Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Μεγαλύτερα διάκενα βαλβίδων και... Χαρακτήρας

  1. #1
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363

    Question Μεγαλύτερα διάκενα βαλβίδων και... Χαρακτήρας

    Αυξάνοντας τα διάκενα των βαλβίδων και βγαίνοντας εκτός ορίων... πολύ όμως.. τί πετυχαίνεις? (εκτός απο καλύτερη ψύξη της βαλβίδας, συνεπώς λιγότερη φθορά και έναν κινητήρα που ακούγεται σαν κατσαρόλα με ποπ κόρν....????)

    Στο συγκεκριμένο παράδειγμα το διάκενο απο 0,03mm - 0,08mm που προτείνει η Suzi πήγε στα ~0,14mm εισαγωγή και 0,19mm στην εξαγωγή..

    Παρατηρήστε και τη μείωση του κεντρικού ζιγκλέρ...

    http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prods10.html

    How to have a GREAT running gs500e (with Factory Pro "S10" carb kit)
    This will usually improve the sketchy idle operation and significantly improve the "off-idle" smoothness, making the bike easier to ride. Valve clearance greatly affects idle and off-idle.

    gs500e
    exhaust Vance and Hines full system
    air filter K&N (stock replacement type)

    valve clearance
    intake valves .005" to .006" cold (Suzuki 0.001" - 0.003")
    exhaust valves .007" to .008" cold (Suzuki 0.001" - 0.003")

    carburetor jetting
    pilot jet (stock)
    float height 16mm (Suzuki 14.6mm +-1mm)
    factory Pro needle /2 from top
    main jet 122 (was 125)


    Τα σέβη μου..
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Ομαλότερο ρελαντί σε χαμηλότερες στροφές αλλά και

    -Αυξημένη φθορά σε εκκεντροφόρους, κοκοράκια, καπελότα κλπ
    -Μείωση απόδοσης σε μεσαίες και ψηλές στροφές
    -μείωση στροφαρίσματος
    :smilea: :smilea:

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Για σπάστο και ξαναρίξτο αυτό με την καλύτερη ψύξη ρε Βρόντακα ...


    Υ.Γ.
    Νομίζω να καταλαβαίνεις ότι με την αύξηση των διάκενων έχεις λιγότερη τροφοδοσία και λιγότερη απαγωγή καυσαερίων (χρονικά) ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    επισης εχεις ηπιοτερο χρονισμο εκκεντροφορων και μειωμενο overlap...

    επισης συντομα θα κανεις μνημοσυνο σε εκκεντροφορους, κοκκορια, κοτες, κλπ. συμπαρομαρτουντα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister


    επισης συντομα θα κανεις μνημοσυνο σε εκκεντροφορους, κοκκορια, κοτες, κλπ. συμπαρομαρτουντα...
    Τα κολυβα θα εχουν μεσα και ρινισματα απο τα εκκεντρα??


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Keep spamming!!!:a13:

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Τα κολυβα θα εχουν μεσα και ρινισματα απο τα εκκεντρα??
    Τπ πρα-πρα του Lamoun έχει ωστήρια κια πιανόλες ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Ή αλλιώς:"Οι μηχανικοί της Suzuki είναι μαλάκες που δεν το σκεφτήκανε..." :rotflmao: :rotflmao:
    Fortis Fortuna Adiuvat

  8. #8
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Ή αλλιώς:"Οι μηχανικοί της Suzuki είναι μαλάκες που δεν το σκεφτήκανε..." :rotflmao: :rotflmao:
    Standard!!! Πρέπει να είναι χαζούληδες και να μην κατέχουν...
    :rotflmao:
    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  9. #9
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τπ πρα-πρα του Lamoun έχει ωστήρια κια πιανόλες ...
    Για σε παρακαλώ...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Για σπάστο και ξαναρίξτο αυτό με την καλύτερη ψύξη ρε Βρόντακα ...
    Περισσότερη ώρα σε επαφή με έδρες => μεγαλύτερη απαγωγή θερμότητας => λιγότερη φθορά στις βαλβίδες (το οποίο είναι και πειραματικά αποδεδειγμένο, μπορεί βέβαια για άλλο λόγο..)
    Οι ευθύνες βαραίνουν άλλους εγώ απλά αναμεταδίδω...


    Ωραία όλα αυτά που λέτε, δε τα αμφισβητώ, αλλά γιατί ένας μεγάλος βελτιωτικός οίκος να προτείνει αυτές τις ρυθμίσεις???


    Υ.Γ. δεν είμαι βρόντακας απλά εξερευνώ νέους ορίζοντες.... οριζόντιους!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Περισσότερη ώρα σε επαφή με έδρες => μεγαλύτερη απαγωγή θερμότητας => λιγότερη φθορά στις βαλβίδες (το οποίο είναι και πειραματικά αποδεδειγμένο, μπορεί βέβαια για άλλο λόγο..)
    Οι ευθύνες βαραίνουν άλλους εγώ απλά αναμεταδίδω...
    Άστο αυτό τώρα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Για σε παρακαλώ...




    Περισσότερη ώρα σε επαφή με έδρες => μεγαλύτερη απαγωγή θερμότητας => λιγότερη φθορά στις βαλβίδες (το οποίο είναι και πειραματικά αποδεδειγμένο, μπορεί βέβαια για άλλο λόγο..)
    Οι ευθύνες βαραίνουν άλλους εγώ απλά αναμεταδίδω...


    Ωραία όλα αυτά που λέτε, δε τα αμφισβητώ, αλλά γιατί ένας μεγάλος βελτιωτικός οίκος να προτείνει αυτές τις ρυθμίσεις???


    Υ.Γ. δεν είμαι βρόντακας απλά εξερευνώ νέους ορίζοντες.... οριζόντιους!
    Ισως να εχεις καλύτερη ψύξη, αλλά οι βαλβίδες ηταν σχεδιασμένες να δουλεύουν με το κανονικό διάκενο και συνεπώς δεν θα είχαν πρόβλημα θερμοκρασίας.
    Με μεγαλύτερο διάκενο πάντως, το κεφάλωμα είναι δεδομένο, ειδικά σε απλά συστήματα με βίδα κόντρα παξιμάδι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Σε SR250 η βίδα που ρυθμίζει το διάκενο της βαλβίδας είχε λιώσει τόσο που ήταν πρόσωπο με το κοκοράκι. Ουσιαστικά το στέλεχος της βαλβίδας το χτύπαγε το κοκοράκι απευθείας οπότε το διάκενο το μέτραγα όχι με φίλερ αλλά με μετροταινίαπου μετράνε τα οικόπεδα. Το μοτέρ δεν ανέβαζε πάνω από 4000 αλλά κράταγε σταθερότατο και πολύ χαμηλό ρελαντί

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ισως να εχεις καλύτερη ψύξη
    Μην τον σιγοντάρεις και συ ρε Άρη τώρα ...


    Άμα δεν καταλαβαίνει ότι είναι καλύτερα (από θέμα ψύξης) να έρχεται σε επαφή η βαλβίδα με κινούμενο ρευστό (κρύο στην εισαγωγή και ίδιας πρακτικά θερμοκρασίας στην εξαγωγή*), άστον να λαλακίζεται ...

    (*) Η έδρα της βαλβίδας εξαγωγής έχει πρακτικά την ίδια θερμοκρασία με το πάνω μέρος του θαλάμου καύσης - το οποίο έχει την θερμοκρασία των καυσαερίων.
    Είναι καλύτερα (από άποψη απαγωγής θερμότητας) υπάρχει επαφή με κινούμενο ρευστό παρά με ακίνητο στερεό (που έχουν την ίδια θερμοκρασία).



    Υ.Γ.
    Τον Βρόντακα τον αποπέρνω γιατί - υποτίθεται - ότι και γνώστης είναι και σχετικός με το αντικείμενο ...!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μην τον σιγοντάρεις και συ ρε Άρη τώρα ...

    Άμα δεν καταλαβαίνει ότι είναι καλύτερα (από θέμα ψύξης) να έρχεται σε επαφή η βαλβίδα με κινούμενο ρευστό (κρύο στην εισαγωγή και ίδιας πρακτικά θερμοκρασίας στην εξαγωγή*), άστον να λαλακίζεται ...

    (*) Η έδρα της βαλβίδας εξαγωγής έχει πρακτικά την ίδια θερμοκρασία με το πάνω μέρος του θαλάμου καύσης - το οποίο έχει την θερμοκρασία των καυσαερίων.
    Είναι καλύτερα (από άποψη απαγωγής θερμότητας) υπάρχει επαφή με κινούμενο ρευστό παρά με ακίνητο στερεό (που έχουν την ίδια θερμοκρασία).
    Και τότε γιατί δε μιλάμε για οφέλη με μικρότερο διάκενο, άρα λιγότερη επαφή με την έδρα? ΑΥΤΟ?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Υ.Γ. Τον Βρόντακα τον αποπέρνω γιατί - υποτίθεται - ότι και γνώστης είναι και σχετικός με το αντικείμενο ...!!!
    Δηλαδή τώρα πως την είδαμε.. θα το πάμε στα ανέκδοτα?
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Μην τον σιγοντάρεις και συ ρε Άρη τώρα ...


    Άμα δεν καταλαβαίνει ότι είναι καλύτερα (από θέμα ψύξης) να έρχεται σε επαφή η βαλβίδα με κινούμενο ρευστό (κρύο στην εισαγωγή και ίδιας πρακτικά θερμοκρασίας στην εξαγωγή*), άστον να λαλακίζεται ...

    (*) Η έδρα της βαλβίδας εξαγωγής έχει πρακτικά την ίδια θερμοκρασία με το πάνω μέρος του θαλάμου καύσης - το οποίο έχει την θερμοκρασία των καυσαερίων.
    Είναι καλύτερα (από άποψη απαγωγής θερμότητας) υπάρχει επαφή με κινούμενο ρευστό παρά με ακίνητο στερεό (που έχουν την ίδια θερμοκρασία).



    Υ.Γ.
    Τον Βρόντακα τον αποπέρνω γιατί - υποτίθεται - ότι και γνώστης είναι και σχετικός με το αντικείμενο ...!!!
    Κι όμως, η θεωρία Αντώνη λέει οτι η ψύξη της βαλβίδας εξαγωγής γίνεται κατα βάση με την επαφή της στην έδρα και στον οδηγό. Η περιοχή ψύχεται και μεσω της εξάτμισης κλπ.
    Με τα υπέρθερμα καυσαέρια της εξαγωγής τι ψύξη να επιτευχθεί?
    Η πράκη λέει οτι αν βγάλουμε τελείως την εξάτμιση και πάμε τέρμα σίγουρα θα κάψουμε βαλβίδα αν το μοτέρ δεν είναι κανα ψοφίμι, οπότε δείχνει να ισχύει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Dr 250/350 '90 - '99
    από tifoso4ever στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 14:38
  2. Διάκενα βαλβίδων για CBF-250
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2006, 00:45
  3. ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από EftPap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 15:47
  4. Διάκενα βαλβίδων
    από furious στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 15:40
  5. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF