Δηλαδή όλοι οι κινητήρες που έχουν τα ίδια άλογα βγάζουν την ίδια ροπή στις ίδιες στροφές και το αντίστροφο.....
Πόσα θες να μας τρελάνεις?????
Δηλαδή όλοι οι κινητήρες που έχουν τα ίδια άλογα βγάζουν την ίδια ροπή στις ίδιες στροφές και το αντίστροφο.....
Πόσα θες να μας τρελάνεις?????
Παλι σου ξέφυγε λίγο..Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
Δηλαδή όλοι οι κινητήρες που έχουν τα ίδια άλογα βγάζουν την ίδια ροπή στις ίδιες στροφές και το αντίστροφο.....
Πόσα θες να μας τρελάνεις?????
Αν δύο κινητήρες εχουν ιδια ιπποδύναμη σε Χ στροφές, τότε εχουν και ιδια ροπή σε αυτες τις στροφές.
Ιχύει και το αντίστροφο.
Το αν ειναι μονοκύλινδροι η 12κύλινδροι δεν μας απασχολεί, ούτε καν αν ο ενας ειναι βενζίνης και ο αλλος Diesel.
Πόσα δίνεις? Αν ειναι να γράψω κι άλλα.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ακριβώς έτσι είναι. Δώσε μου ένα διάγραμμα ροπής και σου κάνω εγώ το διάγραμμα ιπποδύναμης της μηχανήςΑρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Παλι σου ξέφυγε λίγο..
Αν δύο κινητήρες εχουν ιδια ιπποδύναμη σε Χ στροφές, τότε εχουν και ιδια ροπή σε αυτες τις στροφές.
Ιχύει και το αντίστροφο.
Το αν ειναι μονοκύλινδροι η 12κύλινδροι δεν μας απασχολεί, ούτε καν αν ο ενας ειναι βενζίνης και ο αλλος Diesel.
Πόσα δίνεις? Αν ειναι να γράψω κι άλλα.![]()
Αυτο ειναι λαθος, διοτι ειναι τελειως διαφορετικα φυσικα μεγεθη. Και μια και ο gkwsto προβληματιστηκε σχετικα με τη φυσικη τους σημασια, η φραση αυτη ειναι ακρως αποπροσανατολιστικη.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
Είναι το ίδιο πράμα.
Sapila, μην εισαι προπετής !![]()
ΥΓ
Για να φερω ενα παραδειγμα του ποσο λαθος ειναι τα βλεπουμε σαν το ιδιο πραγμα, επειδη το ενα προκυπτει απο το αλλο, ας παρουμε την σχεση αποστασης-ταχυτητας-χρονου δηλ
S=u*t
Ειναι σα να λεμε λοιπον οτι η αποσταση και η ταχυτητα ειναι το ιδιο πραγμα επειδη απο ενα διαγραμμα ταχυτητας-χρονου μπορουμε να εχουμε ενα διαγραμμα αποστασης-χρονου αν πολλαπλασιασουμε το πρωτο με το χρονο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ναι ρε παιδί μου, το απλοποιώ για να μπορεί να καταλάβει ο άνθρωπος. Παρακάτω του εξηγούμε για να μην χαθεί μέσα στο μυστήριο, όπως οι περισσότεροι.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αυτο ειναι λαθος, διοτι ειναι τελειως διαφορετικα φυσικα μεγεθη. Και μια και ο gkwsto προβληματιστηκε σχετικα με τη φυσικη τους σημασια, η φραση αυτη ειναι ακρως αποπροσανατολιστικη.
Sapila, μην εισαι προπετής !![]()
Αμφιβάλλεις ότι τα δυο μεγέθη είναι ευθέως ανάλογα στους ίδιους ρυθμούς περιστροφής;
Αμφιβάλλεις ότι η ορολογία της πιάτσας περί "ροπάτου" κινητήρα και μη, μπερδεύει τον κόσμο;
ισχυς σε watt --> P=Txω Τ η ροπη σε Nm και ω=2πΝ/60 με Ν σε rpm
Μετα καντε πραξεις και μετα μετατροπες μοναδων για να βρειτε ιππους![]()
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
τι κανάγιας !Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Έτσι λοιπόν η Ιατρική δεν θα χάσει έναν καλό γιατρό για να κερδίσει η μηχανολογία άλλον έναν κακό μηχανικό...Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
...
...και ο λουμίδης στους καφέδες.![]()
![]()
![]()
@duc: δεν μπιστεύω να παρεξηγήσεις...![]()
ΚΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΤΑΣΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ..
ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙΔΙΟΝ ΑΛΟΓΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΝΟΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ, ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΑ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΣΤΡΟΦΟ ΚΑΙ ΡΟΠΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΕ ΠΟΛΥΣΤΡΟΦΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ?(ΠΕΡΑΝ ΚΙΒΩΤΙΟΥ)
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΣΑΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΦΑΕΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΑ ΦΟΡΤΙΟ?
ΕΝΩ Η ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΤΗΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
ΤΕΛΟΣ ΦΕΡΝΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ FMX 650 ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕ 5.2κγρ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ 37 ΑΛΟΓΑ..
ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΝΑ ΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ?
Bike riding is an art..
Να ξερεις παντα οτι οι diesel κινητηρες εχουν την ροπη τους χαμηλα.Επισης οταν θελουμε οχημα το οποιο θα κινει μεγαλο φορτιο επιλεγουμε diesel γιαυτο το λογο!(Δεν εχεις αναρωτηθει ποτε γιατι ολα τα βαρια οχηματα ειναι diesel?).Δηλαδη η μεγαλη αυτη ροπη μας βοηθαει να κινησουμε μεγαλο βαρος(η αλλιως βοηθαει να νικησουμε τις δυναμεις αδρανειας.)
Οσο για τα αλλα μη προσπαθεις να τα μαθεις ολα μαζι και μαλιστα απο ενα φορουμ.Αν ενδιαφερεσαι τοσο πολυ ψαξου λιγο.....ανοιξε κανα βιβλιο!Κι οτι απορια εχεις εδω ειμαστε(αρκει να μη την εχουμε κι εμεις φυσικα...)![]()
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
Ζω για να μαθαίνω....Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Έτσι λοιπόν η Ιατρική δεν θα χάσει έναν καλό γιατρό για να κερδίσει η μηχανολογία άλλον έναν κακό μηχανικό...
...και ο λουμίδης στους καφέδες.![]()
![]()
![]()
@duc: δεν μπιστεύω να παρεξηγήσεις...![]()
αλλά εδώ θέλω να κάνω και μία πρακτική ερώτηση γιατί καλή η θεωρία αλλά δεν οδηγούμε θεωρητικά μηχανάκια
Η ίδια λοιπόν η θεωρία έχει κενά και εκεί αρχίζουν τα μπερδέματα.
Να πχ μία τρύπα
Έστω λοιπόν ότι έχουμε ένα κινητήρα με βάρος κινητών μερών 40 κιλά και έναν ακόμα με βάρος κινητών μερών 10 κιλά.
Τους ρυθμίζουμε να έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 4.000 στρ/λ
Ποιος θα έχει μεγαλύτερη ροπή?
Και αφού έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 4.000 στρ/λ θα έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 2.000 και στις 6.000?
Λογικά με την παραπάνω θεωρία(Σωστή είναι αλλά είπαμε έχει κενά) οι δύο αυτοί κινητήρες θα έχουν την ίδια ροπή στρέψης αλλά αν υπολογίσουμε και την αδράνεια των κινούμενων μερών τότε λογικά τα βαρύτερα κινητά μέρη θα μας δώσουν μικρότερες τιμές ροπής.
Εκτός αν είμαι τόσο μπερδεμένος και λέω βλακίες πάλι
Σωστός.Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
τότε λογικά τα βαρύτερα κινητά μέρη θα μας δώσουν μεγαλύτερες τιμές ροπής.![]()
![]()
Δεν υπάρχουν απορίες ή ερωτήσεις βλακώδεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
Εκτός αν είμαι τόσο μπερδεμένος και λέω βλακίες πάλι![]()
![]()
Αν έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 4000 στροφές, θα εχουν και την ίδια ροπή στις 4000 στροφές.Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
Έστω λοιπόν ότι έχουμε ένα κινητήρα με βάρος κινητών μερών 40 κιλά και έναν ακόμα με βάρος κινητών μερών 10 κιλά.
Τους ρυθμίζουμε να έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 4.000 στρ/λ
Ποιος θα έχει μεγαλύτερη ροπή?
Και αφού έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 4.000 στρ/λ θα έχουν την ίδια ιπποδύναμη στις 2.000 και στις 6.000?
Λογικά με την παραπάνω θεωρία(Σωστή είναι αλλά είπαμε έχει κενά) οι δύο αυτοί κινητήρες θα έχουν την ίδια ροπή στρέψης αλλά αν υπολογίσουμε και την αδράνεια των κινούμενων μερών τότε λογικά τα βαρύτερα κινητά μέρη θα μας δώσουν μεγαλύτερες τιμές ροπής.
Εκτός αν είμαι τόσο μπερδεμένος και λέω βλακίες πάλι
Σε άλλες στροφές τα πράγματα θα είναι μάλλον διαφορετικά.
Οχι λόγω του βάρους των κινουμένων μερών, αλλά λόγω του οτι για να ειναι τόσο μεγάλη η διαφορά των κινουμένων μερώ, σημαίνει οτι οι κινητήρες αυτοί εχουν διαφορετικό σκοπό ύπαρξης.
Ομως εξ αρχής, για να εχουν δύο τόσο διαφορετικής κατασλευής κινητήρες την ιδια ιπποδύναμη στις 4000 στοφές, θα πρέπει να δουλέυουν σε διαφορετικό φάσμα στροφών.
πχ ενας 1000ρης 4κύλινδρος απο μοτοσυκλέτα στις 4000 στροφές μπορεί να εχει 30 ίππους, το ίδιο κι ενας μονοκύλινδρος 650 κυβικών.
Μόνο που ο 1000ρης εχει μεγιστη ιπποδύναμη 120+ στις 11000 κι ο μονοκύλινδρος 45+ στις 7000.
Καλύτερα τώρα?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
quote:Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
τότε λογικά τα βαρύτερα κινητά μέρη θα μας δώσουν μικρότερες τιμές ροπής.
Εκτός αν είμαι τόσο μπερδεμένος και λέω βλακίες πάλι
--------------------------------------------------------------------------------
Αρχικά δημιουργήθηκε από drspeed
τότε λογικά τα βαρύτερα κινητά μέρη θα μας δώσουν μεγαλύτερες τιμές ροπής.
--------------------------------------------------------------------------------
Καπου εδω σας έχασα.![]()
:rotflmao:
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957