Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 39

Θέμα: Suzuki Gladius

  1. #16
    Σηκώνω και μύγες και κουνούπια και ό, τι θες.....Αλλά μην παίζεις και με τον πόνο μου....Κι αντί να επιστρατεύεις το αιρετικό σου χιούμορ, δε βάζεις λίγο το μυαλό σου να σκεφτεί να βρω καμιά μότο, γιατί μου την έχει δώσει?? Βίτσια είναι αυτά! Εδώ σου λέει, ένας τύπος έκανε το γύρο του κόσμου με μηχανή, χωρίς να έχει πόδια....Κι εγώ που έχω, άσχετα αν δεν είναι της Σκλεναρίκοβα, να μην μπορώ να βρω ένα μοτόρι στα μέτρα μου??? Αδικία δεν είναι?? Γι' αυτό....σκέψου και πρότεινε καμιά λύση....

    Υ. Γ. Περιμένω απαντήσεις και για το V3 της YMC.....
    angimedia

  2. #17
    hyosung aquila 650

    motoguzzi breva 750(to kaliterotero!)

    i sti teliki pare mia 300ara vespa aspri na se blepoume kai na goustaroume perisotero!!!!!



  3. #18
    E oxi kai VESPA! To Huosung elega na paro, alla kati filous pou rotisa mou eipan oti de leei: polla lefta gia ena polu vary kai dusxristo mixanaki....Oso gia to BREVA, einai idio se diastaseis me to GLADIUS, to opoio, aisthitika, to protimo me ta xilia....Thanks pantos....
    angimedia

  4. #19
    mi to ksanapeis!ego se euxaristo.ante me to kalo na pareis o,ti pareis(esto kai xamilomeno ) kai na se doume se kamia bolta!

  5. #20
    Καλώστην! Για κοίτα μια εδώ, μήπως βρεις τπτ που σε βολεύει...
    safety doesn't happen by accident

  6. #21
    VANDA poly super i lista sou, THANKS!! Exei kapoia modela pou den ta gnoriza....Tha to psakso....Kai pali euxaristo!!
    angimedia

  7. #22
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Tο YMC αστο να παει αστο, χιλιες φορες το Virago παρα αυτο...

    Δεν ξερω για το budget και τα γουστα σου, αλλα μια πολυ ευκολη Kαι χαμηλη μοττοσικλετα ( ; ) ειναι το....ναι θα το πω.....Honda DN-01....

    Για χαμηλωματα και λοιπες ιστοριες καλυτερα να εισαι επιφυλακτικη...δεν ειναι ρουχο να το κοντυνεις, οι επεμβασεις στην αρθρωση του μοχλικου και στο πιρουνι θα επεηρεασουν τη γεωμετρια της μοτοσικλετας και αυτο μπορει να ειναι απο κακο εως τραγικα κακο...

    α, και το Aquila της Hyosung ειναι καλη περιπτωση, αλλα μιλαμε για κατηγορια custom-cruiser

  8. #23
    El hymador....μεγάλη κουβέντα είπες! Το HONDA DN, είναι η πόρωσή μου!! Αλλά τα 12 χιλιαρικάκια που έχει και τα 270 κιλάκια γεμάτο....είναι δύο πολύ αποτρεπτικοί παράγοντες για την αγορά του!! Πάντως, το είδα από κοντά και το καβάλησα, και λέει.....Αλλά πάρα πολύ heavy! Για να το σηκώσω από τη θέση στάθμευσης, μου βγήκε η πίστη (48 κιλά είμαι, καταλαβαίνεις). Πάντως αν είχα τα φράγκα, θα το έπαιρνα έστω και μόνο για να το βλέπω....
    angimedia

  9. #24
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    10 pontous kato me xefouskota lastixa mono
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    10 pontous kato me xefouskota lastixa mono


    mazevomaste siga-siga oi xioumoristes tou forum





    pare breva 750 metaxeiro kai fora 10ponta takounia!

  11. #26
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από angimedia
    Φίλε SVX, αυτά που μου προτείνεις, δηλαδή το DERBI και το BMW, τα έχω δει....Είναι επίσης πολύ ψηλά.....Εγώ θέλω κάτι με ύψος σέλας κάτω από 750, κι από ό, τι έψαξα δεν υπάρχει. Οπότε η μόνη λύση είναι το χαμήλωμα....Το θεμα είναι όμως, ποιο χαμηλώνει, και ποιο θα είναι ασφαλές, μετά από μια τέτοια κίνηση....Πάντως, αρκετά χαμηλό, είναι το BMW F 650 GS ή CS, αλλά πάλι θέλει κάποια τροποποίηση, και δεν ξέρω αν γίνεται, και κατά δεύτερον θα πρέπει να βρω ένα καλό μεταχείρα, γιατί καινούριο δεν παίζει....
    To BMW G650GS που είναι ίδιο με το προηγούμενο μονοκίλυνδρο F650GS (και μπορείς να το βρεις φθηνά σαν μεταχειρισμένο) έχει ύψος της standard σέλας 78cm και με κιτάκι αντιπροσωπίας (διαφορετικό link στην πίσω ανάρτηση και χαμήλωμα και στο μπροστινό) χαμηλώνει στα 75cm.

    Νομίζω ότι έβγαινε και μια extra low σέλα αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Και η μαμά σέλα πάντως μπορουσε να σκαφτεί κι άλλο μιας και είχε αρκετό υλικό.

  12. #27
    de perimeneis ligo oste na erthei auto edo:

    http://www.mototriti.gr/data/news/pr...news/75944.asp

  13. #28
    SENNINHA, thanks gia tin apantisi....Na se rotiso, to G650S den einai to neo monokulindro tis BMW?? Ayto pou bgainei sta 6.900, an den kano lathos....Pos tha to vro metaxeira, afou tora bgike??
    angimedia

  14. #29
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Το G650 απλά ΞΑΝΑΒΓΗΚΕ τώρα.

    Είναι παλιό μοντέλο. Είναι η συνέχεια του F650 Fuduro. Νομίζω το 2000 ή 2001 πρωτοβγήκε σαν F650GS

    Απλά η συνέχειά του ήταν το νέο δικύλινδρο πια F650GS. Αν να ούτε μονοκίλυνδρο είναι, ούτε και 650cc, για λόγους marketing κράτησαν το όνομα (μιας και ήρθε σαν αντικαταστάτης του) διότι ήταν πολύ πετυχημένο μοντέλο.

    Εκ των υστέρων αποφάσισαν να κρατήσουν στην παραγωγή και το παλιότερο μονοκύλινδρο και αναγκαστικά του έδωσαν νέο όνομα (G650GS) με παραγωγή όμως στο εργοστάσιο στην Ινδία για μείωση κόστους.

    Οπότε υπάρχουν πάρα πολλά καλοδιατηρημένα μοντέλα από μονοκύλινδρα F650GS με τιμές όχι πάνω από 4000 ευρώ.

    Το ίδιο μοντέλο έβγαινε και σε πιο street έκδοση την SCARVER με μονόμπρατσο και αμφιλεγόμενη αισθητική (εμένα εξακολουθεί να μου αρέσει). Δεν πουλήθηκαν όμως πολλά και τα μεταχειρισμένα είναι σπάνια.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    ολο το θεμα ειναι να πατας με τις μυτες οριακα μια μοτο.
    αν το καταφερνεις αυτο σε καποια που γουσταρεις παρ'την.

    δεν ειναι θεμα το υψος τοσο πολυ.
    μπορεις να πατας μονο στο ενα σου ποδι οταν σταματας και να γερνεις λιγο την μηχανη.
    σταματημενη θα την κουνας οχι καβαλωντας την.


    θα σου πεσει 1, θα σου πεσει 2, θα σου πεσει 3... ε,καποια στιγμη θα την συνηθισεις και θα ειναι ολα οκ.

    δεν σου λεω να παρεις ΚΤΜ 990, αλλα θελω να πιστευω οτι ολες οι entry level μοτο σου κανουν.

    ολα ειναι θεμα συνηθειας.

    το να σκαψεις την σελα ειναι μια επισης πολυ καλη λυση που την προτιμουν οι γυναικες και δεν αλλαζει και η συμπεριφορα της μηχανης (οσον αφορα το στησιμο της).

    καλες αγορες.
    παρε και εξοπλισμο.

    και καλως ηρθες.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. SUZUKI Gladius 650
    από nik7119 στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2010, 19:47
  2. Suzuki Gladius Supermoto
    από nakedorange στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2009, 14:17
  3. Suzuki Gladius V2 650
    από pantheo στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2008, 09:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF