Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 73 από 73

Θέμα: Continental Road Attack - Τρέμουλο τιμονιού

  1. #61
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Φίλε μου σε σχέση με τα conti-sport-attack ήταν ο πάγος με την καυτή σοκολάτα , απλά δοκίμασε τα κάποια στιγμή και θα με θυμηθείς !!!

  2. #62
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    όσο για το πόσο θα κρατήσουν τα conti με προβληματίζει κι εμένα γιατί είναι πολύ μαλακά .

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    andgeo road-attack εννοείς φίλε μου έτσι? σαν τα δικά μας δηλαδή!

    ξέρω trail-attack, road-attack για αυτό ρωτάω μήπως υπάρχουν και sport-attack...υπάρχουν?
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  4. #64
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Μιλάω για Conti Sport-Attack για street/ss μοτοσυκλέτες . Το ανέφερα απλώς γιατί έπεσε μια γενική κατακραυγή για τα ελαστικά της Continental από τα αυτοκίνητα μέχρι για πατίνια . Για τα road - attack και για τα μεγάλα on-off όπως τα v-strom και varadero δεν έχω ιδέα και ίσως να υπάρχει πρόβλημα σε παρτίδα όπως έχουν αναφέρει κάποια παιδιά παραπάνω , αλλά από μεμονωμένο πρόβλημα στον καθολικό αφορισμό απέχουν έτη φωτός .Κατά γενική ομολογία από τα πιο καλά λάστιχα και από τα πιο ακριβά είναι τα Michelin Pilot 2CW .Κι όμως κάποια παρτίδα την έκαναν ανάκληση για περίεργες συμπεριφορές και προβλήματα. Αυτό δεν κάνει το λάστιχο κακό , απλά προβληματική την παρτίδα .Για το συγκεκριμένο το μόνηο παράπονο που έχουν όσοι τα έχουν φορέσει είναι η τιμή τους .
    Και για το BT-014 που γράφουμε με τον φίλο παραπάνω πρόκειται για αντίστοιχο λάστιχο κυρίως για street/ss μηχανές,με την διαφορά , ότι πρόκειται για touring λάστιχο (σκληρότερες γόμες ) για μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και στα χλμ.

  5. #65
    Τώρα είμαι στο 4ο ζευγάρι Conti Sport Attack...και είμαι καλά....:rotflmao:

    Από τα Metzeler Μ3 (τρία ζευγάρια) στα Conti....ήταν...σαν να πέφτω από το φεγγάρι!

    Στα πρώτα 10 μέτρα (από τη στιγμή που είχα φορέσει το 1ο ζευγάρι για να φύγω από το μαγαζί που μόλις τα είχα φορέσει...κόντεψα να πέσω στην ευθεία....), μου φάνηκαν...τι μαλακία έκανα διότι αισθανόμουνα πως κουνιώταν το τιμόνι σε χαμηλές ταχύτητες...το συνηθίζεις όμως.

    Όμως έκοψα. Δεν ξεκίνησα από εκεί που είχα σταματήσει στα Μ3...φανταστικό λάστιχο για το FZ6 Fazer μου, ξεκίνησα από την αρχή. Κουλομαρία στην αρχή, σιγά σιγά να μάθω τι παίζει. Πήγα από την αρχή στις ίδιες διαδρομές με ζέστη, βροχή, ύποπτη γλίτσα, κρύο...και πάει λέγοντας. Υπομονή. Τελικά πήγα και πίστα. ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΚΡΑΤΑΝΕ. Δεν σου δίνουν την με κλειστά μάτια εμπειστοσύνη των Μ3 αλλά κρατάνε. Λίγο πιο αργά σε γεωμετρία αλλά σταθερά.

    Mου βγάζουν λιγότερα χιλιόμετρα από τα Μ3.

    Ανάποδη κλίση σε δρόμο με κακή πρόσφυση σε σημείο σκιερό και χειμώνα μετά από ζεστό κομμάτι δρόμου από τον ήλιο την ίδια εποχή...και τα 2 κρατάνε καλά, απλώς το Conti θέλει περισσότερη προσοχή στην κλίση και στην τροχιά σε ρυθμό απλός να τον περάσεις τον δρόμο και λίγο πιο σβέλτα. Προσωπικά πάντα.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  6. #66
    Λοιπόν ακόμα έχω κάνει πολύ λίγα χλμ αλλά το πάτησα καλά σε αυτά τα λίγα το τέσταρα στο όριο του....

    Το πήγα μία πεντέλη (μυστικό τεστ τρακ) το λάτσιχο ζεστάθηκε γρήγορα λόγω ποιότητας ασφάλτου... γρήγορη αλλά γλυκιά κορόνα ...μόλις ζεσταθεί βαριέσαι να ξύνεις όλο το μηχανάκι κάτω... αυτό που με προβλημάτισε ήταν οτι κρυώνουν γρήγορα και μίλις βγήκα σε νορμάλ δρόμους της αθήνας δεν νοιώθω πολλά απο πρόσφυση... το καλό είναι όμως οτι σε κάθε περίπτωση σε πληροφορούν καλά και εγκαίρως...

    Δε βιάζομαι να βγάλω απόλυτα συμπεράσματα ακόμα...θα το δοκιμάσω λίγο ακόμα....και σε νερό...
    έτσι και αλλοιώς είναι λίγα ακόμα τα χλμ...


    Απλά κάποιοι εδω μέσα το είχαν εκθεάσει ως το απόλυτο ελαστικό...και ίσως γι'αυτό περιμένω πολλά απο αυτό...


    πιστεύω όμως οτι στην πίστα θα κάνει ΠΑΠΑΔΕΣ!
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  7. #67
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Είναι πράγματι φοβερό ελαστικό στο κράτημα μιας που είναι ιδιαίτερα μαλακό, η απόλυτη
    χημεία, αλλά για το V-Strom δεν βλέπω να κάνει...
    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    στο fz6n μου, φοραω εδω και 16.000 χλμ περιπου το conti road attack, και γενικα εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος. Κανενα τρεμουλο απο μηδεν εως τελικιασμα ποτε δεν αισθανθηκα κατι. Καλη πληροφορηση , και καλο αντικραδασμικο στις λακουβιτσες λογω του ασυνηθιστου μεγαλου παχους στο πισω ελαστικο.(το παχος βοηθα επισης να μην μπαινουν βαθεια αυτα τα γ@μημενα γυαλακια που μαζευω απο το δρομο κατα καιρους).

    Εχουνε ψωμι ακομα, και υπολογιζω οτι καμμια 20αρια χιλιαδες συνολο θα τα βγαλουν. Εχει τετραγωνισει λιγο στην μεση λογω πολλων ταξιδιων εθνικη, αλλα μεχρι να βγουνε λινα εχει ακομα.

    Μειωθηκε λιγο η προσφηση ομως, το καταλαβα με τις τελευταιες βροχες οταν πατησα σε λευκη γραμμη, εκανα πατιναζ !

    Ειχα παρει την αποφαση να τα ξαναβαλω μιας κ τα εβρησκα φθηνα (230ε+30ε τοποθετηση) αλλα με αυτα που διαβασα και ακουσα τρομαξα λιγο. (εκτος απο την ελλατωματικη παρτιδα στις vstrom διαστασεις, διαβασα κ στο τρωκτικο για αστοχεια υλικου)

    Συμπερασματικα παντως λεω οτι ειναι ενα αψογο σπορ-τουρινγκ ελαστικο που ταιριαζει στον χαρακτηρα του fz6, με πολυ αντοχη και ικανιποιητικο κρατημα ...

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  10. #70
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tazakos
    http://troktiko.blogspot.com/2009/11/continental.html

    Αυτό είναι άλλο φρούτο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	clipboard01.jpg 
Προβολές:	326 
Μέγεθος:	60,8 KB 
ID:	182554
    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DeusEx
    Εγγραφή
    26/05/2009
    Μηνύματα
    702
    Αυτο το post ειδα κ γω στο τρωκτικο.

    Παντως θα μπορουσε να ειχε συμβει κ απο χαμηλη πιεση ελαστικων

  12. #72
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tazakos
    Εγγραφή
    30/07/2006
    Μηνύματα
    277
    τώρα που είπες πίεση η κόντι στο site της μας είχε κάνει εντύπωση ότι έδινε προτεινόμενη πίεση για το road attack 37-41psi (για αναβάτη όχι φορτωμένο)
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

  13. #73
    Εγώ πιστεύω γίνεται πολύ φασαρία για το τίποτα.

    Τα λάστιχα θα γίνουν έτσι μπορούν να γίνουν και χειρότερα ανάλογα τη χρήση κι όχι τους μήνες αγοράς κτλ.

    Έπρεπε να έχω κρατημένη φωτογραφία τα λάστιχα στο αμάξι πρώτης τοποθέτησης, continental πως είχαν γίνει μετά από 30,000χλμ περίπου...για πέταμα με ακριβώς τετοιες εγκοπές...επίσης το ίδιο για τη μηχανή που μετά και τα 4 ζευγάρια continental sport attack 7000+χλμ έκαστο πίσω λάστιχο σε τι κατάσταση ήταν....μετά από μόλις 3μήνες χρήση έκαστο.

    Λοιπόν, πάρε το 50% και είσαι εντάξει. Να σκοτωνόσουνα με το σκούτερ πάντως δεν υπήρχε φόβος από τα λαστιχα ντέ και καλά...από κάναν μαλάκα που παραβίασε το κόκκινο σε διασταύρωση περισσότερες πιθανότητες είχες.

    Εγώ έχω στο jog50, μια μάρκα ελαστικών ούτε που ξέρω, 4 χρόνια με 2 κορδόνια....και μια φορά με κράνος, cordura μπουφάν, γάντια, μπότες, τζίν σε δρόμο με γλίτσα μόλις είχε βρέξει και στροφή είπα να την πάρω δίχως να κόψω τέρμα γκάζι....φυσικά σε πολύ ελεγχόμενες συθνήκες.

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    Απλώς να σου πω πως ήμουν κάτω πεσμένος και είχα ψωφίσει στο γέλιο αλλά το όλο θέαμα ήταν τόσο τρομακτικό για τους άλλους που 2 επιβάτες από τα αμάξια στο φανάρι κατέβηκαν να δουν τι είχα πάθει...

    Στεναχωρέθηκα που τους τρόμαξα...αλλά θα το ξαναδοκιμάσω διότι πιστεύω πως το έκλεισα ελάχιστα....

    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. τρεμουλο τιμονιου στο 990
    από mykonos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2008, 08:49
  2. Continental Trail Attack
    από hercul στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2008, 22:47
  3. Τρέμουλο τιμονιού, the day after
    από kles στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2007, 19:01
  4. Τρέμουλο τιμονιού
    από kles στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2007, 12:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF