Δεν υπάρχει τελικά ψεκασμός όπως πολύ περίμεναν και δυστυχώς αποχαιρετούμε τα δίχρονα 125cc καθώς δεν υπάρχει στην νέα γκάμα μοντέλο motocross ή enduro. Μεγαλύτερη αλλαγή αυτή του πλαισίου για τα 450/530 αλλά και η αλλαγή offset στις τιμονόπλακες (πατέντα KTM).
ΜΟΝΤΕΛΑ EXC – ΠΛΑΙΣΙΟ
Νέα εμπρός δαγκάνα φρένου Brembo (όπως τα 2009 SX) με νέα τακάκια Toyo B153
Ξανασχεδιασμένο φιλτροκούτι με νέας σχεδίασης φίλτρο Twin Air
Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων, PDS με βελόνα νέα σχεδίαση
Νέα αλυσίδα DID 520 X-ring
Νέες ελαφρύτερες ζάντες Excel
Νέα γκριπ Renthal
Νέα γραφικά
ΚΤΜ EXC 450/530 2010
Αλλαγές πλαισίου όπως SX-F 450
Νέος σχεδιασμός πλαισίου. Το πλαίσιο είναι κολλημένο στον λαιμό 10 χιλιοστά πιο χαμηλά απ’ ότι το 2009. Επιτυγχάνεται κλίση πλαισίου και μοτέρ ελαφρώς μπροστά, χαμηλώνοντας το τεπόζιτο και την θέση οδήγησης. Επιτυγχάνεται καλύτερη ευστάθεια στο εμπρός κομμάτι της μοτοσυκλέτας, καλύτερη διαχείριση του πίσω τροχού και ελαφρύτερη αίσθηση.
Νέο χαμηλότερο τιμόνι
KTM EXC 250/300 2010
Ενισχυμένη κεφαλή κυλίνδρου για αξιοπιστία
Ενισχυμένη 1η ταχύτητα για αξιοπιστία
Νέες τσιμούχες μίζας για μειωμένη συντήρηση
Νέο καπάκι ψυγείου με μεγαλύτερη αντοχή πίεσης (1.8 bar από 1.4 bar)
KTM EXC 400 2010
ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγαλύτερη αντοχή
Ξανασχεδιασμένος τεντωτήρας και γλίστρα αλυσίδας
KTM EXC 450 2010
Ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγαλύτερη αντοχή
Ξανασχεδιασμένος τεντωτήρας και γλίστρα αλυσίδας
KTM EXC 530 2010
Ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγαλύτερη αντοχή
Ξανασχεδιασμένος τεντωτήρας και γλίστρα αλυσίδας
Νέος χρονισμός εκκεντροφόρου
Νέος χρονισμός ανάφλεξης
πηγή:enduro.gr link:ΕΔΩ
![]()