Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
(Ότι κάποτε θα υπερασπιζόμουν Ισραηλινό δημιουργό στο moto.gr και να μου το-λεγαν... δεν... μα δεν...)
Το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
(Ότι κάποτε θα υπερασπιζόμουν Ισραηλινό δημιουργό στο moto.gr και να μου το-λεγαν... δεν... μα δεν...)
Το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ![]()
οταν ο λιακο ελεγε οτι μας ραντιζουν εσεις παλι ...... για μηχανακια θα μιλαγατε!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
Το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ![]()
![]()
![]()
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
![]()
![]()
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Τέχνη κάνει η Βίσση,τέχνη οι εβραίοι,τέχνη κάνανε κι ο Μινωτής,ο Κουν,η Παξινού και ο Κατράκης.Όλοι αυτοί τέχνη κάνουνε.![]()
Κι εμείς,ως γνήσια παιδιά τής παγκοσμιοποίησης,απαλλαγμένοι από κόμπλεξ και ταμπού,δεν έχουμε πρόβλημα να δούμε και τσόντα στην Επίδαυρο.
Κάποτε την παρουσία ενός θεατρανθρώπου σ' αυτόν το χώρο την θεωρούσαν ύψιστη τιμή για κάθε καλλιτέχνη παγκοσμίως.
Σήμερα η υψηλή τιμή που προσφέρει ο εβραίος,μωαμεθανός ή βεδουίνος,φτάνει για ν' αλλάξει κάθε τέτοια ηλίθια προκατάληψη.
Εδώ ρε στην Επίδαυρο τραγούδησε ο Κότσιρας.Στούς εβραίους θα κολλήσουμε;![]()
υγ.
Δεν μ' ενδιαφέρει αν το δημοσίευμα είναι αληθινό ή μουσαντένιο,αλλά διαβάζω πολύ ωραία πράγματα εδώ μέσα.
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
npat γεια στο στομα σου, επιβεβαιωσες και τυπικα αυτο που ελεγα![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Πριν ακούμε τι λέει κάθε καραγκιοζάκι / ανθυπό-Λιακόπουλος, καλό είναι να ρίχνουμε και μια ματιά παραπέρα πριν το ποστάρουμε στο μοτό-τζιάρ... Στο προκείμενο:
- Πρόκειται για μια παράσταση βασισμένη στο πιο φημισμένο έργο ενός Ρωμαίου πολίτη (με Εβραϊκή καταγωγή) του πρώτου μ.Χ. αιώνα. Από τον Σαίξπηρ, πάντως, ο Φλάβιος περισσότερο ταιριάζει στην Επίδαυρο.
- Tο έργο έχει συχνά κατηγορηθεί (από Εβραίους) ως φιλο-Ρωμαϊκό (όχι άδικα).
- Η παραγωγή δεν είναι Ισραηλινή αλλά γαλλική (Φεστιβάλ Αβινιόν / AGAV)
- Πρωταγωνιστεί η Jean Moreau (http://www.youtube.com/watch?v=KkXSbwyln-0). Λίγο σιτεμένη πια, αλλά τι να κάνουμε.
- Ο σκηνοθέτης το 1983 αυτοεξορίστηκε απ' το Ισραήλ και έζησε για δέκα χρόνια στη Γαλλία αφού το πρώτο του ντοκιμαντέρ λογοκρίθηκε από το Ισραηλινό στρατιωτικό καθεστώς (και ο ίδιος χαρακτηρίστηκε "αριστερός"). Επέστρεψε στο Ισραήλ μετά το 94, αφού υπογράφηκε η συνθήκη του Όσλο.
- O σκηνοθέτης έχει γυρίσει ένα ταινιάκι μαζί με τον Παλαιστίνιο σκηνοθέτη Elia Suleiman (εβραϊκός δάκτυλος κι αυτός).
- Στις ταινίες του, αν και η ματιά του είναι σαφώς Ισραηλινή (και ομολογώ ότι, ενστικτωδώς, αυτό με εκνευρίζει), ο Gitai παρουσιάζει τεράστια καλλιτεχνική ευαισθησία και δεν καταφεύγει σχεδόν ποτέ σε πολιτικές υπεραπλουστεύσεις---πόσο μάλλον σε φτηνή προπαγάνδα (δική μου άποψη αυτή και δεν έχω δει και όλες τις ταινίες του---μια-δυο μόνο).
Χωρίς λοιπόν να έχω δει την παράσταση, ούτε να έχω διαβάσει πολλά γι' αυτή, μπορώ να πω ότι η εληνοφροσύνη μας δεν κινδυνεύει άμεσα από την απροκάλυπτη σιωνιστική προπαγάνδα. Θα αντέξουμε!
Αυτά.
(Ότι κάποτε θα υπερασπιζόμουν Ισραηλινό δημιουργό στο moto.gr και να μου το-λεγαν... δεν... μα δεν...)
Με τα δεδομενα που αναφερεις αλλαζει το θεμα.
και εχεις δικιο,κακως βασηστηκα σε μια αναρτηση του troktikou.
(μου επεσε λιγο βαρυ το να κατσω να δω την ταινια)αν και θα επρεπε,για να εχω ολοκληρομενη αποψη επι του θεματος.
ΑΛΛΑ δεν παυει να ειναι μια ταινια που κατα την αποψη μου δεν πρεπει να παιχτει στην Επιδαυρο,οπως ουτε η Βισση επρεπε να παει ουτε ο Κοτσιρας κτλ.
θα επρεπε τα κριτηρια για να παιχτει μια παρασταση στην Επιδαυρο να ηταν πολυ πιο αυστηρα.
Rock hard ride free
Και επί της ευκαιρίας, μια και το πέτυχα τυχαία, να τι γράφει το JCPA (Jerusalem Center for Public Afairs) για τον Amos Gitai:Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias s.m.
Με τα δεδομενα που αναφερεις αλλαζει το θεμα.
"... Η γαλλική ελίτ και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αγαπάνε τους Εβραίους που κριτικάρουν αυστηρά το Ισραήλ. Πολλοί από αυτούς είναι σχεδόν άγνωστοι στο Ισραήλ, όπως ο Michel Warshavsky. Σκηνοθέτες όπως ο Amos Gitai και ο Eyal Sivan είναι άλλα παραδείγματα Ισραηλιτών ενάντια στο Ισραήλ. Πολλά γαλλικά ΜΜΕ παρουσιάζουν αυτούς τους ανθρώπους, που ανήκουν στο περιθώριο, ως αντιπροσωπευτικούς Ισραηλίτες..." και πάει λέγοντας (μετάφραση δικιά μου).
Να ξεκαθαρίσω εδώ, ακόμη μία φορά, ότι δεν υπερασπίζομαι ούτε τις θέσεις (όπως είπα τις βρίσκω πολύ επηρεασμένες από την ισραηλίτικη καταγωγή του) ούτε το έργο, αυτό καθ' αυτό, του Amos Gitai (προσωπικά τις ταινίες του τις βρίσκω κομματάκι βαρετές). Δεν πρόκειται όμως για σκοτεινό διακινητή των πρωτοκόλλων της Σιών, όπως τον παρουσίαζε το αρχικό ποστ, και πρέπει να παραδεχτώ ότι καλλιτεχνικά το έργο του είναι πολύ αξιόλογο.
Το αν, τώρα, κάτι τέτοιο θα έπρεπε να παιχτεί στην Επίδαυρο και αν καλύπτει τα απολύτως υψηλά καλλιτεχνικά στάνταρ που πρέπει να πληρούν οι παραστάσεις που ανεβαίνουν σ' αυτό το χώρο, τι να πώ... Αφού τραγούδησε ο Κότσιρας, ο Gitai και ο Φλάβιος θα μας χαλάσουν?
Όπως είπα και πιο πάνω τα όρια έχουν ξεπεραστεί προ πολλού με το κάθε ψώνιο που μεθοδεύει να τραγουδήσει ή να παίξει στην Επιδαυρο ή το Ηρώδειο.Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Και επί της ευκαιρίας, μια και το πέτυχα τυχαία, να τι γράφει το JCPA (Jerusalem Center for Public Afairs) για τον Amos Gitai:
"... Η γαλλική ελίτ και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αγαπάνε τους Εβραίους που κριτικάρουν αυστηρά το Ισραήλ. Πολλοί από αυτούς είναι σχεδόν άγνωστοι στο Ισραήλ, όπως ο Michel Warshavsky. Σκηνοθέτες όπως ο Amos Gitai και ο Eyal Sivan είναι άλλα παραδείγματα Ισραηλιτών ενάντια στο Ισραήλ. Πολλά γαλλικά ΜΜΕ παρουσιάζουν αυτούς τους ανθρώπους, που ανήκουν στο περιθώριο, ως αντιπροσωπευτικούς Ισραηλίτες..." και πάει λέγοντας (μετάφραση δικιά μου).
Να ξεκαθαρίσω εδώ, ακόμη μία φορά, ότι δεν υπερασπίζομαι ούτε τις θέσεις (όπως είπα τις βρίσκω πολύ επηρεασμένες από την ισραηλίτικη καταγωγή του) ούτε το έργο, αυτό καθ' αυτό, του Amos Gitai (προσωπικά τις ταινίες του τις βρίσκω κομματάκι βαρετές). Δεν πρόκειται όμως για σκοτεινό διακινητή των πρωτοκόλλων της Σιών, όπως τον παρουσίαζε το αρχικό ποστ, και πρέπει να παραδεχτώ ότι καλλιτεχνικά το έργο του είναι πολύ αξιόλογο.
Το αν, τώρα, κάτι τέτοιο θα έπρεπε να παιχτεί στην Επίδαυρο και αν καλύπτει τα απολύτως υψηλά καλλιτεχνικά στάνταρ που πρέπει να πληρούν οι παραστάσεις που ανεβαίνουν σ' αυτό το χώρο, τι να πώ... Αφού τραγούδησε ο Κότσιρας, ο Gitai και ο Φλάβιος θα μας χαλάσουν?
Αρα όντως δεν έχει νόημα να συζητάμε για το συγκεκριμνο έργο.
Εντελώς φιλολογικά όμως , για μένα είναι αδιάφορο αν το εργο αποτελεί φιλοισραηλινή προπαγάνδα ή το αντιθετο. Όπως επίσης μου είναι αδιάφορο αν αποτελεί υψηλής μορφής τέχνη ή σκουπίδι.
Το σημαντικό είναι ότι δεν κολάει με το θέατρο της Επιδαύρου. Το συγκεκριμένο θέατρο αποτελεί αρχαιολογικό χώρο. Δεν έχει κανένα νόημα να παιζεται εκεί οτιδήποτε άλλο εκτός απο αρχαιες ελληνικες τραγωδίες η κωμωδίες.
Οτιδήποτε άλλο είναι παράταιρο. Όπως θα ήταν παράταιρο να δεις στο μουσείο της Ακρόπολης ένα Βυζαντινό πίνακα ασχετα με την καλλιτεχνική του αξία ή όπως ήταν παράταιρο και γελοίο να διοργανωθεί το αγώνισμα της σφαίρας στον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας κατά τους ολυμπιακούς του 2004.
Ο κάθε χώρος απαιτεί τον σεβασμό που του αρμόζει.
....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.
αίσχος !!!
σε λίγο στον Αγνωστο Στρατιώτη θα κάνουν επίδειξη οπλοασκήσεων οι γερμανοί.
