Παιδιά…μεταξύ μας, μην το πείτε στον γιατρό μου εεεεεεεεεεεε ???
Χθες το βράδυ δεν άντεξα άλλο ! Με την βοήθεια ενός φίλου έβγαλα το κτήνος από το γκαράζ και έκανα την πρώτη μου βόλτα, γύρω στα 60 χλμ….
Αν και ελάχιστα για να έχω ολοκληρωμένη άποψη, θα σας πω μερικές πρώτες εντυπώσεις.
Αυτό δεν είναι μηχανή είναι θωρηκτό !!! Τεράστια σε όγκο και βάρος τα οποία όμως ως δια μαγείας εξαφανίζονται μόλις οι τροχοί αρχίζουν να γυρίζουν και τα πόδια πατήσουν στα μαρσπιέ. Το μηχανάκι αν και βαρύ και τεράστιο, είναι πολύ καλά ζυγισμένο και αποτελεί προέκταση του σώματός σου.
Συνηθισμένος από το Φέιζερ, έπαθα σοκ από την τεράστια ροπή του μεγάλου δικύλινδρου που από τις 2000 στροφές τραβάει τα χέρια δυνατά από το τιμόνι ασχέτως ταχύτητας στο κιβώτιο, βάρους στην μηχανή και κλίση δρόμου…Φοβερή εμπειρία για μένα…Δεν άνοιξα πολύ για να δω τι κάνει το μοτέρ συνολικά, αλλά 3-4000 στροφές είναι αρκετές για να είσαι το πιο γρήγορα κινούμενο όχημα αν και δικάβαλλος !!!
Το επόμενο σοκ ήρθε από τις αναρτήσεις και τους χώρους…Μιλάμε ότι το μηχανάκι είναι μαγικό χαλί…Περνάει τα πάντα σχεδόν χωρίς να νοιώσεις τίποτα…Μέχρι και ανέβασμα χαμηλού πεζοδρομίου με 2 άτομα και 30 χιλιόμετρα επιχείρησα και ανεβοκατέβηκα χωρίς σχεδόν να το καταλάβω…
Η σελλάρα μαλακή και τεράστια βοηθάει τόσο στο να σβήνει ότι τυχόν ξεφύγει από τις αναρτήσεις όσο και στον χώρο ο οποίος είναι τεράστιος. Μιλάμε ότι ήμασταν 2 ολίγον τι εύσωμοι (μην ακούσω καμία κακία…)) και είχαμε την δυνατότητα να μετακινούμασταν μπρος-πίσω και δεξιά-αριστερά !!!
Στην παραλιακή μέχρι την Σαρωνίδα το μηχανάκι έδειξε ότι από πλευράς ποιότητας κύλισης βρίσκεται σε τελείως άλλο επίπεδο από ότι είχα συνηθίσει…Όλα λειτουργούν εκπληκτικά ομαλά, και το μηχανάκι πάει σχεδόν μόνο του !!! Κρατάει ακλόνητη πορεία άσχετα αν ο δρόμος είναι ομαλός ή όχι, και άσχετα αν ο δρόμος είναι στροφή η ευθεία…Ουσιαστικά οδηγάς χωρίς να σε ενδιαφέρει τι βρίσκεται κάτω από τις ρόδες σου…Είναι τέτοια η σιγουριά που εμπνέει ώστε αν και δικάβαλλος τα Bridgestone πατήσανε έως 2-2,5 πόντους πριν το τέλος χωρίς καν να καταλάβω ότι στρίβω !!!
Η πολύ μακριά του 6η δίνει στον κινητήρα 3000 στροφές για τα 100χιλιόμετρα/ώρα !!! με αποτέλεσμα να ταξιδεύεις με 130 χιλιόμετρα και το μοτέρ ίσα-ίσα να γουργουρίζει με 4000 στροφές (κόκκινο στις 9500). Δεν το ακούς καν !!!
Χωρίς υπερβολή, η οδήγησή του είναι τόσο εύκολη και άνετη και τα πάντα πάνω στο μηχανάκι λειτουργούν τόσο γλυκά και ομαλά, που κάποια στιγμή αρχίζεις και …βαριέσαι !!! Η συνολική ποιότητα που εμπνέει, σε κάνει να ξεχνάς οτιδήποτε γύρω από την οδήγηση και τριγυρνάς χαμογελώντας αμήχανα σαν μαλάκας… Δεν νοιώθεις ότι οδηγάς εσύ αλλά ότι το μηχανάκι πηγαίνει από μόνο του !!! Καλή η πολυτέλεια και η άνεση αλλά ρε γαμώτο σε τέτοιο βαθμό καταντάει και εκνευριστικό …
Πρόλαβα και στάμπαρα και ένα-δύο προβληματάκια…Το πρώτο είναι ότι λόγω της τέλειας, ομαλής και ακλόνητης κύλισης που διαθέτει, χάνεις την αίσθηση των χιλιομέτρων με αποτέλεσμα πολλές φορές να φτάνεις πίσω από τα αυτοκίνητα ή πριν την στροφή με παραπάνω χιλιόμετρα από ότι θα ήθελες. Αυτό μάλλον είναι θέμα συνήθειας…
Τα φρένα όμως δεν είναι σαν τα στρητ μηχανάκια…Είναι δυνατά, σταματάνε καλά το τεράστιο μηχανάκι, αλλά η μεγάλη βύθιση του μπροστινού αποσυντονίζει λίγο την μοτοσικλέτα και εμένα που δεν έχω συνηθίσει σε τέτοια πράγματα, με φόβισε λίγο…
Ο ψεκασμός είναι υπέρ του δέοντος άμεσος και ακόμα και μια αδιόρατη κίνηση του δεξιού καρπού έχει επίπτωση στο μοτέρ, με αποτέλεσμα να θέλει τελείως μα τελείως σταθερό χέρι για να μην τινάζεται μπροστά με το παραμικρό κούνημα, είτε άθελα από κάποια λακκούβα, είτε επειδή απλά ξεμούδιασες τα δάκτυλά σου …
Αυτά τα λίγα σε μια πρώτη επαφή-γνωριμία…Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στην πορεία….Έχουμε καιρό μπροστά μας …![]()
![]()
![]()