Μιλάς για τεστ σε βρεγμένη πίστα. Έτσι είχε βγει και Master Bike το Aprilia Mille.Αρχικά δημιουργήθηκε από THRESH
Πάντως και το 0-300 το αποτέλεσμα του δεν είδα να το σχολιάζει κανείς,
μεταξύ του GSX-R 1000 '09 με S1000RR.
Eξηγούσε λεπτομερώς βέβαια το γιατί και το πώς αλλά
η ιστορία έγραψε οτι το Σουτζούκι έριχνε στο BMW 1.5 sec (στη χειρότερη) στο γύρο....
Για να είμαι αντικειμενικός βέβαια,το Suzuki φορούσε εξάτμιση και φίλτρο,αλλά το BMW και
πάλι είχε κατα πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη (γύρω 18 πάνω).
Παράλληλα,παρά το ότι βλέπω οτι Masterbike,MCN έβγαλαν ως καλύτερο το BMW έχεις 0-300
απο Ελλάδα και Raptors&Rockets απο Αμερική να βγάζουν καλύτερο το Suzuki.
Τρία πραγματάκια είναι σίγουρα:
1) το SUZUKI χωρίς καμία ουσιαστική καινοτομία είναι το καλύτερο VALUE/MONEY που μπορείς να αγοράσεις και παίζει στα ίσια όλα τα άλλα, ειδικά όταν μιλάμε για απλούς αναβάτες και όχι αγωνιζόμενους.
2) Το BMW είναι ίσως ότι καλύτερο μπορεί κάποιος να αγοράσει σήμερα και ειδικά εαν είσαι αγωνιζόμενος μάλλον σου δίνει μεγαλύτερες προοπτικές.
3) Το Aprilia είναι το καλύτερα στημένο από όλα και εαν βγάλουν και traction του χρόνου μάλλον θα είναι μπροστά.