Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: Aaa ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

  1. #1

    Angry Aaa ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ FAZER TO 1000 ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΒΟΛΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ..
    ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ..

  2. #2
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Για περάστε οι ευτυχείς νέοι κάτοχοι να δώσετε τα φώτα σας..

    Διευκρίνησε τι εννοείς άβολο..Από πλευράς κάλυψης από αέρα;Φορτώματος;Συνεπιβάτη; ...;
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  3. #3
    De nomizo abolo..toylaxiston stin ekthesi poy to kabalisa(1.90) ...Theod..emfanisoy na mas peis.. :rotflmao:

  4. #4
    απο καλυψη αερα και για συνεπιβατη ενοουσα...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Θα σου πω τις πρώτες μου (και πρώιμες) εντυπώσεις μιας και το μηχανάκι έχει μόλις 750 χιλιόμετρα στο κοντέρ, παρ’ όλα αυτά κατάφερα και έγραψα περίπου τα 650 εκτός Αθηνών….Αααα και μιλάω για το φαιρινγκάτο – φαντάζομαι το γυμνό θα είναι χειρότερο….

    Λοιπόν….σχετικά είναι όλα…και εννοώ ότι εξαρτάται από την προηγούμενη εμπειρία σου, τις απαιτήσεις σου και τις…αντοχές σου…

    Προφανώς ως αναβάτης μιας κάποιας ηλικίας και προερχόμενος από ένα μεγάλο ον-οφφ, είναι λογικό να βλέπω τα πράγματα με διαφορετικό πρίσμα από ότι πιθανόν εσύ.

    Δεν θα ονόμαζα το μηχανάκι ταξιδιάρικο….Καγκουριάρικο ναι, αλλά ταξιδιάρικο….χμμμ…οριακό.

    Είναι γεγονός ότι υστερεί στην κάλυψη από τον αέρα (τουλάχιστον με την στάνταρ ζελατίνα) και πάνω από τα 160 (μην σου φανούν πολλά - τα έχει για ΠΛΑΚΑ...) αρκετός αέρας χτυπάει στο κράνος και μάλιστα η θέση οδήγησης δεν σε αφήνει να σκύψεις ώστε να τον αποφύγεις.
    Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι μεγάλο (και ίσως με την εξτρά ζελατίνα που δίνει η Γιαμάχα να βελτιώνεται κατά πολύ), αλλά δεν παύει να είναι ένα βήμα πίσω σε σχέση με το προηγούμενο.
    Ένα άλλο προβληματάκι είναι η διώροφη σέλλα που δεν σου δίνει τα περιθώρια να μετακινηθείς και να ξεμουδιάσεις ενώ είναι αρκετά σκληρή τουλάχιστον τώρα που είναι ακόμα καινούργια.
    Με τις στάνταρ ρυθμίσεις η πίσω ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή και μάλιστα στα σαμαράκια της εθνικής με ταχύτητα 150-160 ουσιαστικά ο πίσω τροχός απογειώνεται στιγμιαία.....
    Είναι ρυθμιζόμενη και ίσως σε μαλακότερη ρύθμιση να αντιδρά καλύτερα, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα για να σου πώ με σιγουριά. Φυσικά σε καλής ποιότητας οδόστρωμα όλα είναι άψογα, ενώ με 2ο άτομο δείχνει να δουλεύει πολύ καλύτερα...

    Κατά τα άλλα το μηχανάκι είναι μαγεία όταν το κυνηγάς...
    Το μοτέρ είναι ατελείωτο με πολύ γραμμική απόδοση, το πλαίσιο απλά βράχος, το μπροστινό σου δίνει την αίσθηση ότι δεν πρόκειται να γλιστρήσει ποτέ, και τα φρένα είναι θαυμάσια….Το μηχανάκι είναι ένα μονοκόμματο πράγμα, πολύ μικρό και ευέλικτο και εμπνέει τρομερή εμπιστοσύνη σε όλα τα οδοστρώματα.

    Πιστεύω ότι η Γιαμάχα είχε κατά νου πιο πολύ να φτιάξει ένα μηχανάκι που θα προσέφερε ατελείωτη διασκέδαση και θα κοίταγε στα ίσια οποιοδήποτε στρητφάιτερ, παρά ένα γλυκό, τουριστικό και ολ-αράουντ μηχανάκι όπως ο προκάτοχός του.
    Πάντως στο ξαναλέω, όλα αυτά είναι σχετικά και πιστεύω ότι με μια μεγαλύτερη ζελατίνα και ίσως πειραματισμό με την ρύθμιση της πίσω ανάρτησης, το μηχανάκι μπορεί να ταξιδέψει σχετικά ξεκούραστα (για γρήγορα δεν τίθεται θέμα...) χωρίς όμως ποτέ να γίνει FJR ή κάτι αντίστοιχο…

  6. #6
    Ρε theod τελικα δεν πηρες το 1000 που ελεγες???
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ela ela
    Ρε theod τελικα δεν πηρες το 1000 που ελεγες???

    Καλά κρασιά..........

  8. #8
    εμενα παντος αν και πριν ειχα v-strom το fz1 μου φαινεται μια χαρα,δε με κουραζει καθολου ουτε πονο στη μεση ουτε τιποτα,πολυ καλη θεση οδηγησης,η πισω αναρτηση μου φαινεται πολυ καλη,νομιζω οτι εχει λιγο παραπανω πιο γρηγορη επαναφορα απο το ιδανικο οπως και η μπροστα αλλα προφανως ειναι ετσι για τα σαμαρακια,μονο που στα 255 με 10500 στροφες σταματησε δεν πηγενε αλλο,αεροδυναμικη η ακομα σφιχτο μοτερ?

  9. #9
    τι εννοείτε ταξίδια ρε παιδιά?
    καθε πότε θα πας τέτοιο ταξίδι για να σε κουράσει? (ταξίδι = 500+χλμ)
    τώρα εδώ στην αθήνα και τα ΣΚ καμιά χαλκίδα,επίδαυρο και τα συναφί τι κούραση να σου βγάλει???

  10. #10
    THEOD καλοριζικο ειχα παρακολουθησει τα ποστ απο την αρχη αλλα καπου εχασα το ρου και με τις φωτο παραξενευτηκα!Καλοριζικο καλα χιλιομετρα ευχομαι να το ευχαριστιθεις!!!Ευχαριστω για τα κρασια!
    Μην υπογραφετε εκει μπορει να χαθει....εδω υπογραψτε στο μπλουζακι μου...θα κανετε φρρρρρρρ να σας ακουσω..φανταστικε τροχονομε.....

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΑΡΙΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ
    από ougo19 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2007, 14:46
  2. Λοιπον!!Θελω βοηθεια!!
    από fallenheaven στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 19:59
  3. θελω βοηθεια
    από GTZ750 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2005, 13:33
  4. Κ Εγω Θελω Βοηθεια!!
    από motakias στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2004, 00:38
  5. Θελω Βοηθεια
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 00:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF