Αυξάνοντας τα διάκενα των βαλβίδων και βγαίνοντας εκτός ορίων... πολύ όμως.. τί πετυχαίνεις? (εκτός απο καλύτερη ψύξη της βαλβίδας, συνεπώς λιγότερη φθορά και έναν κινητήρα που ακούγεται σαν κατσαρόλα με ποπ κόρν....????)
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα το διάκενο απο 0,03mm - 0,08mm που προτείνει η Suzi πήγε στα ~0,14mm εισαγωγή και 0,19mm στην εξαγωγή..![]()
Παρατηρήστε και τη μείωση του κεντρικού ζιγκλέρ...
http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prods10.html
How to have a GREAT running gs500e (with Factory Pro "S10" carb kit)
This will usually improve the sketchy idle operation and significantly improve the "off-idle" smoothness, making the bike easier to ride. Valve clearance greatly affects idle and off-idle.
gs500e
exhaust Vance and Hines full system
air filter K&N (stock replacement type)
valve clearance
intake valves .005" to .006" cold (Suzuki 0.001" - 0.003")
exhaust valves .007" to .008" cold (Suzuki 0.001" - 0.003")
carburetor jetting
pilot jet (stock)
float height 16mm (Suzuki 14.6mm +-1mm)
factory Pro needle /2 from top
main jet 122 (was 125)
Τα σέβη μου..![]()