Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
σας παρακαλω κυριε!!!
περαστε εξω!!
![]()
.... και αύριο με τον κηδεμόνα σας. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
σας παρακαλω κυριε!!!
περαστε εξω!!
![]()
.... και αύριο με τον κηδεμόνα σας. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΟΚ! Θα το κοιτάξω και θα επανέλθω....
Είπε τη μαγική λέξη δεν μπορώ να κάνω διαφορετικάΑρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
σας παρακαλω κυριε!!!
περαστε εξω!!
![]()
![]()
Ευχαριστώ πολύ παιδιά τελικά επανήλθε η ''καλή'' μου!!!
Μακάρι να λύνονταν τα πάντα το ίδιο εύκολα !Αρχικά δημιουργήθηκε από chrisgl17
Ευχαριστώ πολύ παιδιά τελικά επανήλθε η ''καλή'' μου!!!
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από chrisgl17
Το κακό είναι οτι δεν μένει σταθερά έξω το τσοκ αλλα πρέπει να το κρατάω εγώ αλλιώς τραβιέται λίγο μέσα.
πες στο μηχανικο σου να στο ρυθμισει για να μην τραβιετε παλι μεσα.ο τροπος ειναι:ακριβος απο πισω απο το τσοκ εχει ενα που μιαζει σαν σαμπρελα το υλικο του,το τραβας και εμφανιζεται μια ροδελα που παει αναλογος η βιδωνει η ξεβιδωνει το ρυθμιζει και εισαι ετοιμος
kawasaki z 750 2006
George
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Το manual αναφέρει οτι στις κρύες θερμοκρασίες τραβάμε το τσοκ μέχρι το τέρμα του και πατάμε τη μίζα ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ ! Αν δεν κάνω λάθος, ανοίγοντας το γκάζι με ανοιχτό το τσοκ πηγαίνει αυτόματα πλούσιο μίγμα καυσίμου στα μπουζί μπουκώνοντάς τα (το λέω με κάθε επιφύλαξη αυτό).
Μόλις πάρει μπροστά το μοτέρ ρυθμίζουμε το τσοκ ώστε να δουλέψει από τις 1800 έως τις 2500/στροφές για 30 δευτερόλεπτα κι αμέσως μετά κλείνουμε το τσοκ.
Αναφέρει επίσης οτι στην περίπτωση που κλείνοντας το τσοκ παρατηρήσουμε κάποιες αρρυθμίες, τότε ανοιγοκλείνουμε ελαφρά το γκάζι .
Μέχρι σήμερα χρειάστηκε μόνο 3 φορές απ'τον Ιούνη που πήρα το CBF να ανοίξω το τσοκ για να εκκινήσει το μοτέρ και το έκανα έτσι ακριβώς χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα, όλες τις υπόλοιπες φορές παίρνει μπροστά τσακουμάκιαλλά ψιλοπαίζω με το γκάζι πολύ ελαφρά μέχρι να δουλέψει λίγο το μοτέρ και να έρθει το ρελαντί στα ίσια του.
![]()
![]()
και εγω συμφωνω μαζι σου...![]()
ρωτησα σε συνεργειο honda και μου ειπε οτι δεν πρεπει να δινουμε πολυ γκαζι με το τσοκ (και χωρις αυτο οταν την αναβουμε) γιατι μπουκωνει αλλα δεν το εχω πολυχρησιμοποιησει δινω λιγο γκαζι για μερικα sec. και λειτουργει ρολόι. Αν και παρολαυτα το τσοκ παιδες μενει εξω οταν το τραβαω μεχρι να το βαλω εγω μεσα ξανα, κοιταξτε το για προβληματα...
free ur mind
Εγω δινω παντα γκαζι, ενα "τσικ"*, γιατι αλλιως δεν παιρνει με τη πρωτη...
*το τσικ ειναι μοναδα μετρησης του ελαχιστου, υποδιαιρεση του "λιγο" και ισοδυναμο των "ιιιιιιισα" και "μια σταλα"
Καλησπέρα σε όλουςΑρχικά δημιουργήθηκε από zikos29
και εγω συμφωνω μαζι σου...![]()
ρωτησα σε συνεργειο honda και μου ειπε οτι δεν πρεπει να δινουμε πολυ γκαζι με το τσοκ (και χωρις αυτο οταν την αναβουμε) γιατι μπουκωνει αλλα δεν το εχω πολυχρησιμοποιησει δινω λιγο γκαζι για μερικα sec. και λειτουργει ρολόι. Αν και παρολαυτα το τσοκ παιδες μενει εξω οταν το τραβαω μεχρι να το βαλω εγω μεσα ξανα, κοιταξτε το για προβληματα...
Με το άνοιγμα του τσοκ δίνεις περισσότερη βενζίνα (κάνεις πιο πλούσιο το μίγμα) για να ξεκινήσει ο κινητήρας.
Με το άνοιγμα του γκαζιού φτωχαίνεις το μίγμα, στην ουσία αναιρείς την λειτουργία του τσοκ, επίσης με τις χαμηλές στροφές που έχει ο κινητήρας κατά την φάση της εκκίνησης πρέπει να είναι κλειστές οι πεταλούδες στα καρμπιρατέρ για να έχει αρκετή ταχύτητα ο εισερχόμενος αέρας ώστε να παρασύρει και βενζίνη.
Στην πραγματικότητα ο κινητήρας δεν παίρνει όχι γιατί έχει πολύ βενζίνη (μπούκωμα) αλλά γιατί δεν έχει αρκετή.