Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Θερμοκρασία

  1. #1

    Θερμοκρασία

    Σε τί θερμοκρασία δουλεύει η Βέφα σας συνήθως;

    Είναι φυσιολογικό που μετά από λίγη ώρα μου δουλεύει στους ±100 βαθμούς, ανάβει βεντιλατέρ και ξεχνάει να σβήσει; Ακόμα και μια χαλαρή βόλτα να κάνω σ' έναν επαρχιακό (να μη μπλέξω δλδ στην κίνηση) η θερμοκρασία κυμαίνεται σ' αυτά τα επίπεδα. Σίγουρα βέβαια ευθύνεται κι η ζέστη της εποχής, αλλά τόσο πολύ;
    VFR CLUB HELLAS --> vfrh.forumotion.net

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα

    ή

    Once you go Mac you nener go back

  2. #2
    ναι θα πρεπει να το συνηθισεις ,αυτο γινεται λογω λογω διαφορων αιτιων

    1.Η βεφα λογω περιβαλλοντικων ρυθμισεων εχει φτωχο μιγμα που την κανει να ζεσταινεται ευκολα
    2.Τα ψυγεια ειναι στα πλαγια και θελουν ταχυτητα για να δουλεψει το φαινομενο που εισαγει αερα
    3.Οι δυο πισω κυλινδροι ειναι κρυμμενοι και χωμενοι οποτε ο κρυος αερας του περιβαλλοντος δεν τους φτανει

    Επισης η διαταξη ανεμιστηρα και ροης αυτου που για λογους προστασιας του αναβατη απο τον καυτο αερα ρουφαει προς τα μεσα στα πολλα χιλομετρα γινεται μπουμεραγκ,δηλαδη αρκετες φορες αμα δεν το προσεξω αμα φυγω απο τα διοδια αφιδνων ας πουμε με βεντιλατερ και τρεχω εθνικη με πολλα τοτε ο αερας που ερχεται με πιεση ακυρωνει την λειτουργια του ανεμιστηρα με αποτελεσμα να φτανω μεχρι την χαλκιδα με βεντιλατερ και μολις κοψω τοτε λειτουργει παλι και κατεβαζει

    γενικως το vfr λειτουργει ζεστα!!!

  3. #3
    To ΣΚ που ήμουν Πόρο, έκανα βόλτες ψάχνοντας παραλία με σχετικά αργή ταχύτητα και κάποια στιγμή έφτασε ακόμα και τους 109 βαθμούς!!! Και δεν έπεφτε με τίποτα κάτω από 100... Βέβαια έξω είχε και 35 βαθμούς (τουλάχιστον) ντάλα ήλιο..!!

    Το VFR λειτουργεί πραγματικά ζεστά μάλλον...!!!
    Ελπίζω το χειμώνα να έχει και χρήση καλοριφέρ...!!!!!
    VFR CLUB HELLAS --> vfrh.forumotion.net

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα

    ή

    Once you go Mac you nener go back

  4. #4
    θα ανησυχησεις μονο οταν σου ξερασει παραφλου...τοτε ειναι ενδειξη οτι κατι δεν παει καλα με τον θερμοστατη...επισης αμα μπει βεντιλατερ με 107 βαθμους οπου σε μενα ειναι το οριο που μπαινει το βεντιλατερ και χεριαζεται να το σβυσεις (εφτασες στο προορισμο σου κλπ..περιμενε το λιγακι να κατεβασει ,οχι πολυ μεχρι τους 103 και σβυστο μετα)

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
    θα ανησυχησεις μονο οταν σου ξερασει παραφλου...τοτε ειναι ενδειξη οτι κατι δεν παει καλα με τον θερμοστατη...επισης αμα μπει βεντιλατερ με 107 βαθμους οπου σε μενα ειναι το οριο που μπαινει το βεντιλατερ και χεριαζεται να το σβυσεις (εφτασες στο προορισμο σου κλπ..περιμενε το λιγακι να κατεβασει ,οχι πολυ μεχρι τους 103 και σβυστο μετα)
    +10000
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  6. #6
    Παλαιότατο μέλος Το avatar του/της DoctorAbo
    Εγγραφή
    09/08/2008
    Μηνύματα
    35
    Σωστά λέγονται όσα λέγονται για τη θερμοκρασία του VFR. Στην αρχή ανησύχησα και γω για το δικό μου αλλά κάνοντας τεστ στο θερμοστάστη ανακάλυψα τα εξής :

    Μόλις πάρει μπρος ο κινητήρας κρύος η βαλβίδα του θερμοστάτη για την κυκλοφορία του νερού ανοίγει στους 75 βαθ. C.

    Στη συνέχεια, ο ανεμιστήρας στο αριστερό ψυγείο ανοίγει στους 104. Υπο συνθήκες στη κίνηση η θερμοκρασία στο ψυφιακό όργανο μπορεί και να φτάσει τους 107.

    Η διάταξη των ψυγείων είναι αρκετά περίεργη αλλά φαίνεται να λειτουργεί καλά το σύστημα. \

    Κάτι που μπορεί να κάνει κανείς είναι να αλλάξει το θερμοστάτη και να βάλει έναν που να ενεργοποιεί τον ανεμιστήρα στους 94 αλλά ......... μάλλον είναι λάθος. Υποψιάζομαι πως η σωστή θερμοκρασία για να τα δώσει όλα το μοτεράκι είναι γύρω στους 95 - 98 βαθ. C.

    Οι παραπάνω διαπιστώσεις αφορούν τη δική μου VFR που είναι του 98
    Μες το δάσος περπατώ, ΄ταν ο λύκος δεν είναι δω !!!

  7. #7
    Χαίρετε!! (αν είναι κανένας εδώ!)
    Μόλις γύρισα από ένα τουρ 1800 χιλιομέτρων, Αθήνα - Θεσαλλονίκη - Χαλκιδική - Λαμία - Β. Εύβοια - Αθήνα!!!

    Οι θερμοκρασίες που είδα στα ταξίδια, με εξωτερική θερμοκρασία 33-38 βαθμούς έφτασαν μέχρι και τους 114 βαθμούς (!!!!!!!) και για αρκετή ώρα πηγαίνοντας Χαλκιδική και γυρίζοντας τώρα Αθήνα, δούλευε στους 111 !!! Η ταχύτητά μου ήταν γύρω στα 150-160 και κοιτούσα να μην ανεβάζω παραπάνω στροφές για να μην ανέβει κιάλλο η θερμοκρασία!! Είναι πραγματικά φυσιολογικό αυτό;!

    Τα λέμε διεξοδικότερα όταν γυρίσω. Σε 3 ώρες φεύγω για Κρήτη!!!
    Καλό υπόλοιπο σε όλους!!
    VFR CLUB HELLAS --> vfrh.forumotion.net

    Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα

    ή

    Once you go Mac you nener go back

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vvag
    Χαίρετε!! (αν είναι κανένας εδώ!)
    Μόλις γύρισα από ένα τουρ 1800 χιλιομέτρων, Αθήνα - Θεσαλλονίκη - Χαλκιδική - Λαμία - Β. Εύβοια - Αθήνα!!!

    Οι θερμοκρασίες που είδα στα ταξίδια, με εξωτερική θερμοκρασία 33-38 βαθμούς έφτασαν μέχρι και τους 114 βαθμούς (!!!!!!!) και για αρκετή ώρα πηγαίνοντας Χαλκιδική και γυρίζοντας τώρα Αθήνα, δούλευε στους 111 !!! Η ταχύτητά μου ήταν γύρω στα 150-160 και κοιτούσα να μην ανεβάζω παραπάνω στροφές για να μην ανέβει κιάλλο η θερμοκρασία!! Είναι πραγματικά φυσιολογικό αυτό;!

    Τα λέμε διεξοδικότερα όταν γυρίσω. Σε 3 ώρες φεύγω για Κρήτη!!!
    Καλό υπόλοιπο σε όλους!!
    Εγώ γύρισα από διακοπές και είμαι εδώ!
    οι θερμοκρασίες που είδες με την ταχύτητα που αναφέρεις εγώ προσωπικά δεν τις έχω δει ποτέ! Γύρισα από κατερίνη (για χαλκίδα) μεσημέρι με +30 βαθμούς δικάβαλος και τριβάλιτσο και είδα max 93 βαθμούς στις ταχύτητες που λες και μεγαλύτερες..
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  9. #9
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247
    εγω κατεβηκα σκ στην καλαματα με 35 βαθμους σταθερα και γεματες βαλιτσες και ειδα μεγιστο σε παρατεταμενη ανηφορα με 140 km 106-107. μπορει ακομη και σε πορεια να ξεχναει να σβησει το βεντιλατερ αλλα ποτε δεν εχω δει παραπανω, εχω δει 110 αλλα πηγμενος στην αθηνα
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Η αλήθεια είναι βέβαια ότι εγώ είμαι catless δουλεύω άλλα μίγματα κτλ..
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  11. #11
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasdirt
    Η αλήθεια είναι βέβαια ότι εγώ είμαι catless δουλεύω άλλα μίγματα κτλ..
    να ρωτησω ποσα χλμ σου βγαζει στο γεμισμα και με ποιο τροπο εχεις αλλαξει τα μιγματα?
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από theodosisv
    να ρωτησω ποσα χλμ σου βγαζει στο γεμισμα και με ποιο τροπο εχεις αλλαξει τα μιγματα?
    Ταξίδι ή πλακωμένος? Με παράλληλο εγκέφαλο φυσικά..
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  13. #13
    από VFR800 σε Κ1200S... Το avatar του/της theodosisv
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    247
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasdirt
    Ταξίδι ή πλακωμένος? Με παράλληλο εγκέφαλο φυσικά..
    ταξιδι,αντε ταξιδι σε σπορ ρυθμους... εμενα παντως οσο περναν τα χλμ μειωνεται η καταναλωση. μου εβγαλε 330χλμ με τις βαλιτσες, με πολυ δυνατο αερα με μολις 20 λιτρα. κι ολα αυτα με ατσαλη οδηγηση και συχνα πανω απο τις 6.700 στροφες...
    Τα καλά πράγματα κρατάνε λίγο, καλύτερα από το να μην έρθουν ποτέ...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostasdirt
    Εγγραφή
    09/10/2005
    Μηνύματα
    364
    Αρχικά δημιουργήθηκε από theodosisv
    ταξιδι,αντε ταξιδι σε σπορ ρυθμους... εμενα παντως οσο περναν τα χλμ μειωνεται η καταναλωση. μου εβγαλε 330χλμ με τις βαλιτσες, με πολυ δυνατο αερα με μολις 20 λιτρα. κι ολα αυτα με ατσαλη οδηγηση και συχνα πανω απο τις 6.700 στροφες...
    Ευνοικός ο άνεμος....?
    "IT'S NEVER TOO LATE
    FOR THE RIDE OF YOUR LIFE"


    KTM adventure fan club!

  15. #15
    παιδιά εμένα με οδήγηση μέχρι 130 μου έβγαλε 380χλμ
    πηγαινα Λευκαδα και επειδη το είχα φορτωμένο!!! και φύσαγε αρκετα κουνουσε πολυ, έτσι δε ξεπερασα τα 130
    μου έβγαλε μεχρι Βονιτσα, λίγο πριν τη Λευκαδα, μια χαρα, 6λεπτα το χιλιομετρο
    θα βαλω και φωτο απο το VFR φορτωμενο συντομα...




    υγ: εκεινο το V5 το είδατε???
    Όταν η πόλη κοιμάται.......

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Θερμοκρασία
    από skous στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 14:01
  2. ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ?!
    από div400 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 09:07
  3. Θερμοκρασια ?
    από Lazio στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2005, 21:28
  4. Θερμοκρασια κινητηρα Ζ750 ???????
    από Λουκάς στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2005, 18:41
  5. Θερμοκρασια (CBR 600)
    από tsoukas77 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2005, 20:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF