H Suzuki Β. Αμερικής σε συνεργασία με τη L-R-G και τη Nick Anglada Originals, παρουσίασαν μια έκδοση supermoto του Gladius, στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας στο Σικάγο. Το Gladius Supermoto έχει δεχθεί σχετικά λίγες μετατροπές σε σχέση με το πρωτότυπο, κάτι που μπορεί να σημαίνει την ευρύτερη παραγωγή του.
Το Gladius 650 που παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες, ανήκει στη κατηγορία των street – commuter μεσαίου κυβισμού και χρησιμοποιεί τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα των V-Strom & SV650. Πολλοί όμως ήταν αυτοί που απογοητεύτηκαν από την κίνηση της Suzuki, αφού περίμεναν ένα πιο «δυναμικό» μοντέλο, που θα αντικαθιστούσε τα SV650.
Η αντιπροσωπεία της Suzuki στις ΗΠΑ λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη το «αίτημα» αρκετών μοτοσικλετιστών για ένα πιο sport μοντέλο, απευθύνθηκε στην L-R-G και στη Nick Anglada Originals που αποτελούν φτασμένους βελτιωτές, προκειμένου να μετατρέψουν προς το αγριότερο τον χαρακτήρα του Gladius. Το αποτέλεσμα ήταν η συνολική βελτίωση, όχι όμως προς την street κατεύθυνση, αλλά προς την supermoto.
Τοποθετήθηκε πιρούνι και τιμονόπλακες από RM-Z 450, ψαλίδι της C & S και αλλάχτηκαν τα μοχλικά στην άρθρωση της πίσω ανάρτησης, ώστε η μοτοσικλέτα να πάρει ισόποσα ύψος μπροστά και πίσω. Ένα σετ ζαντών από την Excel σε διαστάσεις 17x3.5 και 17x5, φρένα από την Beringer, τιμόνι Renthal και ρυθμιζόμενα μαρσπιέ από την Vortex ήταν το επόμενο βήμα, ενώ στην ουρά εφαρμόστηκε το φανάρι ένος GSX-R 1000 K8. Τέλος, η εξάτμιση προέρχεται από τη Leo Vince και αποτελεί και την μόνη βελτίωση στο θέμα «απόδοση».
Το αποτέλεσμα φαίνεται εξαιρετικό -αν εξαιρέσει κανείς την εκκεντρική βαφή- και κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει επισήμως ένα μοντέλο της Suzuki, αφού δεν χρειάζεται πολλές μετατροπές για την «μεταμόρφωση» του Gladius σε Supermoto.
mototriti.gr
μ' αρεσει...
![]()