    122
    Ναρχισω να κλαιω απο το γελιο τωρα ή μετα;;;
    Ακου πολιτικη ο υπερκυβισμος
    Αυτο ειναι σαν να παραδεχεται ''ειμαι για τα μπαζα και δεν μπορω να σας περασω τιμια και βαζω 40cc ετσι γιατι μου την δωσατε ατιμουλιδες''

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νατα μας...Γυμνο Gsxr 600
    από gcrook στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 00:49
  2. Gsxr 600/750 '06 Πρώτες φήμες
    από StarSailor στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2005, 20:48
  3. απορίες για gsxr 600
    από bartlal στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/05/2005, 10:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF