Σελίδα 2 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 154

Θέμα: Πρώτη μέσα ..??

  1. #16
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Οχι δεν κάνω πλάκα...

    Και έχω δεί ιδίοις όμασοι πως τρώγονται όπως λέμε οι δίσκοι συμπλέκτη ειδικότερα σε Ι.Χ κυριών/δεσποινίδων που "ξεχνάνε" το πόδι στον συμπλέκτη όπως λέει και στο άρθρο.

    Ειδικότερα σε συνεργεία FORD που έχω περάσει αρκετά χρόνια ακόμα και σαν βοηθός κάποια στιγμή , είδα ΄δίσκους και πλατώ να έχουν τελειώσει στα 35000ΚΜ επειδή νομίζαν οτι κάνουν step πάνω στο πεντάλ συμπλέκτη όταν τα λογικά ΚΜ για αλλαγή στα νέα Ι.Χ. είναι περίπου 50-60.000ΚΜ.

    Μην μου λές λοιπόν αερολογίες... στήριξε το. Εκτός όπως σου είπα αν μηχανολογικά αλλάζει ο τρόπος λειτουργίας εμπλοκής ταχύτητας στις μηχανές,.... οπότε πάσο και περιμένω να μάθω πραγματικά.

    BLiTzeRR... αυτό λέω φίλε... όταν κρατάς πατημένο συμπλέκτη και έχεις ταχύτητα μέσα το ρελαντί πάντα είναι λίγο πιο ψηλά απο όταν έχεις νεκρά μέσα. Λίγες στροφές μόνο στον κινητήρα κινητήρα αλλά είναι ικανές να φθείρουν γρηγορότερα δίσκους-πλατό. Αν δεν με πιστεύει κάποιος ας το τσεκάρει στο μοτέρ του Ι.Χ. του... ας το αφήσει νεκρά και ας μετρήσει ρελαντί... βάλτε μετά πρώτη και τέρμα συμπλέκτη ξαναμετρήστε ρελαντί.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Υποθέτω η φθορά προκαλείται μεταξύ συμπλοκής και απεμπλοκής και όχι στις 2 ακραίες καταστάσεις. Κοινώς, όταν πατινάρεις, όχι όταν απομπλέκεις πλήρως.
    H πρόωρη φθορά προκαλείται με παρατεταμένο συμπλεκτάρισμα (πατινάρισμα) κατά την εκκίνηση κτλ. δλδ. στη φάση που πραγματοποιείται σύμπλεξη.

    Η φυσιολογική φθορά πέραν των ξεκινημάτων ή ΚΑΙ κατεβασμάτων σχέσεων, συμβαίνει και όταν ΔΕΝ χρησιμοποιούμε καθόλου το συμπλέκτη αφού και εκεί αναλαμβάνει να μεταδόσει τη ροπή στο κιβώτιο ταχυτήτων. Συνεπώς εάν επιταχύνουμε δυνατά έχουμε αυξημένη 'φυσιολογική' φθορά.

    Ο συμπλέκτης δεν έχει καθόλου φθορά όταν τον κρατάμε πατημένο....



    αλλά έτσι δεν πάμε πουθενά...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  3. #18
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    dirtbird...

    Δήλαδή φίλε μου αν πατήσω γκάζι και έχω πατημένο συμπλέκτη τέρμα δεν τρώει δίσκους;... αυτό λες;...

    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω καθώς απο εμπειρία όπως είπα έχω άλλη άποψη. Εμπειρία λέγοντας βλέποντας αυτά που ερχόντουσαν συνεργείο και το πως μεταχειριζόντουσαν τον συμπλέκτη οι εκάστοτε οδηγοί τους.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  4. #19
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm

    BLiTzeRR... αυτό λέω φίλε... όταν κρατάς πατημένο συμπλέκτη και έχεις ταχύτητα μέσα το ρελαντί πάντα είναι λίγο πιο ψηλά απο όταν έχεις νεκρά μέσα.
    Δεκτό, αλλά οι στροφές του κινητήρα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία εφόσον οι δίσκοι είναι σε θέση απεμπλοκής και δεν έχουν επαφή :P
    Life begins at 45°.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mreth
    Εγγραφή
    26/02/2009
    Μηνύματα
    113
    Αν και ολίγον άσχετο με την αρχική μου απορία, κι εγώ είχα την εντύπωση πως ο δίσκος φθείρεται όσο πιο πολύ ώρα έχεις πατημένο το συμπλέκτη (άσχετα με το αν είσαι εν κινήσει ή σταματημένος). Κάνω λάθος??

  6. #21
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    dirtbird...

    Δήλαδή φίλε μου αν πατήσω γκάζι και έχω πατημένο συμπλέκτη τέρμα δεν τρώει δίσκους;... αυτό λες;...


    Gandalf

    Τι σε κανει να πιστευεις το αντιθετο?
    Η εμπειρια που αναφερεις δεν αποδεικνυει οτι η φθορα συνεβει κατα την διαρκεια της αποσυμπλεξης!
    Στην πραγματικοτητα συνεβει κατα την διαρκεια της συμπλεξης.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #22
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
    Αν και ολίγον άσχετο με την αρχική μου απορία, κι εγώ είχα την εντύπωση πως ο δίσκος φθείρεται όσο πιο πολύ ώρα έχεις πατημένο το συμπλέκτη (άσχετα με το αν είσαι εν κινήσει ή σταματημένος). Κάνω λάθος??
    Ναι!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #23
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
    Αν και ολίγον άσχετο με την αρχική μου απορία, κι εγώ είχα την εντύπωση πως ο δίσκος φθείρεται όσο πιο πολύ ώρα έχεις πατημένο το συμπλέκτη (άσχετα με το αν είσαι εν κινήσει ή σταματημένος). Κάνω λάθος??
    Ναι. Το να κρατάς το συμπλέκτη πατημένο απλά κουράζει το χέρι/πόδι σου από τη μία και σπαταλάει περισσότερη βενζίνη από την άλλη (η νεκρά καίει πάντα περισσότερο από οποιαδήποτε σχέση χωρίς γκάζι).
    Life begins at 45°.

  9. #24
    Νομίζω ότι η επιστήμη έκανε το καθήκον της....:o :o

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kawazoyras
    Εγγραφή
    20/12/2008
    Μηνύματα
    162
    η φθορά στο συμπλέκτη γίνεται όταν τόν κρατάς πατημένο με ταχύτητα όλα τά υπόλοιπα είναι φυσιολογική φθορά όσο πιο πολλές αλλαγές τόσο περισσότερη φθορά! κοπελιά ο καθένας έχει το τρόπο πως να παρκάρει τή μηχανή του. η κρίση δική σου!!!!!
    george

  11. #26
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
    η φθορά στο συμπλέκτη γίνεται όταν τόν κρατάς πατημένο με ταχύτητα ...
    τρεις λαλουν και δυο χορευουν.....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #27
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
    η φθορά στο συμπλέκτη γίνεται όταν τόν κρατάς πατημένο με ταχύτητα όλα τά υπόλοιπα είναι φυσιολογική φθορά όσο πιο πολλές αλλαγές τόσο περισσότερη φθορά! κοπελιά ο καθένας έχει το τρόπο πως να παρκάρει τή μηχανή του. η κρίση δική σου!!!!!
    Το έγραψαν και από πάνω. Όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος δεν υπάρχει φθορά.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #28
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    DrBig... η σκέψη μου προκύπτει απο το εξής...


    Δίσκος τριβής
    Ο δίσκος τριβής μεσολαβεί μεταξύ σφονδύλου και πλατώ. Η επιφάνεια επαφής του εiναι από θερμουΐτ ή υλικά με μεγάλο συντελεστή τριβής ώστε να μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στρέψης αλλά και να αντέχει την αναπτυσσόμενη θερμoκρασiα. Η επιφάνεια επαφής είναι συνδεμένη με περτσίνια πάνω σε ένα χαλύβδινο έλασμα που ονομάζεται μαργαρίτα. Το χαλύβδινο αυτό έλασμα είναι συνδεμένο ελαστικά με την πλήμνη με ελικοειδή ελατήρια. Σκοπός της σύνδεσης αυτής είναι η προοδευτική μετάδοση της κίνησης κατά τη σύμπλεξη. Τα ελατήρια αυτά ονομάζονται ελατήρια απορρόφησης κραδασμών ή ελατήρια σκορτσαρίσματος. Παραλλαγή που εμφανίζεται στα νέα μοντέλα αποτελεί να έχουμε συνδεμένο σταθερά το δίσκο με την πλήμνη και τα ελατήρια να είναι μέσα στο σφόνδυλο με ανάλογη εσωτερική διαμόρφωση. Το εσωτερικό της πλήμνης είναι πολύσφηνο και μέσα σφηνώνεται στο άκρο του ο πρωτευοντας άξονας που βρίσκεται έξω από το κιβώτιο που εivαι διαμορφωμένο εξωτερικό πολύσφηνο.
    [Επεξεργασία] Πλατώ

    Μηχανικός Ξηρός Συμπλέκτης-πλατώ με ελατηριωτό διάφραγμα

    Το πλατώ είναι ένα σύνολο εζαρτημάτων το οποίο στερεώνεται με κοχλίες πάνω στον σφόνδυλο και περιστρέφεται μόνιμα μαζί με αυτόν. Απoτελεiται από:

    Την πλάκα πιέσεως που ειναι ένας δίσκος με δακτυλιοειδή μορφή και κατασκευάζεται από χυτοσίδηρο και αναπτύσσει την απαραίτητη τριβή με το δίσκο.

    Το κέλυφος ειναι μία θήκη από χαλύβδινο έλασμα που περιβάλλει και συγκρατεί την πλάκα πιέσεως και το σύστημα μοχλών

    Σύστημα μοχλών αποσύμπλεξης με ελατήρια & ζύγωτρα

    Τα ελατήρια τoπoθετoύvται περιφερειακά στην πλάκα πιέσεως και συγκρατούνται από το κέλυφος. Εξασκούν μόνιμη πίεση πάνω στην πλάκα πιέσεως. Όσο μεγαλύτερη ροπή θέλουμε να μεταφέρουμε τόσο πιο ισχυρότερα και περισσότερα πρέπει να είναι τα ελατήρια. Εξασθένιση των ελατηρίων επιφέρει ολίσθηση του δίσκου, θέρμανση και φθορά του δίσκου και απώλεια ισχύος. Τα ζύγωτρα ή κοκοράκια, εiναι μοχλοί που στη μια άκρη τους δέχovται τη δύναμη από τον ωστικό τριβέα και πλησιάζουν προς τον σφόνδυλο ενώ η άλλη τους άκρη απομακρύνεται με αποτέλεσμα να συσπειρώνονται τα ελατήρια και να απομακρύνεται η πλάκα πιέσεως.


    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%...84%CE%B7%CF%82


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  14. #29
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
    DrBig... η σκέψη μου προκύπτει απο το εξής...






    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%...84%CE%B7%CF%82


    Gandalf

    Αν εχεις κεντρικο σταντ και σηκωσεις τη μηχανη θα δεις οτι οντως σε καποιες μηχανες, με ταχυτητα στο κιβωτιο και πατημενο συμπλεκτη, ο πισω τροχος περιστρεφεται ελαφρα. Οποτε, οντως υπαρχει μια ολισθηση στο δισκο. Αυτη ομως η ολισθηση δεν μεταφερει ροπη (ελαχιστη) και η οποια φθορα συμβαινει ειναι ελαχιστη σε σχεση με αυτη που ο δισκος υφισταται κατα τη διαρκεια της αποσυμπλεξης και συμπλεξης με ταχυτητα και εν κινησει.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #30
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ...ειναι σα να συκρινεις φθορα στα φρενα με δυνατο φρεναρισμα στη μια περιπτωση και με πολυ ελαφρο στην αλλη, ισα να σταματησει ενας τροχος που περιστρεφεται στον αερα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 2 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. δεν πιστεύω να υπάρχει λογοκρισία εδώ μέσα έτσι
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2004, 21:05
  2. Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2004, 13:30
  3. Η Πρώτη Λασπομαχία
    από Julius στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2003, 17:50
  4. Μια χαλαρή Κυριακιάτικη βόλτα μέσα στα σύννεφα
    από SeNNinhA στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2003, 16:24
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 22:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF