Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ?!

  1. #1
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712

    ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ?!

    λοιπον τις δυο τελευταιες μερες κυκλοφορω με το sv 1000 στις εντος πολης διαδρομες μου και εχω παρατηρησει οτι ανεβαζει αρκετα γρηγορα την θερμοκρασια του φτανωντας συχνα αν οχι παντα στους 105οC. αυτο ειναι φυσιολογικο η θα πρεπει να ψαχτω μηπως εχω προβλημα στο κυκλωμα ψυξης?
    για απαντηστε οι κατοχοι των s- v-strom!

  2. #2
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Εχουν πιάσει οι ζέστες και αν κυκλοφορείς σε κίνηση εντός πόλης είναι φυσιολογικό να ανεβάζει τέτοιες θερμοκρασίες... δεν πέρνει το ventilater μπροστά μετά τους 100? δεν αισθανεσαι στα πόδια σου όταν πέρνει τον καυτό αέρα? ελεγξε και την σταθμη του υγρού του ψυγείου πάντως...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231

    Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ?!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    λοιπον τις δυο τελευταιες μερες κυκλοφορω με το sv 1000 στις εντος πολης διαδρομες μου και εχω παρατηρησει οτι ανεβαζει αρκετα γρηγορα την θερμοκρασια του φτανωντας συχνα αν οχι παντα στους 105οC. αυτο ειναι φυσιολογικο η θα πρεπει να ψαχτω μηπως εχω προβλημα στο κυκλωμα ψυξης?
    για απαντηστε οι κατοχοι των s- v-strom!
    Απολυτως νορμαλ.
    Δεν ειναι συνθηκες αυτες για μηχανακια, ιδιως μεσα στη πολη.
    Που να δεις τα τετρακυλιδρα πως ανεβαζουν.
    Μπορεις πολυ φθηνα να κανεις μια πατεντα ωστε τους καλοκαιρινους μηνες να αναβεις το βεντιλατερ μονος σου με διακοπτη αν θες.
    Με ρεγουλο ομως γιατι ταλαιπωρει τη μπαταρια, και δυστυχως η μεσαια σκαλα στα καινουργια SV ειναι μονιμως αναμμενη.
    Θα το κανω με ενα φιλο μου μολις παρω τη μηχανη.

    Τωρα που τι θυμηθηκα γιατι δεν ηρθες Δελεαρ χθες
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #4
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    ευχαριστω ρε παιδια για τις απαντησεις σας.
    παρελειψα να πω οτι την ιδια θερμοκρασια ανεβαζε και σε πιο ψυχρες ημερες.να κανω κανεναν ελεγχο στο κυκλομα ψυξης περα απο την σταθμη του υγρου?
    gcrook ηθελα να ερθω... αλλα το κρεβατι σε συνδιασμο με την κοπελα μου ηταν πιο ισχυρα απο την θεληση μου

    την αλλη δευτερα

    btw πως παει με την μηχανη σου?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Σε ένα SV1000s που είχα κάνει test-ride προ μηνός, μόλις το έβαλα στην κίνηση (χωρίς να το ζορίσω σχεδόν καθόλου) έγραψε αμέσως 105-107 βαθμούς χωρίς να δείχνει ότι κάτι πάει στραβά....Δεν σε διαφώτισα εεεεεεεεεεεεεεεεεεε ????:rotflmao:

  6. #6
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Mέσα στην πόλη θα σου ανεβάσει για πλάκα 95
    και αν μπλέκεις και σε φανάρια τότε η 100άρα+
    είναι σίγουρη..
    Αλλά να προσέχης γιατλί μετα τους 103-105
    πρέπει οπωσδήποτε να ανάβει το βεντιλατέρ..¨
    Άν όχι τότε σου λείπει ψυκτικό


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	resize of dsc00033.jpg 
Προβολές:	165 
Μέγεθος:	98,9 KB 
ID:	18985

  7. #7
    go copana... copacabana! Το avatar του/της periklisk
    Εγγραφή
    21/12/2003
    Μηνύματα
    2.534
    Όπως είπαν και τα παιδιά είναι φυσιολογικό. Αν όμως μετά τους 104 το πολύ δεν ανοίγει το βεντιλατέρ τότε θέλει έλεγχο.

    Να κοιτάς τη στάθμη του ψυκτικού και να μην το πολύζορίζεις όταν δουλεύει με τέτοιες θερμοκρασίες.....
    ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF