Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 52

Θέμα: Συστημα εξαγωγης

  1. #16
    τελος δυο λογια για τις πολλαπλες εξαγωγες…

    περα από τις οποιες υπερβολες, τα οποια εφετζιδικα κολπα και γενικα τις απαιτήσεις μας και τα αποτελεσματα της ερευνας αγωρας οι πολλαπλες εξαγωγες φτιαχνοντα (ή καλυτερα ρυθμιζονται) με στοχο να εχουμε αυτό που μας απασχολει από την αρχη… καθαρο από καυσαερια και υπολειμματα θαλαμο καυσης, καλη ροη καυσαεριων (μικρη back pressure), και ένα «ευχαριστο, ελκιστικο και θελκτικο περιβαλλον» για τα καυσαερια με που που θα ανοιξει η βαλβιδα εξαγωγης

    ετσι αν εχουμε έναν 2κυλινδρο (βασικο δλδ) κινητηρα (ασχετως διαταξης V ή Ι) θα επιδιώξουμε να κατασκευασουμε ετσι τις εξατμισεις οστε να αλληλοβοηθιουνται και να εκπληρωνου σε τελικη αναλληση τα παραπανω ζητουμενα
    μετα δεν μας μενει να κανομε ασκησεις επι χαρτου και να αρχισουμε να προσθετουμε κυλινδρους και να εξεταζουμε σειρες αναφλεξης, χαρτογραφηση κινητηρα και επιλογη εκεντροφορων..

    τωρα γιατι π.χ η MV Agusta επελεξε να εχει σε 4κυλινδρο μοντελο της συτημα εξαγωγης με 4 σωληνες εξαγωγης να ενονονται ανα δυτερη σε μια και μετα οι δυο νεες σε μια και μετα ξανα διαχωρισμος σε 2 και τελος να καταληγουν 4 τελικα (δλδ συστημα 4σε2σε1σε2σε4) δεν μπορω να απαντησω με βεβαιοτητα… αλλα μου μυριζετε Ιταλικο ντιζαιν παρα Ιταλικη ευρεσιτεχνια…

    το συγουρο παντος ειναι πως
    πολλα τελικα = μεγαλυτερο βαρος
    πολλες εξοδοι, μεγαλο μηκος και μπλεξηματα σωληνων σήμαινε αυξηση της αντιστασης ροης (αρα μεγαλη back pressure) ή και πιο εντονη (αλλα γλυκια) «μουσικη»

    simple is better εν πολυς και παν μετρο αριστο!!

  2. #17
    Βαριεμαι να το ξαναδιαβασω και να βρω τα λαθη μου και τις οποιες παρατυπιες μου…

    Αμα βρητε τιποτα εσεις στηλτε μου π.μ. η γραψτε από κατω…

    Αυριο θα το ξαναδιαβασω…

    Αν θα το συνεχισω σε 2Τ δεν ξερω… ψιλοβαριεμε και δεν εχω διαθεση…



  3. #18
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sonic22
    λογο της εκρηξης του μηγματος δημιουργουνται ωστικα κυματα τα οποια ξεχυνονται μεσα από τον θαλαμο καυσης (μολις ανοιξει η βαλβηδα εξαγωγης) με την ταχυτητα του ηχου!!!
    ΕΕεεε... δε θέλω να ακουστώ κακός, αλλά όλα τα μηχανικά κύματα διαδίδονται εξ'ορισμού με την ταχύτητα του ήχου στο εκάστοτε μέσο. Οπότε προς τι ο ενθουσιασμός; Δε θα μπορούσαν να κινηθούν με χαμηλότερη ταχύτητα...

  4. #19
    δικαιη η παρατηρηση σου σιροσ...

    απλα πιστευω πως αξηζανε 3 θαυμαστικα οταν μιλαμε για κινηση στο ενα μαχ μεσα σε ενα σοληνα 2cm γεματω με καυσαεριο (ακομα και αν το κυμα αυτο δεν κουβαλα και τοση πολυ υλη μαζι του δημιουργει καταστασεις μεσα στον σοληνα μας που ουτε να φανταστω δεν μπορω)... και μαλιστα σε τοσο υψηλους ρυθμους παραγωγης (π.χ. 10.000/2 το λεπτο)

    εσυ δλδ ποσσα θαυμαστικα θα εβαζες?

