Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: Pirelli αλλα ποιά???

  1. #16
    η τιμή είναι προσφορά που θα ισχύει για λίγο καιρό ...

    όπου να ναι, θα βγει και μια προσφορά για χιλιάρια (190 πίσω)
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  2. #17
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    To mandp.co.uk εχει προσφορά Diablo Corsa απλά με 170 Ευρω.
    Μια χαρά λάστιχα είναι, ειδικά για κάποιον που κάνει τα περισσότερα χλμ στον δρόμο.
    Εγω απορώ πως συστήνετε σε κάποιον που έκανε 15000 χλμ με SuperCorsa να τα ξαναβάλει...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εγω απορώ πως συστήνετε σε κάποιον που έκανε 15000 χλμ με SuperCorsa να τα ξαναβάλει...
    έλα μου ντε ...

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    To mandp.co.uk εχει προσφορά Diablo Corsa απλά με 170 Ευρω.
    Μια χαρά λάστιχα είναι, ειδικά για κάποιον που κάνει τα περισσότερα χλμ στον δρόμο.
    Εγω απορώ πως συστήνετε σε κάποιον που έκανε 15000 χλμ με SuperCorsa να τα ξαναβάλει...
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    έλα μου ντε ...
    για πειτε ρε παιδια με ποια εννοια το λετε αυτο? γιατι πχ να μην εβαζα τα ιδια αφου ειναι και γομα και κρατησαν και αρκετα...οκ, δεν επρεπε να τα κρατησω τοσο, το καταλαβα αυτο...μαλ#κια μου...

    να υποθεσω πως επειδη γομες δεν χρειαζονται στο δρομο ε? και αν παρω δηλ corsa 3 ειμαι καλυτερα στο δρομο αλλα τι θα κανω τις 3 φορες που σκοπευω να μπω πιστα ιδανικα μεχρι τελος χρονου...

    δεν υπαρχει απολυτο ε? μαλλον θα πρεπει να μαζεψω φραγκα για αλλο ενα ζευγαρι ελαστικα ε?και να εχω πχ ενα corsa 3 για δρομο και ενα diablo supercorsa γομες για πιστα??? πω πω ηττα...

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CBR600RR7
    για πειτε ρε παιδια με ποια εννοια το λετε αυτο? γιατι πχ να μην εβαζα τα ιδια αφου ειναι και γομα και κρατησαν και αρκετα...οκ, δεν επρεπε να τα κρατησω τοσο, το καταλαβα αυτο...μαλ#κια μου...

    να υποθεσω πως επειδη γομες δεν χρειαζονται στο δρομο ε? και αν παρω δηλ corsa 3 ειμαι καλυτερα στο δρομο αλλα τι θα κανω τις 3 φορες που σκοπευω να μπω πιστα ιδανικα μεχρι τελος χρονου...

    δεν υπαρχει απολυτο ε? μαλλον θα πρεπει να μαζεψω φραγκα για αλλο ενα ζευγαρι ελαστικα ε?και να εχω πχ ενα corsa 3 για δρομο και ενα diablo supercorsa γομες για πιστα??? πω πω ηττα...
    α) όπως έγραψα παραπάνω, οι γόμες δεν έρχονται σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας στο δρόμο. Άρα τζάμπα λεφτά για ένα κράτημα που δεν θα σου δώσουν σχεδόν ποτέ.

    β) Επιπλέον, στους δρόμους που έχουμε το πιθανόν είναι ότι θα γλυστράνε περισσότερο απο ένα λάστιχο "τρακντει-δρόμου"* όχι μόνο λόγο θερμοκρασίας αλλά και επειδή η γόμα έχει τη τάση να κρατάει στην επιφάνεια της πολύ περισσότερη σκόνη και βρωμιά από τα άλλα λάστιχα.

    γ) Σε αλλεπάληλη χρήση, ζέσταμα - κρύωμα - ζέσταμα κοκ οι γόμες πολυμερίζονται περισσότερο απο τα άλλα λάστιχα και χάνουν γρηγορότερα τις δυνατότητες τους. Ουσιαστικά, πολύ πριν τα 15000 χλμ που τα είχες, τα λάστιχα πρέπει να ήταν άχρηστα ακόμα και αν είχαν πολύ πέλμα να φαγωθεί. Αξίζει τέτοιο ρίσκο?

    δ) Αν πας μια βόλτα και βγείς εθνική (ή σε άλλο δρόμο που να το επιτρέπει) και κινηθείς με μεγάλες ταχύτητες για λίγα λεπτά τότε η γόμα και σκελετός της υπερθερμένεται και κινδυνεύεις να απογειωθείς. Οι γόμες δεν είναι φτιαγμένες για να πηγαίνουν πχ επί 2 λεπτά 200+ ...

    ε) Αν το μηχανάκι το είχες μόνο για τρακντει ή έστω έκανες με αυτό λίγα χλμ σε δρόμο (μια σαβατιατικη βόλτα) τότε οκ, βάλτα...
    Όμως στη πίστα, για τους περισσότερους από εμάς τα λάστιχα τύπου "τρακντει-δρόμου" είναι υπεραρκετα για τους χρόνους που κάνουμε. Είναι περισσότερο ψυχολογικό το όφελος που έχουμε απο μια γόμα, ότι έχουμε περιθώριο πρόσφυσης πολύ πάνω απο τα δικά μας όρια, παρά ουσιαστικό. Βέβαια αυτό απο μόνο του ορισμένες φορές είναι αρκετό για να δικαιολογήσει την αγορά και σε καταλαβαίνω απόλυτα.

    * λάστιχα "τρακντει-δρόμου" βγάζουν αρκετές εταιρείες πλέον, αν όχι όλες. Πχ η bridgestone έβγαζε τις γομες ΒΤ002 και το ΒΤ002 racing street. Οπότε αφού επιμένεις pirelli ζήτα το αντίστοιχο λάστιχο.


  6. #21
    ok, ευχαριστω για τις διευκρινησεις... :smilea:

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ενταξει να την αλλαξω αλλα με ποια;
    από loz στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2011, 20:08
  2. Εξάτμιση για xr, αλλά ποια??
    από Vasilis_250r στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2010, 21:58
  3. μανιταρια (ναι αλλα ποια?)
    από as_pino στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2005, 16:20
  4. ΛαστιΧα..αλλα Ποια??
    από skorpios1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2004, 15:06
  5. Ωραία όλα τούτα τα καλούδια, αλλά
    από swtos στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2003, 09:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF