Από μεταφραστιρη του ιντερνετ
Το δίδυμο 1200 της Honda Αφρική προς το παρόν είναι ελάχιστα περισσότερος μιας φωνής ακόμα που επιβεβαιώνεται ποτέ από το ιαπωνικό σπίτι. Βεβαίως είναι ότι η έλλειψη σε ένα τμήμα γίνεται αισθητός μερικών - ότι μια από την οδό enduro - από σήμερα αντιπροσωπεύει ένα καλό μέρος της κίνησης που πωλείται αλλά το δίδυμο της Αφρικής, κατά συνέπεια ccame στη συλλήφθείη ηλικία, λείπει ακόμα: ικανός να αντιμετωπίσει τα ταξίδια επίσης στο στήριγμα, χαμηλότατες λειτουργικές δαπάνες, ικανή εύκολη συντήρηση και σε οποιοδήποτε τύπο εδάφους . Εμείς της αναμονής για το στο infomotori.com με την ανησυχία, βέβαιος ότι επίσης πολλοί από σας από το παρευρίσκονται στην επιστροφή. Μεταξύ έχουμε ζητήσει από Oberdan Bezzi για να επισημάνουμε τις γραμμές του μελλοντικού διδύμου της Αφρικής και έχει περιγράψει σε μας όπως ακολουθεί.
Δεν ήταν στην Κολωνία και ίσως η Honda δεν θα την φέρει όχι ακόμη και στο EICMA, αλλά είναι έτοιμη και έχει τα έγγραφα στον κανόνα για ο αντάξιος κληρονόμος του μυθικού διδύμου της Αφρικής γεννημένος στο τέλος έτους «80.
Ο bicylindrical στο Β έχει γρήγορα μια αύξηση της μετατόπισης εμβόλων μέχρι 1200cc (σχετικά με τους ξαδέλφους Varadero), αλλά εκτός από αυτήν την όλη κίνηση έχει θεωρηθεί προκειμένου να επιστρέψει για να είναι το αναγνωριστικό σήμα της αναφοράς της κατηγορίας.
Κατά πρώτο λόγο το μέτρο των ροδών με την μπροστινή από 21 «και μεταγενέστερο από 18», όπως το ρητό ότι θέλοντας και έχοντας των δυνατοτήτων, κάποιο puntatina σε μια απόσταση που είναι όχι μόνο ένας «βρώμικος δρόμος» μπορεί επίσης να κάνει.
Κατόπιν το βάρος, απ'ό, τι παρά τη χωρητικότητα της κίνησης είναι vocifera όπως εκπληκτικά χαμηλό σχετικά με τον ανταγωνισμό. Για ενάντια, saddleback είναι υψηλότερη ημερομηνία η αθλητική φύση και οι αναστολές στη μακροχρόνια εξόρμηση. Το πλαίσιο είναι στο χάλυβα με τα μέρη στο ελαφρύ κράμα.
Τα μέσα, το νέο δίδυμο της Αφρικής, από για παράδειγμα τοποθετούν στο μισό δρόμο μεταξύ του μεγάλου μεγέθους enduro από το ταξίδι και εκείνων των περισσότερων σε έναν χαρακτηρισμένο αθλητισμό τρόπου ένας όπως R1200GS και HP2, προκειμένου να είναι στο σπίτι της BMW.
Το σχέδιο αποτυπώνεται για να μην εμφανιστεί επίσης πάρα πολύ βαρύ εάν με μια εικόνα της οριστικά percepibile στερεότητας. . Η στολή είναι επιτέλους ένας σεβασμός στο δίδυμο της Αφρικής τους δημιουργείται το 1988 στο μπλε κόκκινο ένα azzuro και το λευκό και με το λογότυπο το HRC (ότι έχει συμβάλει στην ανάπτυξη) στην όμορφη επέκταση.