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    9
    dear sonic22 kali i eksigisi sou an kai arketa mperdemeni(kai me orismena lathakia stin orologia).i eksatmisi iparxi gia tous parakato logous:
    1)eksagogi kafsaerion
    2)miosi thorivou
    3)anapnoi kinitira

    olo to paketo stin kataskevi mias eksatmisis ine i "anapoi" tou kinitira.i eksatmi litourgi san antlia kai "trompeta" mazi.to pos kai to giati den mporis na to eksigisis se ena foroum.apla to thema ine na kataferis na kataskevasis ena sistima eksagogis pou na sintonizete me ton kinitira sou (polikilindro i monokilindro) etsi oste sto xrono eksagogis kathe kilindrou na exis oso dinaton megaliteri ipopiesi stin valvida eksagogis(se oso megalitero fasma strofon mporis) oste ta kafsaeria na ekserxonte grigora.an milame gia dixrono kinitira to maniki ine megalitero giati ektos apo to rolo tis antlias eksagogis i eksatmisi pezi to rolo tis antlias isagogis mias kai ta kafsaeria periexoun megalo meros akafstis venzinis opote prepi na ksanampoun se ena pososto mesa ston kilindro.

  6. #21

  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimoff
    i eksatmisi pezi to rolo tis antlias isagogis mias kai ta kafsaeria periexoun megalo meros akafstis venzinis opote prepi na ksanampoun se ena pososto mesa ston kilindro.

    :hypnotize

    Η θα σοβαρευτείτε ή θα το πάτε στα ανέκδοτα !!!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimoff
    ta kafsaeria periexoun megalo meros akafstis venzinis opote prepi na ksanampoun se ena pososto mesa ston kilindro.
    jimoff, αυτό πως μπορείς να το στηρίξεις;

    για τί ποσότητες μιλάμε;

  9. #24
    i mones xrisis pou xero gia ta kausaeria stous emboloforous benzino-kinhthres (gia ta diesel einai alo thema) einai
    1. diatajeis tourbo
    2. kinitires poli ftoxou migmatos (toyota). se peiramatiko stadio...
    3 sta thermika tilekateuthinomena fouskonontas to ntepozito benzinis dimiourgodas piesh sto kausimo
    4. se enalaktes thermotitas gia paragvgh atmou or esxatos PSIXIS!!!!!!! (polla thaumastika edw siro )

    twra to H.S.W. einai ena ejeretiko site alla einai poli egiklopediko kai polles fores adiprosopeuei tin low teck apopsi twn kinitirwn autokinitwn...

    sevasti i apopsi sou alla...

  10. #25
    kati akoma gia tin anapnoi tou kinitira...

    auto einai apla mia piasariki ekfrasi apo tous mastorous pros tous "pelates" pou exei tis rizes tis stis ipodromies... (na mou peis kai edw alogata exoume)

    o kinitiras den anapneei...

    o anthropvw anapneei .bazei ojigono kai bgazei "kaysaerio apo kini swlina gia eisagwgi ejagwgi...

    o kinitiraw exei roi...(estw kai pseudoroi)

    me liga logia to 1 einai to idio me to 3...
    kai kati akoma o thorivos den enoxlei katholou tin leitoyrgia tis ejatmisis-kinitira... enoxlei emas..

    p.s. prospathisa na min xrisimopoiiso tin lexi ipopiesi... giati einai sxetiki enia... ipopiesi dld se sxesi me tin atmosfaira? me tin piesi twn kaysaeriwn poy feygoun? or me tin piesi mesa ston kilindro?

    (den thelw na to paijw exipnos kai sorry an akougome etsi. kathe gnomi sevasti)


  11. #26
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Ο πνεύμονάς σου, παίρνει οξυγόνο και το μεταφέρει στο αίμα. Μετατρέπει μια μορφή χημικής ενέργειας σε μια άλλη μορφή (χημικής πάλι) ενέργειας που όμως το σώμα μπορεί να χρησιμοποιήσει.

    Πιασάρικη ξεπιασάρικη δε με νοιάζει αν είναι η έκφραση αλλά στέκει. Ένας κινητήρας όντως αναπνέει. Εισάγει ατμοσφαιρικό αέρα τον οποίο χρησιμοποιεί για να μετατρέψει χημική ενέργεια σε μηχανική.

    (άραγε μπορούμε να φτιάξουμε κινητήρα που να λειτουργεί με ατμοσφαιρικό αέρα; χιχιχιχι η καταστροφή του περιβάλλοντος χιχιιχ)

  12. #27
    το προβλημα της αναπνοης δεν ειναι τι κανεισ το εργαζωμενο μεσο αλλα απο που μπαινει και απο που βγαινει...

    η προσοχη πρεπει να δωθει στον τροπο προσαγωγης του μεσου..

    τα ζωα ρουφανε αερα και τον βγαζουν απο τον ιδιο σωληνα...
    λογο αυτης της παληνδρομησης εχουμε ενα οριο στην αναπνοη του (για καθε εισωδο αερα πρπει να εχουμε ενα αντιστοιχο σε διαρκεια χρονο εξαγωγης)...

    οι κινητηρεσ εχουν ροη και την ροη την αυξανεις (θεωρητικα εστω) απεριοριστα

    μιλαμε για αναπνοη επιδει ειναι ευκολο να καταλαβει ο καθενας οτι αν φορασ μια μασκα δισκολευεσε να αναπνευσεις και αν την βγαλεις εισαθανεσε πιο ευκολη την αναπνη σου...

  13. #28
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Η εξαγωγή, η εξάτμιση, παίζει ρόλο στο πως θα φύγουν τα καυσαέρια από τον κύλινδρο. Ανάλογα με το πως είναι σχεδιασμένη η εξαγωγή και με τη δημιουργία υποπιέσεων κατάλληλων την κατάλληλη στιγμή, "ρουφάει" τα καυσαέρια από τον κύλινδρο και βοηθάει το πιστόνι που εκείνη τη στιγμή κάνει την ίδια δουλειά (ζμπρώχνει τα καυσαέρια να βγούν από τον κύλινδρο).

  14. #29
    κατι που σκευτικα για να βοηθησω αυτους που εχουν δυσκολια να καταλλαβουν τα πυκνοματα και αραιωματα (παλμοι πιεσης?? νομιζω τα λενε... αλλα δεν ειμαι συγουρος)

    αν παρετε μια μισογεματη (αισιοδοξος ) μπουκαλα νερο και την γυρετε στο πλαι και την κουνησετε ελαφρα το νερο θα αρχισει να κουνιετε μπρος πισο..

    αν παρατηρησετε την μια μερια (π.χ. αυτη που εχει το καπακι) θα δητε οτι η σταθμη ανεβαινει και κατεβαινει...

    οσο πιο γρυγορα την κουνατα (δλδ συγχνωτητα) τοσο πιο γρυγορα γινετε η εναλογη μεταξι υψηλης και χαμιλης σταθμης...

    οσο πιο μακρια η φιαλη τοσο θα αργει να ελθει πισω το κυμα νερου

    καπως ετσι δουλευει και η εξατμιση... προσπαθουμε να πετυχουμε μια χαμιλη σταθμη (πιεσης) με το που θα ανοιξει η βαλβιδα εξαγωγης...


  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2005
    Μηνύματα
    165

    εξατμισεις

    καλησπερα στην παρεα περι εξατμισεων.δεν καταλαβα και δεν θελω να παρεξηγηθω.ενοειτε οτι τα καυσαερια μεσα στην εξατμιση κινουνται με την ταχυτητα του ηχου; οι εξατμισεις 4-2-1-ειναι μια πολυ καλη εφευρεση για τους κινητηρες με εμφανιση ροπης σε υψηλες στροφες .εμφανιζεται πολυ νωριτερα χωρις να χανει τα προηγουμενα χαρακτηριστικα της.επεισεις ενα κολπο ειναι να εκτονονεται αμεσως μετα την συνδεση με την κεφαλη.μετα την κεφαλη η εξατμιση απαιτει πολυ δουλεια και αποδιδει τα δεοντα μετα απο καλο σχεδιασμο.δεν ειναι παντα τυχαιο το σχημα τους
    4-4δινει χαμηλα 4-2 μεσαια 4-1 ψηλα 4-2-1 μεσαια και ψηλα
    wrench

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σύστημα Abs
    από ruyjin στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2005, 22:43
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/09/2004, 15:20
  5. Προβολικό σύστημα για μοτοσικλέτες
    από skor-billys στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2004, 02:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF