χαιρομαι που υπαρχει ζητηση για τεχνικα θεματα...
*Λοιπων καποια πολυ βασικα πρωτα.
Μπαινει αερας από την εισαγωγη και εμπλουτιζετε με βανζινη (με αναλογια 16:1 ή καποια εκει κοντα, λεω εγω αλλα αυτά είναι για άλλο ποστ)
Στην συνεχεια αυτό το μειγμα μπαινει στον κυλινδρο οπου και συμπιεζετε. Αν όλα εχουν γινει σωστα εχουμε εναυση του καυσημου το οποιο λογο της εκρηκτικοτητας του αυξανει δραματικα τον ογκο του και πιεζει το εμβολο προς τα κατω υπερνικοντας της αντιστασεις, δυνοντας μας την δυναμη και την ροπη που θελεουμε
ολον αυτόν τον καυτο ογκο καυσαεριων πρεπει να τον οδηγησουμε εξω από τον κινητηρα ώστε ο θαλαμος καυσης να είναι καθαρος για να τον ξαναγεμισουμε με φρεσκο μειγμα
*καποιοα πιο ψαγμενα βασικα
λογο των υψηλων (ή και πολύ υψηλων) στρφων του κινητηρα, το μηγμα ποτε δεν ολοκληρωνει την καυση του στον ελαχιστο χρονο που του δηνουμε (στην πραγματικοτητα μας ενδιαφερει να εχουμε αποδωση δυναμης στην επιφανεια του πιστονιου την στιγμη που το πιστονι (αρα και ο στροφαλος) βρισκετε στο μεσα της διαδρομης του από το ΑΝΣ προς το ΚΝΣ (τοτε εχουμε και την μεγιστη ροπη Μ=F*L F δυναμη, L αποσταση). Κατά τα αλλα αδιαφορουμε για την ισχη που μπορει να χαραμισουμε. Για υτον τον λογο και εκμεταλευομαστε μολις το 20-25% της εν δυναμη ισχη του καυσημου.