Vstrom 650
PieceLand,Larissa
H Mακεδονία ανήκει στους Έλληνες, η Kύπρος ανήκει στους Έλληνες, το
Aιγαίο ανήκει στους Έλληνες...
Mόλις ακούσω πως και η Πελοπόννησος ανήκει στους Έλληνες, θ' αρχίσω να
ανησυχώ σοβαρά.
χαρρυ κλυνν.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Το σημαντικό είναι ότι δεν κολάει με το θέατρο της Επιδαύρου. Το συγκεκριμένο θέατρο αποτελεί αρχαιολογικό χώρο. Δεν έχει κανένα νόημα να παιζεται εκεί οτιδήποτε άλλο εκτός απο αρχαιες ελληνικες τραγωδίες η κωμωδίες.
Οτιδήποτε άλλο είναι παράταιρο. Όπως θα ήταν παράταιρο να δεις στο μουσείο της Ακρόπολης ένα Βυζαντινό πίνακα ασχετα με την καλλιτεχνική του αξία ή όπως ήταν παράταιρο και γελοίο να διοργανωθεί το αγώνισμα της σφαίρας στον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας κατά τους ολυμπιακούς του 2004.
Ο κάθε χώρος απαιτεί τον σεβασμό που του αρμόζει.
Απο τη στιγμη που ανεβαζουν ΚΑΙ αρχαιες Ελληνικες τραγωδιες ή τελος παντων γινονται παραστασεις το 8εατρο δεν αποτελει μονο αξιο8εατο...οπως ας πουμε και το Ηρωδειο...και πιστεψε με, εκει να δεις καταστροφη τα μαρμαρα απο τα τακουνακια της εκαστοτε ''αριστοκρατισας'' Αθηναιας...![]()
![]()
![]()
υγ..
οσο για το ΤΙ ειδους παραστασεις ανεβαινουν αυτο ειναι 8εμα των διαφορων φορεων..κυκλων .... συναφιων..μπλα μπλα μπλα...![]()
υγ2..
αν και δε νομιζω πως επειδη ειναι το αρχαιο 8εατρο δε μπορει να φιλοξενησει άλλα εργα...με την καταλληλη σκηνογραφια ολα γινονται...αρκει να ειναι δουλεια υπευθυνη και οχι δη8εν..![]()
Let's ride, ride how we ride ...
I never did mind about the little things...
Την άποψή μου εκφράζω. Δεν λέω ότι αυτό είναι απαραίτητα και το σωστό. Εγώ έτσι το βλέπω.Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
Απο τη στιγμη που ανεβαζουν ΚΑΙ αρχαιες Ελληνικες τραγωδιες ή τελος παντων γινονται παραστασεις το 8εατρο δεν αποτελει μονο αξιο8εατο...οπως ας πουμε και το Ηρωδειο...και πιστεψε με, εκει να δεις καταστροφη τα μαρμαρα απο τα τακουνακια της εκαστοτε ''αριστοκρατισας'' Αθηναιας...![]()
![]()
![]()
υγ..
οσο για το ΤΙ ειδους παραστασεις ανεβαινουν αυτο ειναι 8εμα των διαφορων φορεων..κυκλων .... συναφιων..μπλα μπλα μπλα...![]()
υγ2..
αν και δε νομιζω πως επειδη ειναι το αρχαιο 8εατρο δε μπορει να φιλοξενησει άλλα εργα...με την καταλληλη σκηνογραφια ολα γινονται...αρκει να ειναι δουλεια υπευθυνη και οχι δη8εν..![]()
....ξάπλωσε τ' ανάσκελα και χύθηκαν οι μυαλοί του στις πέτρες.
ok..Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Την άποψή μου εκφράζω. Δεν λέω ότι αυτό είναι απαραίτητα και το σωστό. Εγώ έτσι το βλέπω.![]()
Let's ride, ride how we ride ...
I never did mind about the little things...