Ναι ενα διχρονο RGV250 θα γυργαγε πιο γρηγορα απο το τετραχρονο δικο μου, γιατι και αναρτησεις αντιστοιχες περιπου εχει, και φρενα, και ΚΥΡΙΩΣ ειναι παναλαφρο οποτε και να μην εχει τοσο καλα, κερδιζει απο το βαρος, οπως και με ενα Aprilia RS250 θα ετρωγα ενα παρταλι RGV...............Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
kai ego sou leo oti enas kalos odigos me ena palio RGV 250 tha sou erixne girous mesa stin pista.....Ta tis pistas einai allo thema file mou....to 80% einai o odigos.
Tora ston dromo,den nomizo oti ena Z750-fz6 einai xirotero se otidipote apo to diko sou,to oti exeis anapodo den leei tipota (kai to hyosung 650 exei).....episis ta frena,to oti exoun dipistones me glistra den simainei oti den frenaroun to idio kala me to diko sou....Oreo to monsteraki alla telika,afto pou theloume OLOI mas ston dromo einai....aplo....3ero....omo...gkazi,kai se ayto den sigkrinontai oi JAPAN inline4.OI ypervoles tipou tosa aloga se 25.000rpm klp. den mas pithoun.Exeis odigisei kalo tetrakilindro?Odigountai oso ipia thes (...den skortsaroun opos ta monsterakia) alla an ta ani3eis 3yrizoun...(eixa sv650 kai vtr1000)
Panta milao gia ta mixanaki pou mporeis na agorasei kaneis...paragogis kai oxi gia e3otika panakriva aniparkta italika concept bikes.![]()
εγω μιλησα για τετραχρονα γυμνα πχ, οπως ενα Fazer και ενα Monster, φερε οποιο Fazer μαμα θες που εχει και μοτερ απο R6, η και εντελως μαμα Ζ750 στην B.Εβοια, μιας και ειπες για δρομο, και θα δουμε εαν στριβει τοσο καλα, και φρεναρει επισης το ιδιο, και εαν ειναι τελικα με τα αλογα τα παραπανω γρηγοροτερο......................................
οσο για τα φρενα και τις γλυστρες που λες, θα σου φερω παραδειγμα το Μονστερ 800 του 2003-2004, και το καινουριο Μονστερ 800 S2R, ειναι σχεδον ιδια σε ολα, εκτος διασταση ελαστικων και φρενα, του 2003 εχουν 320ρηδες με τετραπιστονες, και το νεο S2R εχει 300ρηδες Brembo με 2πιστονες γλυστρα.... ΕΕΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, αν και Ducatistas δεν το καινουριο και πηρα το παλιο για τα φρενα βασικα, το νεο με τους 300ρηδες και γλυστρα απο τα πολλα χλμ οταν φρεναρεις σταματαει σε περισσοτερα μετρα απο το παλιο, και αμα πηγαινεις ταπα πχ σε μια πιστα η ενα στροφιλικι για πολλα χλμ δεν εχει την δια αισθηση και αποδοση και ακαριαιο κοψιμο χιλιομετρων, ναι καλα τα 300ρια με τις διπιστονες του νεου Μονστερ, αλλα δεν σου πεταει τα ματια εξω στο φρεναρισμα σαν το παλιο που "σκιζει" την ασφαλτο..... αυτα στα λεω αν και Ducatistas..... αλλα υπαρχει μεγαλη διαφορα... οχι στα λιγα στην πολη, αλλα στα ζορια, στο κυνηγητο, στην πιστα και στα πολλα....
anyway.................
![]()
![]()
![]()
![]()