Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 47

Θέμα: Ασχετος = θελω βοηθεια!!!

  1. #31
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Να πω κι εγώ τη μαλακία μου...

    Μια και προτιμάς τα ον-οφ, και ψάχνεις για κάτι σχετικά φθηνό και μεταχειρισμένο, οι επιλογές σου είναι πρακτικά λίγες και συγκεκριμένες. Κατά σειρά όγκου, βάρους, και ευκολίας στον χειρισμό (από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο, από το ευκολότερο στο δυσκολότερο) θα έλεγα ότι οι κλασσικές επιλογές σου είναι μεταξύ: XT, Transalp, και V-Strom. Στην κατηγορία του ΧΤ, παίζουν επίσης και τα BMW 650GS (το παλιό, το μονοκύλινδρο) άντε και κανένας Πήγασος.

    Τεράστιες διαφορές μεταξύ των τριών (ΧΤ / GS / Pegaso, τρανσαλπ και βεστρομ) μην περιμένεις να βρεις (ειδικά μεταξύ των δύο τελευταίων, που είναι ουσιαστικά άμεσοι ανταγωνιστές). Το ΧΤ (και τα συναφή) λογικά θα σου φανεί πιο ελαφρύ, πιο εύκολο να το κουμαντάρεις, πιο βολικό μέσα στην πόλη και στο καθημερινό αγώγι απ' ότι τα άλλα δύο.

    Το τρανσαλπ και το βεστρομ είναι σαφώς πιο ταξιδιάρικα, με περισσότερους χώρους, μεγαλύτερη άνεση στον ανοιχτό δρόμο και, κατ' ανάγκη, λίγο πιο μπελαλίδικα στην κίνηση της πόλης. Μεταξύ των δύο το βεστρομ μάλλον υπερτερεί στον ανοιχτό δρόμο (μεγάλοι χώροι, καλή προστασία απ' τον αέρα), και το τρανσαλπ είναι μάλλον πιο μανιτζέβελο (και πάλι μην περιμένεις τρελές διαφορές).

    Και τα τρία (με το ΧΤ λιγότερο) είναι σχετικά βαριές και ψηλές μηχανές και είναι αλήθεια ότι στην αρχή---σαν τελείως αρχάριος που είσαι---μπορεί να σου φανεί βουνό να τις κουμαντάρεις (παρκάρισμα, ξεπαρκάρισμα, καμιά αναστροφή σε ανηφοροκατηφόρα, κ.λπ). Λογικά (αν δεν είσαι ιδιαίτερα κοντός η αδύναμος) θα συνηθίσεις γρήγορα και μετά από λίγο θα σου φαίνονται παιχνιδάκι. Πάντως δυο-τρεις χαζοπτώσεις σε στάση να τις θεωρείς σχεδόν βέβαιες και να είσαι προετιμασμένος για αυτές (κανά καγκελάκι θα αποδειχθεί οικονομικά πολύ επωφελές). Σχετικά με τις επιδόσεις και την οδική τους συμπεριφορά και τα τρία είναι πολύ φιλικά μηχανάκια και αν έχεις τα μυαλά μέσα στο κεφάλι σου (που έτσι δείχνει) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

    Συνοψίζοντας:

    - Αν σε ενδιαφέρει κυρίως χρήση στην πόλη και θέλεις κάτι ελαφρύ και μανιτζέβελο, πάρε ΧΤ, BMW 650GS (το παλιό), ή κανέναν Πήγασο.
    - Αν σε ενδιαφέρουν κυρίως ταξίδια (και πόσο μάλλον δικάβαλος), πάρε V-strom (ότι θα το έλεγα αυτό κάποτε... ).
    - Αν θέλεις κάτι ενδιάμεσο πάρε Transalp.

    Αν τώρα φοβάσαι ότι δεν θα τα καταφέρεις ή αν αυτές οι μηχανές σου φαίνονται θηρία (λέω ΑΝ)... ε, τότε ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσεις με κάποιο μικρό και ελαφρύ 250άρι και σε κατά εξάμηνο, βαριά χρόνο, το αλλάζεις. Λογικά πάντως και με ένα από τα παραπάνω (ΧΤ, τρανσαλπ, βεστρομ), αν και θα αντιμετωπίσεις λίγο μεγαλύτερη δυσκολία στην αρχή, δεν θα έχεις πρόβλημα.

    Ότι πάντως και να πάρεις, τελικά να θυμάσαι τα παρακάτω:

    - Πάντα κράνος, μπουφάν, μπότες και γάντια. ΠΑΝΤΑ.
    - Μην βιάζεσαι να μάθεις. Μικρά βήματα, με υπομονή.
    - Η πείρα θα έρθει μόνο μετά από πολύ εξάσκηση, γι' αυτό ότι και να πάρεις λιώστο στα χιλιόμετρα.


  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harvester
    Εγγραφή
    08/07/2008
    Μηνύματα
    319
    και γιατι να μην παρει το πιο ομορφο, το πιο γρηγορο, το πιο αξιοπιστο, το πιο φρεσκο, το πιο κακο, το πιο ανετο?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	w428h321_00000340e4ba7997.jpg 
Προβολές:	76 
Μέγεθος:	23,4 KB 
ID:	147873

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
    και γιατι να μην παρει το πιο ομορφο
    Ω Θεοί !



  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harvester
    Εγγραφή
    08/07/2008
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Ω Θεοί !


    εχεις δικαιο το πιο ομορφο ειναι το επομενο μου μηχανακι

    http://www.kawasaki.gr/product.asp?Id=340E7D8EAA5&Sub=8

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
    εχεις δικαιο το πιο ομορφο ειναι το επομενο μου μηχανακι
    http://www.kawasaki.gr/product.asp?Id=340E7D8EAA5&Sub=8
    Ώπααα αναβαθμιζόμαστε βλέπω, με το καλό το τερατάκι !




    Πράσινο ε ;

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harvester
    Εγγραφή
    08/07/2008
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Ώπααα αναβαθμιζόμαστε βλέπω, με το καλό το τερατάκι !




    Πράσινο ε ;
    οχι μπλε

    μαλλον για τελη μαρτιου ειπαν θα το φερουν.

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
    οχι μπλε
    μαλλον για τελη μαρτιου ειπαν θα το φερουν.
    Στα χνάρια το 636 λοιπόν

    Κουράγιο στην υπομονή !

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της harvester
    Εγγραφή
    08/07/2008
    Μηνύματα
    319
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Στα χνάρια το 636 λοιπόν

    Κουράγιο στην υπομονή !
    και του geopolis βεβαιως βεβαιως

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2006
    Μηνύματα
    460
    Αρχικά δημιουργήθηκε από geogreekmotoman
    αρχιζω και σκεφτομαι πως καλα ημουν και με το ποδηλατακι μου....:rotflmao:
    ....................
    Χαχαχα..
    Κοίτα, η καλύτερη μοτοσυκλέτα είναι η δική μου, αλλά για σένα, επειδή είσαι νέος και ας είμαστε ρεαλιστές, δεν είσαι και δυνητικός πρωταθλητής motogp των τελευταίων 5 χρόνων που απλά αδικήθηκε από την άπονη ζωή, όπως εγώ, για να μπορέσεις να κουμαντάρεις τέτοιο τέρας όρθιο, σου προτείνω να πάρεις αυτό που θα επέλεγα για την αρχάρια γυναίκα μου (τη δυνητική! ).



    Μην παρεξηγηθείς. Απλώς αυτή είναι η κεντρική ιδέα του συγκεκριμένου θέματος.

  10. #40
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    πάλι τα ίδια και ο καθείς με το κοντό και το μακρύ του.. Ρε μάγκες δεν λέμε τι θέλετε εσείς να πάρετε αλλά τι ΠΡΕΠΕΙ να πάρει το παληκάρι ώς νέος στο σπορ της μοτοσυκλέτας.

    Λοιπόν φίλε...

    1.
    Είσαι νέος, άρα και την μικρο-τούμπα θα την έχεις σίγουρη στο πρώτο στάδιο. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα εμπλακείς σε ατύχημα.. Απο χάσιμο μπροστινού ή απο λάθος γενικά υπολογισμό το πιθανότερο είναι γίνεις και "γαιοκτημονας" σε περιοχή. Οπότε με γνώμονα αυτόν πας σε μηχανή που δεν θα έχει 10.000 πλαστικά γύρω γύρω αλλά θα είναι και σύγχρονο και ικανό On-off.

    Στην κλίμακα αυτή και με 5-6000? μπορείς να βρείς αρκετές μηχανές. Θα πρέπει να τις δείς ο ίδιος και να δείς τι σου κάνει κλικ.. Αν σου αρέσει το ΧΤ-R-X ή όποιο άλλο , μόνο εσύ μπορείς να το αποφασίσεις ανεβάινοντας σε αυτό. Το transalp ας πούμε που λένε τα παιδιά είναι φοβερά ευκολο να το οδηγήσεις αλλά συνάμα έχει πάρα πολλά πλαστικά και μια αντιπροσωπεία που θα περάσεις δύσκολες στιγμές (αμφιβάλει κανείς; ). Πήγαινε σε μαγαζιά ... δοκίμασε... ανέβα... κάνε μια βόλτα και μετά αποφάσισε που θα τα δώσεις τα χρήματα σου. Μην πάρεις κάτι επειδή στο λένε οι άλλοι.

    2.
    Μεταχειρισμένο... ρίσκο... εδώ θες κάποιον που να γνωρίζει μαζί σου γιατί μπορεί να σου βγεί καλό αλλά μπορεί να σε κάνει και κολητό με τον συνεργειά της περιοχής σου. Οπωσδήποτε δεν παίρνεις μηχανή που ξεπερνά τα 3 χρόνια σε μ.ο. ηλικίας. Γιατί αν προσθέσεις και τα χρόνια που θα την έχεις εσύ μετά θα δυσκολευτείς πολύ να την αλλάξεις ύστερα (κάτι που θα γίνει σίγουρα).
    Επίσης προσέχεις και τιμή μεταπώλησης. Π.Χ. το VSTROM θα του περάσεις μια βέρα και θα το έχεις για πάντα.

    3.
    Εξοπλισμός... επειδή όπως είπα την έχεις την τούμπα σίγουρη ώς νέοπας, καλό είναι έχεις και κάτι καλό για εξοπλισμό. Οπότε γάντια, μπουφάν , κράνος είναι μέσα στο πρόγραμμα. Με ενα ποσό 500-600ευρώ θα καθαρίσεις αρκετά εύκολα και με αξιόλογης ποιότητας εξοπλισμό. Εδώ πάντως να έχεις εις γνώση το οτι πληρώνεις παίρνεις. Δοκίμασε και απο εξωτερικό αγορα για πιο φθηνή ίσως αγορά. (βλ. eBay)

    4.
    Κόστος συντήρησης. έχει άμεση σχέση με το τι κατάσταση θα είναι το μηχανάκι που θα πάρεις. Υπολόγισε σε ενα On-off 600-700cc περίπου 200-300? στο μεγάλο service (μέχρι δικύλινδρο) , περί τα 300-400? ελαστικά + 150-250αλυσσογράναζα (το μόνο ακριβότερο αναλώσιμο απο τα Ι.Χ. ) , ασφάλεια - τέλη περίπου άλλο ενα 300? ετησίως και άλλα 60-70? σε λάδια επιπλέον μέσα στον χρόνο... δηλαδή περιπου 1000 ευρώ τον χρόνο (συν το ποσό των ελαστικών και αλυσσογράναζων ανάλογα με τα χιλιόμετρα). Αυτά να τα υπολογίσεις σωστά για να μην έχεις μετά μια μηχανή επικίνδυνη τόσο για σένα όσο και για τους άλλους. Χώρια το να μπορείς να πας και καμιά βόλτα και να μην την έχεις αραγμένη συνέχεια.

    5.
    Αντιπροσωπεία.. λίγες είναι εκείνες που έχουν μια ικανοποιητική υποστήριξη. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος απο την Μοτοδυναμική (ΥΑΜΑΗΑ) όπως και άλλοι. Αλλά υπάρχουν και άλλες. Σαφέστατα θα σου πω εδώ οτι ο κλάδος δεν έχει σχέση με τα Ι.Χ. Είναι πολύ πιο δύσκολο να βρείς αξιόπιστο συνεργείο , κυρίως επειδή η μοτοσυκλέτα θέλει περισσότερη τεχνογνωσία μηχανολογικά , κάτι που ελάχιστοι κατέχουν. Ψάξε και ρώτα και εδώ , μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένο.

    6.
    Ασχέτως με το πόσο καλά αισθάνεσαι πάνω στην μηχανή , αν είσαι σίγουρος οτι για ενα αρχικό χρονικό διάστημα η μηχανή θα έχει πολύ περισσότερα όρια απο τα δικά σου. Δηλαδή θα σε πηγαίνει και δεν θα την πηγαίνεις. Για αυτό με σεβασμό το δεξί γκριπ , καθώς το φρενάρισμα πανικού δεν είναι όπως στο Ι.Χ. στην καλύτερη θα πέσεις κάτω και θα έχεις "οικόπεδο".... στην χειρότερη ... άστο καλύτερα.. ας μην το σκεφτόμαστε.

    7.
    Παρέες... επειδή παίζει μεγάλο ρόλο αυτό.. κάτι "καψοκέφαλους" που πάνε τάπα και με την ταυτότητα δαγκωμένη στο στόμα (για αναγνώριση μετά) να τους αποφεύγεις. Γιατί σίγουρα θα παρασυρθεί και ενώ εκείνοι μπορεί να είναι ικανοί , εσύ σίγουρα δεν θα είσαι. Κάνε καμιά βόλτα με μερικά παιδιά απο εδώ που θα σε προσέξουν (προσεκτική επιλογή... έχει κάτι κουμάσια και εδώ... άστα...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

    Καλή αγορά σου εύχομαι και καλή διαδρομή στον χώρο... απο την στιγμή που θα σε καταλάβει το "μικρόβιο" είναι σίγουρο οτι θα μείνεις για καιρό.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 700_Thespieis
    Εγγραφή
    15/04/2007
    Μηνύματα
    480
    Αρχικά δημιουργήθηκε από harvester
    και γιατι να μην παρει το πιο ομορφο, το πιο γρηγορο, το πιο αξιοπιστο, το πιο φρεσκο, το πιο κακο, το πιο ανετο?
    Ρε Harvester πως μπορω να το κανω το δικο μου ετσι?και μενα μαυρο ειναι αλλα εχει καποια σημεια ασημενια..

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 700_Thespieis
    Ρε Harvester πως μπορω να το κανω το δικο μου ετσι?και μενα μαυρο ειναι αλλα εχει καποια σημεια ασημενια..
    Αυτό πρέπει να είναι του 2009 το μοντέλο, σίγουρα νεότερο απ'το δικό σου


  13. #43
    #@ ΤρΕλΑμΕνΟ μΕλΟς @# Το avatar του/της geogreekmotoman
    Εγγραφή
    09/11/2008
    Μηνύματα
    5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Να πω κι εγώ τη μαλακία μου...

    Μια και προτιμάς τα ον-οφ, και ψάχνεις για κάτι σχετικά φθηνό και μεταχειρισμένο, οι επιλογές σου είναι πρακτικά λίγες και συγκεκριμένες. Κατά σειρά όγκου, βάρους, και ευκολίας στον χειρισμό (από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο, από το ευκολότερο στο δυσκολότερο) θα έλεγα ότι οι κλασσικές επιλογές σου είναι μεταξύ: XT, Transalp, και V-Strom. Στην κατηγορία του ΧΤ, παίζουν επίσης και τα BMW 650GS (το παλιό, το μονοκύλινδρο) άντε και κανένας Πήγασος.

    Τεράστιες διαφορές μεταξύ των τριών (ΧΤ / GS / Pegaso, τρανσαλπ και βεστρομ) μην περιμένεις να βρεις (ειδικά μεταξύ των δύο τελευταίων, που είναι ουσιαστικά άμεσοι ανταγωνιστές). Το ΧΤ (και τα συναφή) λογικά θα σου φανεί πιο ελαφρύ, πιο εύκολο να το κουμαντάρεις, πιο βολικό μέσα στην πόλη και στο καθημερινό αγώγι απ' ότι τα άλλα δύο.

    Το τρανσαλπ και το βεστρομ είναι σαφώς πιο ταξιδιάρικα, με περισσότερους χώρους, μεγαλύτερη άνεση στον ανοιχτό δρόμο και, κατ' ανάγκη, λίγο πιο μπελαλίδικα στην κίνηση της πόλης. Μεταξύ των δύο το βεστρομ μάλλον υπερτερεί στον ανοιχτό δρόμο (μεγάλοι χώροι, καλή προστασία απ' τον αέρα), και το τρανσαλπ είναι μάλλον πιο μανιτζέβελο (και πάλι μην περιμένεις τρελές διαφορές).

    Και τα τρία (με το ΧΤ λιγότερο) είναι σχετικά βαριές και ψηλές μηχανές και είναι αλήθεια ότι στην αρχή---σαν τελείως αρχάριος που είσαι---μπορεί να σου φανεί βουνό να τις κουμαντάρεις (παρκάρισμα, ξεπαρκάρισμα, καμιά αναστροφή σε ανηφοροκατηφόρα, κ.λπ). Λογικά (αν δεν είσαι ιδιαίτερα κοντός η αδύναμος) θα συνηθίσεις γρήγορα και μετά από λίγο θα σου φαίνονται παιχνιδάκι. Πάντως δυο-τρεις χαζοπτώσεις σε στάση να τις θεωρείς σχεδόν βέβαιες και να είσαι προετιμασμένος για αυτές (κανά καγκελάκι θα αποδειχθεί οικονομικά πολύ επωφελές). Σχετικά με τις επιδόσεις και την οδική τους συμπεριφορά και τα τρία είναι πολύ φιλικά μηχανάκια και αν έχεις τα μυαλά μέσα στο κεφάλι σου (που έτσι δείχνει) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

    Συνοψίζοντας:

    - Αν σε ενδιαφέρει κυρίως χρήση στην πόλη και θέλεις κάτι ελαφρύ και μανιτζέβελο, πάρε ΧΤ, BMW 650GS (το παλιό), ή κανέναν Πήγασο.
    - Αν σε ενδιαφέρουν κυρίως ταξίδια (και πόσο μάλλον δικάβαλος), πάρε V-strom (ότι θα το έλεγα αυτό κάποτε... ).
    - Αν θέλεις κάτι ενδιάμεσο πάρε Transalp.

    Αν τώρα φοβάσαι ότι δεν θα τα καταφέρεις ή αν αυτές οι μηχανές σου φαίνονται θηρία (λέω ΑΝ)... ε, τότε ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσεις με κάποιο μικρό και ελαφρύ 250άρι και σε κατά εξάμηνο, βαριά χρόνο, το αλλάζεις. Λογικά πάντως και με ένα από τα παραπάνω (ΧΤ, τρανσαλπ, βεστρομ), αν και θα αντιμετωπίσεις λίγο μεγαλύτερη δυσκολία στην αρχή, δεν θα έχεις πρόβλημα.

    Ότι πάντως και να πάρεις, τελικά να θυμάσαι τα παρακάτω:

    - Πάντα κράνος, μπουφάν, μπότες και γάντια. ΠΑΝΤΑ.
    - Μην βιάζεσαι να μάθεις. Μικρά βήματα, με υπομονή.
    - Η πείρα θα έρθει μόνο μετά από πολύ εξάσκηση, γι' αυτό ότι και να πάρεις λιώστο στα χιλιόμετρα.


    :a013


    αναλυτικοτατος ..........ωραιος φιλε
    σε ευχαριστω πολυ...
    ...giorgos...R

  14. #44
    #@ ΤρΕλΑμΕνΟ μΕλΟς @# Το avatar του/της geogreekmotoman
    Εγγραφή
    09/11/2008
    Μηνύματα
    5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    πάλι τα ίδια και ο καθείς με το κοντό και το μακρύ του.. Ρε μάγκες δεν λέμε τι θέλετε εσείς να πάρετε αλλά τι ΠΡΕΠΕΙ να πάρει το παληκάρι ώς νέος στο σπορ της μοτοσυκλέτας.

    Λοιπόν φίλε...

    1.
    Είσαι νέος, άρα και την μικρο-τούμπα θα την έχεις σίγουρη στο πρώτο στάδιο. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα εμπλακείς σε ατύχημα.. Απο χάσιμο μπροστινού ή απο λάθος γενικά υπολογισμό το πιθανότερο είναι γίνεις και "γαιοκτημονας" σε περιοχή. Οπότε με γνώμονα αυτόν πας σε μηχανή που δεν θα έχει 10.000 πλαστικά γύρω γύρω αλλά θα είναι και σύγχρονο και ικανό On-off.

    Στην κλίμακα αυτή και με 5-6000? μπορείς να βρείς αρκετές μηχανές. Θα πρέπει να τις δείς ο ίδιος και να δείς τι σου κάνει κλικ.. Αν σου αρέσει το ΧΤ-R-X ή όποιο άλλο , μόνο εσύ μπορείς να το αποφασίσεις ανεβάινοντας σε αυτό. Το transalp ας πούμε που λένε τα παιδιά είναι φοβερά ευκολο να το οδηγήσεις αλλά συνάμα έχει πάρα πολλά πλαστικά και μια αντιπροσωπεία που θα περάσεις δύσκολες στιγμές (αμφιβάλει κανείς; ). Πήγαινε σε μαγαζιά ... δοκίμασε... ανέβα... κάνε μια βόλτα και μετά αποφάσισε που θα τα δώσεις τα χρήματα σου. Μην πάρεις κάτι επειδή στο λένε οι άλλοι.

    2.
    Μεταχειρισμένο... ρίσκο... εδώ θες κάποιον που να γνωρίζει μαζί σου γιατί μπορεί να σου βγεί καλό αλλά μπορεί να σε κάνει και κολητό με τον συνεργειά της περιοχής σου. Οπωσδήποτε δεν παίρνεις μηχανή που ξεπερνά τα 3 χρόνια σε μ.ο. ηλικίας. Γιατί αν προσθέσεις και τα χρόνια που θα την έχεις εσύ μετά θα δυσκολευτείς πολύ να την αλλάξεις ύστερα (κάτι που θα γίνει σίγουρα).
    Επίσης προσέχεις και τιμή μεταπώλησης. Π.Χ. το VSTROM θα του περάσεις μια βέρα και θα το έχεις για πάντα.

    3.
    Εξοπλισμός... επειδή όπως είπα την έχεις την τούμπα σίγουρη ώς νέοπας, καλό είναι έχεις και κάτι καλό για εξοπλισμό. Οπότε γάντια, μπουφάν , κράνος είναι μέσα στο πρόγραμμα. Με ενα ποσό 500-600ευρώ θα καθαρίσεις αρκετά εύκολα και με αξιόλογης ποιότητας εξοπλισμό. Εδώ πάντως να έχεις εις γνώση το οτι πληρώνεις παίρνεις. Δοκίμασε και απο εξωτερικό αγορα για πιο φθηνή ίσως αγορά. (βλ. eBay)

    4.
    Κόστος συντήρησης. έχει άμεση σχέση με το τι κατάσταση θα είναι το μηχανάκι που θα πάρεις. Υπολόγισε σε ενα On-off 600-700cc περίπου 200-300? στο μεγάλο service (μέχρι δικύλινδρο) , περί τα 300-400? ελαστικά + 150-250αλυσσογράναζα (το μόνο ακριβότερο αναλώσιμο απο τα Ι.Χ. ) , ασφάλεια - τέλη περίπου άλλο ενα 300? ετησίως και άλλα 60-70? σε λάδια επιπλέον μέσα στον χρόνο... δηλαδή περιπου 1000 ευρώ τον χρόνο (συν το ποσό των ελαστικών και αλυσσογράναζων ανάλογα με τα χιλιόμετρα). Αυτά να τα υπολογίσεις σωστά για να μην έχεις μετά μια μηχανή επικίνδυνη τόσο για σένα όσο και για τους άλλους. Χώρια το να μπορείς να πας και καμιά βόλτα και να μην την έχεις αραγμένη συνέχεια.

    5.
    Αντιπροσωπεία.. λίγες είναι εκείνες που έχουν μια ικανοποιητική υποστήριξη. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος απο την Μοτοδυναμική (ΥΑΜΑΗΑ) όπως και άλλοι. Αλλά υπάρχουν και άλλες. Σαφέστατα θα σου πω εδώ οτι ο κλάδος δεν έχει σχέση με τα Ι.Χ. Είναι πολύ πιο δύσκολο να βρείς αξιόπιστο συνεργείο , κυρίως επειδή η μοτοσυκλέτα θέλει περισσότερη τεχνογνωσία μηχανολογικά , κάτι που ελάχιστοι κατέχουν. Ψάξε και ρώτα και εδώ , μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένο.

    6.
    Ασχέτως με το πόσο καλά αισθάνεσαι πάνω στην μηχανή , αν είσαι σίγουρος οτι για ενα αρχικό χρονικό διάστημα η μηχανή θα έχει πολύ περισσότερα όρια απο τα δικά σου. Δηλαδή θα σε πηγαίνει και δεν θα την πηγαίνεις. Για αυτό με σεβασμό το δεξί γκριπ , καθώς το φρενάρισμα πανικού δεν είναι όπως στο Ι.Χ. στην καλύτερη θα πέσεις κάτω και θα έχεις "οικόπεδο".... στην χειρότερη ... άστο καλύτερα.. ας μην το σκεφτόμαστε.

    7.
    Παρέες... επειδή παίζει μεγάλο ρόλο αυτό.. κάτι "καψοκέφαλους" που πάνε τάπα και με την ταυτότητα δαγκωμένη στο στόμα (για αναγνώριση μετά) να τους αποφεύγεις. Γιατί σίγουρα θα παρασυρθεί και ενώ εκείνοι μπορεί να είναι ικανοί , εσύ σίγουρα δεν θα είσαι. Κάνε καμιά βόλτα με μερικά παιδιά απο εδώ που θα σε προσέξουν (προσεκτική επιλογή... έχει κάτι κουμάσια και εδώ... άστα...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: )

    Καλή αγορά σου εύχομαι και καλή διαδρομή στον χώρο... απο την στιγμή που θα σε καταλάβει το "μικρόβιο" είναι σίγουρο οτι θα μείνεις για καιρό.

    Gandalf

    παιδες με σκλαβωνετε...

    τετοια αλληλοκατανοηση πρωτη φορα βλεπω...
    ...giorgos...R

  15. #45
    Αρχικά δημιουργήθηκε από geogreekmotoman
    παιδες με σκλαβωνετε...
    τετοια αλληλοκατανοηση πρωτη φορα βλεπω...
    Πίστεψέ με, κι εμείς..





    Πλάκα κάνω εννοείται

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aaa ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ
    από strata στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 20:30
  2. Λοιπον!!Θελω βοηθεια!!
    από fallenheaven στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 19:59
  3. θελω βοηθεια
    από GTZ750 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 13:33
  4. Κ Εγω Θελω Βοηθεια!!
    από motakias στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2004, 00:38
  5. Θελω Βοηθεια
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 00:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF