Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: Αναβάθμιση ανάρτισης V-strom 1000

  1. #16
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αυτή ήταν ακριβώς η απάντηση τους, λογικά είναι το τηλέφωνο των KTΕΛ, αλλά μάλλον θα πρέπει να συνεννοηθείς με την μεριά της Αθήνας.

    Για το μπροστινό δε θα συνιστούσα να το στείλεις κάτω. Δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος.

    Η πιο απλή αλλαγή είναι ένα σκληρότερο ελατήριο (το υπολογίζεις και στο site παρακάτω) και λίγο πιο παχύ λαδάκι.

    Η επόμενη είναι αυτό που λέγετε Cartridge Emulators σε συνδυασμό με τα ελατήρια και το λαδάκι, βγάζει ένα η RACETECH (στο λινκ το έχει σαν Fork Emulator Kit)

    Μετά πάμε για ολική αντικατάσταση των εσωτερικών του πιρουνιού με cartridge kits

    και τέλος, άλλα πιρούνια.

    Η επιλογές 3,4 είναι άλλης τεχνολογίας αναρτήσεων, και η 2 προσπαθεί να την προσομοιάσει.
    Συνιστώ την 2η επιλογή, όμως δεν έχεις εύκολο τρόπο να αλλάξεις τις ρυθμίσεις.
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Kατι φαιδρο μυριζομε οτι ετοιμαζεις Στεφανε.
    Ριχτο να μην παει χαμενο το σπαμ
    Καθόλου φαιδρό η πικρή αλήθεια είναι.
    Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι συνάρτηση του αναβάτη, του τεραίν, της διάθεσης, δεν είναι κάτι που επειδή ταιρειάζει σε εμένα πρέπει να ταιριάξει και σε εσένα επειδή είμαστε τα ίδια κιλά έχουμε το ίδιο μηχανάκι και πάμε ταξίδια.
    Το μόνο που μπορέι να θέλει ταίριασμα είναι το ελατήριο αλλά σε καμιά περίπτωση στην καθημερινή ζωή μας που άνετα βολευόμαστε με την προφόρτιση (και δεν υπάρχουν και ελατήρια διαθέσιμα)
    Απο εκεί και πέρα όποιος σου πεί οτι θα σετάρει το αμορτισέρ ή το μπροστινό για τα κιλά σου και ταξίδι σε δουλεύει.
    Μπορείς να κάνεις valving εύκολα σε μαγαζί που ασχολείται με αμαρτισέρ για να ταιριάξει στις ανάγκες σου ΕΦΟΣΟΝ έχεις την δυνατότητα να ζητήσεις κάτι συγκεκριμένο και μετρήσιμο απο τον μάστορα.
    Γι αυτό υπάρχουν και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

  3. #18
    Επειδη μιλαμε ενα απλο τουριστικο ον οφ, προφανως μιλαμε και για ενα αναλογο σεταρισμα μεσου ορου. Πιστευω πως αυτα που λες, αφορουν αλλα πιο εξειδικευμενα πραγματα.
    Επομενος ενα σχετικο σεταρισμα για καθημερινη η τουριστικη χρηση ειναι εφικτο.
    Λαμουν ευχαριστω για τις λεπτομεριες. Εισουν κατατοπιστικοτατος

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Kανα δυο φιλαράκια που εχουν βάλει στα μηχανάκια τους το μη ρυθμιζόμενο, .....
    ΔΕΝ υπάρχουν Ohlins (ή WP) μη ρυθμιζόμενα.

    Το βασικό μοντέλο πέραν της προφόρτισης ελατηρίου έχει και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
    Το επόμενο μοντέλο διαθέτει μπουκαλάκι αζώτου πάνω στο οποίο υπάρχει και η ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης....



    That's preliminary knowledge.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Καθόλου φαιδρό η πικρή αλήθεια είναι.
    Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι συνάρτηση του αναβάτη, του τεραίν, της διάθεσης, δεν είναι κάτι που επειδή ταιρειάζει σε εμένα πρέπει να ταιριάξει και σε εσένα επειδή είμαστε τα ίδια κιλά έχουμε το ίδιο μηχανάκι και πάμε ταξίδια.
    Το μόνο που μπορέι να θέλει ταίριασμα είναι το ελατήριο αλλά σε καμιά περίπτωση στην καθημερινή ζωή μας που άνετα βολευόμαστε με την προφόρτιση (και δεν υπάρχουν και ελατήρια διαθέσιμα)
    Απο εκεί και πέρα όποιος σου πεί οτι θα σετάρει το αμορτισέρ ή το μπροστινό για τα κιλά σου και ταξίδι σε δουλεύει.
    Μπορείς να κάνεις valving εύκολα σε μαγαζί που ασχολείται με αμαρτισέρ για να ταιριάξει στις ανάγκες σου ΕΦΟΣΟΝ έχεις την δυνατότητα να ζητήσεις κάτι συγκεκριμένο και μετρήσιμο απο τον μάστορα.
    Γι αυτό υπάρχουν και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
    +150000
    Για μια ακόμη φορά θα συμφωνήσω με το stefano.
    Ας όψονται κάποιοι Αμερικάνοι ονόματι Whit Bros, ProCircuit, FMF και δε συμμαζεύεται, που το 80-90 δημοσίευαν ολοσέλιδες καταχωρήσεις στο motocross action και το dirt bike που έλεγαν "στείλτε μας τις αναρτήσεις σας, γράψτε σε ενα χαρτάκι το βάρος σας και τον τρόπο που οδηγείτε(!!!!) και θα κάνουμε το super-duper γ@μ@το revalving μας θα τις ρυθμίσουμε και θα σας τις στείλουμε, έτοιμες να κατακτήσουν το επόμενο AMA Supercross world cup. Μόνο μη ξεχάσετε το φακελάκι με τα 500$"
    Η ρύθμιση της αναρτησης μπορεί να γίνει μόνο απο τον ίδιο τον αναβάτη , αφού καταλάβει πρώτα πως λειτουργεί και μετά τι ακριβώς διαφοροποίηση χρειάζεται....
    Oταν φτάσει σε αυτό το σημείο θα ξέρει αν χρειάζονται δραστικές επεμβάσεις ή όχι...

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n


    Την λύση της επισκευής απο το παιδί στην Κρήτη τη σκεφτήκατε;
    Δε ξέρω αν έχει νόημα κάτι τέτοιο τη στιγμή που δεν έχουμε ένα πέρα για πέρα ασφαλές συμπέρασμα για τη σωστή λειτουργία του αμορτισέρ (μη ξεχνάμε πως μιλάμε για πατέντα) αφενός και αφετέρου σύμφωνα με τον Superman εδώ http://vstromhellas.forumotion.com/f...opic-t1195.htm παραεισαγωγής το original μπορείς να το βρεις με 140?.
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    ΔΕΝ υπάρχουν Ohlins (ή WP) μη ρυθμιζόμενα.

    Το βασικό μοντέλο πέραν της προφόρτισης ελατηρίου έχει και ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
    Το επόμενο μοντέλο διαθέτει μπουκαλάκι αζώτου πάνω στο οποίο υπάρχει και η ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης....



    That's preliminary knowledge.....
    Πες τα πες τα!

    Και μπορω να πώ οτι το απλό Ohlins που εχει ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς δουλευει μια χαράστο Hornet που ειναι και δύσκολη περίπτωση μια και δεν εχει μοχλικό.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. V-STROM 1000 Πρώτη εντύπωση...
    από THEOD στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 19:54
  2. V-strom 1000 Ή 650 Για Πειτε Ρε Παιδια
    από TARAXIAS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/02/2005, 01:24
  3. αποριες για v-strom 1000
    από jzer στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2004, 21:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF