Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Νέος: YBR 125 ή Ninja 250R;

  1. #16

  2. #17
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Σοβαρα εκει τον εχει τον συμπλεκτη


    Ε δεν βρίσκανε αλλού να τον βάλουν :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  3. #18
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Λοιπόν άντε να δώσω μία τελευταία απάντηση..

    1) +1 στο θέμα με τα πλαστικά.. ότι και να γίνει κάποια στιγμή θα έρθουν 1-2 χαζές πτώσεις.. Στο ninja με τόσο πλαστικό θα τσούξει άσχημα.. Από την άλλη και το cbf είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει.. μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..

    2) Με το σκεπτικό κάποιων εδώ το aprilia rs 50 είναι ακόμα λιγότερο μοτοσυκλέτα αφού ένα παπί του χώνει.. λέμε τώρα.. τι και αν έχει αλουμινένιο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, τις τρελλές φρενάρες, το ζύγισμα, την γεωμετρία και άλλα τόσα.. το παπί περνάει από πάνω άρα.. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και για το ybr.. Τι και αν είναι ένα μικρό γυμνό μοτοσυκλετάκι με πλαίσιο σε αντίθεση με έναν σκέτο σωλήνα του παπιού, τι και αν έχει καλύτερο ζύγισμα και γεωμετρία, τι και αν έχει πιο άνετη σέλα, τι και αν έχει μεγαλύτερους τροχούς + λάστιχα, τι και αν είναι μόνο 5 κιλά βαρύτερο αλλά έχει 3 άλογα παραπάνω, τι και αν έχει συμπλέκτη και όλα αυτά με injection, με κόστος χρήσης και κτήσης πάπιας.. Ντροπή να σε δουν στα φανάρια με αυτό.. θα καταλήξεις καταθλιπτικός και μετά θα φας τα λεφτά σου σε ψυχοφάρμακα..

    3) Στην τελική εγώ έχω οδηγήσει και πάπια και μπορώ να κάνω μία σύγκριση..

    4) Τέλος, πολύ θα ήθελα πολύ να ακούσω έναν λόγο κάποιος να δώσει 2200 για παπί και όχι 2120 για το ybr.. να είμαστε λίγο σοβαροί..

  4. #19
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Να προτείνω και μερικές άλλες εναλλακτικές

    1) suzuki dr 125 sm
    2) yamaha xt 125
    3) suzuki van van 125

    Στην κατηγορία των 125 βέβαια..

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Λοιπόν άντε να δώσω μία τελευταία απάντηση..

    1) +1 στο θέμα με τα πλαστικά.. ότι και να γίνει κάποια στιγμή θα έρθουν 1-2 χαζές πτώσεις.. Στο ninja με τόσο πλαστικό θα τσούξει άσχημα.. Από την άλλη και το cbf είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει.. μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..

    2) Με το σκεπτικό κάποιων εδώ το aprilia rs 50 είναι ακόμα λιγότερο μοτοσυκλέτα αφού ένα παπί του χώνει.. λέμε τώρα.. τι και αν έχει αλουμινένιο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, τις τρελλές φρενάρες, το ζύγισμα, την γεωμετρία και άλλα τόσα.. το παπί περνάει από πάνω άρα.. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και για το ybr.. Τι και αν είναι ένα μικρό γυμνό μοτοσυκλετάκι με πλαίσιο σε αντίθεση με έναν σκέτο σωλήνα του παπιού, τι και αν έχει καλύτερο ζύγισμα και γεωμετρία, τι και αν έχει πιο άνετη σέλα, τι και αν έχει μεγαλύτερους τροχούς + λάστιχα, τι και αν είναι μόνο 5 κιλά βαρύτερο αλλά έχει 3 άλογα παραπάνω, τι και αν έχει συμπλέκτη και όλα αυτά με injection, με κόστος χρήσης και κτήσης πάπιας.. Ντροπή να σε δουν στα φανάρια με αυτό.. θα καταλήξεις καταθλιπτικός και μετά θα φας τα λεφτά σου σε ψυχοφάρμακα..

    3) Στην τελική εγώ έχω οδηγήσει και πάπια και μπορώ να κάνω μία σύγκριση..

    4) Τέλος, πολύ θα ήθελα πολύ να ακούσω έναν λόγο κάποιος να δώσει 2200 για παπί και όχι 2120 για το ybr.. να είμαστε λίγο σοβαροί..
    Συμφωνώ σε κάποια, διαφωνώ σε κάποια άλλα, εν κατακλείδι η γνώμη μου είναι μοτοσυκλετάκι, έστω και ybr 125, γιατί απλά η πάπια είναι πάπια και το μοτοσυκλετάκι είναι το καλύτερο σχολείο μύησης στα μεγαλύτερα κυβικά αργότερα.

  6. #21
    Εαν ξαναημουν και παλι πιτσιρικας θα επαιρνα ενα Derbi 125 Sentra ή Supermotard ή το τρελο ZumZum(καπως ετσι) που ειναι και γ@μω τα μοτο και απο εμφανιση!!!

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/10/2008
    Μηνύματα
    12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Λοιπόν άντε να δώσω μία τελευταία απάντηση..

    1) +1 στο θέμα με τα πλαστικά.. ότι και να γίνει κάποια στιγμή θα έρθουν 1-2 χαζές πτώσεις.. Στο ninja με τόσο πλαστικό θα τσούξει άσχημα.. Από την άλλη και το cbf είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει.. μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα..

    2) Με το σκεπτικό κάποιων εδώ το aprilia rs 50 είναι ακόμα λιγότερο μοτοσυκλέτα αφού ένα παπί του χώνει.. λέμε τώρα.. τι και αν έχει αλουμινένιο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, τις τρελλές φρενάρες, το ζύγισμα, την γεωμετρία και άλλα τόσα.. το παπί περνάει από πάνω άρα.. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και για το ybr.. Τι και αν είναι ένα μικρό γυμνό μοτοσυκλετάκι με πλαίσιο σε αντίθεση με έναν σκέτο σωλήνα του παπιού, τι και αν έχει καλύτερο ζύγισμα και γεωμετρία, τι και αν έχει πιο άνετη σέλα, τι και αν έχει μεγαλύτερους τροχούς + λάστιχα, τι και αν είναι μόνο 5 κιλά βαρύτερο αλλά έχει 3 άλογα παραπάνω, τι και αν έχει συμπλέκτη και όλα αυτά με injection, με κόστος χρήσης και κτήσης πάπιας.. Ντροπή να σε δουν στα φανάρια με αυτό.. θα καταλήξεις καταθλιπτικός και μετά θα φας τα λεφτά σου σε ψυχοφάρμακα..

    3) Στην τελική εγώ έχω οδηγήσει και πάπια και μπορώ να κάνω μία σύγκριση..

    4) Τέλος, πολύ θα ήθελα πολύ να ακούσω έναν λόγο κάποιος να δώσει 2200 για παπί και όχι 2120 για το ybr.. να είμαστε λίγο σοβαροί..
    Οκ ας αρχισουμε την αντιπαραθεση αφου κανεις οτι δε καταλαβαινεις αυτο που λεω....αντε παμε ενα ενα...
    1) ναι τα πλαστικα κοστιζουν σε ενδεχομενη πτωση αλλα και το χοντακι εχει...
    2)αν ειναι να μπει στη διαδικασια οπως λες να παρει μηχανη....ας μη παρει το πιο αδιαφορο οδηγικα....ας παρει ενα νιντζακι η κατι αναλογο εστω και μεταχειρα αν δεν εχει τα λεφτα για καινουριο και ας εχει 30-35 αλογακια που εστω καποια χαρα θα του δωσουν και κυριως και Α1 να βγαλει μπορει να το εχει....οτι το στησιμο ακομα και σε αυτα τα commuters ειναι καλυτερο απο παπια ειναι δεδομενο...αλλα προφανως μετα απο 2 μηνες οταν μαθει τη μηχανη θα κλαιει για τα 90 τελικης που θα εχει και θα λεει...αμαν και ποτε θα το πουλησω....οσο για το φαναρι που προφανως ειναι σχημα λογου...δε νομιζω πως θα το ριξει στα Prozac και στα Hypnostedon ακομα και με τα ποδια να ειναι....απλα...τι να σου πω...προφανως ποτε σου δεν ηθελες να ανοιξεις εστω για πλακα απο φαναρι σε φαναρι και δε καταλαβαινεις αυτο που λεω....

    3)υπαρχει ανθρωπος εδω μεσα που δεν εχει οδηγησει ποτε παπια??? μαλλον πολλοι μπορουμε να κανουμε τη συγκριση

    4) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΠΙΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΥΒR ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20-25 ΑΛΟΓΑ...

  8. #23
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από janus
    Οκ ας αρχισουμε την αντιπαραθεση αφου κανεις οτι δε καταλαβαινεις αυτο που λεω....αντε παμε ενα ενα...
    1) ναι τα πλαστικα κοστιζουν σε ενδεχομενη πτωση αλλα και το χοντακι εχει...
    2)αν ειναι να μπει στη διαδικασια οπως λες να παρει μηχανη....ας μη παρει το πιο αδιαφορο οδηγικα....ας παρει ενα νιντζακι η κατι αναλογο εστω και μεταχειρα αν δεν εχει τα λεφτα για καινουριο και ας εχει 30-35 αλογακια που εστω καποια χαρα θα του δωσουν και κυριως και Α1 να βγαλει μπορει να το εχει....οτι το στησιμο ακομα και σε αυτα τα commuters ειναι καλυτερο απο παπια ειναι δεδομενο...αλλα προφανως μετα απο 2 μηνες οταν μαθει τη μηχανη θα κλαιει για τα 90 τελικης που θα εχει και θα λεει...αμαν και ποτε θα το πουλησω....οσο για το φαναρι που προφανως ειναι σχημα λογου...δε νομιζω πως θα το ριξει στα Prozac και στα Hypnostedon ακομα και με τα ποδια να ειναι....απλα...τι να σου πω...προφανως ποτε σου δεν ηθελες να ανοιξεις εστω για πλακα απο φαναρι σε φαναρι και δε καταλαβαινεις αυτο που λεω....

    3)υπαρχει ανθρωπος εδω μεσα που δεν εχει οδηγησει ποτε παπια??? μαλλον πολλοι μπορουμε να κανουμε τη συγκριση

    4) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΑΠΙΑ...ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΥΒR ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20-25 ΑΛΟΓΑ...
    Μα συμφωνώ στο να διαλέξει το ninja και όχι το ybr.. Προφανώς. Τώρα για τα πλαστικά, καμία σχέση γυμνό cbf με φαιρινγκάτο ninja. Δεν ήθελα να τονίσω το γεγονός ότι έχω οδηγήσει παπάκι (αν και δεν είχα δικό μου ποτέ) αλλά ότι έχω οδηγήσει και το ybr σαν κάτοχος, αλλά και παπάκι και μπορώ να κάνω μία σύγκριση. Αν δεν έχεις φάει δύο φαγητά μάλλον δεν μπορείς να πεις ποιο είναι καλύτερο. Ανακεφαλαιώνοντας σαφώς και καλύτερα να πάρει ένα 250 αφού το επιτρέπει ο νόμος και ακόμα καλύτερα ένα δικύλινδρο που έχει και επιπλέον προστασία από τον αέρα. Εκεί που ουσιαστικά έχω αντίρρηση είναι στην προτίμηση μίας πάπιας έναντι του ybr το οποίο χωρίς να έχετε οδηγήσει ποτέ ισοπεδώνετε την στιγμή που κοστίζει 2.000, καλά καλά όσο κάνει και ένα γιαπωνέζικο παπί όντας μία μικρή μοτοσυκλέτα, πανάλαφρη, με τιμόνι που κόβει απίστευτα, με πάρα πολύ άνετη σέλα και 2-3 άλογα παραπάνω από ένα παπί.






    ΥΓ Ασήμαντο βασικά γιατί commuter είναι και την περισσότερη ζωή του το ybrάκι την βγάζει στην πόλη αλλά δεν τερματίζει στα 90.. Εγώ έχω δει 115 (κοντέρ) στον εθνικό και ίσως, ίσως να είχε και άλλα 5χλμ.. οπότε -10(+/-) λογικά για τα πραγματικά..

  9. #24
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Μα συμφωνώ στο να διαλέξει το ninja και όχι το ybr.. Προφανώς. Τώρα για τα πλαστικά, καμία σχέση γυμνό cbf με φαιρινγκάτο ninja. Δεν ήθελα να τονίσω το γεγονός ότι έχω οδηγήσει παπάκι (αν και δεν είχα δικό μου ποτέ) αλλά ότι έχω οδηγήσει και το ybr σαν κάτοχος, αλλά και παπάκι και μπορώ να κάνω μία σύγκριση. Αν δεν έχεις φάει δύο φαγητά μάλλον δεν μπορείς να πεις ποιο είναι καλύτερο. Ανακεφαλαιώνοντας σαφώς και καλύτερα να πάρει ένα 250 αφού το επιτρέπει ο νόμος και ακόμα καλύτερα ένα δικύλινδρο που έχει και επιπλέον προστασία από τον αέρα. Εκεί που ουσιαστικά έχω αντίρρηση είναι στην προτίμηση μίας πάπιας έναντι του ybr το οποίο χωρίς να έχετε οδηγήσει ποτέ ισοπεδώνετε την στιγμή που κοστίζει 2.000, καλά καλά όσο κάνει και ένα γιαπωνέζικο παπί όντας μία μικρή μοτοσυκλέτα, πανάλαφρη, με τιμόνι που κόβει απίστευτα, με πάρα πολύ άνετη σέλα και 2-3 άλογα παραπάνω από ένα παπί.
    Α και βασικά αυτό με το φανάρι.. όχι ποτέ δεν μου έκανε κάτι..

  10. #25
    Αν και έχω καταλήξει στο νιντζάκι προ πολλού, η προσωπική μου γνώμη, ελλείψει πείρας, είναι οτι οπωσδήποτε θα προτιμούσα το YBR γιατί
    1) Θα μάθαινα να λειτουργώ συμπλέκτη
    2) Είναι μηχανή...το παπί δε ξέρω, δε μου φαίνεται για "μηχανή"....είναι "παπί"...
    3) Να μη μιλήσω για looks! Όπως λέει και η μικρή μου αδερφή, "Πως γίνεται τα παπιά να φαίνονται χαλασμένα και βρώμικα ακόμα και όταν είναι καινούρια;" χαχαχα :P:P

    Έτσι για να πέφτει λάδι στη φωτία...^^

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lord Asriel
    Αν και έχω καταλήξει στο νιντζάκι προ πολλού, η προσωπική μου γνώμη, ελλείψει πείρας, είναι οτι οπωσδήποτε θα προτιμούσα το YBR γιατί
    1) Θα μάθαινα να λειτουργώ συμπλέκτη
    2) Είναι μηχανή...το παπί δε ξέρω, δε μου φαίνεται για "μηχανή"....είναι "παπί"...
    3) Να μη μιλήσω για looks! Όπως λέει και η μικρή μου αδερφή, "Πως γίνεται τα παπιά να φαίνονται χαλασμένα και βρώμικα ακόμα και όταν είναι καινούρια;" χαχαχα :P:P

    Έτσι για να πέφτει λάδι στη φωτία...^^
    Λάδι στην φωτιά? Ωραία!!!

    Όχι στα παπιά! Πάρε μία Vespa LX125!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Ερώτηση για αγορα "ybr 125" (νέος στο φορουμ)
    από originalksd στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2010, 13:22
  2. rs 125-r125-ninja 250r
    από frantxar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 24/04/2008, 01:00
  3. νέος για 125-200ρι on-off
    από vthn στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2007, 18:52
  4. Ybr 125
    από dimitris 90 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 23:09
  5. Ybr 125????
    από vasnomat στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2006, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF