ξέχασα να σου αναφέρω ότι όλλα όσα σου πρότεινα είναι τα μοντέλα με fairing και όχι τα γυμνα αντίστοιχα του που πίστεψε με αξίζει να πάρεις καθότι στο ταξίδι το γυμνο δε σε προστατεύει από τον αέρα και θα μετανιώσεις να μην το έχεις![]()
ξέχασα να σου αναφέρω ότι όλλα όσα σου πρότεινα είναι τα μοντέλα με fairing και όχι τα γυμνα αντίστοιχα του που πίστεψε με αξίζει να πάρεις καθότι στο ταξίδι το γυμνο δε σε προστατεύει από τον αέρα και θα μετανιώσεις να μην το έχεις![]()
Παρε το χτ660 ρ το on-off να μπορεις να πας και κανα χωματοδρομο κανα πεζοδρομιο αλλιως το versys.Γενικα οτι κερδιζεις στην πολη χανεις στο ταξιδι.
νομίζω οτι το βγάζει και δικύλυνδρο 800 κυβικά κάνω λάθος Mike???Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Το 650GS είναι ένα τυπικό μονοκίλυνδρο και τα service του είναι τα ανάλογα.
2,8 λίτρα λάδι και ένα φίλτρο λαδιού ανά 5000 χιλιόμετρα. Τώρα αν ο καθένας πάει σε "κάποιους" εξουσιοδοτημένους και τους τον φοράνε τότε ας αλλάξουν μυαλά.![]()
έχεις δίκιο άλλα όσο είναι στην εγγύηση λογικά θα την ανεχτείς (ξέρω ότι η εγγύηση συμφωνα με τον νομο είναι για όλα τα συνεργεία κτλ κτλ αλλά δεν θες και να μπλέκεις και να ταλαιπωριέσαι σε περίπτωση που έχεις πρόβλημα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
νομίζω οτι το βγάζει και δικύλυνδρο 800 κυβικά κάνω λάθος Mike???
έχεις δίκιο άλλα όσο είναι στην εγγύηση λογικά θα την ανεχτείς (ξέρω ότι η εγγύηση συμφωνα με τον νομο είναι για όλα τα συνεργεία κτλ κτλ αλλά δεν θες και να μπλέκεις και να ταλαιπωριέσαι σε περίπτωση που έχεις πρόβλημα)
Αναφέρομαι στο BMW F650GS & όχι στο BMW F650 GS Twin
![]()
Από αυτά που σου αρέσουν ,πιο είναι αυτό που το βλέπεις και «φτερουγίζει» η καρδιά σου ???Αρχικά δημιουργήθηκε από zeko
Βασικά αυτά είναι τα μοντέλα που μου αρέσουνε αλλά αν εσείς ξέροντας τις απαιτήσεις μου μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο είστε ευπρόσδεκτοι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αυτό να πάρεις ….
![]()
Μου αρέσει πάρα πολύ το ER6N το ΒΜW 650 που εχει ΜΙΚΕG, και το versys. Αν δεν φοβόμουν τίποτα θα διαλεγα το ER6N. Αυτο που φοβάμε ειναι τα πεζοδρόμια και το αν μπορω να βάλω μπαγκαζιέρα..
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeko
Αν δεν φοβόμουν τίποτα θα διαλεγα το ER6N. Αυτο που φοβάμε ειναι τα πεζοδρόμια και το αν μπορω να βάλω μπαγκαζιέρα..
Και την άνεση στο ταξίδι![]()
Γιατί δεν είναι μέσα στις επιλογές σου το hornet 600 ή το bandit 650..?
ΣΗΜ: μην ακούς τους μπεμβεδάκιες όταν σου προτείνουν μπεμβε.
Με το καλό, ό,τι και να επιλέξεις.![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γιατί δεν είναι μέσα στις επιλογές σου το hornet 600 ή το bandit 650..?
ΣΗΜ: μην ακούς τους μπεμβεδάκιες όταν σου προτείνουν μπεμβε.
Με το καλό, ό,τι και να επιλέξεις.![]()
![]()
![]()
hornet 600??? μπορεί να πάρει μπαγκαζιέρα?
Σχεδόν σε όλες τις μοτοσυκλέτες (εξαιρώντας τα ss αν και υπάρχουν τρελοί) μπορεί να μπει μπαγκαζιέρα. Μπορείς να το δεις και στα site των εταιρειών κατασκευής εξοπλισμού μοτοσυκλέτας.
Το ζήτημα είναι πόσο πρακτικό και άνετο είναι έτσι το συγκεκριμένο μοτόρι και κατά δεύτερον πόσο όμορφο.
Αφού επιμένεις σε φόρτωμα τότε κυρίως πρέπει να κοιτάς on off και στη χειρότερη κανά CBF.
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeko
Παιδιά καλησπέρα.
Διαβάζω εδώ και πολύ καιρό τα άρθρα του φόρουμ αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχω συμμετάσχει σε κάποια συζήτηση λόγο του ότι είμαι νέος (σχετικά) στο χώρο και δεν έχω να προσφέρω τίποτα. Αποφάσισα να γράψω ζητώντας τα φώτα σας σε κάτι που με απασχολεί εδώ και περίπου 3 μήνες.
Είμαι 28 χρονών 75 κιλά 1,73 κάτοχος διπλώματος για μηχανή υψηλού κυβισμού και εδώ και περίπου 2 χρόνια κάνω τη δουλειά μου με ένα Honda xr 125. Η δουλειά μου απαιτεί τα εξής. Καθημερινή μετακίνηση στους δρόμους της Αθήνας και στην Αττική οδό, φόρτωμα πραγμάτων στην μπαγκαζιέρα (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ), παρκάρισμα σε οποιοδήποτε πεζοδρόμιο.
Εδώ και πολύ καιρό έχω βαρεθεί να θέλω να μπω σαν άνθρωπος στην Αττική οδό και να είμαι στη δεξιά λωρίδα με 90 χμ τελική και να χαροπαλεύω όπως και άλλα πολλά που εσείς ξέρετε μάλλον καλύτερα από μένα.
Επίσης επειδή από όταν πήρα το μηχανάκι έχω ξεγράψει το αυτοκίνητο μου, έχω βαρεθεί να μην μπορώ να παω ένα ταξιδάκι μέχρι πχ τη Χαλκίδα η το Ναύπλιο.
Για όλους αυτούς τους λόγους και ότι πηγάζει από αυτούς θέλω μια καινούρια μηχανή.
Οι απαιτήσεις μου?
1) να μπορώ να κινούμε άνετα στην Αθήνα (75 κιλά άνθρωπος)
2) να μπορώ να έχω μπαγκαζιέρα
3) να μπορώ να πάω δικαβαλο ένα μικρό ταξιδάκι ή να βγω το βράδυ
4) να μην πρέπει να ασχολούμαι και πολύ με προβλήματα που θα μου βγάλει ( το xr θέλει ένα σέρβις που και που και τέλος ).
5) Να είναι αντικειμενικά όμορφο
Είμαι ανάμεσα στα παρακάτω μηχανάκια ιδιαίτερα στο 1 και στο 3 και θα ήθελα τη γνώμη σας.
1) Kawasaki Versys
2) Vstrom ( Αλλά νομίζω ότι μου πέφτει πολύ μεγάλο ψηλό και βάρη, μου τη σπάει που το έχουν όλοι και δεν μου αρέσει και πολύ εξωτερικά )
3) GSR 600 ABS (μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά νομίζω ότι δεν παίρνει μπαγκαζιέρα ή δεν είναι καλό για ταξίδια?)
4) kawasaki er-6n ( μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά νομίζω ότι δεν παίρνει επίσης μπαγκαζιέρα ή δεν είναι καλό για ταξίδια? )
5) ΒΜW GS650
Βασικά αυτά είναι τα μοντέλα που μου αρέσουνε αλλά αν εσείς ξέροντας τις απαιτήσεις μου μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο είστε ευπρόσδεκτοι.
Θα εκτιμούσα πάρα πολύ κάθε βοήθεια γιατί όπου και να απευθυνθώ μπερδεύομαι. Θέλω κάποιον να μου πει: «μεγάλε πάρε ΑΥΤΟ αυτό σου κάνει.»
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Τι το ψαχνεις ρε φιλαρακι.....versys για ανεση και αν θελεις κατι με ποιο σπορ γονιδια GSR ποιο ομορφο κατα εμε και εχω δει καποιο με μπαγκαζιερα αλλα δε μπορω να πω οτι τρελαθηκα με την εικονα
Καλες αγορες
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeko
hornet 600??? μπορεί να πάρει μπαγκαζιέρα?
δεν έχεις δεί σε γιαχαβούζα...?
Μην κανεις καμια βλακεια και ΔΕΝ παρεις το Versys.
Ειναι οτι ακριβως χρειαζεσαι και πολυ περισσοτερο.
Θα σου ελεγα αρχικα το V-Strom...αλλα συμφωνω για τον "πασατεμπο".
Ξεχνα μονοκυλινδρο για ταξιδακι.
Αλλα τι σου λεω.....κανε ενα test-ride το Versys....και δεν θα εχεις απολυτως κανενα δίλημμα μετα.
To μονο προβλημα το ύψος τελικά. Το δικο μου το φτάνω αλλα δέν πατάει ολο το ποδι κάτω. Ομως είναι XR 140 κιλα. Το Versys? Μήπως θα με πάρει απο κάτω σε καμια ανηφόρα???
ama ta taksidakia einai kontina,to pegaso de sou kanei?