Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 20 από 20

Θέμα: Μεγαλύτερα διάκενα βαλβίδων και... Χαρακτήρας

  1. #16
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Ωχ παναία μ'.......
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  2. #17
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    Ομαλότερο ρελαντί σε χαμηλότερες στροφές αλλά και

    -Αυξημένη φθορά σε εκκεντροφόρους, κοκοράκια, καπελότα κλπ
    -Μείωση απόδοσης σε μεσαίες και ψηλές στροφές
    -μείωση στροφαρίσματος
    :smilea: :smilea:
    μάλλον το μοτέρ το έχει βάλει σε καμια γεννήτρια και δουλεύει από 1100-2500 στροφές...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  3. #18
    θα μπλεξουμε ασχημα εδω...

    η βαλβιδα εξαγωγης καιγεται λογω αντιθετου μετωπου φλογας που δημιουργειται απο την δευτερευουσα καυση καταλοιπων που δεν εχουν αναφλεγει κατα την φαση πρωτευουσας εκρηξης στον θαλαμο καυσης...κι αυτο γινεται οταν υπαρχει υπερβολικο οξυγονο στην εξαγωγη...(απουσια εξατμισης,η σκετη σωληνα χωρις αντιστοιχο set up του μοτερ...αυτο το δευτερευων μετωπο συγκρουεται με το πανω μερος της βαλβιδας και κυριολεκτικα το κανει παραναλλωμα του πυρος...

    τι κινουμενο ρευστο ,στην περιπτωση μας τα καυσαερια δεν ειναι κορεσμενα απο πλευρας δυνατοτητας απορροφησης θερμοτητας, πραγμα που σημαινει οτι εαν επιστρεψουν,μπορουν να ψυξουν την βαλβιδα...και οντως επιστρεφουν λογω των ανακλωμενων κυματων που δημιουργουνται απο τα joints της εξαγωγης...το γνωστο σε ολους μας scavenging που εκτος απο καθαρισμα των καταλοιπων του χωρου καυσεως λειτουργει και ψυκτικα...συν τοις αλλοις με την κινηση τους στην εξαγωγη,τα καυαερια ηδη εχουν αποβαλλει ενα μερος της θερμοτητας που ειχαν στην αρχη της εξαγωγης...

    σαφεστατα και μεγαλο μερος της ψυξης της βαλβιδας εξαγωγης ερχεται απο την επαφη της με την εδρα η οποια ειναι ατσαλι σφηνωμενο σε αλουμινιο που εχει μικροτερη θερμοκρασια απο αυτη της ιδιας της βαλβιδας,αλλα σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να μην λαμβανουμε υπ οψιν της ψυξη μεσω ρευστου...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για σπάστο και ξαναρίξτο αυτό με την καλύτερη ψύξη ρε Βρόντακα ...


    Υ.Γ.
    Νομίζω να καταλαβαίνεις ότι με την αύξηση των διάκενων έχεις λιγότερη τροφοδοσία και λιγότερη απαγωγή καυσαερίων (χρονικά) ...
    Σιγά μην κατάλαβε!!!!

    (Άσχετο)
    Ρώτα τον να σου πει για τη μια τη βελόνα στο ένα το καρμπ!!

  5. #20
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    θα μπλεξουμε ασχημα εδω...
    ........................................................
    Καταφέρατε να κάνετε τον Ορκωτό να γράψει 3 (ολογράφως: ΤΡΕΙΣ) παραγράφους ..???



    Υ.Γ.
    Μην αναφέρεις "έκρηξη" ...
    (όσο και ταχεία να είναι η εξάπλωση του μετώπου της καύσης, δεν χαρακτηρίζεται σαν "έκρηξη"..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Dr 250/350 '90 - '99
    από tifoso4ever στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 14:38
  2. Διάκενα βαλβίδων για CBF-250
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2006, 00:45
  3. ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από EftPap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 15:47
  4. Διάκενα βαλβίδων
    από furious στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 15:40
  5. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF