Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 42

Θέμα: ειναι το 06???????

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
    kai ego sou leo oti enas kalos odigos me ena palio RGV 250 tha sou erixne girous mesa stin pista.....Ta tis pistas einai allo thema file mou....to 80% einai o odigos.
    Tora ston dromo,den nomizo oti ena Z750-fz6 einai xirotero se otidipote apo to diko sou,to oti exeis anapodo den leei tipota (kai to hyosung 650 exei).....episis ta frena,to oti exoun dipistones me glistra den simainei oti den frenaroun to idio kala me to diko sou....Oreo to monsteraki alla telika,afto pou theloume OLOI mas ston dromo einai....aplo....3ero....omo...gkazi,kai se ayto den sigkrinontai oi JAPAN inline4.OI ypervoles tipou tosa aloga se 25.000rpm klp. den mas pithoun.Exeis odigisei kalo tetrakilindro?Odigountai oso ipia thes (...den skortsaroun opos ta monsterakia) alla an ta ani3eis 3yrizoun...(eixa sv650 kai vtr1000)
    Panta milao gia ta mixanaki pou mporeis na agorasei kaneis...paragogis kai oxi gia e3otika panakriva aniparkta italika concept bikes.
    Ναι ενα διχρονο RGV250 θα γυργαγε πιο γρηγορα απο το τετραχρονο δικο μου, γιατι και αναρτησεις αντιστοιχες περιπου εχει, και φρενα, και ΚΥΡΙΩΣ ειναι παναλαφρο οποτε και να μην εχει τοσο καλα, κερδιζει απο το βαρος, οπως και με ενα Aprilia RS250 θα ετρωγα ενα παρταλι RGV...............
    εγω μιλησα για τετραχρονα γυμνα πχ, οπως ενα Fazer και ενα Monster, φερε οποιο Fazer μαμα θες που εχει και μοτερ απο R6, η και εντελως μαμα Ζ750 στην B.Εβοια, μιας και ειπες για δρομο, και θα δουμε εαν στριβει τοσο καλα, και φρεναρει επισης το ιδιο, και εαν ειναι τελικα με τα αλογα τα παραπανω γρηγοροτερο......................................
    οσο για τα φρενα και τις γλυστρες που λες, θα σου φερω παραδειγμα το Μονστερ 800 του 2003-2004, και το καινουριο Μονστερ 800 S2R, ειναι σχεδον ιδια σε ολα, εκτος διασταση ελαστικων και φρενα, του 2003 εχουν 320ρηδες με τετραπιστονες, και το νεο S2R εχει 300ρηδες Brembo με 2πιστονες γλυστρα.... ΕΕΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, αν και Ducatistas δεν το καινουριο και πηρα το παλιο για τα φρενα βασικα, το νεο με τους 300ρηδες και γλυστρα απο τα πολλα χλμ οταν φρεναρεις σταματαει σε περισσοτερα μετρα απο το παλιο, και αμα πηγαινεις ταπα πχ σε μια πιστα η ενα στροφιλικι για πολλα χλμ δεν εχει την δια αισθηση και αποδοση και ακαριαιο κοψιμο χιλιομετρων, ναι καλα τα 300ρια με τις διπιστονες του νεου Μονστερ, αλλα δεν σου πεταει τα ματια εξω στο φρεναρισμα σαν το παλιο που "σκιζει" την ασφαλτο..... αυτα στα λεω αν και Ducatistas..... αλλα υπαρχει μεγαλη διαφορα... οχι στα λιγα στην πολη, αλλα στα ζορια, στο κυνηγητο, στην πιστα και στα πολλα....

    anyway.................


  2. #17
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Παλι για το τι ειναι καλυτερο συζηταμε?

    Εγω σου απαντησα ετσι Παναγιωτη εφοσον παλι ξεκινησες "πειραγματα" για τα Jap bikes.
    Επειδη το θεμα εχει συζητηθει χιλιαδες φορες και ειμαστε για μια ακομη φορα off topic δεν θα επεκταθω (πολυ ).

    Καλως ή κακως (για εμενα τουλαχιστον) το καλο μηχανακι κρινεται απο τα μηχανικα του μερη.

    Ακριβα περιφεριακα οπως μπροστινα,φρενα,αναρτησεις δεν κατασκευαζονται απο τα εργοστασια αλλα αγοραζονται ετοιμα απο τριτους κατασκευαστες γι'αυτο ο καθενας βαζει οτι θελει και διαμορφωνει αναλογα το κοστος / ποιοτητα της τελικης κατασκευης......

    Κινητηρας / πλαισιο / και μερος των ηλεκτρικων φτιαχνονται απο τον κατασκευαστη της μοτοσυκλετας και μονο. Εκει θεωρω τους Ιαπωνες οτι ειναι κορυφη εφοσον ειναι χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο.
    Εαν π.χ. παρω ενα R1 χωρις να πειραξω κινητηρα/πλαισιο/ηλεκτρικα/τροφοδοσια και του βαλω Ohlins μπρος / πισω, με ακτινικες brembo αντε και μια Ακραπα εξατμιση (τα κορυφαια περιφεριακα δηλαδη), εχω το ΑΠΟΛΥΤΟ μηχανακι πιστας, και μου στοιχιζει τα μισα απο το να παρω ενα ετοιμο 999 RRRRR. Βεβαια ακομη και stock το R1 στα χερια του ιδιου οδηγου εχει καλυτερο γυρολογιο απο το 999......(βλεπε ξενα και ελληνικα περιοδικα)

    Στο Ducati ομως δεν μπορω ουτε κινητηρα να αλλαξω, ουτε πλαισιο (γι'αυτο το φοβερο πλαισιο εχει πατωσει η Ducati στα MotoGP λενε οι κακες γλωσσες......) και φυσικα ουτε να ηλεκτρικα του......

    Προφανως δεν θα συμφωνησεις αλλα δεν πειραζει κουβεντα να κανουμε......



  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
    Παλι για το τι ειναι καλυτερο συζηταμε?

    Εγω σου απαντησα ετσι Παναγιωτη εφοσον παλι ξεκινησες "πειραγματα" για τα Jap bikes.
    Επειδη το θεμα εχει συζητηθει χιλιαδες φορες και ειμαστε για μια ακομη φορα off topic δεν θα επεκταθω (πολυ ).

    Καλως ή κακως (για εμενα τουλαχιστον) το καλο μηχανακι κρινεται απο τα μηχανικα του μερη.

    Ακριβα περιφεριακα οπως μπροστινα,φρενα,αναρτησεις δεν κατασκευαζονται απο τα εργοστασια αλλα αγοραζονται ετοιμα απο τριτους κατασκευαστες γι'αυτο ο καθενας βαζει οτι θελει και διαμορφωνει αναλογα το κοστος / ποιοτητα της τελικης κατασκευης......

    Κινητηρας / πλαισιο / και μερος των ηλεκτρικων φτιαχνονται απο τον κατασκευαστη της μοτοσυκλετας και μονο. Εκει θεωρω τους Ιαπωνες οτι ειναι κορυφη εφοσον ειναι χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο.
    Εαν π.χ. παρω ενα R1 χωρις να πειραξω κινητηρα/πλαισιο/ηλεκτρικα/τροφοδοσια και του βαλω Ohlins μπρος / πισω, με ακτινικες brembo αντε και μια Ακραπα εξατμιση (τα κορυφαια περιφεριακα δηλαδη), εχω το ΑΠΟΛΥΤΟ μηχανακι πιστας, και μου στοιχιζει τα μισα απο το να παρω ενα ετοιμο 999 RRRRR. Βεβαια ακομη και stock το R1 στα χερια του ιδιου οδηγου εχει καλυτερο γυρολογιο απο το 999......(βλεπε ξενα και ελληνικα περιοδικα)

    Στο Ducati ομως δεν μπορω ουτε κινητηρα να αλλαξω, ουτε πλαισιο (γι'αυτο το φοβερο πλαισιο εχει πατωσει η Ducati στα MotoGP λενε οι κακες γλωσσες......) και φυσικα ουτε να ηλεκτρικα του......

    Προφανως δεν θα συμφωνησεις αλλα δεν πειραζει κουβεντα να κανουμε......

    Γιωργο οσον αφορα το γυρολογιο ενος μαμα R1, ναι μπορει στα χερια του Συνιωρη να γραψει μισο δευτερολεπτο πιο γρηγορα απο ενα απλο 999 (οχι 999R) μιας και εχει πολλα αλογα περισσοτερα, αλλα για ελαχιστους γυρους... στο λεω αυτο γιατι εχω φιλο που τρεχει στα 1000 με R1 2005 και αλλαξε αναρτησεις (και βελτιωση στα φρενα) οχι για να παει πιο γρηγορα, αλλα γιατι μετα απο λιγους γυρους σε ρυθμο πιστα γινοταν σουμιες μιας και εχανε πολυ απο αποδοση και αισθηση και η τουμπα ερχεται σε χρονο dt... οπως και η ανοδο του γυρολογιου μετα (εαν ερθεις σε trackday μπορει βρεθουμε ολοι μαζ και να τα πουμε)... κατι που δεν συμβαινει σε ενα Ducati....
    επισης εαν αντι για απλο 999 παρει καποιος ενα 999S, εφοσον εχει μπικικινια , κανει 23000ρικα+, παιρνει ρυμθιζομενη γεωμετρια, κατι πολυ βασικο, ειδικα για τον ιδιωτη που δεν εχει μηχανικους απο πανω του, που δεν εχουν τα υπολοιπα,
    και αναρτησεις και φρενα που εκτος του εξαιρετικου γυρολογιου, αντεχουν να γυρνανε με την ιδια αποδοση ολη μερα... η ιδιες μετατροπες σε R1 δεν θα του δωσουν τοσο σε χρονο, λιγο βεβαια θα παρει, οπως και ενα απλο 999 σε σχεση με ενα 999S, αλλα θα παρει (το R1) σε διαρκεια στην πιστα για σταθερο γυρολογιο (δεν παει γρηγοροτερα και κερδιζει εναν αγωνα, ενα event αυτος που παει εναν γυρο 1:27 και 10 γυρους 1:30 ) ομως και ετσι για να πιασει την σταθερη αποδοση ενος 999, θα χρειαστει να ανεβει μινιμουμ στα 19.000-20.000 ευρα, αλλα και παλι δεν θα εχει την ευχερια της ρυθμιζομενης γεωμετριας, κατι που σε καποια πιστα θα το βρει μπροστα του ισως εαν ειναι γνωστης ειδικα....... λεπτομεριες θα πει κανεις, η λεπτομερια κανει την διαφορα.........
    και εκτος αυτων... πιο ευκολο ειναι να διαχειριστει καποιος μεσος ενα γεματο απο χαμηλα μοτερ με V2 και 135 αλογα, απο ενα Ι4 με 170 αλογα, που στο φιναλε θα εχουν ενα παραπλησιο γυρολογιο....
    αυτο ειναι αποτελεσματικοτητα....

    στα MotoGP το πλαισιο δεν ειναι ιδιο με τα SBK της Ducati, για την ακριβια δεν εχει σχεδον καθολου πλαισιο το Desmosedici, κατι σωληνες για την ιστορια της εχει, τον περισσοτερο ρολο του πλαισου τον παιζει ο κινητηρας, επισης επειδη ακριβως (για μενα) δεν ειναι L2 (V2) δεν μπορει να βγαλει τα αλογα γραμμικα και με τετοια προσφυση στον δρομο..... τα GP ομως ειναι μια αλλη ιστορια.................

    anyway το καθενα εχει τα δικα του, αλλα οχι οτι επειδη βαζουν τα ιδια περιφεριακα και συνταγη 10+ χρονια
    υστερουν... απενταντιας αυτο δειχνει ποσο μπροστα ηταν σε φιλοσοφια τοσα χρονια.....................................


  4. #19
    και πρεπει να εχω μεινει ο μοναδικος Ducatistas σημερα εδω, και προβλεπω να θελουν να με μαμισουν οι "γιαπωνεζοι" ...


  5. #20
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Θα συμφωνησω με την διαρκεια αποδοσης σιγουρα τα καλα περιφεριακα εχουν περισσοτερη διαρκεια.....

    Εχω παντως την αποψη οτι εαν Ιαπωνας κατασκευαστης βγαλει στην αγορα ενα SS με κοστολογιο 23.000 τοτε αυτο θα ειναι .....διαστημοπλοιο (να σου θυμισω το Honda ΝR)

    Τεσπα - για να μην επεκταθω αλλο, θεωρω επισης οτι για την ερασιτεχνικη χρηση που κανουμε, η αποδοση σε στροφες/πιστα ειναι περισσοτερο θεμα οδηγου....εαν με περασει ενα Monster η ενα 749, δεν θα πω οτι ειναι καλυτερα απο το R1.....



  6. #21
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    και πρεπει να εχω μεινει ο μοναδικος Ducatistas σημερα εδω, και προβλεπω να θελουν να με μαμισουν οι "γιαπωνεζοι" ...


    Εισαστε λιγοι και καλοι λοιπον.....

    :a5:

  7. #22
    Ωχώχ...τα πλευρά μου Το avatar του/της bonepeeler
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    888



    Z750


    Monster :a57: :a66:



    :a44:
    Όλες οι μνήμες είναι ίχνη δακρύων.

    Jurobei Chikanatsu


  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris


    Τεσπα - για να μην επεκταθω αλλο, θεωρω επισης οτι για την ερασιτεχνικη χρηση που κανουμε, η αποδοση σε στροφες/πιστα ειναι περισσοτερο θεμα οδηγου....εαν με περασει ενα Monster η ενα 749, δεν θα πω οτι ειναι καλυτερο απο το R1.....


    Εδω δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου , αναμεσα σε μας τους απλους καθημερινους αναβατες που γυρναμε στον δρομο και μπαινουμε στην πιστα 2 φορες τον χρονο για την πλακα μας, ο αναβατης παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο απο την μοτοσυκλετα μιας και οι διαφορες για διαφορους λογους μπορει να ειναι χαοτικες, παντου παιζει τον ρολο ο αναβατης, εννοω και τους αγωνες, αλλα εκει η διαφορα αναμεταξυ τους ειναι μικροτερη και κλιμακωτη, και η τεχνολογια και η δυναμη ειναι πολυ πιο σημαντικος παραγοντας διαφορας απο εμας........

    καλο μεσημερι ρε... σε δουλεια να βρισκομαστε .......


  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bonepeeler



    Z750


    Monster :a57: :a66:



    :a44:

    :a29: :a029:

  10. #25
    Εγω δεν μιλαω γιατι μου αρεσουν ολα


    ...καλα καλα,εκτος απο τις harley :a31: :a020: :a04:

  11. #26
    ειδικός χρήστης Το avatar του/της Rezeguet
    Εγγραφή
    23/09/2004
    Μηνύματα
    577
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    και πρεπει να εχω μεινει ο μοναδικος Ducatistas σημερα εδω, και προβλεπω να θελουν να με μαμισουν οι "γιαπωνεζοι" ...

    δεν εισαι μονος φιλε μου, οι ιταλοφιλοι ειναι δω για να μεινουν
    O Captain! my Captain! our fearful trip is done;
    The ship has weathered every rack, the prize we sought is won;
    The port is near, the bells I hear, the people all exulting,
    While follow eyes the steady keel, the vessel grim and daring.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsoukas77
    Εγγραφή
    29/06/2004
    Μηνύματα
    375
    Καλησπερα,

    αρχικα να επισημανω οτι 10 χρονια οδηγουσα Ηοnda και αλλα δυο χρονια Yamaha.
    Ομως,απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου να ασχολειται με μοτοσυκλετες,απο τοτε που αρχισα να ενημερωνομαι απο ολα τα μεσα,να συζητω με φιλους γι'αυτες,με επαγγελματιες,εμαθα τι εστι Ducati.Δεν αναφερομαι σε δυνατοτητες,ουτε σε νουμερα και χρονους.
    Μιλω για την διαφορετικη κουλτουρα που εκπροσωπει αυτη η εταιρια.Για τον ρολο που παιζει το να γεννας μονο μοτοσυκλετες,αντιθετα με το να παραγεις γεννητριες,εξωλεμβιες,ξυριστικες μηχανες κτλ.

    Η διαφορα λοιπον,για εμενα,βρισκεται εκει.Στην κουλτουρα,στην ιστορια και στην νοοτροπια,τοσο της εταιριας,οσο και των οδηγων της.

    ΥΓ.Και το NSX ισως κανει καλυτερους χρονους απο μια Modena.Ε,και;Μην συγκρινουμε τις βομβες καθε χρονιας με τις μοτοσυκλετες της χιλιετιας...
    Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!

  13. #28
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Yπαρχει μια πολυ λεπτη γραμμη που χωριζει την "κουλτουρα" των Ιταλων απο το marketing....

    Ιδιοκτητης της Ιταλικης φιρμας 10 χρονια τωρα ειναι μια.......Αμερικανικη επιχειρηση (Texas Pacific Group) η οποια εξαγορασε την φιρμα οχι επειδη ειναι ρομαντικη ή γιατι θελει να διατηρησει την "παραδοση" αλλα για να βγαλει κερδος και μονο κερδος......

    Λυπαμαι που το λεω αλλα οσοι πιστευουν στην παραδοση των Ιταλων ειναι απλα θυματα του marketing - περιμενετε να ανοιξει το εργοστασιο στην Τουρκια για τα υπολοιπα.....

    Για την ιστορια, η Ducati ηλεκτρικες σκουπες κατασκευαζε μεχρι που λογω πολεμου ξεκινησε τα ποδηλατα......

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsoukas77
    Εγγραφή
    29/06/2004
    Μηνύματα
    375
    Επιχειρηση ειναι και σαφως θα αποσκοπει στο κερδος.
    Η κουλτουρα μιας εταιριας δεν καθοριζεται απο την ιδιοκτησια της.Δεν εχει σημασια που ανηκει,αλλα ποια φιλοσοφια ακολουθει.

    Σημασια εχει τι παραγει απο την στιγμη που αρχισε να παραγει μοτοσυκλετες και μετα.Η παραλληλη παραγωγη αποπροσανατολιζει.

    Επειδη θα παραγει και στην Τουρκια,σημαινει οτι εχει απωλεσει την κουλτουρα της;Τοτε μαλλον δεν ξερουμε τι ειναι κουλτουρα...

    Λυπαμαι που το λεω,αλλα αν αγνοουμε καποια πραγματα,ας μην εκφερουμε αποψη...

    YΓ1.Την καλυτερη μοτοσυκλετα στην ιστορια της και ισως του αιωνα(οπως εχουν παραδεχτει πολλοι),κατω απο την νεα διοικηση την εβγαλε.Κατι δειχνει για την φιλοσοφια της.

    ΥΓ2.Marketing εφαρμοζουν ολες οι εταιριες.Ας καταφερουν και αυτες απο το τιποτα να δημιουργησουν την παραδοση της Ducati.
    Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!

  15. #30
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
    Yπαρχει μια πολυ λεπτη γραμμη που χωριζει την "κουλτουρα" των Ιταλων απο το marketing....

    Ιδιοκτητης της Ιταλικης φιρμας 10 χρονια τωρα ειναι μια.......Αμερικανικη επιχειρηση (Texas Pacific Group) η οποια εξαγορασε την φιρμα οχι επειδη ειναι ρομαντικη ή γιατι θελει να διατηρησει την "παραδοση" αλλα για να βγαλει κερδος και μονο κερδος......

    Λυπαμαι που το λεω αλλα οσοι πιστευουν στην παραδοση των Ιταλων ειναι απλα θυματα του marketing - περιμενετε να ανοιξει το εργοστασιο στην Τουρκια για τα υπολοιπα.....

    Για την ιστορια, η Ducati ηλεκτρικες σκουπες κατασκευαζε μεχρι που λογω πολεμου ξεκινησε τα ποδηλατα......
    Διακρινω μεγαλη ζηλια ... αλλα εστω αναλογικα με τις εποχες παντα, τα Ducati θα ειναι Ducati οσο εξακολουθουν να σχεδιαζονται απο Ιταλους... ( με παθος-ταπεραμεντο-κουτλουρα) και τα Χιουνται* Χιουνται ...
    οσο καλο και τελειο να βγει ενα Κινεζικο μηχανακι παραδειγμα, τουλαχιστον για την δικη μας γενεια... ΚΙΝΕΖΙΚΗ κουλτουρα και ιστορια θα εχει (αχρωμη-μακρια πολυ απο το μεσογειακο ταπεραμεντο και παθος-αντιγραφικη), τωρα μετα απο 100 χρονια μπορει να αλλαξουν τα πραγματα και να χαθουν αυτα... αλλα τι με νοιαζει εμενα για την τοτε κουλτουρα τους.............................



    1920
    Ducati’s original headquarters, with all the workers in front of the office building.
    In 1926 the Ducati family and other Bolognese investors founded the Societa` Radio Brevetti Ducati in Bologna. Their aim was the production of industrial components for the growing field of radio transmissions, based on Adriano Ducati’s patents. The first product, the Manens condenser for radio equipment, rapidly followed by others, was extremely successful throughout the world, allowing the company to expand by leaps and bounds, and winning it the respect of the international industrial community.

    1940
    In 1946, the Cucciolo appeared: the small auxiliary motor for bicycles destined to become the most famous in the world. First sold in an assembly box to be attached to the bicycle, it soon acquired a frame of its own, which was constructed by Caproni in Trento (another famous brand in the aeronautical field) and based on a Capellino patent. In a short time, the Cucciolo became a real miniature motorcycle. Thank to the Cucciolo?s success, and that of its descendants, Ducati became an affirmed trademark in the mechanical sector.

    http://www.ducati.com/heritage/index.jhtml





    (*χουνται=Ιαπωνικη μοτο)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	adriano-ducati.jpg 
Προβολές:	113 
Μέγεθος:	56,0 KB 
ID:	21807

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 54
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2004, 20:32
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2004, 05:45
  3. Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2004, 14:05
  4. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2004, 11:11
  5. τι είναι το ram air;
    από cityfly στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 15:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF