Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 52 από 52

Θέμα: Ρεταρισμα σε 950 ADV

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trelokefaloitis

    Αλλα για καλο και κακο λεω να παω να αλλαξω τα σωληνακια...

    Αν δεν εχουν τσακισει ή δεν εχουν τρυπησει απλα καθαρισε τα καλα και θα εισαι κομπλε.
    Δεν νομιζω να υπαρχει λογος να τα αλλαξεις.



  2. #47

    Για να πώ και εγώ τα δικά μου.

    Το θέμα του σβησίματος στο ρελαντί σε πολύ ζέστη στο 950 μου έχει συμβεί πολλές φορές από πλούσιο μίγμα. Υπάρχει μία βίδα στ κάθε καρμπυρατέρ που ρυθμίζει το μίγμα του ρελαντί. Όταν πατάω συμπλέκτη στο φανάρι, σβήνει με το που πέφτουν οι στροφές. Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν είναι τραβηγμένο ελαφρά το τσόκ.
    Το θέμα με τα σωληνάκια αναπνοής των ρεζερβουάρ είναι συχνό αν τσακίσουν στο κλείσιμο των πλαστικών. Σε αυτό φταίει το συνεργείο, που δεν τα πρόσεξε όσο έπρεπε.
    Ηλεκτρικό πρόβλημα σε μηχανάκια αυτής της ηλικίας είναι πιθανό να οφείλονται στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού. Εγώ χρειάστηκε να τον αλλάξω με ίδιας χρονολογίας μηχανή. Μόνο το κάτω μέρος με την πλεξούδα για να κρατήσω το ίδιο κλειδί. Το κόστος είναι στα 80? περίπου.
    Ο διακόπτης στον πλαγιοστάτη δεν μου παρουσίασε ποτέ πρόβλημα, εκτός από μία περίοδο που είχε ξεβιδωθεί η βάση του. Κάνε έναν έλεγχο.
    Η ασφάλεια στη μανέτα του συμπλέκτη μου "χάλασε" μία φορά και όταν την άλλαξα δεν δούλευε σωστά εξ αρχής. Χρειάστηκε να την τροποποιήσω με ένα καρφάκι στη μύτη του διακόπτη αυτού για να έρθει στη θέση που πρέπει.
    Εν κατακλείδι πιστεύω οτι πιθανή αιτία στο πρόβλημά σου τώρα είναι ο διακόπτης στο κλειδί.
    Γειά χαρά.

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelokefaloitis
    Εγγραφή
    03/06/2009
    Μηνύματα
    140

    Re: Για να πώ και εγώ τα δικά μου.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gefr
    Το θέμα του σβησίματος στο ρελαντί σε πολύ ζέστη στο 950 μου έχει συμβεί πολλές φορές από πλούσιο μίγμα. Υπάρχει μία βίδα στ κάθε καρμπυρατέρ που ρυθμίζει το μίγμα του ρελαντί. Όταν πατάω συμπλέκτη στο φανάρι, σβήνει με το που πέφτουν οι στροφές. Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν είναι τραβηγμένο ελαφρά το τσόκ.
    Το θέμα με τα σωληνάκια αναπνοής των ρεζερβουάρ είναι συχνό αν τσακίσουν στο κλείσιμο των πλαστικών. Σε αυτό φταίει το συνεργείο, που δεν τα πρόσεξε όσο έπρεπε.
    Ηλεκτρικό πρόβλημα σε μηχανάκια αυτής της ηλικίας είναι πιθανό να οφείλονται στον κεντρικό διακόπτη του κλειδιού. Εγώ χρειάστηκε να τον αλλάξω με ίδιας χρονολογίας μηχανή. Μόνο το κάτω μέρος με την πλεξούδα για να κρατήσω το ίδιο κλειδί. Το κόστος είναι στα 80? περίπου.
    Ο διακόπτης στον πλαγιοστάτη δεν μου παρουσίασε ποτέ πρόβλημα, εκτός από μία περίοδο που είχε ξεβιδωθεί η βάση του. Κάνε έναν έλεγχο.
    Η ασφάλεια στη μανέτα του συμπλέκτη μου "χάλασε" μία φορά και όταν την άλλαξα δεν δούλευε σωστά εξ αρχής. Χρειάστηκε να την τροποποιήσω με ένα καρφάκι στη μύτη του διακόπτη αυτού για να έρθει στη θέση που πρέπει.
    Εν κατακλείδι πιστεύω οτι πιθανή αιτία στο πρόβλημά σου τώρα είναι ο διακόπτης στο κλειδί.
    Γειά χαρά.
    Φιλε μου με βοηθησες παρα πολυ με αυτα που προτεινες ...

    Και επειδη το προβλημα παραμενει εχω ξεκινηση να φρικαρω...

    Το πλαινο σταντ μου ειπε ο μαστορης οτι ειναι κομπλε....δουλευει κανονικα...

    Στα καλα καθουμενα και οποτε εκεινο θελει σβηνει....τι εν κινηση πανω στην αλλαγη ταχυτητας
    τι σταματημενο σε φαναρι τι κρυο τι ζεστο εκεινο κανει αυτο που θελει..

    Τωρα μου ειπε ο μαστορης οτι αν το ξανακανει να κοψω το καλωδιο το κατω που
    φευγει απο τον συμπλεκτη και ειναι της βαλβιδας του συμπλεκτη και να το
    βραχυκυκλωσω μεταξυ τους για να δω αν θα περει μηπως ειναι λεει η
    βαλβιδα του συμπλεχτη....????????

    Εμενα μου κανει εντυπωσει που οταν σβησει νεκρωνει η μιζα...
    Πρεπει να κλεισω το κλειδι και να το ξαναγυρισω για να λειτουργηση...off-on...
    Το πλαινο σταντ το ανοιγοκλεινα επιτηδες να δω μπας και αλλα τιποτα....
    Μονο με τι κλειδι επανερχετε....η μιζα σε λειτουργια...

    Καμια γνωμη?????
    Την Μηχανη Μου Την Σκηνη Μου Και Μια Καλη Παρεα......

  4. #49
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Μάλλον για κεντρικό διακόπτη σε κόβω η την καλωδίωση του διακόπτη που αλλάζει ποιο εύκολα για να μην αλλάξεις και το κλειδί. Βρες έναν μεταχείρο και άλλαξε τον στα γρήγορα γιατί σε βλέπω να σπρώχνεις στης ανηφόρες του passo stelvio όπου θα είναι και φορτωμένο σαν γαϊδούρι.
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  5. #50
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Κεντρικος διακοπτης, διακοπτης συμπλεκτη, ρελε ρελε ρελεεεεε

    Ρε-λε ρε-λε ρελε ρελε ρελεεεεε...


  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelokefaloitis
    Εγγραφή
    03/06/2009
    Μηνύματα
    140
    Μου φτιαξατε την μερα ευχαριστω...
    Την Μηχανη Μου Την Σκηνη Μου Και Μια Καλη Παρεα......

  7. #52

    Αφού με το γύρισμα στο κλειδί επανέρχεται

    η λειτουργία, το πρόβλημα φαίνεται να δείχνει στο διακόπτη. Μπορείς να τον βάλεις κάτω να τον μαστορέψεις αλλά να ξέρεις οτι μάλλον κάτι θα σπάσει... αλλά αφού πάς γιακαινούργιο, δεν χάνεις τίποτα... εκτός το παίδεμα. Καλή τύχη.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. 950 Adv - Service 10.000 ΧΛΜ
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 16:59
  2. 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης
    από Nik0s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2006, 02:47
  3. ΣΕΛΑ ΓΙΑ 950 Adv
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 22:44
  4. 950 Adv
    από gian_nykt στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2006, 14:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF